“Klaviyo” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Klaviyo”?
“Klaviyo” yra el. pašto rinkodaros automatizavimo įrankis, nukreiptas į e-komerciją. Šis įrankis padeda įmonėms suteikti labiau suasmenintą patirtį el. paštu, SMS, pranešimais aplikacijoje ir svetainėje.
Kaip galite jį panaudoti?
“Klaviyo” padeda valdyti jūsų klientų bazę, į juos įsiklausyti ir pritaikyti patirtį konkrečiai auditorijai pagal savo poreikius. Tą pasiekti galima naudojant įvairias funkcijas ir įrankius.
Dinaminės formos ir personalizavimas
“Klaviyo” formų kūrėjas leidžia jums surinkti daugiau informacijos apie jūsų klientų bazę ir praplėsti savo el. pašto adresų sąrašą.
Segmentavimas
Galite nusitaikyti į klientus pagal įvykį, rodiklį, vietovę ar datą. Naudokite segmentavimą ir kurkite klientų grupes.
Duomenų mokslas
Programinė įranga automatiškai nuspėja svarbius rodiklius, tokius kaip sutarčių atsisakymo rodiklį, kliento sukuriamą vertę ir lyties spėjimą.
Automatizacija
“Klaviyo” Srauto Kūrėjas leidžia jums automatizuoti jūsų bendravimą naudojant iš anksto paruoštus šablonus, kuriuos vėliau galėsite pritaikyti ir nukreipti į konkrečią klientų bazės dalį.
Naudos
- Automatinis sutarčių importas/eksportas tarp “Klaviyo” ir “LiveAgent”
- Atnaujinkite kontaktus tiesiai iš LiveAgent
- Prenumeruokite žmones tiesiogiai iš LiveAgent bilietų
- Padeda pritraukti daugiau prenumeratorių, remiantis gaunamų bilietų skaičiumi
- Viskas vienoje, patogioje vietoje – LiveAgent skydelis, kad jums nereikėtų persijungti tarp įrankių
Frequently Asked Questions
Kas yra "Klaviyo"?
"Klaviyo" yra bendrovė, nuo 2012 metų padedanti įmonėms padidinti pardavimus, suteikiant joms platformą, kurioje galima kurti el. pašto ir SoMe rinkodaros kampanijas.
Kaip galite integruoti "Klaviyo" į LiveAgent?
1. Prisijunkite prie savo LiveAgent 2. Paspauskite ant Konfigūracijos - Sistema - Įskiepiai 3. Susiraskite "Klaviyo" 4. Aktyvuokite įskiepį 5. Įveskite API raktą iš "Klaviyo"
Skambučių centro automatizavimas
Skambučių centrai vis dar yra neatsiejama klientų aptarnavimo dalis. Sužinokite, kaip padaryti savo centrą efektyvesnį pasitelkus LiveAgent skambučių centro automatizavimo funkcijas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.