Išbandyti

„Google Analytics“

Jei norite pradėti naudoti „Google Analytics“ su „LiveAgent“, vadovaukitės toliau pateiktu integravimo vadovu.

  • Prisijunkite prie „LiveAgent“ prietaisų skydelio ir spustelėkite Konfigūruoti.
  • Spustelėkite Sistema ir įskiepiai.
  • Raskite Tiesioginio pokalbio stebėjimą ir suaktyvinkite spustelėdami slankiklį.
LiveAgent chat tracking

Kas yra „Google Analytics“?

Google Analytics“ yra nemokama žiniatinklio analizės paslauga, teikianti statistinius duomenis ir pagrindines analitines priemones optimizavimui paieškos sistemose (SEO) ir rinkodaros tikslais.

Kaip galite tai naudoti?

Stebėkite bendravimo tiesioginiu pokalbiu įvykius „Google Analytics“. Šių duomenų dėka galite įvertinti tiesioginio pokalbio įtaką jūsų svetainės lankytojų konversijoms arba jūsų agentų itaką įmonės pardavimams.

Įvykiai sukuria „JavaScript“ komandas jūsų tinklalapyje, kuriame pradedamas pokalbis. Įskiepis gali būti naudojamas pranešti apie pokalbių įvykius jūsų žiniatinklio programoje ir paleisti konkrečias „JavaScript“ funkcijas arba pakeisti tinklalapio turinį, atsižvelgiant į vykstančias pokalbių sesijas.

Stebėjimo parinktys:

  • Pokalbio pradžia
  • Pokalbio pabaiga
  • Kiekvieno agento žinutės
  • Kiekvieno kliento žinutės

Frequently asked questions

Kas yra „Google Analytics“?

„Google Analytics“ yra įrankis, leidžiantis stebėti vertingą rinkodaros informaciją.

Kaip integruoti „Google Analytics“ su „LiveAgent“?

Štai trumpas, nuoseklus vadovas:

1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros

2. Eikite į Konfigūracijos & gt; Sistema & gt; Įskiepiai

3.Suaktyvinkite tiesioginių pokalbių stebėjimą

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai