• Šablonai
  • Šalto pardavimo el. laiškų šablonai

Šalto pardavimo el. laiškų šablonai

B2B verslui šalta el. pašto rinkodara visada buvo ir tebėra vienas efektyviausių būdų pritraukti potencialius klientus. Gerai parašytas, suasmenintas ir labai tikslingas šaltas el. laiškas gali būti sėkmingo pardavimo pradžia. Tačiau kadangi šaltas el. laiškas yra toks el. laiškas, kurį siunčiate potencialiam klientui, su kuriuo neturite jokių ankstesnių ryšių, pardavimų atstovams gali būti iššūkis parašyti tokį el. laišką, į kurį potencialus klientas atsakys (ar bent jau atidarys). Toliau pateikiami keli geriausi B2B šaltųjų el. laiškų siuntimo pavyzdžiai, patikrintų temų sąrašas ir 10 šalto pardavimo el. laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti savo el. pašto kampanijose.

Šalto pardavimo el. laiškų šablonai
Išsaugokite mūsų šalto pardavimo el. laiškus kaip iš anksto parengtus pranešimus arba šablonus, kad būtų galima lengvai išsiųsti.

Geriausi patarimai rašant šaltus el. laiškus

  • Sužinokite daugiau apir savo potencialius klientus prieš susisiekdami – peržiūrėkite jų socialinių tinklų profilius, įmonės informaciją ir sužinokite, ar jūsų pasiūlymas yra tinkamas.
  • Suasmeninkite kiekvieną pranešimą pagal turimus duomenis – „Woodpecker“ nustatė, kad vidutinis suasmenintų el. laiškų atsakymų rodiklis yra 17 % (palyginti su nesuasmenintų el. laiškų 7 %).
  • Sutelkite dėmesį į naudą, kurią galite suteikti – paaiškinkite, kaip jūsų produktas/paslauga gali padėti išspręsti potencialaus kliento problemas ir pasiekti savo tikslus.
  • Tema turėtų būti labai tiksli ir, pageidautina, trumpa. Tokie laiškai paprastai atidaromi dažniau ir, o tema matysis mobiliuosiuose įrenginiuose.
  • Užbaikite aiškiu raginimu veikti, kad paskatintumėte tolesnį įsitraukimą, pvz., paprašykite susisiekti su reikiamu asmeniu, surengti trumpą pokalbį, suplanuoti demonstracinę versiją ir pan.

Šaltų el. laiškų temos, kurios padidina atidarymo rodiklius

  • [Potencialaus kliento vardas], ar galime susisiekti?
  • Ar galite nukreipti mane teisinga kryptimi?
  • Ieškome geriausio kontakto [potencialaus kliento įmonėje]
  • Ar galite man padėti?
  • Ar galite skirti 5 minutes, [potencialaus kliento vardas]?
  • Ar galite kalbėti [data]?
  • [Abiems pusėms pažįstamas asmuo] rekomendavo susisiekti
  • Radau jus per [rekomendavusio asmens vardas]
  • Klausimas apie [tikslas, kurį jie gali turėti]
  • Ar darote šias klaidas?
  • Dauguma [profesionalų] daro šią klaidą
  • Būdas [potencialaus kliento įmonei] išspręsti [problemą]
  • X žingsniai siekiant [tikslas, kurį jie gali turėti]
  • Padėkite savo komandai pasiekti [tikslas, kurį jie gali turėti]
  • Ar galiu padėti [pasiekti konkretų tikslą]?
  • [Geresnis/protingesnis/greitesnis] būdas [pasiekti konkretų tikslą]
  • Ar esate pasirengęs įveikti [konkretų iššūkį]?
  • Kaip tvarkotės su [problema]?
  • Ar pagalvojote apie [atitinkamą pasiūlymą]?
  • Greitas sprendimas, skirtas [pramonės šaka]
  • Ar žinojote, kad tai daro [potencialaus kliento konkurentas]?
  • X būdai, kaip galime jums padėti [problema, kurią jie gali turėti]
  • X patarimai/idėjos [problema, kurią jie gali turėti]
  • 10 kartų daugiau [potencialaus kliento įmonė] traukos per 10 minučių
  • Ar esate patenkinti [įmonės pavadinimas] [jų naudojamu verslo įrankiu]?
  • Sveikiname – ką tik pamačiau jus [geriausia jūsų pramonės šakos svetainė]

10 šalto pardavimo el. laiškų šablonų

Ieškant tinkamo žmogaus


Hi [Name],

My name is [First name], and I’m the head of business development efforts at [Your company]. We recently launched a new [product] that helps [one sentence pitch].

I’m taking an educated guess here– based on your online profile, you appear to be an appropriate person to connect with, or might be able to point me in the right direction.

I’d like to speak with someone from [Prospect’s company] who is responsible for [handling something that’s relevant to my product].

If that’s you, are you open to a 15-minute call on [date and time] to discuss how [product] can specifically help your business? If not you, who do you recommend I should contact?

I’d appreciate the help!
[YOUR SIGNATURE]

Bendras prisistatymo el. laiškas


Hi [Name],

This is [Your name] with [Your company]. I work with businesses in the [specific] industry and saw you visited our website in the past.

This inspired me to spend a few minutes on [Prospect’s company] website to learn more about how you’re approaching [their strategy for sales/ marketing/ customer service, etc.]. I noticed some areas of opportunity and decided to reach out to you directly.

[Your company] is working with similar companies in your industry, such as [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to help them accomplish [specific goals], and giving them the [tools/solutions] to succeed.

If you’d like to learn more, let’s set up a quick call. How does [Day/ time] look on your calendar?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

„Elevator pitch“ el. laiškas


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I know you’re busy, so I’ll keep this short.

[Prospect’s company] is on my radar because we’ve helped organizations like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to improve [the benefit your product provides] and achieve [results].

Is this something that might interest your organization right now? If so, are you or someone from the team available to hop on a quick call sometime over the next week or two?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kalbama apie konkurento produktą


Hi [Name],

Just ran across your website and noticed you were using [your competitor’s product]. How is it working out for you?

Our product is similar to that, however, it also provides [key differentiators]. If you’re up for it, I would love to jump on a quick call with you and get your opinion on how we could make [Prospect’s company] better and see if it would make sense for us to work together.

Would [date and time] be a good time for you? (If not, I’m flexible, just let me know).

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Į teikiamą naudą orientuotas el. laiškas


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I saw you recently downloaded our whitepaper about [topic of whitepaper], so I thought I’d reach out.

[Prospect’s company] looks like a great fit for [Your company] and I’d love to understand what your goals are for this year.

We often help companies like yours grow with:

A solution/result
B solution/result
C solution/result

If you’d like to learn how [Your company] can help you reach [X goals], feel free to book time on my calendar here: [link]

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Ryšys su potencialiu klientu per bendrai pažįstamą asmenį


Hi [Name],

[Mutual connection] recommended we get in touch, hope you don’t mind me reaching out. I work for [Company name] that provides [short product pitch].

[Product name] has been helping businesses like yours [achieve specific goals]. I believe it’s something that might be valuable to you.

How do you feel about a quick call next week to discuss this further? Let me know when works best for you.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Dalijimasis naudingomis idėjomis


Hi [Name],

My name is [Your name] and we work with companies like [Company names] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer experience, etc.].

I’ve already started looking at [Prospect’s company] website and I have a few ideas about how you can increase your […]. For example, [details on how you can help them achieve their goals].

I actually have more ideas that may be useful for you. Do you have some time next week for a 15-minute call? If so, you can book time directly onto my calendar here: [link]

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kvietimas į produkto demonstraciją


Hi [Name],

My name is [Your name], and I’ll keep this very quick.

Our software solution helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].

Could I have 10 minutes of your time next week for a personalized demo that’ll make clear why companies like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] love our product?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Potencialus klientas iš jūsų svetainės


Hi [Name],

You recently visited our website and [what they did on website]. If you’re interested in learning more about [content topic], then I can recommend the following additional resources:

[Relevant resource 1]
[Relevant resource 2]

Or, if you were looking for a cost-effective solution to [topic], our product/service could actually help you [achieve specific goals]. Let’s schedule a quick 10-minute call so I can tell you more about it. When works best for you?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Suasmenintas el. laiškas


Hi [Name],

I just came across your [prospect’s blog post/ comment] on [platform] and thought the points you made were very insightful and I agree with most of them.

It also made me want to reach out so I could talk to you about how [Prospect’s company] could benefit from our software that totally takes care of the issue you raised about [details of the issue].

What would be the best way to get 15 mins on your calendar to explore if this would be valuable to your company?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Šalto pardavimo el. laiškas – dažnai užduodami klausimai

Kaip parašyti šalto pardavimo el. laišką?

Šaltas el. laiškas yra trumpas ir konkretus ir jame neturėtų būti daugiau nei 4 sakiniai.

Ką rašyti šaltame el. laiške?

Rašydami šaltą el. laišką turėtumėte pradėti nuo trumpo prisistatymo apie save ir savo verslą. Po įžanginės pastraipos turėtumėte nurodyti priežastį, kodėl rašote. Galiausiai turėtumėte pasiūlyti paslaugą arba pristayti savo produktą.

Kaip siųsti šaltą el. laišką potencialiam klientui?

Turėtumėte turėti el. pašto adresų, kuriuos gavote atlikdami tyrimą, sąrašą. Nesiųskite šaltų el. laiškų atsitiktiniais adresais. Sutelkite dėmesį į šiltų santykių su potencialiais klientais užmezgimą. Nebijokite siųsti daug el. laiškų. Kai kurie žmonės mano, kad didesnio el. laiškų kiekio siuntimas reiškia, kad nepavyks užmegzti ryšius. Tai netiesa. Čia svarbu tai, kad jūs turite sugebėti užmegzti ryšius su savo potencialiais klientais.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti šalto pardavimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šaltas el. laiškas yra trumpas ir konkretus ir jame neturėtų būti daugiau nei 4 sakiniai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką rašyti šaltame el. laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rašydami šaltą el. laišką turėtumėte pradėti nuo trumpo prisistatymo apie save ir savo verslą. Po įžanginės pastraipos turėtumėte nurodyti priežastį, kodėl rašote. Galiausiai turėtumėte pasiūlyti paslaugą arba pristayti savo produktą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip siųsti šaltą el. laišką potencialiam klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte turėti el. pašto adresų, kuriuos gavote atlikdami tyrimą, sąrašą. Nesiųskite šaltų el. laiškų atsitiktiniais adresais. Sutelkite dėmesį į šiltų santykių su potencialiais klientais užmezgimą. Nebijokite siųsti daug el. laiškų. Kai kurie žmonės mano, kad didesnio el. laiškų kiekio siuntimas reiškia, kad nepavyks užmegzti ryšius. Tai netiesa. Čia svarbu tai, kad jūs turite sugebėti užmegzti ryšius su savo potencialiais klientais.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai