Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Svetainės Lankytojo Stebėjimas

Su mūsų svetainės lankytojo stebėjimo funkcija sužinokite, kokiu puslapio URL adresu, pokalbio metu, lankosi jūsų klientas. LiveAgent taip pat jus įspės, jei klientas įsijungs kitą puslapį.

Svetainės lankytojo stebėjimo funkciją patogu naudoti tada, kai jūs norite nukreipti savo klientus į konkretų URL adresą arba kai pageidaujate jiems suteikti geriausią informaciją. Pavyzdžiui, susijusią su jūsų kainodara ar produkto/paslaugos technine informacija.

Prieš kiekvieno internetinio pokalbio pradžią, jūs galite peržiūrėti kliento informaciją ir daug kitų dalykų, tokių kaip jų pradinį URL adresą. Pradinis URL adresas dažniausiai būna ta vieta, kur klientas ar agentas pradėjo internetinį pokalbį.

Pavyzdys:

Mūsų pavyzdyje jūs galite matyti tinklapį:  https://support.ladesk.com/300428-IVR

Pokalbiui tęsiantis, klientams gali kilti vis daugiau ir daugiau klausimų. Mūsų pavyzdyje, klientui buvo reikalinga pagalba dėl IVR, nes tai buvo paskutinis žingsnis iki pilno skambučių centro integravimo. Jūs galite pamatyti jų judėjimą tarp skirtingų žinių bazės straipsnių.

Be to, vėliau po prašymo prie pokalbio prisijungė kitas kolega. Atminkite, kad bet kuriuo metu galite pradėti vidinį pokalbį ir net palikti pranešimus savo bendradarbiui.

Žinodami savo internetinio pokalbio dalyvio dabartinį URL adresą ir matydami kaip jie naršo jūsų svetainėjė, jūs galite suteikti geriausią ir tiksliausią pagalbą savo klientams.

Verslo privalumai:

  • Taupomas laikas
  • Lojalūs klientai
  • Efektyvus klientų aptarnavimas

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Atraskite kitas internetinio pokabio funkcijas:

Pokalbių paskirstymas

Užtikrinkite, kad jūsų klientų aptarnavimas efektyviai tvarko internetinių pokalbių užklausas. Pokalbių paskirstymo funkcija jums leidžia nustatyti konkretų naujų poaklbių nukreipimo būdą. Jūs galite pasirinkti nuo Atsitiktinai priskirto iki Geriausio panaudojimo nukreipimo.

Pokalbių paskirstymas

Prisijungę lankytojai

Peržiūrėkite savo svetainės srautą, naudodami LiveAgent. Skyriuje, pavadinimu Interneto lankytojai, jūs galite tiesiogiai peržiūrėti savo svetainės lankytojus. Ši funkcija taip pat leidžia jūsų agentams pakviesti lankytojus pokalbiui.

Pokalbio istorija

Prireikus, visada sužinokite buvusias klientų užklausas, naudodami Pokalbio istoriją. Ši LiveAgent funkcija jums suteikia informaciją, kuri gali padėti išvengti kliento susierzinimo. Jūs galite peržiūrėti lankytojo šalį, kliento vardą ir aptarnavusį agentą, bei paskutinį vykusį pokalbį. Dėl to, jūsų klientų aptarnavimo atstovai gali greičiau ir efektyviau spręsti bilietus.

Žinių bazės ištekliai:

Ar norėtumėte savo svetainėje įrengti internetinio pokalbio mygtuką?

Sekite šį vadovą, norėdami gauti išsamią informaciją apie tai, kaip sukurti internetinį mygtuką.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai