Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „Liveagent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Zendesk“
Palyginti „Zendesk“ ir „LiveAgent“.
|
„Zoho Desk“
Palyginti „Zoho Desk“ ir „LiveAgent“.
|
„Groove“
Compare „Groove“ ir „LiveAgent“.
|
„Help Scout“
Compare „Kayako“ ir „LiveAgent“.
|
---|---|---|---|---|---|
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
4,5
Bendras „Zoho Desk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,5
Bendras „Groove“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,7
Bendras „Help Scout“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,4
„Zoho Desk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
|
4,5
„Groove“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,5 iš 5.
|
4,7
„Help Scout“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
|
4,3
„Zoho Desk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,6
„Groove“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,8
„Help Scout“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
|
Kainos ir vertės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
„LiveAgent“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
|
4,5
„Zoho Desk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
|
4,0
„Groove“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
|
4,6
„Help Scout“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,6 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
|
$15–$39/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$59–$199/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$18–$45/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$25–$40/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
$25–$40/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„Zendesk“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Groove“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Groove“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Help Scout“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Messenger“
„Facebook Messenger“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „Facebook Messenger“ integracijos.
|
„Groove“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
|
Nežinoma
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Groove“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Help Scout“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
|
„Whatsapp“
„WhatsApp“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
Coming soon
„LiveAgent“ šiuo metu dar nesiūlo „WhatsApp“ integracijos, bet ji jau ruošiama. Laukite naujienų!
|
„Zendesk“ siūlo „WhatsApp“ integraciją.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
|
„Groove“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Zendesk“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
„Groove“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Sąveikos stebėjimas
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį. Sužinokite, kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriame tinklapyje jie yra.
|
„LiveAgent“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Zendesk“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Zoho Desk“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Groove“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
„Help Scout“ siūlo sąveikų stebėjimą.
|
Daugiakanalis ryšys
Prisijungia prie kelių ryšio linijų (pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, skambučių centro ar socialinių tinklų), surenka visus pranešimus ir leidžia agentams į juos atsakyti naudojant vieną socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinę įrangą.
|
„LiveAgent“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Zendesk“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Zoho Desk“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Groove“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
„Help Scout“ palaiko kelių kanalų ryšį.
|
Automatinis nukreipimas
Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions.
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams, remiantis iš anksto nustatytomis sąlygomis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
|
„Zendesk“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
|
Ribota
„Zoho Desk“ siūlo ribotas (iki 5, 15, arba 30) automatinio nukreipimo taisykles, pagal pasirinktą planą.
|
„Groove“ nesiūlo automatinio bilietų nukreipimo.
|
„Help Scout“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
|
Našumo metrika
Leidžia vartotojams kurti našumo ataskaitas pagal kanalą, skyrių ar agentą.
|
„LiveAgent“ siūlo našumo metriką.
|
„Zendesk“ siūlo našumo metriką.
|
„Zoho Desk“ siūlo našumo metriką.
|
„Groove“ siūlo našumo metriką.
|
„Help Scout“ siūlo našumo metriką.
|
Grupių valdymas
Leidžia agentams kurti kontaktų grupes rinkodarai ir pardavimų segmentavimui.
|
„LiveAgent“ siūlo grupių valdymą.
|
„Zendesk“ siūlo grupių valdymą.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo grupių valdymo.
|
„Groove“ nesiūlo grupių valdymo.
|
„Help Scout“ nesiūlo grupių valdymo.
|
Socialinių tinklų žymėjimas
Leidžia agentams žymėti klientus atsakant į jų socialinių tinklų užklausas per socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinę įrangą.
|
„LiveAgent“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
|
„Zendesk“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo socialinių tinklų žymėjimo.
|
„Groove“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
|
„Help Scout“ nesiūlo socialinių tinklų žymėjimo.
|
Prekės ženklų stebėjimas
Enables users to track specific keywords on Twitter by streamlining every Tweet that contains the keyword into the software in the form of a ticket.
Leidžia vartotojams stebėti konkrečius raktinius žodžius „Twitter“ platformoje, gaunant kiekvieną raktinį žodį turintį tweet į programinę įrangą bilieto pavidalu.
|
„LiveAgent“ siūlo prekės ženklų stebėjimą.
|
„Zendesk“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
„Zoho Desk“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
„Groove“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
„Help Scout“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
|
Bendradarbiavimas
Leidžia agentams dirbti išvien siekiant išspręsti bilietus.
|
„LiveAgent“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„Zendesk“ palaiko bendradarbiavimą.
|
Ribota
„Zoho Desk“ bendradarbiavimo funkcijos galimos tik Professional ir Enterprise planuose.
|
„Groove“ palaiko bendradarbiavimą.
|
„Help Scout“ palaiko bendradarbiavimą.
|
Kelių paskyrų valdymas
Enables users to connect multiple social media accounts (for example, two Facebook accounts, or three Twitter accounts) with the social media help desk software.
Leidžia vartotojams sujungti kelias socialinių tinklų paskyras (pvz., dvi „Facebook“ paskyras arba tris „Twitter“ paskyras) su socialinių tinklų pagalbos tarnybos programine įranga.
|
„LiveAgent“ palaiko kelių paskyrų valdymą.
|
„Zendesk“ nepalaiko kelių paskyrų valdymo.
|
Ribota
Prie „Zoho Desk“ gali būti prijungtas ribotas skaičius el. pašto paskyrų, atsiliepimų valdiklių, tinklo formų ir socialinių tinklų paskyrų.
|
„Groove“ palaiko kelių paskyrų valdymą.
|
„Help Scout“ nepalaiko kelių paskyrų valdymo.
|
Ataskaitos / Analizė
Analizės prietaisų skydelis, leidžiantis kurti našumo ataskaitas.
|
„LiveAgent“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
„Zendesk“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
Ribota
„Zoho Desk“ platformoje prieiga prie ataskaitų / analizės prietaisų skydelių yra ribota visuose planuose, išskyrus Enterprise.
|
„Groove“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
„Help Scout“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
Pasinaudokite mūsų socialinio klausymosi įrankiais, kurie leidžia stebėti unikalius raktinius žodžius. Įdomu, kas sakoma apie jūsų konkurentus? Lengvai tai stebėkite „Twitter“ tinkle naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą.
Sužinokite, kiek galite sutaupyti socialinių tinklų pagalbos tarnybos funkcijoms, panaudoję mūsų patogią „LiveAgent“ ir jo konkurentų kainų palyginimo skaičiuoklę.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.
Socialinės žiniasklaidos palaikymo programinė įranga be streso
Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga rinkoje pasižymi surinktais pranešimais iš skirtingų tinklų, suteikiant galimybę bendrauti su auditorija vienoje vietoje.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis