Partneris
Kas yra “OptiTELECOM”?
“OptiTELECOM” veikia nuo 2008 metų ir daugiausiai dėmesio skiria IP sprendimams, o konkrečiai Telefonų Stotims ir IP Telefonijai.
Siekdami visą laiką siūlyti tik geriausius sprendimus, “OptiTELECOM” nuolat stengiasi savo klientams pasiūlyti pačius novatoriškiausius ir stabilius sprendimus su įspūdingais komercinių ir techninių funkcijų deriniais.
Ji siūlo 24 valandas per parą dirbančią, specializuotą techninio palaikymo komandą, kuri užtikrins jūsų įmonės Virtualios Telefono Stoties veiklą, nes jūsų verslo veikla yra mūsų rūpestis.
Virtualios Telefono Stoties paslaugą bei susijusius ryšius teikia nacionalinis operatorius, registruotas ir įgaliotas veikti Portugalijoje.
Kaip galite tai naudoti?
Jei ieškote VoIP teikėjo, kurį galėtumėte prijungti prie savo LiveAgent skambučių centro, “OptiTELECOM” yra puikus pasirinkimas. LiveAgent skambučių centras tvarkys jūsų skambučius ir bilietus, o “OptiTELECOM” pasirūpins viskuo kitu. Nešiojamųjų kompiuterių ar išmaniųjų telefonų mikrofonai ir garsiakalbiai yra viskas ko jums reikia, siekiant įkurti pradinį skambučių centrą. Jei vėliau pageidausite pagerinti savo skambučių kokybę, jums gali prireikti kitos techninės įrangos.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Dėl savo pažangių funkcijų, LiveAgent įmonėms suteikia galimybę lengviau valdyti ir palaikyti skambučių centrą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytusIVR (Interaktyvaus Autoatsakiklio) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus teisingam departamentui ar agentui.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientai per kalidą susisiekė ne su tuo departamentu? Sprendimas yra paprastas, naudokite skambučių perkėlimus ir taupydami klientų laiką, nukreipkite juos vienam iš savo kolegų.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „Live Agent“ įrašo visus gaunamus ir siunčiamus skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Reikalinga išsamesnė informacija apie skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių Centro funkcijų puslapį, kuriame pateikta visa informacija apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip integruoti “OptiTELECOM” VoIP į LiveAgent?
Jei norite sukurti savo LiveAgent skambučių centrą su “OptiTELECOM”, kaip savo VoIP teikėju, sekite šį nesudėtingą vadovą.
- Atsidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite ant viršuje esančio oranžinio Sukurti mygtuko.
- Iš VoIP teikėjų sąrašo pasirinkite “OptiTELECOM”

- Įveskite pavadinimą ir numerį, pasirinkite departamentą, įveskite prisijungimo informaciją ir pasirinkite išeinančių skambučių priešdėlio numerį. Jūs taip pat galite pažymėti ar atžymėti parinktį dėl visų skambučių įrašymo. Kai norėsite baigti, paspauskite apačioje esantį Pridėti mygtuką.

Telefono numeris yra LiveAgent ir paruoštas naudojimui. Jei pageidaujate, galite pridėti daugiau “OptiTelecom” telefono numerių ar pridėti numerius iš kitų VoIP teikėjų.

Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ Skambučių Centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro veikimą ir įkūrimą? Jei jums įdomu, peržiūrėkite LiveAgent akademiją ir sužinokite daugiau informacijos apie skambučių centrus ir kitas temas, susijusias su klientų aptarnavimo pasauliu.
Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Kas yra "OptiTELECOM"?
"OptiTELECOM" yra Portugalijos operatorius, kuris nuo 2008 metų specializuojasi VoIP srityje, daugiausiai dėmesio skiriantis IP sprendimams, ypatingai Telefonų Stotims ir IP Telefonijai
Kiek kainuoja "OptiTELECOM" integracija į LiveAgent?
LiveAgent savyje jau turi "OptiTELECOM" integraciją. Taigi, integracija yra nemokama. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad "OptiTELECOM" taiko mokestį už savo paslaugas.
Kaip galite pritaikyti "OptiTELECOM" VoIP numerį LiveAgent?
Kaip jau minėjome anksčiau, "OptiTELECOM" jau yra LiveAgent dalis. Paprasčiausiai prisijunkite ir sekite žemiau pateiktą vadovą: 1. Eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai > "OptiTELECOM" 2. Pridėkite VoIP numerį ir iš karto pradėkite jį naudoti
Quality Unit, LLC siūlo klientams nemokamą bandymo laikotarpį LiveAgent programinės įrangos, kurioje yra VoIP telefono sistemos ir skambinimo mygtukas. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvą "Customerly", o naudojant programinę įrangą galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, sumažinti pastangas ir padidinti pardavimo galimybes. Paslaugų teikėjas LiveAgent gavo teigiamus atsiliepimus nuo įvairių įmonių dėl greito ir profesionalaus klientų aptarnavimo, mažesnės kainos ir neribotų agentų galimybių. Taip pat galima užtikrinti kokybę, išlaikyti skaidrumą ir saugoti skambučius teisiniais tikslais.
LiveAgent yra alternatyva Customerly. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų ir integracijų. LiveAgent yra prieinamas 24/7 ir suteikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Daugelis klientų jį laiko geriausia aptarnavimo priemone. Be to, LiveAgent siūlo mokymus, tinklaraščius, internetinius seminarus ir kainų skaičiuokles.
LiveAgent is a customer service software offering various features such as call center management, complaint management, and self-service software. It also provides VoIP phone systems and email management software. The company offers a free trial and a newsletter subscription for updates and discounts. LiveAgent emphasizes providing efficient and free billing software that facilitates customer service work and improves the customer experience.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Jie siūlo skambinimo mygtuką, kelionės žemėlapį, nuspėjantį rinkiklį ir rekomenduoja naudoti profesionalias strategijas komunikacijai su klientais. Po registracijos savo paskyros ir įdiegimo, prisijungimo informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu. Taip pat siūloma susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui. Svetainė naudoja slapukus, kurie aprašyti mūsų privatumo ir slapukų politikoje.