Pagalba telefonu vis dar yra tarp populiariausių ir svarbiausių būdų teikti greitą ir efektyvią pagalbą. Kiekviena pagalbos tarnyba turėtų turėti tokį sprendimą, nes įsigyti aparatinius telefonus yra ne visuomet patogu ir prieinama. Virtualūs telefonai išsprendžia šią problemą ir palengvina jūsų pagalbos tarnybos darbą.
LiveAgent siūlo galimybę prijungti ir naudoti virtualius telefonus (programinės įrangos telefonus). Ji suteikia vartotojams galimybę atlikti skambučius Interneto Protokolu (VoIP) iš kompiuterinių įrenginių. Virtualūs telefonai bendrauja su skambučių apsikeitimo teikėju per SIP protokolą (SIP kanalą).
Skambučius tvarko, įrašinėja ir stebi LiveAgent.
Virtualus telefonas yra pasirenkama trečiųjų šalių aplikacija, kuri dirba kartu su LiveAgent skambučių centru. Jei jūs jau naudojate kokį nors virtualaus telefono klientą, tai yra didelis privalumas.
Įrenginiai
Virtualių telefonų klientai
kurie suteikia galimybę vartotojams atlikti VoIP skambučius:
- “MicroSIP”
- “X-Lite”
- “Ekiga”
- “Jitsi”
- “Linphone”
- “Icanblink”
- ir daugiau…
“iOS” ir “Android” prietaisai su SIP funkcionalumu
Žinių bazės ištekliai
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Mobilios klientų aptarnavimo programos
Stebėkite, kas vyksta jūsų aptarnavimo tarnyboje, net kai esate toli nuo kompiuterio. Sužinokite daugiau apie „iOS“ ir „Android“ programas.
"LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir daug kitų paslaugų. Partnerystė su „TelcaVoIP“ leidžia lengvai integruoti VoIP paslaugas. Siūloma 14 dienų nemokama demonstracinė versija, kur galima išbandyti "TelcaVoIP" integraciją. Teikiamos aukštos kokybės paslaugos klientams.