Partneris
Norėdami suaktyvinti „Drupal“ įskiepį, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu vadovu.
- Atsisiųskite ir įdiekite „Live Agent“ modulį, skirtą „Drupal“
- Naudokite savo paskyrą arba sukurkite nemokamą bandomąją paskyrą
- Po sėkmingo prisijungimo prie „LiveAgent“ serverio išvalykite „Drupal“ podėlį. Tada antrame skirtuke galite konfigūruoti mygtukus
- Pasirinkite, kurį mygtuką norite naudoti. Kiekvienas įjungtas mygtukas bus sukurtas atskirame bloke, kurį galėsite įjungti bloko konfigūracijos puslapyje
- Mėgaukitės „Live Agent“ naudojimu
Kas yra „Drupal“?
„Drupal“ yra turinio valdymo programinė įranga. Ji naudojama daugelyje svetainių ir programų, kurias naudojate kiekvieną dieną. „Drupal“ naudoja daugiau nei milijonas svetainių, įskaitant kai kuriuos mūsų vartotojus, todėl nusprendėme sukurti „Drupal“ integraciją, kad galėtumėte naudoti kartu su „LiveAgent“
Kaip galima tai naudoti?
Tiesioginis pokalbis – jūsų klientai gali susisiekti su jumis realiuoju laiku naudodami tiesioginio pokalbio mygtuką jūsų svetainėje. Naudodami tiesioginį pokalbį svetainėje, galite paversti savo svetainės lankytojus klientais daug greičiau nei anksčiau. Tyrimai rodo, kad vidutiniškai 35% padidėja pardavimai, kai jūsų svetainėje yra tiesioginio pokalbio mygtukas. Jie bus automatiškai matomi jūsų puslapiuose ir nereikia HTML /kodo rašymo.
Pagalbos centras – jūsų klientai gali susisiekti su jumis keliais kanalais (galite prijungti neribotą skaičių pašto paskyrų, socialinių paskyrų, telefono numerių ir t.t. bei surūšiuoti į įvairius skyrius.)
Pranešimų gavimas neprisijungus – jei jūsų aptarnavimo komanda neprisijungusi, klientai gali palikti jums pranešimą, į kurį vėliau bus galima atsakyti el. paštu.
Frequently asked questions
Kas yra „Drupal“?
„Drupal“ yra turinio valdymo sistema, sukurta bet kuriam asmeniui ar įmonei, kurie nori įsitvirtinti skaitmeninėje erdvėje.
Kokia „Drupal“ teikiama nauda?
- didelis saugumas - galimybė valdyti kelias svetaines iš vienos sąsajos - turinys, optimizuotas skirtingiems įrenginiams - modulio plėtiniai
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi įmonės pagalbos tarnybos dalis, kuri susideda iš daug informacijos ir gali turėti išsamius ar trumpus atsakymus. Ją reiktų prieinamomą ir suprantama kalba, be techninių terminų. Didelių įmonių žinių bazės gali būti paverstos DUK. Kuriant šią dalį, svarbu įvertinti klientų poreikius ir siekti, kad jie būtų naudingi. Rekomenduojama turėti dažnai užduodamų klausimų sąrašą ir skatinti klientus naudoti šią sistemą. LiveAgent gali padėti sumažinti aptarnavimo agentų užimtumą ir suteikti klientams efektyvesnį būdą naudotis įmone.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
Žinių bazė yra internetinė duomenų bazė, kuria gali naudotis ieškantys informacijos apie įmonę ar produktus. Ši programinė įranga leidžia saugoti, bendrinti ir valdyti informaciją bei duomenis. Tai sutaupo laiką ir pinigus, leidžiant aptarnauti klientus net be agentų prisijungimo. Susikurkite nemokamą paskyrą ir mėgaukitės nemokama paskyra.