Klientų aptarnavimo šablonai: pasirinkite iš šių 10 profesionalių elektroninių laiškų šablonų, kad greičiau ir efektyviau bendrautumėte su savo klientais.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
El. paštas vis dar išlieka vienu iš pagrindinių klientų aptarnavimo kanalų daugeliui vartotojų. Tačiau ne kiekvienas verslas deda daug pastangų, kad pateiktų greitus ir profesionalius atsakymus. Iš tiesų, kai kurie neatsako apskritai. „SuperOffice“ apklausa parodė, kad 62% įmonių neatsako į klientų aptarnavimo el. laiškus, 90% neinformuoja kliento, kad el. laiškas buvo gautas, o 97% nesidomi, ar klientai yra patenkinti atsakymu.
Beveik neįmanoma rankiniu būdu parašyti kiekvieno el. laiško potencialiems klientams ar esamiems klientams, tačiau klientų aptarnavimo šablonų naudojimas gali būti labai naudingas klientų aptarnavimo komandoms. Ypač toms, kurios turi susidoroti su didžiuliu el. laiškų kiekiu. Naudodami šablonus kaip pradinį pavyzdį, jūsų agentai gali padėti didesniam klientų skaičiui per trumpesnį laiką, patirti mažiau streso ir užtikrinti, kad jie išlaiko nuoseklumą teikdami paslaugą.
Sukurti savo pavyzdinę el. laiškų šablonų biblioteką klientų aptarnavimui gali būti sudėtinga ir užima daug laiko. Štai keletas patikrintų el. laiškų šablonų, pagrįstų 10 skirtingų scenarijų, kuriuos klientų aptarnavimo komanda gali naudoti ir pritaikyti pagal savo poreikius bendraudama su klientais ir potencialiais klientais.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Klientų aptarnavimo pramonė yra viena iš sparčiausiai augančių pasaulyje. Naudodamiesi klientų aptarnavimo programine įranga, galėsite palaikyti daugiau nei vieną pokalbį vienu metu ir daugiau nuveikti per dieną.
Atsakydami į kliento skundą būtinai įsiklausykite į problemą ir naudokite kliento vardą. Norėdami tinkamai reaguoti, taip pat turėtumėte išlaikyti profesionalų toną, būti draugiški ir mandagūs.
Geras klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Tai gali pagerinti jūsų įmonės reputaciją ir padėti išlaikyti klientus.
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis