Kas yra sustabdytas bilietas?
LiveAgent gali aptikti į šlamštą panašius elektroninius laiškus. Kai kuriose pagalbos tarnybų sistemose, tokie bilietai yra vadinami sustabdytais bilietais. LiveAgent jie yra paprasčiausiai vadinami ŠLAMŠTU. Kai bilietas yra pažymėtas ŠLAMŠTU, jis nėra įtraukiamas į “išspręsti” eilę, tačiau atidedamas į šalį. Jei nuspręsite, kad konkretus bilietas nėra ŠLAMŠTAS, jūs galite panaikinti jo žymėjimą ir pridėti į įprastą eilę.
LiveAgent ŠLAMŠTO filtrus galima nustatyti automatiškai arba rankiniu būdu, remiantis jūsų pasirinktomis sąlygomis, tokiomis kaip raktažodžiai temoje ar el. laiško tekste.
Frequently asked questions
Koks yra sustabdyto bilieto apibrėžimas?
Sustabdytas bilietas reiškia, kad jis yra sulaikomas tolimesnei analizei. Dažniausiai tai liečia žinutes, kurios panašios į ŠLAMŠTĄ. Tokios žinutės nebus talpinamos į "bus išspręsta", tačiau iš karto perkeliamos prie ŠLAMŠTO.
Kaip galima sustabdyti bilietą?
Bilietai gali būti vertinami kaip ŠLAMŠTAS ir sustabdomi automatiniu ar rankiniu būdu, priklausomai nuo jūsų pasirinktų sąlygų, tokių kaip raktažodžiai temoje ar el. laiško tekste.
Ar įmanoma LiveAgent sistemoje sustabdyti bilietą?
LiveAgent sustabdyti bilietai yra paprasčiausias ŠLAMŠTAS. Jei jūs nuspręsite, kad konkretus bilietas nėra ŠLAMŠTAS, jūs galite pašalinti žymėjimą ir pridėti prie įprastos eilės. Šlamšto filtrai gali būti nustatomi automatiniu arba rankiniu būdu, pagal pasirinktas sąlygas (tokias kaip raktažodžiai temos eilutėje arba el. laiško tekste).
Expert note
Sustabdytas bilietas yra laiškas, kuris yra atidėtas ir laukia tolimesnės analizės dėl galimo ŠLAMŠTO turinio. Tai paprastai susiję su žinutėmis, panašiomis į ŠLAMŠTĄ.

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia daugybę funkcijų, tokių kaip VOIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemų, el. pašto valdymo ir klientų portalo programinės įrangos. Įmonė taip pat siūlo nemokamą bandymą, mokymo ir šablonų galimybes, bei el. pašto programa ir naujienų prenumeratą. LiveAgent yra aukštos kokybės bilietai ir klientų aptarnavimo sistema, kuri padeda sumažinti bilietų apkrovą ir gerina aptarnavimo kokybę.
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui. Ji turi naudingas funkcijas, tokias kaip pranešimų šablonų panaudojimas, nuspėjantis rinkiklis ir kelionės žemėlapio sudarymas, padedantis sumažinti laukimo laiką, padidinti agentų produktyvumą ir pagerinti klientų patirtį. LiveAgent taip pat turi išsamią žinių bazę apie programa. Galite registruotis demonstracijai ir kreiptis į klientų aptarnavimo komandą per internetinius pokalbius ar kontaktų formą. By using LiveAgent, Mažiau laukimo laiko ir didesnis agentų produktyvumas.
LiveAgent yra tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, kurio diegimas gali padidinti konversijų rodiklį net iki 325%. Ši programa padeda pagerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Tai ekonomiškas sprendimas, turintis daugiau nei 175 funkcijų, o integracija su skirtingais kanalais ir neribotais agentais suteikia didesnę naudą vartotojams. LiveAgent yra geriausia alternatyva LivePerson programai ir suteikia gerą atsakomybę ir klientų pasitenkinimą. Galite išbandyti šią programą nemokamai 14 dienų.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Jie siūlo nemokamą demonstraciją ir naujausią informaciją per naujienlaiškį, bei jų sprendimai gali būti naudingi verslui. Galite susisiekti su jais per sales kontakte ir prisijungti prie demonstracijos. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad sužinotumėte apie naujoves ir nuolaidas.