Klientų aptarnavimo vaidmuo klientų patirčiai
Klientų patirtis tampa vis svarbesnė, o klientų aptarnavimas turi didesnius lūkesčius nei anksčiau. Patartina plėsti pagalbos būdus ir investuoti į aptarnavimo komandą.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.
Klientų aptarnavimo atstovų pareigos
Klientų aptarnavimas yra svarbus aspektas organizacijoms. Šiame straipsnyje aptariamos klientų aptarnavimo darbuotojų atsakomybės, įskaitant atsakymus į klientų klausimus, užsakymų apdorojimą, techninės pagalbos teikimą ir iniciatyvas aptarnaujant klientus.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis