Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Šalto pardavimo el. laiškų šablonai

Šalto pardavimo el. laiškų šablonai

B2B verslui šalta el. pašto rinkodara visada buvo ir tebėra vienas efektyviausių būdų pritraukti potencialius klientus. Gerai parašytas, suasmenintas ir labai tikslingas šaltas el. laiškas gali būti sėkmingo pardavimo pradžia. Tačiau kadangi šaltas el. laiškas yra toks el. laiškas, kurį siunčiate potencialiam klientui, su kuriuo neturite jokių ankstesnių ryšių, pardavimų atstovams gali būti iššūkis parašyti tokį el. laišką, į kurį potencialus klientas atsakys (ar bent jau atidarys). Toliau pateikiami keli geriausi B2B šaltųjų el. laiškų siuntimo pavyzdžiai, patikrintų temų sąrašas ir 10 šalto pardavimo el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti savo el. pašto kampanijose.

Šalto pardavimo el. laiškų šablonai
Išsaugokite mūsų šalto pardavimo el. laiškus kaip iš anksto parengtus pranešimus arba šablonus, kad būtų galima lengvai išsiųsti.

Geriausi patarimai rašant šaltus el. laiškus

  • Sužinokite daugiau apir savo potencialius klientus prieš susisiekdami – peržiūrėkite jų socialinių tinklų profilius, įmonės informaciją ir sužinokite, ar jūsų pasiūlymas yra tinkamas.
  • Suasmeninkite kiekvieną pranešimą pagal turimus duomenis – „Woodpecker“ nustatė, kad vidutinis suasmenintų el. laiškų atsakymų rodiklis yra 17 % (palyginti su nesuasmenintų el. laiškų 7 %).
  • Sutelkite dėmesį į naudą, kurią galite suteikti – paaiškinkite, kaip jūsų produktas/paslauga gali padėti išspręsti potencialaus kliento problemas ir pasiekti savo tikslus.
  • Tema turėtų būti labai tiksli ir, pageidautina, trumpa. Tokie laiškai paprastai atidaromi dažniau ir, o tema matysis mobiliuosiuose įrenginiuose.
  • Užbaikite aiškiu raginimu veikti, kad paskatintumėte tolesnį įsitraukimą, pvz., paprašykite susisiekti su reikiamu asmeniu, surengti trumpą pokalbį, suplanuoti demonstracinę versiją ir pan.

Šaltų el. laiškų temos, kurios padidina atidarymo rodiklius

  • [Potencialaus kliento vardas], ar galime susisiekti?
  • Ar galite nukreipti mane teisinga kryptimi?
  • Ieškome geriausio kontakto [potencialaus kliento įmonėje]
  • Ar galite man padėti?
  • Ar galite skirti 5 minutes, [potencialaus kliento vardas]?
  • Ar galite kalbėti [data]?
  • [Abiems pusėms pažįstamas asmuo] rekomendavo susisiekti
  • Radau jus per [rekomendavusio asmens vardas]
  • Klausimas apie [tikslas, kurį jie gali turėti]
  • Ar darote šias klaidas?
  • Dauguma [profesionalų] daro šią klaidą
  • Būdas [potencialaus kliento įmonei] išspręsti [problemą]
  • X žingsniai siekiant [tikslas, kurį jie gali turėti]
  • Padėkite savo komandai pasiekti [tikslas, kurį jie gali turėti]
  • Ar galiu padėti [pasiekti konkretų tikslą]?
  • [Geresnis/protingesnis/greitesnis] būdas [pasiekti konkretų tikslą]
  • Ar esate pasirengęs įveikti [konkretų iššūkį]?
  • Kaip tvarkotės su [problema]?
  • Ar pagalvojote apie [atitinkamą pasiūlymą]?
  • Greitas sprendimas, skirtas [pramonės šaka]
  • Ar žinojote, kad tai daro [potencialaus kliento konkurentas]?
  • X būdai, kaip galime jums padėti [problema, kurią jie gali turėti]
  • X patarimai/idėjos [problema, kurią jie gali turėti]
  • 10 kartų daugiau [potencialaus kliento įmonė] traukos per 10 minučių
  • Ar esate patenkinti [įmonės pavadinimas] [jų naudojamu verslo įrankiu]?
  • Sveikiname – ką tik pamačiau jus [geriausia jūsų pramonės šakos svetainė]

10 šalto pardavimo el. laiškų šablonų

Ieškant tinkamo žmogaus

Bendras prisistatymo el. laiškas

„Elevator pitch“ el. laiškas

Kalbama apie konkurento produktą

Į teikiamą naudą orientuotas el. laiškas

Ryšys su potencialiu klientu per bendrai pažįstamą asmenį

Dalijimasis naudingomis idėjomis

Kvietimas į produkto demonstraciją

Potencialus klientas iš jūsų svetainės

Suasmenintas el. laiškas

Šalto pardavimo el. laiškas – dažnai užduodami klausimai

Kaip parašyti šalto pardavimo el. laišką?

Šaltas el. laiškas yra trumpas ir konkretus ir jame neturėtų būti daugiau nei 4 sakiniai.

Ką rašyti šaltame el. laiške?

Rašydami šaltą el. laišką turėtumėte pradėti nuo trumpo prisistatymo apie save ir savo verslą. Po įžanginės pastraipos turėtumėte nurodyti priežastį, kodėl rašote. Galiausiai turėtumėte pasiūlyti paslaugą arba pristayti savo produktą.

Kaip siųsti šaltą el. laišką potencialiam klientui?

Turėtumėte turėti el. pašto adresų, kuriuos gavote atlikdami tyrimą, sąrašą. Nesiųskite šaltų el. laiškų atsitiktiniais adresais. Sutelkite dėmesį į šiltų santykių su potencialiais klientais užmezgimą. Nebijokite siųsti daug el. laiškų. Kai kurie žmonės mano, kad didesnio el. laiškų kiekio siuntimas reiškia, kad nepavyks užmegzti ryšius. Tai netiesa. Čia svarbu tai, kad jūs turite sugebėti užmegzti ryšius su savo potencialiais klientais.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti šalto pardavimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šaltas el. laiškas yra trumpas ir konkretus ir jame neturėtų būti daugiau nei 4 sakiniai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką rašyti šaltame el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rašydami šaltą el. laišką turėtumėte pradėti nuo trumpo prisistatymo apie save ir savo verslą. Po įžanginės pastraipos turėtumėte nurodyti priežastį, kodėl rašote. Galiausiai turėtumėte pasiūlyti paslaugą arba pristayti savo produktą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip siųsti šaltą el. laišką potencialiam klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte turėti el. pašto adresų, kuriuos gavote atlikdami tyrimą, sąrašą. Nesiųskite šaltų el. laiškų atsitiktiniais adresais. Sutelkite dėmesį į šiltų santykių su potencialiais klientais užmezgimą. Nebijokite siųsti daug el. laiškų. Kai kurie žmonės mano, kad didesnio el. laiškų kiekio siuntimas reiškia, kad nepavyks užmegzti ryšius. Tai netiesa. Čia svarbu tai, kad jūs turite sugebėti užmegzti ryšius su savo potencialiais klientais.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai