Teisingas pasirinkimas vienam asmeniui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga verslininkams

Plėskite savo asmeninį ir laisvai samdomo darbuotojo verslą su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta 2019 m. SVĮ pagalbos centro programine įranga. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pasinaudokite daugiakanaliu klientų aptarnavimu

Asmenys dažniausiai gali pasinaudoti „LiveAgent“ integruota programine įranga su bilietų sistema, kuri visiškai pakeičia jų el. laiškų tvarkymą. Pilna prieiga prie el. pašto istorijos, neribota saugykla ir 100 kitų funkcijų, tokių kaip taisyklės ir automatika, palengvinanti jūsų gyvenimą. Nepamirškite, kad laikas yra pinigai.

Turėkite geriausią savo bendravimo apžvalgą

Supaprastinus bendravimą, labai lengva patikrinti ankstesnę pokalbio istoriją. Nepamenate, koks buvo adresas ar sutartos sąlygos? Nesvarbu! Naudodami „LiveAgent“ galite aiškiai matyti visą buvusią informaciją.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizuokite savo profesinius ir privačius projektus

Daugiau niekada neieškokite senų el. laiškų. Laisvai samdomi darbuotojai gali naudoti „LiveAgent“ informacijos suvestines atskiriems projektams/klientams, klientų portalą, kuriame pateikiama informacija apie jų paslaugas, ir tiesioginių pokalbių programinę įrangą, kad būtų galima tiesiogiai paklausti. Jūs neturėtumėte praleisti daugybės valandų komunikacijai, o vietoj to skirti šį laiką veiklai, už kurią išrašote sąskaitas faktūras.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kokios naudos laisvai samdomo darbuotojo verslas gaus iš „LiveAgent“?

Racionalizuokite pranešimus

Racionalizuokite visas klientų aptarnavimo užklausas iš el. pašto, socialinių tinklų, telefono ir tiesioginių pokalbių internetu į vieną pašto dėžutę ir lengvai atsakykite į kiekvieną užklausą.

Pirmenybę teikite savo darbui

Deleguokite kasdienes ir pasikartojančias užduotis pagalbos centro programinei įrangai, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į ryšių su klientais puoselėjimą.

24/7 klientų aptarnavimas

Sumažinkite gaunamų klientų bilietų skaičių, pateikdami išsamų savipagalbos portalą, prieinamą 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

„Omni-channel“ pagalbos centro programinė įranga

Pasinaudokite „LiveAgent“ turimu daugiakanaliu metodu, užtikrinkite puikų klientų aptarnavimą visais pagrindiniais komunikacijos kanalais ir automatizuokite pasikartojančias užduotis. Niekada nepraraskite el. laiškų ir nepamirškite atsakyti. Sukurkite klientų profilius ir surinkite papildomos informacijos apie savo klientus tiesiogiai per „LiveAgent“.

Atsakykite į užklausas realiu laiku

Pamirškite apie trečiųjų šalių tiesioginių pokalbių programinės įrangos integravimą į „LiveAgent“ pagalbos centrą. Tiesioginis pokalbis yra „LiveAgent“ dalis, pasižyminti pažangiomis automatizavimo funkcijomis, tokiomis kaip išankstinio pokalbio formos, o taip pat apima priedus, laimingumo tyrimus ir yra pilnai pritaikoma individualiems poreikiams. Sukurkite unikalią išvaizdą pagal savo pageidavimus ir dizainą.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Būkite pasiekiami visur

Ar praleidžiate daug laiko ne prie savo kompiuterio ir norite bendrauti su klientais iš bet kur? „Liveagent” siūlo programėles tiek „iOS”, tiek „Android” įrenginiams.

Sužinoti daugiau

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite profesionalią pagalbos centro įrangą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Prisiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Tad ko laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų pasinaudoję mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Susiję straipsniai suVienas asmuo
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacija, kuri suteikia galimybę gauti ar teikti pagalbą telefonu. Tai yra greičiausia pagalba.

Skambučių centro aplikacija

Skambučių centro aplikacija suteikia galimybę organizuoti ir valdyti visą bendravimą su klientais, padidindama efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. LiveAgent siūlo įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir savitarnos programinę įrangą.

Jūsų klientams reikalinga pagalba atostogų ir kelionių metų? Jums reikalinga teisinga programinė įranga. Išbandykite LiveAgent 14 dienų nemokamai, be jokių paslėptų mokesčių.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Kelionių Pramonei

LiveAgent siūlo pagalbos tarnybos programinę įrangą, pagerindama klientų aptarnavimą ir laikydama juos ištikimais prekės ženklui. Taip pat teikia alternatyvą kitoms programinėms įrangoms bei daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų. Su LiveAgent galite padidinti pardavimus ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Socialinės žiniasklaidos palaikymas kai kuriems prekės ženklams yra būtina, ypač kai jie aptarnauja mileniumo kartos atstovus. "Facebook" ir "Twitter" integravimas.

Socialinės žiniasklaidos palaikymas

Socialinės žiniasklaidos palaikymas yra svarbus klientų aptarnavimas platformose kaip "Facebook", "Instagram" ir "Twitter". Tai teigiamai veikia įmonės įvaizdį ir padeda užtikrinti klientų pasitenkinimą. LiveAgent suteikia įrankius klientų aptarnavimui socialinėje žiniasklaidoje, palengvindamas darbą agentams.

Pasinaudokite mūsų patraukliais apklausos el. laiško šablonais, kuriuose parodoma, ką daryti ir ko nedaryti, prašant klientų atsiliepimų.

Apklausos el. laiško šablonai

Puikūs apklausos el. laiško šablonai, padėsiantys gauti klientų atsiliepimus ir patobulinti rinkodaros strategiją bei pasiūlymai, kaip parašyti el. laiškus reklamai, padėkos klientams ir šaltiems pardavimams. Strategijos, kaip padidinti pardavimus ir klientų lojalumą.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x