Ar jums trūksta laiko ir išteklių nuosekliai el. pašto rinkodarai?
Nenuosekli arba nepakankama el. pašto rinkodara ilgainiui gali sužlugdyti jūsų verslą.
Ar žinojote, kad…
Įmonės, kurios siunčia automatinius el. laiškus, turi 133 % daugiau šansų siųsti susijusius pranešimus, atitinkančius kliento pirkimo ciklą.
El. laiškų automatizavimo įrankiai / integracija yra geriausias būdas padidinti darbuotojų efektyvumą ir kartu padidinti pardavimus. Naudojant el. pašto valdymo programinę įrangą, tai tapo lengviau nei bet kada anksčiau.
Kas yra el. laiškų ir rinkodaros automatizavimas?
Kas yra rinkodaros automatizavimas?
Rinkodaros automatizavimas – tai sistema, leidžianti automatizuoti užduotis, kurios pagerina pardavimus. Didžiausia nauda yra ta, kad rinkodaros specialistai gali patogiai teikti pirmenybę kitoms užduotims ir kartu užtikrinti, kad kiekvienas klientas praeitų per tokią pat rinkodaros eigą.
Vienas iš veiksmingo rinkodaros automatizavimo pavyzdžių – automatizuoti el. pašto pranešimus, kad norima žinutė būtų pateikta visam jūsų el. pašto adresatų sąrašui. El. laiškų automatizavimas plačiai naudojamas įvairiose pramonės šakose, ypač elektroninės prekybos įmonėse. Pavyzdžiui, e. prekybos platformose e. prekybos prekių ženklams taikomos el. pašto automatizavimo priemonės ir integracijos, kad būtų skatinamas pasikartojantis elgesys ir kuriama lojalių klientų bazė. Atidžiau apžvelkime, kas yra el. pašto automatizavimas.
Kas yra el. laiškų automatizavimas?
El. laiškų automatizavimas – tai procesas, kurio metu galite tinkamu laiku išsiųsti iš anksto paruoštus el. laiškus savo auditorijai, kol dirbate ties kitomis užduotimis. Kadangi el. laiškai siunčiami automatiškai, galite išnaudoti daug iš to kylančio potencialo. Automatinis laiškų siuntimas eilės tvarka – tai rinkodaros strategija, kuria, naudojant dinamišką turinį, orientuojamasi į žmones pagal jų pirkimo elgseną, pardavimus ir poreikius.
Apskritai esminis el. pašto rinkodaros automatizavimo veiksnys – pateikti atitinkamo turinio el. laiškų serijas. Dėl to laikui einant galite įgauti didžiulės naudos, pavyzdžiui, klientų lojalumą, jų išlaikymą ir didesnius pardavimus.
Kodėl turėtumėte automatizuoti rinkodaros el. laiškus?
Elektroninio pašto rinkodaros privalumai;
Klientų išlaikymas
Tinkamu laiku siunčiant el. laiškus tikslinei auditorijai galima eksponentiškai padidinti pakartotinius pardavimus. Pavyzdžiui, el. laiškai apie paliktą krepšelį arba pasiūlymų el. laiškai puikiai tinka pasikartojantiems elektroninės prekybos pardavimams.
Klientų lojalumas
El. laiškų siuntimas yra išmanus būdas pagerinti ryšių su klientais valdymą. Pavyzdžiui, tokių laiškų siuntimas per kliento gimtadienį yra veiksmingas būdas pagerinti santykius ir sustiprinti kliento ryšį su prekės ženklu. Be to, grįžtamojo ryšio / atsiliepimų el. laiškai, apklausų el. laiškai, specialūs pranešimai – visi šie paprasti automatizuoti el. laiškai gali paskatinti klientų lojalumą.
Patobulintos rinkodaros darbo eigos
El. pašto rinkodaros automatizavimas yra puikus būdas pagerinti rinkodaros darbo eigą. Jūsų prekės ženklas gali siųsti pranešimus savo klientų bazei neatsitraukdamas nuo kitų užduočių, nes šis procesas yra automatinis. Taip galite užtikrinti kokybišką klientų kelionę ir klientų patirtį.
Padidėję pardavimai
Ar žinojote, kad jūsų prekės ženklas gali gauti daugiau pajamų tinkamai išnaudojęs el. laiškų potencialą? Taip yra todėl, kad automatizuoti el. laiškai gali padėti potencialiems klientams sužinoti apie jus ir paversti potencialius klientus tikrais klientais.
Kaip pradėti naudoti el. laiškų automatizavimą
Pirmiausia reikia nustatyti, kokia priemonė ar programinė įranga labiausiai tinka jūsų įmonei. Parinkdami tinkamą įrankį, kuris turės užtikrinti, kad jūsų klientai pereitų per pasirinktą rinkodaros eigą, būtinai atsižvelkite į pritaikymą, kainą, išplėstines funkcijas ir naudojimo paprastumą.
Kaip jau minėjome, labai svarbu pasirinkti jūsų įmonei tinkamą sistemą, todėl rekomenduojame pasinaudoti apžvalgų platformomis, kad susiaurintumėte sąrašą įrankių, kurie gali padidinti jūsų el. pašto konversijos rodiklius. Be to, pasinaudokite nemokamomis demonstracinėmis bandomosiomis versijomis, kad pajustumėte, kaip įrankiai veikia.
Jei ieškote visavertės klientų aptarnavimo platformos, leidžiančios automatizuoti rinkodaros ir aptarnavimo paslaugoms skirtų el. laiškų siuntimą, LiveAgent yra tinkamas pasirinkimas.
Kas yra LiveAgent?
LiveAgent yra aptarnavimo tarnybos programinė įranga, kuri surenka klientų užklausas iš įvairių kanalų, pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, telefono, forumo, Facebook, Instagram, Viber, Twitter ir kt., kad galėtumėte patogiai visas jas tvarkyti iš vienos vietos. Be to, ji kuria išsamias ataskaitas, todėl jūsų vadovai gali lengvai iš anksto pastebėti bet kokias problemas. Taip pat, ji automatizuoja kasdienes klientų aptarnavimo / techninės pagalbos užduotis ir taip padidina efektyvumą. Sistema apima skambučių centrą, bilietų sistemą, žinių bazę, forumą, klientų portalą, pokalbius gyvai ir kt. Jei norite sužinoti daugiau, kviečiame jus peržiūrėti toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Sudomino LiveAgent potencialas? LiveAgent siūlo galimybę 30 dienų nemokamai išbandyti bet kurią prenumeratą. Išbandykite jau dabar ir akimirksniu patobulinkite savo aptarnavimą.
Kaip galite automatizuoti el. laiškus LiveAgent sistemoje?
LiveAgent siūlo daugiau nei 180 integracijų, kad dauguma informacijos būtų prieinama iš vienos sąsajos. Pavyzdžiui, galite integruoti ActiveCampaign arba Clickfunnels. Abi šios el. pašto automatizavimo integracijos ilgainiui gali pagerinti konversijos įvykius.
Peržiūrėkite, kaip LiveAgent turimos el. pašto rinkodaros integracijos gali padėti jums pagerinti konversijos veiksmus.
El. laiškų, siunčiamų naudojant automatizavimo įrankį, tipai
Įvairūs el. pašto rinkodaros įrankiai leidžia užtikrinti geresnius rodiklius, pavyzdžiui, pirkimo dažnį ir pajamas. Norėdami pasisemti įkvėpimo, peržiūrėkite toliau pateiktus automatinių el. laiškų pavyzdžius.
- Pasveikinimo el. laiškai
- Personalizuoti el. laiškai, pvz., gimtadienio el. laiškai
- Pristatymo el. laiškai
- Atsiliepimų el. laiškai
- Paliktų pirkimo krepšelių el. laiškai
- Elgesio nuolaidų el. laiškai
- Rekomendacijų el. laiškai
- Įtraukimo sugrįžti el. laiškai
- Premium prenumeratos el. laiškai
- Prekės ženklo atnaujinimo el. laiškai
- Turinio sudominimo el. laiškai
- Padėkų el. laiškai
- Prenumeratos patvirtinimo el. laiškai
- Užsakymo el. laiškai
- Specialių pasiūlymų el. laiškai
- Jubiliejiniai el. laiškai
- Operacijų el. laiškai
- Apklausų el. laiškai
- Naujienlaiškių el. laiškai
- Nemokamos bandomosios versijos pabaigos el. laiškai
- Prenumeratos atšaukimo el. laiškai
- Specialios peržiūros el. laiškai
- Dovanų el. laiškai
- Supažindinimo el. laiškai
Kada nenaudoti automatinių el. laiškų
Nors automatiniai el. laiškai turi daug privalumų, turėtumėte juos naudoti saikingai. Tam tikrose situacijose reikia klientų aptarnavimo darbuotojų dėmesio. Pavyzdžiui, prekių ženklai neturėtų automatizuoti atsakymų į klientų užklausas. Klientui paprastai reikia skubaus atsakymo ir jis tikisi žmogaus atsako. Automatinis el. laiškas negali išspręsti kiekvieno paklausimo, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas. Per didelis el. laiškų automatizavimas gali atimti iš jūsų prekės ženklo žmogiškąjį elementą.
Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškų šablonus su LiveAgent! Sužinokite, kaip rekomendacijų rinkodara gali padėti pritraukti naujų klientų ir padidinti jūsų prekės ženklo matomumą. Pritaikykite aukštos konvertacijos šablonus savo poreikiams ir padidinkite IG. Apsilankykite puslapyje ir pasinerkite į rinkodaros pasaulį!
El. pašto valdymo programinė įranga
Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!
Elektroninės prekybos el. laiškų šablonai
Įtraukiantys elektroninės prekybos el. laiškų šablonai, skirti visiems atvejams, įskaitant išankstinius pardavimus, papildomus pardavimus, kryžminius pardavimus, kuponus, paliktus prekių krepšelius ir kt.
El. laiškų apie tolesnį pasiteiravimą dėl pardavimo šablonai
Pasinaudokite mūsų el. laiškų apie tolesnį pasiteiravimą dėl pardavimo šablonais bet kokiai progai. Išsisaugokite juos kaip atsakymų šablonus arba automatizuokite juos naudodami LiveAgent!