Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Teisingas pasirinkimas vienam asmeniui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga verslininkams

Plėskite savo asmeninį ir laisvai samdomo darbuotojo verslą su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta 2019 m. SVĮ pagalbos centro programine įranga. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pasinaudokite daugiakanaliu klientų aptarnavimu

Asmenys dažniausiai gali pasinaudoti „LiveAgent“ integruota programine įranga su bilietų sistema, kuri visiškai pakeičia jų el. laiškų tvarkymą. Pilna prieiga prie el. pašto istorijos, neribota saugykla ir 100 kitų funkcijų, tokių kaip taisyklės ir automatika, palengvinanti jūsų gyvenimą. Nepamirškite, kad laikas yra pinigai.

Turėkite geriausią savo bendravimo apžvalgą

Supaprastinus bendravimą, labai lengva patikrinti ankstesnę pokalbio istoriją. Nepamenate, koks buvo adresas ar sutartos sąlygos? Nesvarbu! Naudodami „LiveAgent“ galite aiškiai matyti visą buvusią informaciją.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizuokite savo profesinius ir privačius projektus

Daugiau niekada neieškokite senų el. laiškų. Laisvai samdomi darbuotojai gali naudoti „LiveAgent“ informacijos suvestines atskiriems projektams/klientams, klientų portalą, kuriame pateikiama informacija apie jų paslaugas, ir tiesioginių pokalbių programinę įrangą, kad būtų galima tiesiogiai paklausti. Jūs neturėtumėte praleisti daugybės valandų komunikacijai, o vietoj to skirti šį laiką veiklai, už kurią išrašote sąskaitas faktūras.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges

Kokios naudos laisvai samdomo darbuotojo verslas gaus iš „LiveAgent“?

funnel

Racionalizuokite pranešimus

Racionalizuokite visas klientų aptarnavimo užklausas iš el. pašto, socialinių tinklų, telefono ir tiesioginių pokalbių internetu į vieną pašto dėžutę ir lengvai atsakykite į kiekvieną užklausą.

icon lightbulb

Pirmenybę teikite savo darbui

Deleguokite kasdienes ir pasikartojančias užduotis pagalbos centro programinei įrangai, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į ryšių su klientais puoselėjimą.

star

24/7 klientų aptarnavimas

Sumažinkite gaunamų klientų bilietų skaičių, pateikdami išsamų savipagalbos portalą, prieinamą 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

„Omni-channel“ pagalbos centro programinė įranga

Pasinaudokite „LiveAgent“ turimu daugiakanaliu metodu, užtikrinkite puikų klientų aptarnavimą visais pagrindiniais komunikacijos kanalais ir automatizuokite pasikartojančias užduotis. Niekada nepraraskite el. laiškų ir nepamirškite atsakyti. Sukurkite klientų profilius ir surinkite papildomos informacijos apie savo klientus tiesiogiai per „LiveAgent“.

Atsakykite į užklausas realiu laiku

Pamirškite apie trečiųjų šalių tiesioginių pokalbių programinės įrangos integravimą į „LiveAgent“ pagalbos centrą. Tiesioginis pokalbis yra „LiveAgent“ dalis, pasižyminti pažangiomis automatizavimo funkcijomis, tokiomis kaip išankstinio pokalbio formos, o taip pat apima priedus, laimingumo tyrimus ir yra pilnai pritaikoma individualiems poreikiams. Sukurkite unikalią išvaizdą pagal savo pageidavimus ir dizainą.

Do more customer support for less money
Respond to requests quicker and faster

Būkite pasiekiami visur

Ar praleidžiate daug laiko ne prie savo kompiuterio ir norite bendrauti su klientais iš bet kur? „Liveagent” siūlo programėles tiek „iOS”, tiek „Android” įrenginiams.

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite profesionalią pagalbos centro įrangą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Prisiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Tad ko laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

Free plan

Free plan

Forever free LiveAgent account with some limitations

$0/mo
Free plan

Ticket

The best fit for smaller agencies and entrepreneurs

$15/mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl klientų aptarnavimas būtinas individualiems verslininkams?

Kokia yra „LiveAgent“ teikiama nauda savarankiškai dirbantiems asmenims?

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai