Partneris
Kas yra “Klaviyo”?
“Klaviyo” yra el. pašto rinkodaros automatizavimo įrankis, nukreiptas į e-komerciją. Šis įrankis padeda įmonėms suteikti labiau suasmenintą patirtį el. paštu, SMS, pranešimais aplikacijoje ir svetainėje.
Kaip galite jį panaudoti?
“Klaviyo” padeda valdyti jūsų klientų bazę, į juos įsiklausyti ir pritaikyti patirtį konkrečiai auditorijai pagal savo poreikius. Tą pasiekti galima naudojant įvairias funkcijas ir įrankius.
Dinaminės formos ir personalizavimas
“Klaviyo” formų kūrėjas leidžia jums surinkti daugiau informacijos apie jūsų klientų bazę ir praplėsti savo el. pašto adresų sąrašą.
Segmentavimas
Galite nusitaikyti į klientus pagal įvykį, rodiklį, vietovę ar datą. Naudokite segmentavimą ir kurkite klientų grupes.
Duomenų mokslas
Programinė įranga automatiškai nuspėja svarbius rodiklius, tokius kaip sutarčių atsisakymo rodiklį, kliento sukuriamą vertę ir lyties spėjimą.
Automatizacija
“Klaviyo” Srauto Kūrėjas leidžia jums automatizuoti jūsų bendravimą naudojant iš anksto paruoštus šablonus, kuriuos vėliau galėsite pritaikyti ir nukreipti į konkrečią klientų bazės dalį.
Naudos
- Automatinis sutarčių importas/eksportas tarp “Klaviyo” ir “LiveAgent”
- Atnaujinkite kontaktus tiesiai iš LiveAgent
- Prenumeruokite žmones tiesiogiai iš LiveAgent bilietų
- Padeda pritraukti daugiau prenumeratorių, remiantis gaunamų bilietų skaičiumi
- Viskas vienoje, patogioje vietoje – LiveAgent skydelis, kad jums nereikėtų persijungti tarp įrankių
Frequently asked questions
Kas yra "Klaviyo"?
"Klaviyo" yra bendrovė, nuo 2012 metų padedanti įmonėms padidinti pardavimus, suteikiant joms platformą, kurioje galima kurti el. pašto ir SoMe rinkodaros kampanijas.
Kaip galite integruoti "Klaviyo" į LiveAgent?
1. Prisijunkite prie savo LiveAgent 2. Paspauskite ant Konfigūracijos - Sistema - Įskiepiai 3. Susiraskite "Klaviyo" 4. Aktyvuokite įskiepį 5. Įveskite API raktą iš "Klaviyo"
„Vulture“ pagalbos centro kontaktai
Įmonė LiveAgent siūlo verslui pagalbos paslaugas ir yra pasiekiama keliais būdais. Kontaktinę informaciją su klientų aptarnavimo komanda galima rasti Vulture interneto svetainėje. Vulture taip pat siūlo klientų aptarnavimą el. paštu, skambučių centre ir per socialinius tinklus. Vulture klientų aptarnavimo komandai galima susisiekti naudojantis pateikta kontaktine informacija.
Tekstą sudaro kelios dalys, kuriose kalbama apie klientų aptarnavimo programinę įrangą, tinklaraščių rašymo el. laiškų šablonus ir "Zentyal" elektroninio pašto serverio sprendimą. Suteikiama informacija apie daugiakalbę aptarnavimo įrangą ir rekomendacijų rinkodarą. Taip pat pateikiami LiveAgent klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai ir aprašymas, kaip integruoti "Zentyal" į LiveAgent bilietų tvarkymo sistemą.
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Šiame tekste pateikiami 5 produktų pristatymo šablonai, skirti reklamos kampanijoms. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą.
“Zagat” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos paslaugas klientų aptarnavimui, įeinančių skambučių centrui ir el. pašto valdymui. Jų paslaugos yra populiarūs, o kontaktai yra pateikiami svetainėje. Registravęs jų paslaugą, galite pradėti kurti savo LiveAgent skydelį.