Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Optimal Call“

Kas yra „Optimal Call“?

„Optimal Call“ yra Slovakijos VoIP ir ryšių paslaugų teikėjas. Jie siūlo paslaugas įmonėms ir individualiems klientams, esantiems Slovakijoje ir Čekijoje. Be balso skambučių paslaugų, „Optimal Call“ siūlo galimybę įsigyti išskirtinius, lengvai įsimenamus telefono numerius pagal įvairias geografines vietoves.

Kitos paslaugos yra skambučių centras, sujungimas su kitomis įmonės sistemomis, tokiomis kaip CRM, SIP Trunking ir CPBX („Cloud Private Branch Exchange“) telefonų tinklai.

Kaip galite naudoti „Optimal Call“ su „LiveAgent“?

Jei ieškote VoIP teikėjo, „Optimal Call“ gali atlikti jūsų interneto skambučius ir suteikti telefono numerį. Šį telefono numerį galite pridėti prie „LiveAgent“, kad sukurtumėte „omnichannel“ pagalbos centrą su skambučių centru.

Pridėję savo numerį prie „LiveAgent“, galite pradėti jį naudoti kaip pagrindinę skambučių centro programinę įrangą. Skambučių centro funkcijų ir automatikos dėka „LiveAgent“ siūlo daugybę funkcijų, palengvinančių jūsų darbo eigą ir padedančių lengviau atsakyti į klientų skambučius.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kiek kainuoja „Optimal Call“ integravimas su „LiveAgent“?

Nors „Optimal Call“ yra mokama paslauga su atskirais kainų planais, integracija su „LiveAgent“ jums papildomai nekainuoja. Galite nemokamai pridėti „Optimal Call“ telefono numerius į „LiveAgent“ pagalbos centrą ir pradėti skambinti.

Kokie yra „Optimal Call“ naudojimo pranašumai?

  • Kainų planai prieinamomis kainomis
  • Daugybė paslaugų privatiems asmenims ir įmonėms
  • Išskirtiniai, lengvai įsimenami telefono numeriai
  • CPBX ir SIP Trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Kaip galite integruoti „Optimal Call“ su „LiveAgent“?

„Optimal Call“ jau įtrauktas į jūsų „LiveAgent“ paskyrą; todėl nereikia suaktyvinti įskiepių ar kurti integracijų su trečiųjų šalių paslaugomis. Pridėkite savo „Optimal Call“ numerį ir pradėkite skambinti. Štai kaip tai padaryti.

  • Jums reikės „Optimal Call“ vartotojo vardo, slaptažodžio ir numerio. Prisijunkite prie savo „Optimal Call“ paskyros arba sukurkite naują. Baigę registraciją gausite el. laišką su nauju vartotojo vardu, slaptažodžiu ir telefono numeriu.
„Optimal Call“
Spustelėkite norėdami užsiregistruoti
  • Arba informaciją taip pat galite rasti savo „Optimal Call“ paskyros profilio skyriuje. Paruoškite informaciją tolesniems veiksmams atlikti.
„Optimal Call“
„Optimal Call“ profilio informacija
  • Atidarykite „LiveAgent“ paskyrą ir eikite į Konfigūracija> Skambučiai> Numeriai. Spustelėkite oranžinį mygtuką, kad „LiveAgent“ pridėtumėte naują numerį ir iš VoIP teikėjų sąrašo pasirinkite „Optimal Call“.
„Optimal Call“
„Optimal Call“ VoIP teikėjų sąraše
  • Kitoje dalyje įveskite savo vartotojo vardą, slaptažodį ir „Optimal Call“ numerį. Taip pat galite pavadinti numerį, pasirinkti telefono numerio priešdėlį, skyrių, kuris tvarkys skambučius iš šio numerio, ir įjungti skambučių įrašymą. Baigę spustelėkite lango apačioje esantį mygtuką Pridėti.
„Optimal Call“
„Optimal Call“ konfigūracija

Dabar jūsų „Optimal Call“ telefono numeris yra susietas su „LiveAgent“ ir galite pradėti skambinti ir priimti skambučius. Ar norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte apžvalgą.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

DUK

Kas yra „Optimal Call“?

„Optimal Call“ yra Slovakijos ryšių ir VoIP teikėjas. Jie siūlo paslaugas, tinkančias Slovakijos ir Čekijos klientams.. 

Kiek kainuoja „Optimal Call“ integravimas į „LiveAgent“?

Integracija su „Optimal Call“ yra įtraukta į planą ir nėra jokių papildomų mokesčių. Galite pridėti savo numerį ir pradėti skambinti nemokėdami papildomai.

Kaip galiu integruoti „Optimal Call“ į „LiveAgent“?

„Optimal Call“ yra įmontuotas į „LiveAgent“, todėl nereikia integracijos įskiepių ar trečiųjų šalių paslaugų. Jums tereikia pridėti savo numerį ir pateikti paskyros informaciją. 

  • Go to Configuration > Call > Numbers in LiveAgent
  • Create a new number and select Optimal Call as your VoIP provider
  • Enter your username, password, number, and other details
  • Click on Add and you're done

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai