Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Patvirtinimo el. laiškų šablonai

Patvirtinimo el. laiškų šablonai

Kiekviena organizacija, vykdanti veiklą skaitmeniniame pasaulyje, turi patikrinti savo vartotojų ar klientų tapatybę. Kai negalite akis į akį susitikti su žmonėmis biure, patikrinti jų asmens tapatybės dokumentų arba paprašyti jų pasirašyti dokumentus, turite naudoti kitas priemones, kad patikrintumėte, ar informacija, kuria jie dalijasi, yra teisinga. Tai ypač aktualu, kai turite klientų portalą.

Taigi, kaip galite patikrinti, ar jūsų klientas yra tas, kuo prisistato? Vienas iš būdų tai padaryti yra nusiųsti patvirtinimo el. laišką.

Kas yra patvirtinimo el. laiškas? Kodėl jis yra svarbus?

Patvirtinimo pranešimas yra el. laiško tipas, siunčiamas vartotojui ar klientui atlikus tam tikrą veiksmą. Tai gali būti paskyros sukūrimas, naujienlaiškio prenumerata, balsavimas konkurse arba klientų aptarnavimo bilieto sukūrimas.

Patvirtinimo el. laiške vartotojui turėtų būti pranešta, kad jis turi patvirtinti savo veiksmus. Jie tai gali padaryti spustelėję nuorodą ar mygtuką, esantį el. laiške, arba įvesdami kodą, kuris jiems buvo išsiųstas iš tam skirtos svetainės.

Patvirtinimo el. laiškai yra kiekvienos bilietų duomenų bazės pagrindas. Jei atliekami kokie nors veiksmai, dėl kurių naudotojai ar klientai turi nurodyti savo el. pašto adresą arba telefono numerį, po to turėtų būti išsiųstas patvirtinimo el. laiškas.

„ring“ patvirtinimo el. laiškas
Patvirtinimo el. laiško pavyzdys, „Ring“ nuosavybė

Reikalavimas vartotojams patvirtinti savo duomenis padeda sumažinti nepatvirtintų netikrų paskyrų skaičių. Taip pat jūsų rinkodaros komandai lengviau bendrauti su vartotojais ar klientais.

Be to, patvirtinimas yra naudingas patiems vartotojams, nes sumažina riziką, kad jie susikurs paskyrą naudodami neteisingą ar seną el. pašto adresą, prie kurio nebeturi prieigos.

Valdydami klientų portalą taip pat turite įsitikinti, kad visos prieigai naudojamos paskyros yra galiojančios ir priklauso jūsų klientams ar vartotojams.

Patvirtinimo el. laiško temos pavyzdžiai

  • Patvirtinkite savo elektroninio pašto adresą
  • Patvirtinkite el. pašto adresą [dėl įmonės]
  • Patvirtinkite savo el. pašto adresą [klientų portalo pavadinimas]
  • Sveiki atvykę į [klientų portalą], patvirtinkite savo el. pašto adresą
  • [vardas], patvirtinkite savo paskyrą
  • [įmonė] – paskyros patvirtinimas
  • [įmonė] – el. pašto patvirtinimas
  • [el. pašto adresas] – užbaikite registraciją [įmonėje/klientų portale]!
  • Suaktyvinkite savo [įmonės] paskyrą
  • Patvirtinimo kodas
  • Jūsų patvirtinimo kodas
  • Jūsų [klientų portalo] saugos kodas yra: [kodas]
  • Patikrinkite [įmonės] patvirtinimo kodą
  • Patikrinkite savo el. pašto adresą
  • Beveik viskas!
  • Beveik baigta!

Patvirtinimo el. laiško šablono idėjos

Trumpas patvirtinimo el. laiško šablonas




Patvirtinimo el. laiško šablonas, pabrėžiantis teikiamą vertę



Patvirtinimo el. laiško šablonas su kodu


Patvirtinimo el. laiško šablonas su padėka

Patvirtinimo el. laiško šablonas – dažniausiai užduodami klausimai

Kada turėčiau siųsti patvirtinimo el. laišką?

Sprendimo laikas

Geriausia siųsti patvirtinimo el. laiškus iškart po to, kai vartotojas sukuria klientų portalo paskyrą, kad jie galėtų tęsti registracijos procesą ir kuo greičiau galėtų naudotis portalu. Pavyzdžiui, kai naudotojas sukuria paskyrą naudodamas savo el. pašto adresą, jis turėtų nedelsdamas gauti patvirtinimo el. laišką, kad galėtų jį patvirtinti ir imtis tolesnių veiksmų.

Kokio ilgumo turėtų būti mano patvirtinimo el. laiškai?

Patvirtinimo el. laiškų šablonai

Patvirtinimo el. laiškas turėtų būti labai trumpas ir aiškus. Jo ilgis turėtų būti tik trys-keturios teksto eilutės. Informuokite vartotoją, ką jis turi padaryti, kad galėtų sukurti savo klientų portalo paskyrą. Jei gavėjas turi atlikti tam tikrą veiksmą, jis turėtų tiksliai žinoti, ko iš jo tikimasi.

Ar turėčiau rašyti paprastą el. laišką ar siųsti el. laišką HTML formatu?

Patvirtinimo el. laiškų šablonai

Yra didelis skirtumas tarp paprasto tekstinio el. laiško ir HTML el. laiško. Paprastuose el. laiškuose yra tik tekstas be jokio specialaus formatavimo. Paprasti el. laiškai taip pat leidžia į el. laiško kopiją įterpti paprastus vaizdinius ar gif failus. Kita vertus, HTML versijoje galima pridėti paveikslėlių, spalvų ir kitų teksto formatavimo parinkčių. Tinkamas pasirinkimas priklauso nuo jūsų el. pašto rinkodaros strategijos, prekės ženklo, stiliaus ir kitų veiksnių.

Patvirtinimo el. laiškai turėtų būti paprasti, todėl paprastų tekstinių el. laiškų rašymas yra gera idėja.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėčiau siųsti patvirtinimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Geriausia siųsti patvirtinimo el. laiškus iškart po to, kai vartotojas sukuria klientų portalo paskyrą, kad jie galėtų tęsti registracijos procesą ir kuo greičiau galėtų naudotis portalu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgumo turėtų būti mano patvirtinimo el. laiškai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Patvirtinimo el. laiškas turėtų būti labai trumpas ir aiškus. Jo ilgis turėtų būti tik trys-keturios teksto eilutės.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau rašyti paprastą el. laišką ar siųsti el. laišką HTML formatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Patvirtinimo el. laiškai turėtų būti paprasti, todėl paprastų tekstinių el. laiškų rašymas yra gera idėja.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai