Partneris
Jei norite patalpinti „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką savo „Oxatis“ parduotuvėje, vadovaukitės toliau pateiktu integravimo vadovu arba peržiūrėkite pateiktą „YouTube“ vaizdo įrašą.
- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje (neturite „LiveAgent“ paskyros? Prisiregistruokite čia). Nukopijuokite jo HTML kodą (Ctrl+C) į iškarpinę.
- Eikite į „Oxatis“ parduotuvės nustatymus ir pasirinkite Svetainė> Ypatybės pagal kalbą> Keisti> Įklijuokite (Ctrl +V) HTML kodą į ”End
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kas yra „Oxatis“?
Tai yra techniškai galingas elektroninės prekybos sprendimas, turintis daug funkcijų ir teikiantis nuolatines kokybiškas paslaugas. Daugiau nei 7 300 klientų iš įvairių sričių pasirinko „Oxatis“. Kad ir kokia būtų jūsų apyvarta (nuo 1000 svarų per mėnesį iki 10 000 000 svarų per metus), pastebėsite, kad „Oxatis“ yra idealus verslo partneris jūsų projektui.
Kaip galite tai naudoti?
Pradėkite teikti nuostabų klientų aptarnavimą, „Oxatis“ parduotuvėje patalpinę tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently asked questions
Kaip galite integruoti „Oxatis“ į „LiveAgent“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Tinkinkite tiesioginio pokalbio mygtuką 3. Nukopijuokite HTML kodą 4. Įklijuokite kodą savo „Oxatis“ parduotuvėje (Svetainė - Ypatybės pagal kalbą - Keisti - Įklijuoti - Išsaugoti
Kaip galima panaudoti „Oxatis“ integraciją?
„Oxatis“ yra el. prekybos platforma, kurioje galite lengvai sukurti internetinę parduotuvę. Integruodami „LiveAgent“ su „Oxatis“, galite įdiegti tiesioginius pokalbius savo parduotuvėje, o tai galiausiai gali padidinti jūsų pardavimus, klientų pasitenkinimą ir dar daugiau!
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
"Pacificuokite savo verslą su 'Liveagent' programine įranga, kuri buvo pirmasis tiesioginių pokalbių internetu sprendimas rinkoje 2006 metais. Šiandien 'Liveagent' yra geriausiai įvertintas ir populiariausias pasirinkimas tiek verslui, tiek vartotojams. Jis padidins pajamas, laimingumą ir kliento vertę, kurdamas įsimintiną patirtį ir išlaikydamas ištikimybę. Su 'Liveagent' galite siekti savo verslo tikslų ir sėkmingai pasiekti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 verslų visame pasaulyje."
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Šiame tekste pateikiami 5 produktų pristatymo šablonai, skirti reklamos kampanijoms. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą.
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, įskaitant įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra klientų portalo programinė įranga ir savitarnos programinė įranga. Programa yra lengvai integruojama ir yra pasiekiamos alternatyvos. Įmonė taip pat siūlo mokymus ir turi sąžiningą reputaciją.