„Shift4Shop“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Shift4Shop“?
„Shift4Shop“ pirkinių krepšelio programinė įranga (anksčiau „3dcart“) yra geriausias „viskas viename“ el. prekybos sprendimas, skirtas valdyti jūsų internetinę parduotuvę internete (nereikia įdiegti jokios programinės įrangos į savo darbalaukį). Programinė įranga leidžia valdyti mokėjimus internetu ir neprisijungus prie interneto, nustatyti pristatymo realiuoju laiku parinktis, susisiekti su klientais, tvarkyti parduotuvės atsargas ir dar daugiau!
Kaip galite naudoti „Shift4Shop“ integraciją?
„LiveAgent“ esanti „Shift4Shop“ integracija leidžia „Shift4Shop“ parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Mygtukas gali padėti jūsų klientams greitai ir patogiai gauti pagalbą. Tai gali padidinti klientų lojalumą ir laimingumą bei padėti paversti svetainės lankytojus mokančiais klientais.
„LiveAgent“ tiesioginių pokalbių valdiklis yra greičiausias rinkoje, jo rodymo greitis yra 2,5 s. Turėdami pokalbių valdiklį savo svetainėje galite pagerinti klientų pasitenkinimą, o savo ruožtu – pardavimo ir rinkodaros galimybes.
„LiveAgent“ tiesioginių pokalbių valdiklyje yra daugybė naudingų funkcijų, įskaitant aktyvius kvietimus pokalbiui ir internetinių lankytojų stebėjimą, kuris seka, kiek laiko kiekvienas svetainės lankytojas yra jūsų svetainėje, kokių veiksmų jie imasi ir kokia jų geografinė vieta.
Patobulinkite savo grįžtamojo ryšio valdymą ir suteikite svetainės lankytojams kokybišką klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją.
Kokią naudą gaunate naudodami „Shift4Shop“ integraciją?
- Organizuota, universali bilietų sistemos pašto dėžutė
- Greito tiesioginio pokalbio valdiklis, kurį galima pritaikyti
- Neprisijungus pasiekiamos formos, pokalbių mygtukai neprisijungus, išankstinės formos, skirtos potencialiems klientams pritraukti
- Aktyvūs kvietimai pokalbiui
- Lankytojų stebėjimas realiuoju laiku
- Padidėjęs klientų pasitenkinimas
- Greitesnis atsako laikas
- Aptarnavimo be trikdžių patirtis jūsų klientams
Kaip patalpinti „LiveAgent“ pokalbio mygtuką „Shift4Shop“ parduotuvėje
Jei norite savo „Shift4Shop“ svetainėje patalpinti „LiveAgent“ pokalbio mygtuką, vadovaukitės toliau pateiktomis integravimo instrukcijomis arba vadovaukitės mūsų vaizdo įraše pateiktomis instrukcijomis.
Jei niekada nesukūrėte „LiveAgent“ mygtuko, prisijunkite prie savo paskyros ir eikite į Konfigūracija> Pokalbiai> Pokalbių mygtukai ir spustelėkite oranžinį mygtuką viršuje, kad sukurtumėte naują.
Pasirinkite mygtuko dizainą ir atlikite sąranką. Sukurkite mygtuko pavadinimą, pasirinkite skyrių, į kurį norite nukreipti naujus pokalbius ir pokalbio mygtuko kalbą (be kitų parinkčių.) Baigę spustelėkite Išsaugoti.
Dabar eikite į integravimo skyrių kairiajame skydelyje ir nukopijuokite kodą. Šį kodą turėsite įkelti į „Shift4Shop“ svetainės poraštę arba antraštę.
Atidarykite „Shift4Shop“ ir eikite į Turinys> Svetainės turinys. Spustelėkite antraštę ir poraštę ir įklijuokite mygtuko kodą į visuotinės poraštės skiltį. Įjunkite ir išsaugokite pakeitimus.
Kaip integruoti „Shift4Shop“ ir „LiveAgent“ per „Zapier“
„Shift4Shop“ taip pat galima integruoti su „LiveAgent“ per „Zapier“. Vadovaukitės šiuo vadovu, kad sužinotumėte, kaip atlikti pasirinktinį integravimą.
Šiame vadove dėl daugybės integravimo parinkčių kai kuriose integracijos sąrankos dalyse gali būti rodomos skirtingos parinktys. Tačiau paprastai viskas išlieka taip pat ir tai lengva atlikti, nesvarbu, kokią integraciją pasirinksite.
Sukurkite „Zapier“ paskyrą arba prisijunkite prie esamos paskyros ir eikite į „LiveAgent + Shift4Shop“ integracijos puslapį. Slinkite žemyn, kol skiltyje Minutės pamatysite Sujungti „LiveAgent“ ir „Shift4Shop“. Pasirinkite trigerį ir veiksmą, kuris sujungs abi programas.
Pirmasis mūsų integracijos žingsnis yra prisijungti prie „Shift4Shop“ paskyros ir leisti „Zapier“ valdyti mūsų duomenis. Toliau atliekamas trigerio testas, o po to turite nustatyti „LiveAgent“ veiksmą. Šiame pavyzdyje sukuriamas el. laiškas. Užpildykite būtinus laukus, pvz., siuntėjo ir gavėjo el. pašto adresus, pranešimo temą ir el. laiško turinį. Tęskite bandymą ir įjunkite „Zap“.
Pasitikrinkite el. paštą, kad pamatytumėte rezultatus. El. paštu turėtumėte gauti pranešimą apie naujai pridėtus produktus.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Shift4Shop“
„Shift4Shop“ yra el. prekybos platforma, skirta internetinėms parduotuvėms. Įmonė siūlo daug funkcijų turinčią platformą, todėl elektroninė prekyba yra paprasta ir efektyvi visiems pardavėjams.
Kaip galite integruoti „Shift4Shop“ į „LiveAgent“?
Kad „Shift4Shop“ parduotuvėje įdiegtumėte tiesioginio pokalbio mygtuką, turite: 1. Sukurkite tiesioginio pokalbio mygtuką „LiveAgent“ 2. Nukopijuokite HTML kodą iš „LiveAgent“ 3. Įklijuokite kodą „Shift4Shop“ parduotuvėje (vaizdo įrašas)
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.