Partneris
Jei norite pridėti vieną iš mūsų pokalbių mygtukų į savo “Joomla” svetainę, jūs galite tai padaryti įterpdami mygtuko kodą į savo “Joomla” paraštę. Tiesiog vadovaukitės šiais žingsniais:
- Eikite į savo LiveAgent valdymo skydelį
- Eikite į konfigūracijos. Paspauskite pokalbis ir tada pokalbio mygtukai.
- Paspauskite redaguoti ant mygtuko, kurį norėtumėte naudoti ir nukopijuokite integravimo kodą
- Toliau, eikite į savo “Joomla” šablonų tvarkyklę
- Paspauskite ant šablono, kuris “svetainėje” nustatytas kaip numatytasis
- Paspauskite ‘Redaguoti pagrindinio puslapio šabloną‘ ir į rodomą HTML kodą įklijuokite mygtuko kodą. Įklijuokite viršuje </body> tag:

- Paspauskite Išsaugoti.
Dabar, kai jūsų svetainė jau yra integruota, LiveAgent mygtukas bus rodomas remiantis jo nustatymais (kairė, dešinė, apačia, išjungtas, įjungtas):

Kas yra “Joomla”?
“Joomla” yra nemokama ir atvirojo kodo turinio valdymo sistema (CMS), skirta internetinio turinio publikavimui. Tai yra tobula programinė įranga smulkiam verslui, NGO, ne pelno siekiančioms organizacijoms, vyriausybinėms organizacijos ir didelėms korporacijoms. Šiuo metu “Joomla” glaudžia beveik 2 milijonus aktyvių svetainių.
Kaip galite jį panaudoti?
LiveAgent ir “Joomla” integracija jums leidžia patalpinti internetinių pokalbių mygtukus savo svetainėse.
Frequently asked questions
Kokie yra "Joomla" naudojimo privalumai?
- lengvai pritaikoma - šablonų pasirinkimas - naudingi plėtiniai - SEO galimybės
Kaip integruoti LiveAgent su "Joomla"?
1. Savo LiveAgent valdymo skydelyje nueikite į Konfigūracijos 2. Paspauskite ant Pokalbio - Pokalbio mygtukai 3. Sukurkite Internetinio Pokalbio Mygtuką ir nukopijuokite HTML kodą 4. Įterpkite HTML kodą į savo "Joomla" (Redaguoti pagrindinio puslapio šablomą - Įklijuoti - Išsaugoti)
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
Gaukite išskirtinį klientų aptarnavimą, pasirinkite iš 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų su LiveAgent. Padidinkite investicijų pelningumo rodiklį ir sutaupykite.