El. laiškų automatizavimas

Ar jums trūksta laiko ir išteklių nuosekliai el. pašto rinkodarai?

Nenuosekli arba nepakankama el. pašto rinkodara ilgainiui gali sužlugdyti jūsų verslą. 

Ar žinojote, kad…

Įmonės, kurios siunčia automatinius el. laiškus, turi 133 % daugiau šansų siųsti susijusius pranešimus, atitinkančius kliento pirkimo ciklą.

El. laiškų automatizavimo įrankiai / integracija yra geriausias būdas padidinti darbuotojų efektyvumą ir kartu padidinti pardavimus. 

Kas yra el. laiškų ir rinkodaros automatizavimas? 

Kas yra rinkodaros automatizavimas?

Rinkodaros automatizavimas – tai sistema, leidžianti automatizuoti užduotis, kurios pagerina pardavimus. Didžiausia nauda yra ta, kad rinkodaros specialistai gali patogiai teikti pirmenybę kitoms užduotims ir kartu užtikrinti, kad kiekvienas klientas praeitų per tokią pat rinkodaros eigą. 

Vienas iš veiksmingo rinkodaros automatizavimo pavyzdžių – automatizuoti el. pašto pranešimus, kad norima žinutė būtų pateikta visam jūsų el. pašto adresatų sąrašui. El. laiškų automatizavimas plačiai naudojamas įvairiose pramonės šakose, ypač elektroninės prekybos įmonėse. Pavyzdžiui, e. prekybos platformose e. prekybos prekių ženklams taikomos el. pašto automatizavimo priemonės ir integracijos, kad būtų skatinamas pasikartojantis elgesys ir kuriama lojalių klientų bazė. Atidžiau apžvelkime, kas yra el. pašto automatizavimas.

Kas yra el. laiškų automatizavimas?

El. laiškų automatizavimas – tai procesas, kurio metu galite tinkamu laiku išsiųsti iš anksto paruoštus el. laiškus savo auditorijai, kol dirbate ties kitomis užduotimis. Kadangi el. laiškai siunčiami automatiškai, galite išnaudoti daug iš to kylančio potencialo. Automatinis laiškų siuntimas eilės tvarka – tai rinkodaros strategija, kuria, naudojant dinamišką turinį, orientuojamasi į žmones pagal jų pirkimo elgseną, pardavimus ir poreikius. 

Apskritai esminis el. pašto rinkodaros automatizavimo veiksnys – pateikti atitinkamo turinio el. laiškų serijas. Dėl to laikui einant galite įgauti didžiulės naudos, pavyzdžiui, klientų lojalumą, jų išlaikymą ir didesnius pardavimus. 

Kodėl turėtumėte automatizuoti rinkodaros el. laiškus?

Elektroninio pašto rinkodaros privalumai;

Klientų išlaikymas

Tinkamu laiku siunčiant el. laiškus tikslinei auditorijai galima eksponentiškai padidinti pakartotinius pardavimus. Pavyzdžiui, el. laiškai apie paliktą krepšelį arba pasiūlymų el. laiškai puikiai tinka pasikartojantiems elektroninės prekybos pardavimams. 

Klientų lojalumas

El. laiškų siuntimas yra išmanus būdas pagerinti ryšių su klientais valdymą. Pavyzdžiui, tokių laiškų siuntimas per kliento gimtadienį yra veiksmingas būdas pagerinti santykius ir sustiprinti kliento ryšį su prekės ženklu. Be to, grįžtamojo ryšio / atsiliepimų el. laiškai, apklausų el. laiškai, specialūs pranešimai – visi šie paprasti automatizuoti el. laiškai gali paskatinti klientų lojalumą. 

Patobulintos rinkodaros darbo eigos

El. pašto rinkodaros automatizavimas yra puikus būdas pagerinti rinkodaros darbo eigą. Jūsų prekės ženklas gali siųsti pranešimus savo klientų bazei neatsitraukdamas nuo kitų užduočių, nes šis procesas yra automatinis. Taip galite užtikrinti kokybišką klientų kelionę ir klientų patirtį.

Padidėję pardavimai

Ar žinojote, kad jūsų prekės ženklas gali gauti daugiau pajamų tinkamai išnaudojęs el. laiškų potencialą? Taip yra todėl, kad automatizuoti el. laiškai gali padėti potencialiems klientams sužinoti apie jus ir paversti potencialius klientus tikrais klientais. 

Kaip pradėti naudoti el. laiškų automatizavimą

Pirmiausia reikia nustatyti, kokia priemonė ar programinė įranga labiausiai tinka jūsų įmonei. Parinkdami tinkamą įrankį, kuris turės užtikrinti, kad jūsų klientai pereitų per pasirinktą rinkodaros eigą, būtinai atsižvelkite į pritaikymą, kainą, išplėstines funkcijas ir naudojimo paprastumą. 

Kaip jau minėjome, labai svarbu pasirinkti jūsų įmonei tinkamą sistemą, todėl rekomenduojame pasinaudoti apžvalgų platformomis, kad susiaurintumėte sąrašą įrankių, kurie gali padidinti jūsų el. pašto konversijos rodiklius. Be to, pasinaudokite nemokamomis demonstracinėmis bandomosiomis versijomis, kad pajustumėte, kaip įrankiai veikia. 

Jei ieškote visavertės klientų aptarnavimo platformos, leidžiančios automatizuoti rinkodaros ir aptarnavimo paslaugoms skirtų el. laiškų siuntimą, „LiveAgent“ yra tinkamas pasirinkimas. 

Kas yra „LiveAgent“?

„LiveAgent“ yra aptarnavimo tarnybos programinė įranga, kuri surenka klientų užklausas iš įvairių kanalų, pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, telefono, forumo, „Facebook“, „Instagram“, „Viber“, „Twitter“ ir kt., kad galėtumėte patogiai visas jas tvarkyti iš vienos vietos. Be to, ji kuria išsamias ataskaitas, todėl jūsų vadovai gali lengvai iš anksto pastebėti bet kokias problemas. Taip pat, ji automatizuoja kasdienes klientų aptarnavimo / techninės pagalbos užduotis ir taip padidina efektyvumą. Sistema apima skambučių centrą, bilietų sistemą, žinių bazę, forumą, klientų portalą, pokalbius gyvai ir kt. Jei norite sužinoti daugiau, kviečiame jus peržiūrėti toliau pateiktą vaizdo įrašą.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Sudomino „LiveAgent“ potencialas? „LiveAgent“ siūlo galimybę 14 dienų nemokamai išbandyti bet kurią prenumeratą. Išbandykite jau dabar ir akimirksniu patobulinkite savo aptarnavimą.

Kaip galite automatizuoti el. laiškus „LiveAgent“ sistemoje?

„LiveAgent“ siūlo daugiau nei 180 integracijų, kad dauguma informacijos būtų prieinama iš vienos sąsajos. Pavyzdžiui, galite integruoti „ActiveCampaign“ arba „Clickfunnels“. Abi šios el. pašto automatizavimo integracijos ilgainiui gali pagerinti konversijos įvykius.

Peržiūrėkite, kaip „LiveAgent“ turimos el. pašto rinkodaros integracijos gali padėti jums pagerinti konversijos veiksmus.

El. laiškų, siunčiamų naudojant automatizavimo įrankį, tipai

Įvairūs el. pašto rinkodaros įrankiai leidžia užtikrinti geresnius rodiklius, pavyzdžiui, pirkimo dažnį ir pajamas. Norėdami pasisemti įkvėpimo, peržiūrėkite toliau pateiktus automatinių el. laiškų pavyzdžius. 

  • Prenumeratos patvirtinimo el. laiškai
  • Užsakymo el. laiškai
  • Specialių pasiūlymų el. laiškai
  • Jubiliejiniai el. laiškai
  • Operacijų el. laiškai
  • Apklausų el. laiškai
  • Naujienlaiškių el. laiškai
  • Nemokamos bandomosios versijos pabaigos el. laiškai
  • Prenumeratos atšaukimo el. laiškai
  • Specialios peržiūros el. laiškai
  • Dovanų el. laiškai
  • Supažindinimo el. laiškai

Kada nenaudoti automatinių el. laiškų 

Nors automatiniai el. laiškai turi daug privalumų, turėtumėte juos naudoti saikingai. Tam tikrose situacijose reikia klientų aptarnavimo darbuotojų dėmesio. Pavyzdžiui, prekių ženklai neturėtų automatizuoti atsakymų į klientų užklausas. Klientui paprastai reikia skubaus atsakymo ir jis tikisi žmogaus atsako. Automatinis el. laiškas negali išspręsti kiekvieno paklausimo, nes kiekvienas atvejis yra skirtingas. Per didelis el. laiškų automatizavimas gali atimti iš jūsų prekės ženklo žmogiškąjį elementą.

Moreover, the more you practice communicating with customers, the better your skills and relationships are. Imagine the scenario where your email automation software does not work, and your employees don’t know how to troubleshoot customer problems. The key to email automation, as with everything else, is a balance. Test it out and see what suits your brand the best. However, please do not fall into the trap of automating it all, as it can be detrimental to your brand.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra rinkodaros automatizavimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rinkodaros automatizavimas – tai sistema, leidžianti automatizuoti užduotis, kurios pagerina pardavimus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra el. laiškų automatizavimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. laiškų automatizavimas – tai procesas, kurio metu galite tinkamu laiku išsiųsti iš anksto paruoštus el. laiškus savo auditorijai, kol dirbate ties kitomis užduotimis.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte automatizuoti el. pašto rinkodarą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. pašto rinkodaros privalumai yra geresnis klientų išlaikymas, rinkodaros darbo eiga, didesnis klientų lojalumas ir pardavimai.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip pradėti naudoti el. laiškų automatizavimą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami pradėti, turite nustatyti, kokia priemonė / programinė įranga labiausiai tinka jūsų įmonei. Parinkdami tinkamą įrankį, kuris turės užtikrinti, kad jūsų klientai pereitų per pasirinktą rinkodaros eigą, būtinai atsižvelkite į pritaikymą, kainą, išplėstines funkcijas ir naudojimo paprastumą.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokie el. laiškų tipai siunčiami naudojant automatizavimo įrankį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Keletas automatizuotų el. laiškų pavyzdžių: sveikinimo el. laiškai, gimtadienio el. laiškai, pristatymo el. laiškai, grįžtamojo ryšio / atsiliepimų / apklausos el. laiškai, jubiliejiniai el. laiškai ir kt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada nenaudoti automatinių el. laiškų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nors automatiniai el. laiškai turi daug privalumų, turėtumėte juos naudoti saikingai. Tam tikrose situacijose reikia klientų aptarnavimo darbuotojų dėmesio. Pavyzdžiui, prekių ženklai neturėtų automatizuoti atsakymų į klientų užklausas. Klientui paprastai reikia skubaus atsakymo ir jis tikisi žmogaus atsako.” } }] }
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Kada nenaudoti automatinių el. laiškų 
Slido green logo
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.