“Agile” CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Agile” CRM Privatumo Politika
Kas yra “Agile” CRM?
“Agile” CRM yra Klientų Santykių Valdymo (CRM) programinė įranga yra naudojama daugelio įmonių visame pasaulyje. Ji naudojama automatizvimui, pardavimuose, rinkodaroje, kartu išsaugant klientų duomenis, kurie gali būti naudojami įvairiose kampanijose. “Agile” CRM suteikia verslo įžvalgų ir padeda pardavimo atstovams atlikti procesus.
Kaip galite jį panaudoti?
Šioje integracijoje yra daug veiksmų ir aktyvatorių. Gaukite pranešimus savo valdymo skydelyje kas kartą, kai tik “Agile” CRM yra sukuriamas naujas atvejis, sandoris, bilietas, įvykis, užduotis, kontaktas ar klientas. Jūs taip pat galite stebėti žymas ir atlikti sandorių etapus. Be šių veiksmų stebėjimo, juos galite rankiniu būdu atlikti LiveAgent. Kurkite naujus kontaktus, pridėkite kampanijas, klientus į grupes, žymas ar kurkite pokalbius.
Naudos
- Gaukite “Agile” CRM pranešimus savo LiveAgent valdymo skydelyje
- Gaukite užduotis ir atlikite darbą, be poreikio perjunginėti programinę įrangą
- Pagerinkite savo darbo eigą
Frequently Asked Questions
Kas yra "Agile" CRM?
"Agile" yra Klientų Santykių Valdymo platforma, kuri klientams suteikia galimybę talpinti svarbią informaciją ir automatizuoti bet kokius pardavimus ar rinkodaros procesus.
Kokia yra "Agile" CRM integravimo į LiveAgent nauda?
- pagerintas klientų aptarnavimo efektyvumas - gaukite "Agile" CRM pranešimus LiveAgent viduje - sukurkite kontaktus/kontaktų grupes ir pridėkite žymas iš vienos integracijos
LiveAgent yra efektyvi klientų aptarnavimo programinė įranga, padedanti padidinti konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Taip pat siūlo vietos žymą, duomenų migraciją ir daug kitų funkcijų. Pradėk nemokamą bandymą ir suaktyvink "Highrise" įskiepį.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Pagalbos tarnybos programinė įranga sudėjo visą klientų aptarnavimo terminologiją vienoje vietoje. Tai apima nuo A iki Z, įskaitant agentus, bilietus, aptarnavimo kanalus, CRM ir daugiau.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.