Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Šlamšto / brukalo filtrai

Kas yra brukalo filtrai?

Brukalo filtrai pagal įvairius kriterijus atpažįsta nepageidaujamus ir kenkėjiškomis programomis užkrėstus el. laiškus ir neleidžia jiems patekti į jūsų pašto dėžutę. Jei el. laiškas pažymimas kaip šlamštas, jis automatiškai siunčiamas į šlamštlaiškių aplanką dar prieš jums jį pastebint.

Šlamšto / brukalo filtrai

Kas yra elektroninis šlamštas / brukalas?

Kalbant apie el. paštą, šlamštlaiškiai yra nepageidaujami, masiškai siunčiami el. laiškai. Norėdami suskaidyti apibrėžtį, panagrinėkime abi dalis. Brukalas apibrėžiamas kaip nepageidaujamas / ne gavėjo noru brukamas, nes jis neprašė gauti el. laiško arba nedavė leidimo jį siųsti. Masiškai siunčiamas reiškia, kad el. laiškas vienu metu siunčiamas daugybei gavėjų.

„LiveAgent“ brukalo filtrų funkcija

Kaip veikia e. šlamšto filtrai?

E. šlamšto filtrai naudoja algoritmus, kad nustatytų, ar el. pašto pranešimai yra brukalas. Pirmiausia jie kiekvieną el. laišką (siunčiamą ir gaunamą) įvertina skaitmeniniu balu, ir jei balas yra didesnis už tam tikrą skaičių arba artimas ribiniam šlamštlaiškio procentui, atitinkamas el. laiškas pažymimas kaip brukalas.

Ar el. laiškas kategorizuojamas kaip šlamštas įprastai nustato keturių skirtingų tipų laiškų filtrai.

Skirtingų tipų šlamštlaiškų filtrai

  • Turinio filtrai – turinio filtrai tikrina el. pašto turinį, ieškodami žodžių ar frazių, kurie dažniausiai naudojami nepageidaujamuose el. laiškuose.
  • Antraštės filtrai – antraštės filtrai tikrina el. pašto antraštes, ieškodami šlamštlaiškių siuntėjo adresų.
  • Juodojo sąrašo filtrai – juodojo sąrašo filtrai tikrina el. laiškų siuntėjų IP adresus ir stabdo el. laiškus iš įtartinų IP adresų.
  • Taisyklėmis pagrįsti filtrai – taisyklėmis pagrįsti filtrai yra visiškai pritaikomi ir leidžia organizacijoms ir įmonėms filtruoti laiškus iš konkrečių siuntėjų arba laiškus, kuriuose yra konkrečių žodžių ir frazių.

Automatic SPAM filtering for free

Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kodėl brukalo filtrai yra svarbūs?

Brukalo filtrai yra svarbūs, nes apsaugo mus nuo sukčių, sukčiavimo atakų, virusų ir kenkėjiškų programų. Jei nebūtų nepageidaujamų laiškų filtrų, būtų didžiulė rizika lengvai atsisiųsti virusų pripildytus priedus, spustelėti nuorodas, iš kurių sukčiai gautų mūsų asmeninę informaciją, slaptažodžius arba prieigą prie mūsų kompiuterių.

Daugybė žmonių tapo pavojingų šlamštlaiškių aukomis sukčiams išviliojus pinigus, kai jie patikėjo netikrais prizais ar įtikinamais grasinimais atskleisti jų paslaptis. Todėl labai svarbu naudoti programinę įrangą ir el. laiškus, kuriuose naudojami nepageidaujamų laiškų filtrai. 

Šlamšto / brukalo filtrai

Šlamšto filtrai ne tik saugo mus ir mūsų privatumą, bet ir apsaugo mūsų pašto dėžutes nuo perpildymo nereikalingais laiškais.

Kokių tipų brukalo filtravimo sprendimų yra?

Yra daugybė brukalo filtravimo sprendimų. Jie gali būti patalpinti debesijoje, kompiuterių serveriuose arba integruoti į el. pašto programinę įrangą, pvz., „Gmail“, „Mail“ arba „Outlook“. Taip pat yra specialios programinės įrangos sprendimų, pavyzdžiui, „SpamAssassin“.

Kaip „LiveAgent“ filtruoja el. pašto šlamštą?

Žymėdama el. laiškus kaip šlamštą „LiveAgent“ veikia kartu su pašto serveriais. Iš pradžių pašto serveris identifikuoja ir pažymi šlamštlaiškius patalpindamas į e. laišką x-spam antraštę. Tada „LiveAgent“ interpretuoja šias antraštes.

Jei pašto serveris gautą el. laišką pažymi kaip nepageidaujamą, „LiveAgent“ konvertuos jį į bilietą su būsena Brukalas. Šis mechanizmas įdiegtas tam, kad prireikus vėliau būtų galima rasti e. laišką (pavyzdžiui, jei paaiškėtų, kad jis nėra šlamštlaiškis.) Tokiu būdu „LiveAgent“ suteikia galimybę rasti tariamus nepageidaujamus laiškus ir leidžia į juos atsakyti, jei jie visgi nėra šlamštas ir į juos reikia atsakyti.

Šlamšto / brukalo filtrai

Kur „LiveAgent“ sistemoje galiu rasti šlamštlaiškius?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Tickets.
  3. Paspauskite Custom filter.
  4. Atžymėkite visus tipus ir pažymėkite Spam.
  5. Spustelėkite Apply.
Šlamšto / brukalo filtrai

Kas atsitinka su brukalu pažymėtais bilietais?

Laikui bėgant „LiveAgent“ gali ištrinti brukalu pažymėtus bilietus, kad jie bereikalingai neužimtų vietos jūsų „LiveAgent“ pašto dėžutėje.

Kodėl kai kurie el. laiškai žymimi kaip nepageidaujami, net jei jie nėra brukalas?

Kai kurie el. laiškai gali būti klaidingai pažymėti kaip nepageidaujami, nes yra netinkamai suformatuoti, siunčiami iš  įtartino IP adreso arba juose vartojamos frazės ir žodžiai, kuriuos įprastai naudoja brukalo siuntėjai ir sukčiai.

Jei klientai nuolat praneša, kad jūsų laiškus randa savo šlamštlaiškių dėžutėje, patariame pasinaudoti pašto testavimu ir nustatyti, kodėl jie pažymimi kaip nepageidaujami. Mokymasis iš šių įžvalgų gali padėti pagerinti el. pašto rinkodaros ir pardavimo pastangas. Atlikus siūlomus pakeitimus, turėtų pagerėti laišk atidarymų ir paspaudimų juose rodikliai. Be to, turėtų padidėti pelningumas, klientų pasitenkinimas bei jų lojalumas.

Šlamšto / brukalo filtrai
Pašto testavimo įvertinimas

Ar šlamštlaiškių filtrai yra būtini?

Šlamštlaiškių filtras gali apsaugoti jus ir jūsų klientus nuo kenkėjiškų atakų. Todėl labai svarbu pasirinkti šlamšto filtravimo funkciją turinčią pagalbos tarnybos programinę įrangą, arba tokią programą, kuri veikia kartu su pašto serveriais, kad atpažintų brukalą ir užtikrintų tiek jūsų, tiek jūsų klientų duomenų saugumą.

Jei dėl brukalo filtrų trūkumų nutekės klientų duomenys, labai nukentės jūsų įmonės reputacija, pelningumas ir įvaizdis. Klientai nenori patekti į nemalonias situacijas dėl jūsų aplaidumo.

Žinių bazės ištekliai

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Pasirengę naudoti saugią pagalbos tarnybą?

Atraskite viską, ką gali pasiūlyti „LiveAgent“, išbandydami visą sistemą 14 dienų nemokamai. Norint pradėti, nereikia jokių banko kortelės duomenų. Susipažinkite su mūsų turtingomis automatizavimo, bilietų tvarkymo ir ataskaitų teikimo funkcijomis, taip pat su patikimu tiesioginių pokalbių valdikliu ir skambučių centru. Padarykite klientus laimingesnius jau šiandien.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai