Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Lankstus daugiakanalis pagalbos centras.
Išbandykite „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

3 priežastys, kodėl įmonės pereina iš „Desk.com“

Jūsų klientai ir verslas nusipelno geresnio klientų aptarnavimo. Užtikrinkite jį su „LiveAgent“.

Feather icon

Nemokamas automatinis perkėlimas

Jums nereikia jaudintis dėl esamų duomenų perkėlimo per trečiųjų šalių programas, nes mes siūlome visiškai nemokamą automatizuotą perkėlimą.

27/7

24/7 klientų aptarnavimas

Problemos gali kilti bet kada, kai būsite visiškai nepasiruošęs. Neribokite galimybės jas išspręsti, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba 24/7.

Cloud icon

Daugiakanalis būdas

Nuo pat pradžių „LiveAgent“ buvo kuriamas atsižvelgiant į daugiakanalį aptarnavimą. Nustokite sutelkti dėmesį tik į el. laiškus ir taip pat suteikite aprarnavimą per tiesioginį pokalbį internetu ar skambučių centrą.

„Desk.com“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Desk.com
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers ticketing in plan for $25/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Desk.com offers Live Chat in plan for $25/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $39/agent/month.
Desk.com offers Call Center in plan for $25/agent/month.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers self-service portal in plan for $25/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Desk.com offers a Facebook integration in plan for $25/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Desk.com offers a Twitter integration in plan for $25/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Desk.com doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Desk.com doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers knowledge base in plan for $25/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers customer forum in plan for $25/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers automation and rules in plan for $25/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers API functions in plan for $150/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Desk.com doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Desk.com doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Desk.com doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers unlimited websites in plan for $25/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Desk.com offers unlimited chat buttons in plan for $25/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers unlimited tickets/mails in plan for $25/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Desk.com doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Desk.com offers unlimited 24/7 support in plan for $300/agent/month.

Susipažinkite su „LiveAgent“ - savo dagiakanale pagalbos centro programine įranga

Jūsų klientų aptarnavimo skyrius turėtų naudoti tinkamą komunikacijos platformą. Platforma, kurioje daug funkcijų, bet tuo pačiu metu ja paprasta naudotis ir naršyti. Platforma, kuri prilygsta jūsų verslui ir nekainuoja tūkstančių dolerių. Sužinokite apie „LiveAgent“ ir pasiekite savo klientus bet kur. Nesvarbu, ar bendravimas prasideda el. paštu, tiesioginiu pokalbiu ar skambučiais, „LiveAgent“ jums padės.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

badges
Data migration from one solution to another

Baltųjų pirštinių perkėlimas

Leiskite mums pasirūpinti perėjimu iš „Desk“ į „LiveAgent“, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į svarbesnius dalykus, pavyzdžiui, aptarnavimo skyriaus valdymą. Baltųjų pirštinių perkėlimo paslauga yra visiškai nemokama ir automatizuota – jokie bilietai neliks neperkelti!

Duomenų perkėlimas veikia fone, todėl galite tęsti darbą sename pagalbos centre, kol tai bus padaryta. Tuo metu galime paleisti demonstracię versiją jūsų atstovams ir parodyti jiems „LiveAgent“.

Jei norite perkelti savo „Desk.com“ paskyrą į „LiveAgent“, susisiekite su mumis.

Kodėl „LiveAgent“?

„LiveAgent“ siūlo jums tinkamą funkcijų kiekį, įskaitant galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį su spausdinimo vaizdu realiuoju laiku ir įmontuotą debesijos skambučių centro programinę įrangą. Šias tris pagrindines kelių kanalų pagalbos centro dalis dar labiau sustiprina daugiau nei 40 integracijų ir įskiepių, daugiau nei 40 kalbų vertimų ir dešimtys ataskaitų bei įžvalgų. Visa tai gausite už vidutinę vakarienės kainą 2 asmenims.

Ready to switch to LiveAgent

„Desk.com“ ir „LiveAgent“ palyginimas

mitigate losses

„Desk.com“

Į programinės įrangos kapines siunčiami produktai paprastai turi ribotą techninį ir klientų aptarnavimą. Deja, problemų gali kilti bet kuriuo metu ir jūs tiesiog nežinote, ką daryti. Paslaugos taip pat negauna jokių svarbių programinės įrangos atnaujinimų, kurie pagerintų jų funkcionalumą. Galimybės suteikti klientų aptarnavimą yra pasenusios ir labai ribotos.

Right tools to increase sales

„LiveAgent“

„LiveAgent“, kaip stabilus daugelio kanalų pagalbos centro sprendimas, kas 2-3 savaites reguliariai atkieka naujų produktų atnaujinimų. Nuolat diegiamos naujos funkcijos, gerinančios stabilumą ir funkcionalumą. Mūsų vizija paprasta – pagalbos centro programinė įranga turėtų būti pirmasis žingsnis geresnio klientų aptarnavimo link. Neribokite savęs, sparčiai augkite kartu su mumis.

Geriausia vertė už jūsų pinigus

Pagalbos centro programinė įranga neturi kainuoti daug. „LiveAgent“ siūlo sąžiningą ir skaidrią kainodarą. Išankstinio mokėjimo modelis nereikalauja jokių sutarčių.

Ticket

Ticket

For small businesses and freelance marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium businesses and professional agencies

$29/mo

Priežastys, kodėl įmonės perėjo į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai