Teisingas pasirinkimas vienam asmeniui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga verslininkams

Plėskite savo asmeninį ir laisvai samdomo darbuotojo verslą su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta 2019 m. SVĮ pagalbos centro programine įranga. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pasinaudokite daugiakanaliu klientų aptarnavimu

Asmenys dažniausiai gali pasinaudoti „LiveAgent“ integruota programine įranga su bilietų sistema, kuri visiškai pakeičia jų el. laiškų tvarkymą. Pilna prieiga prie el. pašto istorijos, neribota saugykla ir 100 kitų funkcijų, tokių kaip taisyklės ir automatika, palengvinanti jūsų gyvenimą. Nepamirškite, kad laikas yra pinigai.

Turėkite geriausią savo bendravimo apžvalgą

Supaprastinus bendravimą, labai lengva patikrinti ankstesnę pokalbio istoriją. Nepamenate, koks buvo adresas ar sutartos sąlygos? Nesvarbu! Naudodami „LiveAgent“ galite aiškiai matyti visą buvusią informaciją.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizuokite savo profesinius ir privačius projektus

Daugiau niekada neieškokite senų el. laiškų. Laisvai samdomi darbuotojai gali naudoti „LiveAgent“ informacijos suvestines atskiriems projektams/klientams, klientų portalą, kuriame pateikiama informacija apie jų paslaugas, ir tiesioginių pokalbių programinę įrangą, kad būtų galima tiesiogiai paklausti. Jūs neturėtumėte praleisti daugybės valandų komunikacijai, o vietoj to skirti šį laiką veiklai, už kurią išrašote sąskaitas faktūras.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kokios naudos laisvai samdomo darbuotojo verslas gaus iš „LiveAgent“?

Racionalizuokite pranešimus

Racionalizuokite visas klientų aptarnavimo užklausas iš el. pašto, socialinių tinklų, telefono ir tiesioginių pokalbių internetu į vieną pašto dėžutę ir lengvai atsakykite į kiekvieną užklausą.

Pirmenybę teikite savo darbui

Deleguokite kasdienes ir pasikartojančias užduotis pagalbos centro programinei įrangai, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į ryšių su klientais puoselėjimą.

24/7 klientų aptarnavimas

Sumažinkite gaunamų klientų bilietų skaičių, pateikdami išsamų savipagalbos portalą, prieinamą 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

„Omni-channel“ pagalbos centro programinė įranga

Pasinaudokite „LiveAgent“ turimu daugiakanaliu metodu, užtikrinkite puikų klientų aptarnavimą visais pagrindiniais komunikacijos kanalais ir automatizuokite pasikartojančias užduotis. Niekada nepraraskite el. laiškų ir nepamirškite atsakyti. Sukurkite klientų profilius ir surinkite papildomos informacijos apie savo klientus tiesiogiai per „LiveAgent“.

Atsakykite į užklausas realiu laiku

Pamirškite apie trečiųjų šalių tiesioginių pokalbių programinės įrangos integravimą į „LiveAgent“ pagalbos centrą. Tiesioginis pokalbis yra „LiveAgent“ dalis, pasižyminti pažangiomis automatizavimo funkcijomis, tokiomis kaip išankstinio pokalbio formos, o taip pat apima priedus, laimingumo tyrimus ir yra pilnai pritaikoma individualiems poreikiams. Sukurkite unikalią išvaizdą pagal savo pageidavimus ir dizainą.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Būkite pasiekiami visur

Ar praleidžiate daug laiko ne prie savo kompiuterio ir norite bendrauti su klientais iš bet kur? „Liveagent” siūlo programėles tiek „iOS”, tiek „Android” įrenginiams.

Skaidri ir prieinama kaina

Gaukite profesionalią pagalbos centro įrangą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Prisiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Tad ko laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų pasinaudoję mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suVienas asmuo
Kadangi klientų aptarnavimas yra neatsiejama klientų patirties dalis, jo gerinimas taip pat gerina klientų patirtį, išlaikymą ir didina pajamas.

Klientų aptarnavimo vaidmuo klientų patirčiai

Klientų patirtis tampa vis svarbesnė, o klientų aptarnavimas turi didesnius lūkesčius nei anksčiau. Patartina plėsti pagalbos būdus ir investuoti į aptarnavimo komandą.

Klientų aptarnavimo patirtis yra įmonės ir jos klientų sąveikos rezultatas, ypač kai agentai bando išspręsti kliento problemas.

Klientų aptarnavimo patirtis

Dėmesys klientui ir geri ryšiai svarbūs klientų aptarnavimo srityje. Taip pat svarbu tobulinti darbuotojus ir naudoti tinkamą programinę įrangą.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.

Klientų aptarnavimo įmonės yra veiklos rangos įmonės, kurios teikia pilną klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo įmonės gali teikti paslaugas 24/7.

Klientų aptarnavimo įmonės

Klientų aptarnavimo įmonės teikia pilną aptarnavimą ir skatina ryšį su klientais. Populiarios įmonės yra „Joe's salesman“, „Rackspace“, „Ritz Carlton“. Pasaulyje yra šimtai tūkstančių klientų aptarnavimo įmonių.

Kokios tiksliai yra kasdienės klientų aptarnavimo pareigos? Sužinokite 10 pagrindinių klientų agento pareigų ir atsakomybių.

Klientų aptarnavimo atstovų pareigos

Klientų aptarnavimas yra svarbus aspektas organizacijoms. Šiame straipsnyje aptariamos klientų aptarnavimo darbuotojų atsakomybės, įskaitant atsakymus į klientų klausimus, užsakymų apdorojimą, techninės pagalbos teikimą ir iniciatyvas aptarnaujant klientus.

Pasisemkite įkvėpimo iš dažniausiai naudojamų IVR scenarijų ir sukurkite savo IVR pranešimus. Sužinokite, kuris scenarijus šiandien yra populiariausias!

IVR scenarijaus pavyzdžiai

Geriausi patarimai apie IVR scenarijų ir klaidos, kurių reikia vengti. Skambinantiesiems suteikite paprastą meniu, informuokite apie laukimo laiką ir pasiūlykite perskambinimo parinktį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai