Su LiveAgent, skambučius galima tvarkyti keliuose įrenginiuose. Kiekvienas agentas gali rinktis tarp skirtingų įrenginių, iš kurių norėtų atsakyti.
Žemiau galite peržiūrėti galimus prietaisus:
Laisvų rankų įranga
Jei esate įpratę naudoti klasikinę laisvų rankų įrangą ir kompiuterį – jokių problemų. Jie yra pilnai palaikomi.
Naršyklė
Norint pradėti naudotis skambučių centru, jums nereikia pirkti jokios specialios įrangos. Naudokite savo dabartinį kompiuterį su integruotu mikrofonu.
Mes rekomenduojame naudoti naujausią Interneto naršyklės versiją.
Mobiliosios aplikacijos
LiveAgent siūlo mobiliąsias aplikacijas, kad galėtumėte teikti klientų aptarnavimą, būdami kelyje.
- „iOS“
- „Android“
Aparatiniai telefonai
Prijunkite bet kokį aparatinį telefoną prie LiveAgent skambučių centro. Palaikomi visi gamintojai.
Patys populiariausi aparatinių telefonų prekės ženklai yra:
- “Cisco”
- “Gigaset”
- “Grandstream”
- “Yealink”
- “Mitel”
Žinių bazės ištekliai:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.
Išeinančių skambučių centras gali padėti padidinti pardavimus, gerinti klientų aptarnavimą ir efektyviau aptarnauti klientus. Tai svarbus įrankis verslo bendruomenei, tačiau susiduriama su iššūkiais, tokių kaip klientų atsisakymas ir stresas agentams. Svarbu rasti pusiausvyrą tarp trukdžių ir klientų poreikių.