Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Su LiveAgent pagalba naudokite socialinį įsiklausymą.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Ieškote socialinio įsiklausymo įrankio?

Jei taikydami savo rinkodaros ir klientų aptarnavimo strategiją, dar nenaudojate socialinio įsiklausymo įrankio, yra pats metas įsigyti.

Socialinis įsiklausymas yra susijęs su stebėjimu, ką apie jūsų įmonę kalba internete. Pamatykite, ką mano jūsų klientai, pasitikrinkite konkurentus arba atsakykite į potencialių klientų klausimus.

Socialinis įsiklausymas yra privalomas!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Kas yra socialinis įsiklausymas?

Socialinis įsiklausymas, dar vadinamas socialiniu stebėjimu, yra skaitmeninių pokalbių ar jūsų prekės ženklo paminėjimų internete, stebėjimo procesas.

Tai yra efektyvi strategija, skirta surinkti atsiliepimus ir stebėti, ką jūsų klientai mano apie jūsų prekės ženklą, įmonę, produktus ar paslaugas.

LiveAgent, kaip socialinio įsiklausymo įrankis

LiveAgent apjungia visus jūsų socialinės žiniasklaidos kanalus ir į LiveAgent surenka visus komentarus, žinutes ir prekės ženklo paminėjimus.

LiveAgent jungiasi su:

LiveAgent suitable tool for social listening

Kodėl svarbu turėti socialinio įsiklausymo įrankius?

Woman on phone in shopping cart

Aktyviai spręskite problemas

Socialiniai įsiklausymo įrankiai puikiai tinka aktyviam problemų sprendimui. Atpažinkite savo klientų nusivylimą, kol jų bloga patirtis nepradėjo sklisti ir nepakenkė jūsų verslui.

Feedback & suggestions

Išnaudokite teigiamus paminėjimus ir liudijimus

Socialinis įsiklausymas yra ne tik apie blogą patirtį. Parodykite teigiamus dalykus, kuriuos jūsų klientai turi pasakyti apie jūsų įmonę. Nėra nieko geriau, kaip nuoširdus liudijimas!

Learn from customer analytics and insights

Gaukite įžvalgas apie klientų pasitenkinimą

Socialinis įsiklausymas yra puikus įrankis, kuris gali suteikti bendrą vaizdą apie tai, kas internete yra kalbama apie jūsų įmonę. Stebėkite, ką apie jus turi pasakyti jūsų klientai ir konkurentai.

Real-time customer support

Lengvai bendraukite su klientais

Atsakykite į klientų “Twitter” pranešimus, “Facebook” žinutes ar “Instagram” komentarus, tiesiai iš savo socialinio įsiklausymo įrankio. Nešvaistykite laiko prisijungdami ir atsijungdami iš skirtingų socialinių paskyrų.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Socialinis įsiklausymas "Facebook"

LiveAgent socialinio įsiklausymo įrankis apjungia visus “Facebook” pranešimus ir jūsų įrašų komentarus, bei nukreipia juos tiesiai į jūsų LiveAgent skydelį. Iš čia, galite nesudėtingai atsakyti, pamėgti ar net sukurti įrašą savo “Facebook” puslapyje.

Socialinis įsiklausymas "Twitter"

Stebėkite raktažodžius ir atsakykite į savo paskyros “Twitter” paminėjimus. Naudojant LiveAgent “Twitter” socialinio įsiklausymo įrankį, jūs niekada nepraleisite jūsų įmonei skirto “Tewitter” pranešimo.

Tiesiog nustatytkite pageidaujamus raktažodžius ir visi “Twitter” pranešimai, kuriuose yra nustatytas raktažodis, bilieto forma bus automatiškai nukreipiami į jūsų LiveAgent paskyrą.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialinis įsiklausymas "Instagram"

Visi jūsų įrašo komentarai ar jūsų paskyros paminėjimai bus automatiškai nukreipti į LiveAgent. Atsakykite tiesiogiai iš LiveAgent, be būtinybės peržiūrėti tūkstančius pranešimų savo telefone.

LiveAgent tvarko visas užklausas, priklausomai pagal jų svarbą ir gavimo laiką.

Daugiau, nei tiesiog įsiklausymo įrankis

Bilietavimas

Apjunkite visas užklausas iš skirtingų bendravimo kanalų į vieną bendrą pašto dėžutę.

Sužinoti daugiau

Internetiniai Pokalbiai

Realiuoju laiku bendraukite su klientais ir svetainės lankytojais. Pasinaudokite aktyviais poaklbių kvietimais ir daugiau.

Pagalbos portalas

Kaip savitarnos sprendimą, savo klientams sukurkite puikius klientų portalus ir žinių bazes.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kodėl LiveAgent yra jums tinkamas socialinio įsiklausymo įrankis?

Most reviewed and number 1

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga mažoms įmonėms 2019-2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų aptarnavimo poriekių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankis yra lengvai pritaikomas prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų socialinio įsiklausymo sprendimą už fiksuotą mėnesinį mokestį, be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam banydmo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų įmanomų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Pradėkite socialinį įsiklausimą jau šiandien!

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra socialinio įsiklausymo įrankis?

Socialinio įsiklausymo įrankiai stebi su jūsų prekės ženklu susijusius internetinius pokalbius ir su jūsų įmone susijusius raktažodžius, bei seka paminėjimus ir pateikia jums įspėjimus.

Ar LiveAgent yra socialinio įsiklausymo įrankis?

LiveAgent stebi ir renka komentarus, paminėjimus ir žinutes keliose platformose, tokiose kaip „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ir „Viber“. Rezultate, jūsų agentai liks informuoti ir galės išspręsti visas problemas vienoje sąsajoje.

Kodėl turėtumėte naudoti įsiklausymo į socialinę žiniasklaidą įrankius?

Stebėkite savo prekės ženklo įvaizdį internete ir būsimų bei esamų klientų pokalbius socialinėje žiniasklaidoje, bei greitai nustatykite ir spręskite problemas.

Related Articles to Socialinis įsiklausymas
Įvairios sveikatos apsaugos įstaigos pasitiki LiveAgent teikdami pagalbą klientams. Išbandykite ir pamatysite kodėl.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.

LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri surenka klientų bendravimą keliuose kanaluose, įskaitant pačias populiariausias socialinės žiniasklaidos platformas.

Socialinės žiniasklaidos palaikymo programinė įranga be streso

Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga yra svarbi dalis klientų aptarnavimo procese. LiveAgent yra gerai tinkanti priemonė, nes apjungia daug socialinių platformų. Socialinė žiniasklaida suteikia galimybę bendrauti su klientais ir skleisti informaciją apie įmonės veiklą. Greitos ir išsamios atsakymų pateikimo yra svarbu kuriant gerus santykius su klientais.

Ar klientams, naudojantiems jūsų svetainės talpinimo paslaugas, reikia geresnės pagalbos? Suteikite tai jiems su tinkama programine įranga. Išbandykite „LiveAgent“ 14 dienų nemokamai be jokių išankstinių įsipareigojimų.

Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei

Svarbu tvarka ir gražūs kūrimi kanalai, kad klientai galėtų susisiekti. LiveAgent yra sprendimas, kuris gali padėti geriausiai pasirinkti jūsų verslo reikmėms.

Be įspūdingų konstrukcijų ir statinių statymo, jūs taip pat galite statyti lojalių klientų duomenų bazę. Sužinokite, kaip suvaldyti LiveAgent galią.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda nekilnojamojo turto agentams atsakyti į klientų užklausas greitai ir efektyviai. Tai leidžia agentams sutelkti dėmesį į klientus ir pagerinti visų užklausų valdymą, kad būtų suteikta puiki klientų aptarnavimo patirtis ir padidintos pajamos.

Padidinkite konversijos santykį pagerinę klientų aptarnavimo strategiją, tokią kaip internetinių pokalbių pritaikymas ir pagalbos teikimas realiuoju laiku.

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

Konversijos santykis yra svarbus verslo modelio elementas, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, kad būtų galima sužinoti savo poziciją. Geras konversijos santykis paprastai svyruoja nuo 2% iki 5%. Žemos konversijos santykis gali kilti dėl neviliojančių pasiūlymų ar nepakankamo svetainės dizaino. Norint pagerinti konversijos santykį, svarbu didinti reikšmingus veiksmus, kurie skatina verslą.

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

Įmonės ir vartotojai dalijosi teigiamais atsiliepimais apie „LiveAgent“ klientų aptarnavimo sistemą, palyginti su konkurentu „Zendesk“. Jie patenkinti funkcionalumu, integracija su socialiniais tinklais, stabilumu ir galimybe naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Kainos yra prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda padeda 24/7.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai