Šiame puslapyje rasite patvirtinimo el. laiškų šablonus, kurie padės patikrinti vartotojų ar klientų tapatybę jūsų klientų portale. Išmokite, kaip sukurti aiškius ir trumpus patvirtinimo laiškus, kad jūsų klientai būtų tikrai, kad jų veiksmai buvo patvirtinti.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Kiekviena organizacija, vykdanti veiklą skaitmeniniame pasaulyje, turi patikrinti savo vartotojų ar klientų tapatybę. Kai negalite akis į akį susitikti su žmonėmis biure, patikrinti jų asmens tapatybės dokumentų arba paprašyti jų pasirašyti dokumentus, turite naudoti kitas priemones, kad patikrintumėte, ar informacija, kuria jie dalijasi, yra teisinga. Tai ypač aktualu, kai turite klientų portalą.
Taigi, kaip galite patikrinti, ar jūsų klientas yra tas, kuo prisistato? Vienas iš būdų tai padaryti yra nusiųsti patvirtinimo el. laišką.
Patvirtinimo pranešimas yra el. laiško tipas, siunčiamas vartotojui ar klientui atlikus tam tikrą veiksmą. Tai gali būti paskyros sukūrimas, naujienlaiškio prenumerata, balsavimas konkurse arba klientų aptarnavimo bilieto sukūrimas.
Patvirtinimo el. laiške vartotojui turėtų būti pranešta, kad jis turi patvirtinti savo veiksmus. Jie tai gali padaryti spustelėję nuorodą ar mygtuką, esantį el. laiške, arba įvesdami kodą, kuris jiems buvo išsiųstas iš tam skirtos svetainės.
Patvirtinimo el. laiškai yra kiekvienos bilietų duomenų bazės pagrindas. Jei atliekami kokie nors veiksmai, dėl kurių naudotojai ar klientai turi nurodyti savo el. pašto adresą arba telefono numerį, po to turėtų būti išsiųstas patvirtinimo el. laiškas.
Reikalavimas vartotojams patvirtinti savo duomenis padeda sumažinti nepatvirtintų netikrų paskyrų skaičių. Taip pat jūsų rinkodaros komandai lengviau bendrauti su vartotojais ar klientais.
Be to, patvirtinimas yra naudingas patiems vartotojams, nes sumažina riziką, kad jie susikurs paskyrą naudodami neteisingą ar seną el. pašto adresą, prie kurio nebeturi prieigos.
Valdydami klientų portalą taip pat turite įsitikinti, kad visos prieigai naudojamos paskyros yra galiojančios ir priklauso jūsų klientams ar vartotojams.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Geriausia siųsti patvirtinimo el. laiškus iškart po to, kai vartotojas sukuria klientų portalo paskyrą, kad jie galėtų tęsti registracijos procesą ir kuo greičiau galėtų naudotis portalu. Pavyzdžiui, kai naudotojas sukuria paskyrą naudodamas savo el. pašto adresą, jis turėtų nedelsdamas gauti patvirtinimo el. laišką, kad galėtų jį patvirtinti ir imtis tolesnių veiksmų.
Patvirtinimo el. laiškas turėtų būti labai trumpas ir aiškus. Jo ilgis turėtų būti tik trys-keturios teksto eilutės. Informuokite vartotoją, ką jis turi padaryti, kad galėtų sukurti savo klientų portalo paskyrą. Jei gavėjas turi atlikti tam tikrą veiksmą, jis turėtų tiksliai žinoti, ko iš jo tikimasi.
Ar turėčiau rašyti paprastą el. laišką ar siųsti el. laišką HTML formatu?
Yra didelis skirtumas tarp paprasto tekstinio el. laiško ir HTML el. laiško. Paprastuose el. laiškuose yra tik tekstas be jokio specialaus formatavimo. Paprasti el. laiškai taip pat leidžia į el. laiško kopiją įterpti paprastus vaizdinius ar gif failus. Kita vertus, HTML versijoje galima pridėti paveikslėlių, spalvų ir kitų teksto formatavimo parinkčių. Tinkamas pasirinkimas priklauso nuo jūsų el. pašto rinkodaros strategijos, prekės ženklo, stiliaus ir kitų veiksnių.
Patvirtinimo el. laiškai turėtų būti paprasti, todėl paprastų tekstinių el. laiškų rašymas yra gera idėja.
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Išlaikykite gerą ryšį su klientais atsiliepimų internete. Tai padės pagerinti klientų nuomonę, reputaciją ir paskatins pirkimo sprendimus.
El. laiškų, kuriuos būtina perskaityti, šablonai
Greitai ir asmeniškai atsiliepkite į klientų atsiliepimus, nes tai gali paveikti jūsų įmonės reputaciją. Išbandykite visus bendravimo kanalus su „LiveAgent“.
Klientų atsiliepimai yra svarbus rinkodaros įrankis, padedantis padidinti pardavimus ir reputaciją internete. Tai patvirtina produkto ar paslaugos kokybę, o atsiliepimų rinkimas gali būti sudėtingas. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi VoIP telefono sistemas. Pateikiami klientų atsiliepimų rinkimo patarimai, o klientų lojalumas priklauso nuo kokybiško aptarnavimo. Atsiliepimai gali būti citatos, vaizdo įrašai, vartotojų apžvalgos, atvejų tyrimai ir socialinių tinklų atsiliepimai.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis