Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„ShipStation“

Kas yra „ShipStation“?

„ShipStation“ yra daugiakanalė produktų siuntimo programinė įranga, skirta internete veikiantiems mažmenininkams. Joje yra tokios funkcijos ir įrankiai, kaip didelių kiekių siuntimas, pristatymo tarifų nuolaidos, klientų valdymas ir individualus prekės ženklo kūrimas. Lengvai valdykite savo internetinių parduotuvių prekių siuntimo eigą. 

Kam tai gali praversti?

Naudokite „ShipStation“ integraciją stebėjimui naujienų ir atnaujinimų apie savo klientus, išsiųstas prekes ir užsakymus. Taip pat įrankį galite naudoti kurdami užsakymus ar pokalbius ir valdydami klientus. Galite kurti savo pasirinktas integracijas ir sujungti įvairias dviejų programų dalis. Tai trunka vos kelias minutes.

Privalumai

  • Padeda valdyti užsakymus ir siuntas
  • Fiksuoja naujus klientus
  • Suteikia įrankius klientų ir siuntų valdymui
  • Nebereikia kaitalioti programų
  • Geresnė darbo eiga

Kaip integruoti „ShipStation“ su „Live Agent“ per „Zapier“?

„Zapier“ leidžia sukurti dviejų programų integraciją ir jas sujungti. Procesas trunka vos kelias minutes. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti programą ir prie jos prijungti „LiveAgent“. Jums reikės „Zapier“ paskyros. Jei jos neturite, galite ją susikurti per šią nuorodą su savo el. pašto adresu. Kai prisijungsite, eikite į  „LiveAgent“ + „ShipStation“ integracijų puslapį.

„LiveAgent“ ir „ShipStation“ integracijos puslapis „Zapier“ svetainėje
„LiveAgent“ + „ShipStation“

Atidarę puslapį slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Connect LiveAgent + ShipStation in minutes (Sujungti „LiveAgent“ + „ShipStation“ per kelias minutes). Čia galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Paleidiklis pirmoje programoje suaktyvina veiksmą antrojoje.

Šiam pavyzdžiui parodysime „ShipStation“ paleidiklio Item New Order (Prekės naujas užsakymas) ir „LiveAgent“ veiksmą Create Conversation (Sukurti pokalbį). Galite pasirinkti skirtingus integravimo nustatymus. Kai pasirinksite, tęskite spustelėdami mėlyną mygtuką.

„ShipStation“ paleidiklis Item Ordered (Prekė užsakyta) ir „LiveAgent“ veiksmas Create Conversation (Sukurti pokalbį) „Zapier“ integracijos pasirinkime
Paleidiklis ir veiksmas

Šiame lange turite sukonfigūruoti paleidiklį. Pradėkite nuo prisijungimo prie „ShipStation“ paskyros. Turėsite suteikti prieigą prie kai kurių savo duomenų. 

Paveikslėlis, rodantis „ShipStation“ paleidiklio konfigūraciją
„ShipStation“ paleidiklio konfigūracija

Taip pat turėsite nurodyti savo API raktą. Jį rasite savo „ShipStation“ paskyroje. Eikite į Settings> Account > API Settings. Sugeneruokite naują API raktą ir nukopijuokite raktą bei rakto paslaptį į „Zapier“ langą.

„ShipStation“ API nustatymai
API nustatymai

Rekomenduojame paleidiklį ištestuoti ir patikrinti, ar jis gerai veikia. Kai tai padarysite, tęskite procesą. 

„ShipStation“ paleidiklio testas po konfigūracijos
„ShipStation“ paleidiklio testas

Dabar atėjo laikas nustatyti „LiveAgent“ veiksmą. Turėsite prisijungti prie savo „LiveAgent“ paskyros ir suteikti prieigą prie duomenų tvarkymo. Tada turite nustatyti veiksmo detales. Mūsų atveju turime nurodyti pranešimą, kuris bus išsiųstas po to, kai „ShipStation“ gaus naują užsakymą.

„ShipStation“
„LiveAgent“ veiksmo konfigūracija

Štai ir viskas. Paskutinis žingsnis – išbandyti paleidiklį ir įsitikinti, kad jis veikia.

Sėkmingas „ShipStation“ ir „LiveAgent“ integracijos testas
Sėkmingas integracijos testas

Dabar galite atlikti bandymą. Eikite į savo „ShipStation“ paskyrą ir užsakymų skiltyje sukurkite naują užsakymą.

„ShipStation“ sukurtas naujas užsakymas
Naujas užsakymas

Patikrinkite „LiveAgent“ bilietų sistemos pašto dėžutę. Ten rasite apie naują užsakymą informuojantį pranešimą iš „ShipStation“.

„ShipStation“ išsiųsta žinutė po užsakymo atlikimo
Bilietas iš „ShipStation“

Drąsiai kurkite daugiau integracijų kitiems tikslams ir padarykite savo internetines parduotuves efektyvesnes. 

DUK

Kas yra „ShipStation“?

„ShipStation“ yra siuntų sprendimas internetinėms parduotuvėms. Jis padės jums sukurti siuntimo etiketes, perduoti stebėjimo informaciją klientams, suteiks automatizavimo, belaidžio spausdinimo ir kitų funkcijų.

Kokie yra „ShipStation“ naudojimo su „LiveAgent“ privalumai?

– užsakymų ir siuntų valdymas iš „LiveAgent“

– jūsų klientų aptarnavimo skyriaus laiko taupymas

– didesnis produktyvumas

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai