Partneris
Kas yra socialbakers?
“Socialbakers” yra dirbtiniu intelektu varoma rinkodaros įmonė, daugiausiai dėmesio skirianti socialinei žiniasklaidai. Jie valdo rinkodaros rinkinį, kuriame yra keletas galingų socialinės žiniasklaidos valdymo įrankių.
Jie apima Analitiką konkurencinėms įžvalgoms ir vertinimui, Kūrėją – publikavimo įrankį, Reklamas skirtas reklamų valdymui socialinėje žiniasklaidoje, Klausymą, skirtą pokalbių apie konkrečius prekės ženklus stebėjimui ir Profesionalias Paslaugas konsultacijoms.
Kaip naudoti “Socialbakers”?
LiveAgent skirta “Socialbakers” integracija jums gali padėti valdant socialinę žiniasklaidą, atsakant į užklausas ir bilietavime. Jūsų “Socialbakers” Bendruomenės platforma stebės jūsų socialinę žiniasklaidą, tokią kaip “Facebook” ir “Twitter” bei rinks visą svarbią informaciją.
Baigus integraciją į LiveAgent, yra sukuriama “Socialbakers” paskyra. Toks vartotojas vėliau gali būti priskirtas bendravimui. Kas kartą “Socialbakers” atsiradus problemai ar užklausai, ji gali būti priskirta LiveAgent agentui.
LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga gali pagerinti visą klientų sąveiką iš vieno bendro kontaktų centro. Sukurkite geresnius santykius su klientais ir pagerinkite klientų pasitenkinimą su socialinės žiniasklaidos funkcijomis.
LiveAgent socialinės žiniasklaido bilietavimo funkcijos jums leidžia tvarkyti bendravimą iš “Facebook“, “Instagram” ir “Twitter” vienoje daugiakanalėje bilietavimo sistemoje. Socialinės žiniasklaidos pranešimai, komentarai, įrašai ir pokalbių žinutės gali būti tvarkomos iš LiveAgent ir jums nebereikės persijungti tarp skirtingų aplikacijų.
Kokia yra “Socialbakers” integracijos nauda?
- Stebėkite savo socialinės žiniasklaidos paskyros
- Bilietavimo sistema tvarko komentarus, žinutes, paminėjimus ir daugiau
- Viskas viename, patogiame skydelyje
- Greitai atsakykite naudodami bilietavimo sistemą
- Pagerinkite savo darbo eigą
Kaip integruoti “Socialbakers” į LiveAgent
Sekite žemiau nurodytą vadovą ir sužinokite, kaip integruoti “Socialbakers” į LiveAgent. Atkreipkite dėmesį, kad jūs turite turėti mokamą “Socialbakers” planą, norėdami gauti pilną prieigą prie nustatymų ir užbaigti integracijos į LiveAgent procesą.

- Atidarykite savo “Socialbakers” paskyrą ir pridėkite naują vartotoją naudodami savo LiveAgent duomenis. Tai užtikrins, kad visas LiveAgent skirtas bendravimas būtų gautas bilietavimo sistemoje. Būdami savo skydelyje, paspauskite šalia jūsų profilio nuotraukos esančią strėlę viršutiniame dešiniąjame kampe ir tada paspauskite Nustatymai. Suraskite Vartotojus ir Pridėkite naują vartotoją naudodami savo LiveAgent prisijungimo duomenis.

- Dabar eikite į Nustatymai > Užduočių Automatizavimas ir “Socialbakers” nustatykite LiveAgent vartotojo taisykles. Kiekvieną kartą, kai bus paminėtas jūsų įmonės pavadinimas arba kita jūsų pasirinkta frazė, “Socialbakers” perkels bilietą į LiveAgent.
Integracija jau yra baigta ir LiveAgent jūs galite matyti socialinės žiniasklaidos komentarus. Peržiūrėkite LiveAgent socialinės žiniasklaidos funkcijas ir sužinokite kaip jas panaudoti, arba peržiūrėkite mūsų pristatomąjį vaizdo įrašą ir pamatykite pilną LiveAgent funkcijų apžvalgą.
Frequently asked questions
Kas yra "Socialbakers"?
"Socialbakers" yra socialinės žiniasklaidos rinkodaros platforma, kuri padeda suprasti savo auditoriją, sukurti tinkamą turinį ir stipriai pagerinti įsitraukimą.
Kokia yra "Socialbakers" integravimo į LiveAgent nauda?
- geresnė darbo eiga - galimybė atsakyti iš pagalbos tarnybos sistemos - sutvarkyti bilietai, komentarai ir paminėjimai
Kaip integruoti "Socialbakers" į LiveAgent?
Sukurkite naujus vartotojus "Socialbakers" naudodami LiveAgent prisijungimus. Sukurkite taisyklę LiveAgent vartotojui Užduočių automatizavime. Štai ir viskas.
„Sched“ pagalbos centro kontaktai
Sched yra geriausia registracijos ir lankomumo valdymo platforma, teikianti klientų aptarnavimą per el. paštą, telefonu ir socialiniuose tinkluose. Galima susisiekti el. paštu support@sched.com arba telefonu (+1) 888-312-1777. Sched taip pat yra pasiekiamas per Instagram, Facebook ir Twitter. Jie nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Sekdami raktinius žodžius ir frazes, galite patobulinti turinio strategiją ir pasiekti geresnių rinkodaros rezultatų. Svarbu peržiūrėti savo statistiką kas savaitę, rengti susitikimus su komanda ir bendrauti su influenceriais.
„Ipsos“ pagalbos centro kontaktai
„Ipsos“ pagalbos centro kontaktai – yelpaštas, gyvas pokalbis, skambučių centras. Bendravimas per socialinius tinklus. SLA ir susitarimai.