Partneris
Kas yra „Google“ formos?
„Google“ formos yra internetinė apklausų administravimo programinė įranga. Tai „Google“ dokumentų rengyklių rinkinio dalis. Ji naudojama duomenims, informacijai rinkti ir tyrimams atlikti per apklausas. „Google“ formomis nemokamai naudotis gali visi.
Kaip galite jas naudoti?
Integruodami jas su „LiveAgent“, galite rasti ir kurti atsakymus, sekti pranešimus ir tvarkyti formas. Daugelį šių funkcijų galima atlikti tiesiogiai iš prietaisų skydelio, todėl jums nereikia kaitalioti programų.
Privalumai
- Formų tvarkymas iš vienos programinės įrangos
- Atsakymų pridėjimas arba keitimas
- Jokio programų kaitaliojimo
Kaip integruoti „Google“ formas su „LiveAgent“ naudojant „Zapier“?
„Google“ formas galite integruoti naudodami „Zapier“ paslaugą. „Zapier“ leidžia sklandžiai sujungti dvi programas ir sukurti jų integraciją. Per šią nuorodą turite susikurti „Zapier“ paskyrą. Kai susikursite, eikite į „Zapier“ esantį „Google“ formų + „LiveAgent“ integravimo puslapį.

Slinkite puslapiu žemyn, kol pamatysite paleidiklio ir veiksmo pasirinkimą. Pirmasis „LiveAgent“ integravimo su kitomis programomis žingsnis – pasirinkti, ką norite, kad jūsų integracija atliktų. Tai galima padaryti pasirinkus tinkamus paleidiklius ir veiksmus.
Priklausomai nuo jūsų integracijos sąrankos, paleidiklio ir veiksmo sąrankos parinktis gali skirtis. Tačiau integravimo procesas paprastai išlieka paprastas ir dažniausiai užbaigiamas per kelias minutes.
Galite rinktis iš daugybės derinių. Kaip pavyzdį pateikiame „Google“ formų paleidiklio New or Updated Response in Spreadsheet (Naujas arba atnaujintas atsakymas skaičiuoklėje) ir „LiveAgent“ veiksmo Create Conversation (Sukurti pokalbį) vadovą. Pasirinkę tiesiog spustelėkite toliau esantį mėlyną mygtuką Connect (Prisijungti) ir pereikite prie kito veiksmo.

Atlikdami šį veiksmą, turime pateikti prisijungimo informaciją ir įgalinti prieigą prie „Zapier“. Taip pat galime pasirinkti, kuri skaičiuoklė, darbalapis ar stulpelis kartu su turiniu taps integracijos dalimi.

Pateikus šią informaciją, „Zapier“ paprašys ištestuoti paleidiklį. Galite pasirinkti jį praleisti, bet rekomenduojame tęsti ir patikrinti, ar jis veikia tinkamai.

Dabar šiek tiek apie „LiveAgent“ veiksmą. Kadangi norime, kad integracija sukurtų pokalbį mūsų bilietų sistemoje, turime sukonfigūruoti jo siuntėją, gavėją ir pranešimo turinį. Taip pat yra departamento skyrelis, kur reikia nurodyti, į kurį departamentą bus išsiųstas bilietas.
Į šią sąrankos dalį taip pat įtraukti neprivalomi laukeliai, pavyzdžiui, gavėjo vardas, CC el. pašto adresas, pranešimo ID ir kt. Šiuos laukelius galite užpildyti, jei norite, kad pranešimas būtų konkretesnis.

Paskutinė integracijos proceso dalis – testavimas.

Pavyko! Jūsų integracija parengta. Spustelėkite įjungti „Zap“, kad ją aktyvuotumėte ir pradėtumėte naudoti. Gausite pranešimą savo bilietų sistemoje, kai tik skaičiuoklėse pasirodys naujas arba atnaujintas atsakymas.

Jei norite sukurti daugiau skirtingų integracijų, grįžkite į „Zapier“ puslapį šio straipsnio pradžioje ir atlikite tą patį procesą.
Frequently asked questions
Kokie yra „Google“ formų naudojimo su „LiveAgent“ privalumai?
– „Google“ formų valdymas tiesiai iš savo „LiveAgent“ paskyros – pranešimų gavimas apie naujas žinutes tiesiai į savo „LiveAgent“ paskyrą
Kaip galima integruoti „Google“ formas su „LiveAgent“?
1. Prisijunkite prie savo „Zapier“ paskyros 2. Eikite į „Zapier“ >„LiveAgent“ + „Google“ formos 3. Pasirinkite savo nuostatas 4. Paspauskite prisijungti
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.