Įgriso jūsų socialinių tinklų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl LiveAgent yra geriausia pagalbos per socialinius tinklus teikimo alternatyva rinkoje.
  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote socialinių tinklų aptarnavimo programinės įrangos alternatyvų?

Pažabokite savo socialinius kanalus naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą. Mūsų integruotas sprendimas užtikrina, kad užfiksuosite kiekvieną žinutę, komentarą ar paminėjimą apie savo prekės ženklą, o tai užtikrins teigiamą jo įvaizdį, didesnį klientų pasitenkinimą ir daugiau pardavimų.

  • Leader in issue tracking software badge
Funkcijos Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„Zendesk“
Palyginti „Zendesk“ ir LiveAgent.
„Zoho Desk“
Palyginti „Zoho Desk“ ir LiveAgent.
„Groove“
Compare „Groove“ ir LiveAgent.
„Help Scout“
Compare „Kayako“ ir LiveAgent.
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras LiveAgent įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
4,5
Bendras „Zoho Desk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,5
Bendras „Groove“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,7
Bendras „Help Scout“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
LiveAgent dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,4
„Zoho Desk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
4,5
„Groove“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,5 iš 5.
4,7
„Help Scout“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
LiveAgent dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
4,3
„Zoho Desk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,6
„Groove“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,8
„Help Scout“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
Kainos ir vertės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
LiveAgent pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,1
„Zendesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
4,5
„Zoho Desk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
4,0
„Groove“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,6
„Help Scout“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,6 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina USD valiuta už agentą mėnesiui.
$15–$39/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
$59–$199/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
$18–$45/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
$25–$40/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
$25–$40/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų diapazonas. Visi planai apmokestinami JAV doleriais kas mėnesį. Nurodyta kaina atitinka vienam agentui mėnesiui.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo „Instagram“ integraciją.
„Zendesk“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Zoho Desk“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Groove“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Help Scout“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo „Facebook“ integraciją.
„Zendesk“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Zoho Desk“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Groove“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Help Scout“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Messenger“
„Facebook Messenger“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
„Zendesk“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
„Zoho Desk“ nesiūlo „Facebook Messenger“ integracijos.
„Groove“ siūlo „Facebook Messenger“ integraciją.
Nežinoma
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo „Twitter“ integraciją.
„Zendesk“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Zoho Desk“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Groove“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Help Scout“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Whatsapp“
„WhatsApp“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
Coming soon LiveAgent šiuo metu dar nesiūlo „WhatsApp“ integracijos, bet ji jau ruošiama. Laukite naujienų!
„Zendesk“ siūlo „WhatsApp“ integraciją.
„Zoho Desk“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
„Groove“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
„Help Scout“ nesiūlo „WhatsApp“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus komentarus ir paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
LiveAgent siūlo „Viber“ integraciją.
„Zendesk“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
„Zoho Desk“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
„Groove“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
„Help Scout“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Sąveikos stebėjimas
Stebėkite savo svetainės lankytojų elgesį. Sužinokite, kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriame tinklapyje jie yra.
LiveAgent siūlo sąveikų stebėjimą.
„Zendesk“ siūlo sąveikų stebėjimą.
„Zoho Desk“ siūlo sąveikų stebėjimą.
„Groove“ siūlo sąveikų stebėjimą.
„Help Scout“ siūlo sąveikų stebėjimą.
Daugiakanalis ryšys
Prisijungia prie kelių ryšio linijų (pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, skambučių centro ar socialinių tinklų), surenka visus pranešimus ir leidžia agentams į juos atsakyti naudojant vieną socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinę įrangą.
LiveAgent palaiko kelių kanalų ryšį.
„Zendesk“ palaiko kelių kanalų ryšį.
„Zoho Desk“ palaiko kelių kanalų ryšį.
„Groove“ palaiko kelių kanalų ryšį.
„Help Scout“ palaiko kelių kanalų ryšį.
Automatinis nukreipimas
Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions. Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams, remiantis iš anksto nustatytomis sąlygomis.
LiveAgent siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
„Zendesk“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
Ribota „Zoho Desk“ siūlo ribotas (iki 5, 15, arba 30) automatinio nukreipimo taisykles, pagal pasirinktą planą.
„Groove“ nesiūlo automatinio bilietų nukreipimo.
„Help Scout“ siūlo automatinį bilietų nukreipimą.
Našumo metrika
Leidžia vartotojams kurti našumo ataskaitas pagal kanalą, skyrių ar agentą.
LiveAgent siūlo našumo metriką.
„Zendesk“ siūlo našumo metriką.
„Zoho Desk“ siūlo našumo metriką.
„Groove“ siūlo našumo metriką.
„Help Scout“ siūlo našumo metriką.
Grupių valdymas
Leidžia agentams kurti kontaktų grupes rinkodarai ir pardavimų segmentavimui.
LiveAgent siūlo grupių valdymą.
„Zendesk“ siūlo grupių valdymą.
„Zoho Desk“ nesiūlo grupių valdymo.
„Groove“ nesiūlo grupių valdymo.
„Help Scout“ nesiūlo grupių valdymo.
Socialinių tinklų žymėjimas
Leidžia agentams žymėti klientus atsakant į jų socialinių tinklų užklausas per socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinę įrangą.
LiveAgent siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
„Zendesk“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
„Zoho Desk“ nesiūlo socialinių tinklų žymėjimo.
„Groove“ siūlo socialinių tinklų žymėjimą.
„Help Scout“ nesiūlo socialinių tinklų žymėjimo.
Prekės ženklų stebėjimas
Enables users to track specific keywords on Twitter by streamlining every Tweet that contains the keyword into the software in the form of a ticket. Leidžia vartotojams stebėti konkrečius raktinius žodžius „Twitter“ platformoje, gaunant kiekvieną raktinį žodį turintį tweet į programinę įrangą bilieto pavidalu.
LiveAgent siūlo prekės ženklų stebėjimą.
„Zendesk“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
„Zoho Desk“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
„Groove“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
„Help Scout“ nesiūlo prekės ženklų stebėjimo.
Bendradarbiavimas
Leidžia agentams dirbti išvien siekiant išspręsti bilietus.
LiveAgent palaiko bendradarbiavimą.
„Zendesk“ palaiko bendradarbiavimą.
Ribota „Zoho Desk“ bendradarbiavimo funkcijos galimos tik Professional ir Enterprise planuose.
„Groove“ palaiko bendradarbiavimą.
„Help Scout“ palaiko bendradarbiavimą.
Kelių paskyrų valdymas
Enables users to connect multiple social media accounts (for example, two Facebook accounts, or three Twitter accounts) with the social media help desk software. Leidžia vartotojams sujungti kelias socialinių tinklų paskyras (pvz., dvi „Facebook“ paskyras arba tris „Twitter“ paskyras) su socialinių tinklų pagalbos tarnybos programine įranga.
LiveAgent palaiko kelių paskyrų valdymą.
„Zendesk“ nepalaiko kelių paskyrų valdymo.
Ribota Prie „Zoho Desk“ gali būti prijungtas ribotas skaičius el. pašto paskyrų, atsiliepimų valdiklių, tinklo formų ir socialinių tinklų paskyrų.
„Groove“ palaiko kelių paskyrų valdymą.
„Help Scout“ nepalaiko kelių paskyrų valdymo.
Ataskaitos / Analizė
Analizės prietaisų skydelis, leidžiantis kurti našumo ataskaitas.
LiveAgent siūlo ataskaitas / analizę.
„Zendesk“ siūlo ataskaitas / analizę.
Ribota „Zoho Desk“ platformoje prieiga prie ataskaitų / analizės prietaisų skydelių yra ribota visuose planuose, išskyrus Enterprise.
„Groove“ siūlo ataskaitas / analizę.
„Help Scout“ siūlo ataskaitas / analizę.

Mumis pasitiki daugiau kaip 30 000 įmonių ir 150 milijonų galutinių vartotojų

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Pagerinkite savo socialinių tinklų reputaciją

Būkite tas prekės ženklas, apie kurį visi kalba! Pasirūpinkite, kad žmonės iš lūpų į lūpas jus rekomenduotų vieni kitiems ir padidinkite pardavimus, teikdami puikų klientų aptarnavimą socialiniuose tinkluose.

Pademonstruokite, kad jūsų pilna visur naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą jau šiandien!

Atsakykite į kiekvieną komentarą, žinutę ir paminėjimą

Socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos alternatyvos yra jūsų slaptas ginklas siekiant organizuotumo ir aiškumo įvairiuose socialiniuose tinkluose. Nukrepkite visas žinutes, komentarus ir paminėjimus į vieną bendrą valdymo sistemąir užtikrinkite, kad bus atsakytą į kiekvieną pranešimą. Paslaugos be painiavos jau laukia!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Į mūsų socialines integracijas įeina

Padidinkite pardavimus siųsdami Viber pranešimus

Bendraukite su klientais per Viber“ ir padidinkite pardavimus! Lengvai atsakykite į klausimus apie išpardavimus, akcijas ar specialius pasiūlymus.

Stebėkite savo varžovus

Pasinaudokite mūsų socialinio klausymosi įrankiais, kurie leidžia stebėti unikalius raktinius žodžius. Įdomu, kas sakoma apie jūsų konkurentus? Lengvai tai stebėkite Twitter tinkle naudodami mūsų socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvą.

Live chat templates

Gesinkite gaisrus vos jiems prasidėjus

Nepatenkintas klientas skleidžia blogą žodį apie jus socialinėje erdvėje? Veikite nedelsdami ir užgesinkite gaisrą, kol jis nepasiglemžė visos jūsų sunkiai pelnytos reputacijos! Stebėkite bet kokį savo verslo / prekės ženklo paminėjimą Twitter (net jei esate pažymėtas nelabai aiškiai) ir prisijunkite prie pokalbio. Parodykite klientams netikėtą malonų rūpestį ir vietoje nepasitenkinimo apie jus socialiniuose tinkluose užtikrinkite gero žodžio skleidimą jau šiandien!

Mėgaukitės aukščiausio lygio saugumu

Dalijimasis prisijungimo duomenimis yra praeitis! Suteikite savo klientų aptarnavimo agentams galimybę naudotis bendrinamu darbalaukiu agentams, kuris leidžia jiems bendradarbiauti ir atsakyti į klausimus socialiniuose tinkluose, neprisijunginėjant prie kiekvienos atitinkamos platformos atskirai.

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Pašalinkite netvarkingas krūvas ir padidinkite našumą

Padidinkite savo komandos produktyvumą daugiau nei 35 % naudodami socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvas. Pašalinkite dėmesį blaškančius dalykus, kuriuos kelia Instagram, Twitter ir Facebook sklaidos kanalai, atsakydami į visas žinutes ir pranešimus tiesiai iš savo agento darbalaukio. Atsisveikinkite su memais ir begaliniu slinkimu!

Žinokite apie kiekvieno bilieto istoriją

Trūksta bendro vaizdo? Socialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyva užtikrina, kad darysite kuo mažiau sustojimų! Sekite kiekvieno kliento problemų sprendimo kelionę per visus kanalus – tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus, el. paštą ar telefoną – vienoje bilieto gijoje. Tai taip paprasta!

Sužinoti daugiau
LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Teikite greitus ir suasmenintus atsakymus

Pasinaudokite socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos alternatyvų siūlomomis pažangiomis funkcijomis, tokiomis kaip įmontuotas CRM arba pranešimų šablonai. Sutaupykite iki 15 valandų kiekvieną savaitę turėdami visą informaciją apie klientą po ranka ir naudodami atsakymų šablonus.

Patogiai aptarnaukite klientus net kelyje

Modernūs laikai reikalauja modernių sprendimų. Atsakykite į socialiniuose tinkluose pateikiamas užklausas kelyje naudodami mūsų programą mobiliesiems, kurią galima rasti Google Play ir App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Atsikratykite nuobodžių užduočių

Socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos alternatyvos siūlo daugybę automatizavimo galimybių. Automatizuokite kasdienes, pasikartojančias užduotis, pvz., paklausimus „ar dar reikia pagalbos“, užduočių ar žymų priskyrimą ir dar daugiau. Galimybės beribės.

Sužinoti daugiau

Mokytis, tobulėti, įveikti

Pagerinkite savo aptarnavimą (kartu ir jūsų teikiamą klientų patirtį) naudodami patikimas analizės ir ataskaitų teikimo funkcijas. Išstudijuokite tikralaikes duomenų įžvalgas ir veiksmingai keiskite savo aptarnavimo strategiją.

Sužinoti daugiau
Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Kažkas ne taip?

Mes nepaliksime jūsų nežinioje! Dirbame visą parą ir teikiame aptarnavimą keliomis kalbomis. Susisiekite su mumis per pokalbį gyvai, el. paštu arba telefonu – bet kuriuo metu.

Kodėl LiveAgent yra geriausia socialinių tinklų klientų aptarnavimo programos alternatyva?

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Sužinokite, kiek galite sutaupyti socialinių tinklų pagalbos tarnybos funkcijoms, panaudoję mūsų patogią LiveAgent ir jo konkurentų kainų palyginimo skaičiuoklę.

Mūsų klientai žino geriausiai

Susiję straipsniai suSocialinių tinklų pagalbos tarnybos alternatyvos
„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

"LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

LiveAgent yra daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri surenka klientų bendravimą keliuose kanaluose, įskaitant pačias populiariausias socialinės žiniasklaidos platformas.

Socialinės žiniasklaidos palaikymo programinė įranga be streso

Socialinės žiniasklaidos klientų aptarnavimo programinė įranga suteikia galimybę greitai atsakyti į klientų užklausas iš skirtingų platformų. Tai palengvina klientų aptarnavimą ir padeda kurti gerus santykius su klientais.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x