Kas yra sustabdytas bilietas?
LiveAgent gali aptikti į šlamštą panašius elektroninius laiškus. Kai kuriose pagalbos tarnybų sistemose, tokie bilietai yra vadinami sustabdytais bilietais. LiveAgent jie yra paprasčiausiai vadinami ŠLAMŠTU. Kai bilietas yra pažymėtas ŠLAMŠTU, jis nėra įtraukiamas į “išspręsti” eilę, tačiau atidedamas į šalį. Jei nuspręsite, kad konkretus bilietas nėra ŠLAMŠTAS, jūs galite panaikinti jo žymėjimą ir pridėti į įprastą eilę.
LiveAgent ŠLAMŠTO filtrus galima nustatyti automatiškai arba rankiniu būdu, remiantis jūsų pasirinktomis sąlygomis, tokiomis kaip raktažodžiai temoje ar el. laiško tekste.
Frequently Asked Questions
Koks yra sustabdyto bilieto apibrėžimas?
Sustabdytas bilietas reiškia, kad jis yra sulaikomas tolimesnei analizei. Dažniausiai tai liečia žinutes, kurios panašios į ŠLAMŠTĄ. Tokios žinutės nebus talpinamos į "bus išspręsta", tačiau iš karto perkeliamos prie ŠLAMŠTO.
Kaip galima sustabdyti bilietą?
Bilietai gali būti vertinami kaip ŠLAMŠTAS ir sustabdomi automatiniu ar rankiniu būdu, priklausomai nuo jūsų pasirinktų sąlygų, tokių kaip raktažodžiai temoje ar el. laiško tekste.
Ar įmanoma LiveAgent sistemoje sustabdyti bilietą?
LiveAgent sustabdyti bilietai yra paprasčiausias ŠLAMŠTAS. Jei jūs nuspręsite, kad konkretus bilietas nėra ŠLAMŠTAS, jūs galite pašalinti žymėjimą ir pridėti prie įprastos eilės. Šlamšto filtrai gali būti nustatomi automatiniu arba rankiniu būdu, pagal pasirinktas sąlygas (tokias kaip raktažodžiai temos eilutėje arba el. laiško tekste).
Eksperto pastaba
Sustabdytas bilietas yra laiškas, kuris yra atidėtas ir laukia tolimesnės analizės dėl galimo ŠLAMŠTO turinio. Tai paprastai susiję su žinutėmis, panašiomis į ŠLAMŠTĄ.
