Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.
Socialinės žiniasklaidos palaikymo programinė įranga be streso
Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga yra svarbi dalis klientų aptarnavimo procese. LiveAgent yra gerai tinkanti priemonė, nes apjungia daug socialinių platformų. Socialinė žiniasklaida suteikia galimybę bendrauti su klientais ir skleisti informaciją apie įmonės veiklą. Greitos ir išsamios atsakymų pateikimo yra svarbu kuriant gerus santykius su klientais.
Pagalbos tarnybos programinė įranga, skirta svetainių talpinimo pramonei
Svarbu tvarka ir gražūs kūrimi kanalai, kad klientai galėtų susisiekti. LiveAgent yra sprendimas, kuris gali padėti geriausiai pasirinkti jūsų verslo reikmėms.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui
LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda nekilnojamojo turto agentams atsakyti į klientų užklausas greitai ir efektyviai. Tai leidžia agentams sutelkti dėmesį į klientus ir pagerinti visų užklausų valdymą, kad būtų suteikta puiki klientų aptarnavimo patirtis ir padidintos pajamos.
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
Konversijos santykis yra svarbus verslo modelio elementas, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, kad būtų galima sužinoti savo poziciją. Geras konversijos santykis paprastai svyruoja nuo 2% iki 5%. Žemos konversijos santykis gali kilti dėl neviliojančių pasiūlymų ar nepakankamo svetainės dizaino. Norint pagerinti konversijos santykį, svarbu didinti reikšmingus veiksmus, kurie skatina verslą.
Norite padidinti atsakymų greitį?
Įmonės ir vartotojai dalijosi teigiamais atsiliepimais apie „LiveAgent“ klientų aptarnavimo sistemą, palyginti su konkurentu „Zendesk“. Jie patenkinti funkcionalumu, integracija su socialiniais tinklais, stabilumu ir galimybe naudoti skaičiuokles el. laiškuose. Kainos yra prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda padeda 24/7.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis