Partneris
Kas yra „Google“ kalendorius?
„Google“ kalendorius yra nemokama kalendoriaus programa, skirta visoms prieinamoms operacinėms sistemoms. Jis naudojamas įvykiams planuoti, priminimams nustatyti ir lengvai bendrinamas su kolegomis.
Kaip galite jį panaudoti?
„Google“ kalendorius jūsų „LiveAgent“ valdymo skydelyje padeda išlikti organizuotu stebint svarbius įvykius, susitikimus ir priminimus. Gaukite pranešimus apie naujus kalendorius, pridėtus įvykius, įvykių pradžią ir pabaigą, atšaukimus ir kitą svarbią informaciją. Taip pat patys kurkite kalendorius, įvykius ir atnaujinkite juos rankiniu būdu per „LiveAgent“ valdymo skydelį.
Privalumai
- Kurkite ir gaukite pranešimus apie įvykius ir kalendoriaus atnaujinimus
- Tvarkykite ir atnaujinkite informaciją apie įvykius
- Viską valdykite iš vienos sąsajos – daugiau jokio programų kaitaliojimo
Frequently asked questions
Kas yra „Google“ kalendorius?
„Google“ kalendoriaus integracija leidžia valdyti visus įvykius iš vienos sąsajos – „LiveAgent“. Daugiau niekada nepraleiskite nė vieno svarbaus įvykio.
Kokie yra „Google“ kalendoriaus integravimo į „LiveAgent“ privalumai?
– sutaupoma laiko (nereikia kaitalioti platformų) – galima atnaujinti įvykius tiesiai iš „LiveAgent“ – perspėjimai apie naujus įvykius ar bet kokius pasikeitimus.
LiveAgent yra programinė įranga, skirta klientų aptarnavimui ir galima ją pritaikyti daugybei reikalavimų, pavyzdžiui, skambučių centrui ar skundų valdymo sistemai. Jų internetinė svetainė turi daugybę įvairių naudingų dalykų, kaip mokymosi centras ar kainų skaičiuoklė. Be to, LiveAgent siūlo partneriams programą ir internetinius seminarus, taip pat demonstracijas, socialinį ryšį ir naujienlaiškį su naujais atnaujinimais ir nuolaidomis. "Sendy" yra el. pašto rinkodaros platforma, kuri taip pat yra integruojama su LiveAgent. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir alternatyvą SpiceWorks.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūloma startuojančioms įmonėms. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą. LiveAgent taip pat teikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, įskaitant pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Pateikiamos 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų.
„Google Developers“ pagalbos centro kontaktai
Google Developers yra įmonė, teikianti programinę įrangą, ir klientams siūlo aptarnavimą socialiniais tinklais ir savitarnoje, o susisiekti su jais galima palikus pranešimą vienoje iš socialinių tinklų. Taip pat galima naudotis jų žinių baze, jei reikia savitarnos. Teisiniai kontaktai ir susitarimai taip pat pateikti svetainėje.
„Squarespace“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir kommunikacijos platforma, kuri teikia tokias paslaugas kaip VoIP telefono ir skundų valdymo sistemos. Platformos integracija yra suteikiama ir klientų portalo programinė įranga. LiveAgent taip pat teikia mokymosi žodžių ir rašymo galimybes per tinklalapį. Platformos kokybę patvirtina įmonės apdovanojimai ir klientų atsiliepimai.