Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo šablonai

El. paštas vis dar išlieka vienu iš pagrindinių klientų aptarnavimo kanalų daugeliui vartotojų. Tačiau ne kiekvienas verslas deda daug pastangų, kad pateiktų greitus ir profesionalius atsakymus. Iš tiesų, kai kurie neatsako apskritai. „SuperOffice“ apklausa parodė, kad 62% įmonių neatsako į klientų aptarnavimo el. laiškus, 90% neinformuoja kliento, kad el. laiškas buvo gautas, o 97% nesidomi, ar klientai yra patenkinti atsakymu.

Beveik neįmanoma rankiniu būdu parašyti kiekvieno el. laiško potencialiems klientams ar esamiems klientams, tačiau klientų aptarnavimo šablonų naudojimas gali būti labai naudingas klientų aptarnavimo komandoms. Ypač toms, kurios turi susidoroti su didžiuliu el. laiškų kiekiu. Naudodami šablonus kaip pradinį pavyzdį, jūsų agentai gali padėti didesniam klientų skaičiui per trumpesnį laiką, patirti mažiau streso ir užtikrinti, kad jie išlaiko nuoseklumą teikdami paslaugą.

Klientų aptarnavimo šablonai
Bilieto el. pašte pavyzdys „LiveAgent“ programoje

Klientų aptarnavimo šablonų el. laiškuose naudojimo privalumai

  • Sutaupykite laiko ir padidinkite agento efektyvumą. Naudodami klientų aptarnavimo šablonus atsakydami klientams, sutaupysite komandos laiką, kurį jie praleistų rašydami individualius atsakymus ir pagerinsite efektyvumą.
  • Sumažinkite žmogiškųjų klaidų skaičių. Naudodami paruoštus, išbandytus ir patikrintus el. laiškų atsakymų šablonus klientų aptarnavime, galite pašalinti žmogiškas klaidas ir neteisingų pranešimų siuntimo riziką, nes tai gali nuvilti klientus.
  • Išlaikykite nuoseklumą įmonės pranešimuose. Klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai užtikrina, kad visi jūsų aptarnavimo komandos nariai atsako panašiu stiliumi, o jūsų prekės ženklas išlieka matomas kiekvienoje sąveikoje su klientu.

Įprasti klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai

Sukurti savo pavyzdinę el. laiškų šablonų biblioteką klientų aptarnavimui gali būti sudėtinga ir užima daug laiko. Štai keletas patikrintų el. laiškų šablonų, pagrįstų 10 skirtingų scenarijų, kuriuos klientų aptarnavimo komanda gali naudoti ir pritaikyti pagal savo poreikius bendraudama su klientais ir potencialiais klientais.

Automatinio atsakymo el. laiško šablonas

Užklausos klientui el. laiško šablonas

Padėkos el. laiško šablonas

El. laiško šablonas atsakant pasipiktinusiam klientui

El. laiško šablonas atsakant patenkintam klientui

El. laiško šablonas atsakant į kliento skundą

El. laiško šablonas atsakant pavėluotai

Tęstinis el. laiško šablonas

Paslaugos atnaujinimo el. laiško šablonas

Pinigų grąžinimo el. laiško šablonas

Dažnai užduodami klausimai

Kaip galima pagerinti klientų aptarnavimą savo įmonėje?

Klientų aptarnavimo pramonė yra viena iš sparčiausiai augančių pasaulyje. Naudodamiesi klientų aptarnavimo programine įranga, galėsite palaikyti daugiau nei vieną pokalbį vienu metu ir daugiau nuveikti per dieną.

Kaip parašyti profesionalų klientų aptarnavimo el. laišką?

Atsakydami į kliento skundą būtinai įsiklausykite į problemą ir naudokite kliento vardą. Norėdami tinkamai reaguoti, taip pat turėtumėte išlaikyti profesionalų toną, būti draugiški ir mandagūs.

Kodėl turėtumėte sutelkti dėmesį į gerą klientų aptarnavimą?

Geras klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Tai gali pagerinti jūsų įmonės reputaciją ir padėti išlaikyti klientus.

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galima pagerinti klientų aptarnavimą savo įmonėje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų aptarnavimo pramonė yra viena iš sparčiausiai augančių pasaulyje. Naudodamiesi klientų aptarnavimo programine įranga, galėsite palaikyti daugiau nei vieną pokalbį vienu metu ir daugiau nuveikti per dieną.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti profesionalų klientų aptarnavimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atsakydami į kliento skundą būtinai įsiklausykite į problemą ir naudokite kliento vardą. Norėdami tinkamai reaguoti, taip pat turėtumėte išlaikyti profesionalų toną, būti draugiški ir mandagūs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte sutelkti dėmesį į gerą klientų aptarnavimą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Geras klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Tai gali pagerinti jūsų įmonės reputaciją ir padėti išlaikyti klientus.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai