Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga??

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Helpshift“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote alternatyvos „Helpshift“ programai?

„Helpshift“ yra puikus įrankis, tačiau ne visi puikūs įrankiai tinka būtent jūsų verslui. Galbūt tai ir yra priežastis, kodėl ieškote geros alternatyvos „Helpshift“ programai. Ar jau išbandėte „LiveAgent“?

„LiveAgent“ yra pagrindinis omnikanalis pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas bet kokio dydžio ir verslo įmonėms. Padidinkite savo klientų susidomėjimą, gaukite geresnių atsiliepimų ir patobulinkite savo aptarnavimo tarnybą naudodamiesi „LiveAgent“ jau šiandien. Skaitykite toliau ir sužinokite apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą bei kitas šaunias priemones ir funkcijas.

3 perėjimo į „LiveAgent“ pranašumai

Stars

Geresnis patenkinimas

Padidinkite klientų pasitenkinimą naudodami mūsų susirašinėjimo įrankį ir kitas funkcijas savo svetainėje

Customers icon

Didesnis klientų suinteresuotumas

Įtraukite savo klientą naudodami iniciatyvias funkcijas

dollar in zoom

Taupo laiką ir pinigus

„LiveAgent“ nepakenks jūsų kišenei – mūsų kainos yra sąžiningos. Naudokitės būtent tuo, ko jums reikia pagalbai suteikti

„Helpshift“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „Helpshift“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Helpshift“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo savitarnos portalą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Helpshift“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Helpshift“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Helpshift“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Helpshift“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo žinių bazę su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Helpshift“ nesiųlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $40/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo API funkcijas su planu už $60/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Helpshift“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Helpshift“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo neribotą istoriją su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo neribotas svetaines su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„Helpshift“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Helpshift“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Helpshift“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
increase availability

„Helpshift“ alternatyva, kuri nenuvils

„Helpshift“ yra puikus. Tačiau yra priežastis, kodėl egzistuoja konkurencija ir jūs galbūt norėtumėte pereiti prie jums tinkamesnės programos. Štai kodėl mes norime jums papasakoti apie „LiveAgent“.

„LiveAgent“ siūlo geriausius įrankius viename klientų aptarnavimo tarnybos sprendime. Kalbame apie patikimą bilietų tvarkymo sistemą, itin greitą pokalbių funkciją, žinių bazę, skambučių centrą ir netgi „Facebook Messenger“, „Instagram“, „Viber“ ir kitų socialinės žiniasklaidos kanalų palaikymą. Viskas patogiai patalpinta viename prietaisų skydelyje, kuriame galite stebėti visus kanalus. Turint visus įrankius po vienu stogu, užtikrinti puikią klientų patirtį negali būti lengviau.

„LiveAgent“ priemonės

Greičiausias pokalbis gyvai

„LiveAgent“ didžiuojasi, kad savo klientams gali pasiūlyti ypatingai greitą tiesioginio pokalbio valdiklį. Jis greičiausias rinkoje ir pokalbio langą atveria vos per 2,5 sekundės. Dabar jūs tikrai galite suteikti žaibišką pagalbą savo klientams.

Pokalbis gyvai gali neapsakomai pagelbėti jūsų klientų aptarnavimo skyriui. Savo svetainėje įrengę pakvietimą pokalbiui, atsitiktinius jos lankytojus paverskite ištikimais klientais. Tiesiogiai matykite jų rašomą tekstą su mūsų teksto rašymo peržiūros realiuoju laiku funkcija. Nustebinkite besidominčiuosius greita ir informatyvia pagalba.

Definition of customer engagement

Pažvelkite į mūsų pokalbio funkciją veiksme

Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą ir sužinokite, kaip veikia mūsų pokalbio valdiklis ir ką su juo galite nuveikti.

Taip pat kviečiame peržvelgti mūsų „YouTube“ kanalą „LiveAgent“, kur rasite daugiau vaizdo įrašų apie mūsų pagalbos tarnybos programinės įrangos įrankius ir funkcijas

Nusipelnykite geriausių atsiliepimų naudodami tinkamą pagalbos įrankį

Norėdami lyderiauti ir dirbti puikiame kontaktų centre bei gauti puikių atsiliepimų, turite būti patenkinti savo klientų aptarnavimo programine įranga. Tai reiškia, kad reikia ne tik pagrindinių funkcijų, bet ir puikios klientų patirties.

„LiveAgent“ siūlo visą parą teikiamą pagalbą visiems savo klientams ir teikdami ją, kartu su savo priemonėmis, mes siekiame suteikti visapusišką patirtį. Mes naudojame tas pačias priemones kaip ir jūs, todėl jūs žinote, ko tikėtis. Susisiekite su mumis jums patogiausiu būdu. Parašykite mums el. laišką, paskambinkite mums arba pradėkite pokalbį gyvai – rinktis jums. Mes padarysime viską, kad suteiktume jums geriausią vartotojo patirtį ir geriausius patarimus nesklandumų šalinimui.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimai

get inspired

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Peržvelkite mūsų klientų patirties rezultatus

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kaip „LiveAgent“ palyginamas su „Helpshift“?

„LiveAgent“ siūlo šias papildomas funkcijas lyginant su „Helpshift“: skambučių centrą, „Instagram“ integraciją, „Viber“ integraciją, klientų forumą ir neribotą pokalbių mygtukų skaičių.

Kokie papildomi privalumai naudoti „LiveAgent“ vietoje „Helpshift“?

Papildomi privalumai naudojant „LiveAgent“ vietoje „Helpshift“ yra padidėjęs klientų pasitenkinimas, klientų išlaikymas, mažesni klientų aptarnavimo kaštai, mažiau prarandamų klientų ir geresnė agentų darbo eiga.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai