Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Turinio el. laiškų šablonai

Yra daugybė turinio tipų, kuriuos galite paskelbti savo svetainėje ar kitose platformose. Galite pritraukti kai kurio tipo turinį, kad gautumėte naujų sekėjų ar potencialių klientų dėmesį, o kito tipo turinys gali būti naudojamas ryšiui su esamais klientais kurti.

Keletas minėto tipo pavyzdžių yra uždaras turinys ir registracija naujienlaiškiams, kas reikalauja, kad vartotojas pateiktų jums savo kontaktinę informaciją, pvz., savo el. pašto adresą, kad galėtų gauti prieigą prie viso straipsnio ar ataskaitos. Tai reiškia, kad mainais į jų kontaktinę informaciją turite pateikti vertingo turinio. Tada galėsite naudoti jų kontaktinę informaciją būsimose rinkodaros kampanijose, žinodami, kad jie jau domisi tam tikrais jūsų siūlomais produktais ar paslaugomis.

Pastarieji turinio tipai, skirti jūsų esamiems klientams, yra tinklaraščio įrašai, internetiniai seminarai, atvejų analizė ir išoriniai straipsniai ar prekės ženklo paminėjimai. Svarbu, kad kuo daugiau žmonių skaitytų, žiūrėtų ar klausytų jūsų naujojo turinio, nes jo pagrindinis tikslas yra pritraukti srautą į jūsų svetainę ir padidinti klientų lojalumą.

„LinkedIn“ internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas

Vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra siųsti turinio el. laiškus, kad klientai būtų informuoti apie jų egzistavimą. Kurdami bet kurią iš šių tipų medžiagų, turėtumėte el. paštu siųsti atitinkamiems savo duomenų bazės vartotojams, įskaitant tuos, kurie neseniai užsiregistravo gauti naujienlaiškio atnaujinimus.

Kad šis procesas būtų greitesnis ir lengvesnis, verta naudoti turinio el. laiškų šablonus. Pateiksime keletą el. laiškų šablonų pavyzdžių, kuriuos galite naudoti kiekvienam skirtingo tipo turiniui, tačiau pirmiausia pradėkime nuo pagrindų.

Kas yra el. laiško šablonas?

El. laiško šablonas yra sistema, kurią galite naudoti rašydami savo el. laišką pakeisdami siūlomą turinį savu. Tai leidžia greitai ir lengvai kurti turinio el. laiškų rinkodaros kampanijas paprasčiausiai pakeičiant dalį teksto ir kitų pranešimų elementų, kad jie atitiktų jūsų prekės ženklo ypatybes.

Turinio el. laiškų šablonai taupo jūsų laiką ir pastangas, nes jums reikia pakeisti tik atitinkamas dalis, o ne rašyti el. laišką nuo nulio. Tai suteikia daugiau laiko kūrybai ir naujo turinio rašymui. Be to, reikia mažiau tikrinti, ar tinkamas formato, ar nėra klaidų, nes šablonas padės išlaikyti nuoseklumą ir sumažins klaidų tikimybę.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Pritaikykite el. laiškų šablonus, esančius „LiveAgent“

Suasmeninti ir nuoseklūs turinio el. laiškai

Suasmeninus turinio el. laiškus galima pagerinti pagrindinius duomenis, pvz., paspaudimų rodiklį, kuris apibrėžiamas kaip gavėjų, kurie spaudžia nuorodą el. laiške, nukreipiančią į išorinę svetainę, procentinė dalis. Galite padidinti šiuos duomenis iki 27% paprasčiausiai išsiųsdami el. laišką gavėjui pagal vardą (šaltinis).

Tai paprasčiausia suasmeninimo forma. Pritaikydami savo turinio el. laiškus konkretiems klientams, galite sukurti ilgalaikę klientų patirtį. Tai savo ruožtu gali padidinti pasitikėjimą ir lojalumą jūsų prekės ženklui. Be to, 74% rinkodaros specialistų sutinka, kad personalizavimas padeda padidinti įsitraukimą (šaltinis).

„Sephora“ klientų susigrąžinimo el. laiškas
„Sephora“ suasmeninti el. laiškai

Individualizavimas plačiu sutarimu laikomas rinkodaros ateitimi. Galite padidinti savo strategijos poveikį siųsdami pritaikytą turinį ir el. laiškus konkretiems savo duomenų bazės segmentams. Pristatydami žmonėms medžiagą, kuri jiems įdomiausia ir aktualiausia, taip pat galėsite dar labiau pagerinti savo klientų patirtį.

Vienas šablonų naudojimo pranašumas yra tas, kad jie padės išlaikyti pastovią dizaino išvaizdą. Auditorija gali tikėtis, kad kai kurie įprasti el. laiško aspektai, pvz., spalvos, šriftai ir išdėstymas, visada išliks tie patys. Tai padės gavėjams susieti nuoseklų jūsų bendravimo stilių su prekės ženklu, todėl jūsų el. laiškai išsiskirs pripildytose pašto dėžutėse.

Turinio el. laiškų paskelbimo grafikas taip pat turėtų būti nuoseklus, išskyrus privalomus perskaityti el. laiškus, kurie siunčiami nedelsiant, kai reikia pasidalinti svarbiomis naujienomis. Tai padeda gavėjams, nes jie gali žinoti, kada laukti jūsų pranešimų.

Įtvirtintas tekstas, nukreipiantis skaitytojus į jūsų svetainę iš išorinių šaltinių, vadinamas atgalinėmis nuorodomis, taip pat gali padėti padidinti žiniatinklio srautą ir padidinti prekės ženklo žinomumą. Atgalinės nuorodos taip pat prisideda prie optimizavimo paieškos sistemoms (SEO), dėl kurių jūsų svetainė rodoma aukštesnėje pozicijoje pagal raktinių žodžių užklausas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP), pvz., „Google“.

Todėl turinys, kuris nėra paskelbtas jūsų puslapyje, pvz., socialiniuose tinkluose, atskirame dokumente, arba išoriniame tinklaraštyje ar svetainėje, visada turėtų turėti atgalines nuorodas. Turinio el. laiškuose, kuriuos siunčiate norėdami informuoti savo prenumeratorius apie naują medžiagą, taip pat turėtų būti nuorodos į jūsų svetainę.

Jei jūsų prekės ženklą mini nepriklausoma organizacija, tačiau nėra jokios atgalinės nuorodos į jūsų svetainę, turėtumėte parašyti autoriui ar savininkui el. laišką klausdami, ar jie galėtų jį atnaujinti įtraukdami atitinkamą inkarą. Jūs netgi galite pasiūlyti, koks galėtų būti tekstas, kad procesas būtų lengvesnis kitam asmeniui.

Galiausiai, jei žinom autoriteting asmens tinklalapyje rasite sugadintą nuorodą, iš kurios norėtumėte atgalinės nuorodos, galite el. laišku jiems siūlyti atitinkamą pakaitinį inkarą, nukreipiantį į jūsų svetainę.

Turinio el. laiškų temų eilutės

Paslėpto turinio el. laiškų temos eilutės

  • Štai [eBook/white paper], kurio prašėte!
  • Kaip žadėta, viduje jūsų laukia puikus turinys
  • Peržiūrėkite mūsų vaizdo įrašą, kuriame rasite patarimų, kaip išspręsti [pain point]
  • Mes rengiame tiesioginį vaizdo įrašą ir esate kviečiami jį žiūrėti
  • Sveiki atvykę į [topic] kursus, kuriuos rengia [company name]
  • Dėkojame, kad užsiregistravote gauti mūsų [daily/weekly/monthly] el. laiškus apie [topic]

Naujo tinklaraščio įrašo el. laiško temų eilutės

  • Jūs nesate vienintelis, kuriam sunku dėl [pain point]…
  • Pavargote nepasiekti norimų rezultatų? Mes norime padėti
  • Nepraleiskite šių puikių patarimų, kaip pasiekti [objective]!
  • Ar girdėjote šį [task] triuką?
  • Atsiverkite ir sužinokite, kaip galite pasiekti [objective]
  • Neturite laiko [task]? Šie [X] patarimai padės

Internetinio seminaro slaptos peržiūros temų eilutės

  • Išsaugokite datą – jūsų kvietimas į [company] internetinį seminarą apie [topic]
  • Nenorėsite praleisti būsimo [title] internetinio renginio
  • Registracija baigta! Štai ko tikėtis …
  • [Title] internetinio seminaro registracijos patvirtinimas ir įžvalgos
  • Priminimas: mūsų internetinis renginys vyksta [today/tomorrow/this week]
  • Nepamirškite apie būsimą [company] internetinį seminarą!

Naujienlaiškio užsakymo el. laiško temų eilutės

  • Sveiki, jūsų užsakymas įvykdytas
  • Sveiki sulaukę [title] naujienlaiškio
  • Atidarykite, kad gautumėte [content], kurį užsisakėte
  • Dabar, kai jau užsisakėte…
  • Jūsų registracija baigta, tad kaip dėl [content]
  • [Company] naujienlaiškių prenumeratoriai taip pat domisi…

Atvejo analizės el. laiško temos eilutės

  • Atvejo analizė apie tai, kaip [product/service] gali padėti jums dėl [pain point]
  • Pažiūrėkite, ką pasiekėme kartu su [name of existing client]
  • Kodėl turėtumėte mums duoti dar vieną šansą: atvejo analizė
  • Ar prisimenate, kad bandėte [product/service]?
  • Norėtume parašyti atvejo analizę apie tai, ką pasiekėme kartu!
  • Pasidalinkime istorija apie tai, kaip naudojote [product/service]

Išorėje publikuoto straipnio el. laiško temų eilutės

  • Perskaitykite mano naują straipsnį [title], kurį patalpino mūsų partneris
  • Ar norite sužinoti daugiau apie [topic]? Mes tuo pasirūpinome
  • Perskaitykite mūsų naująjį straipsnį adresu [external publisher’s name]
  • Perskaitykite viską, ką turite žinoti apie [topic]
  • Ar publikuosite mūsų straipsnį, [potential publisher’s name]?
  • Turime puikią idėją straipsniui apie [topic] ir jums tai patiks!

Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų temos eilutės

  • Peržiūrėkite, kur esame paminėti [external publisher’s name] naujame [article/blog post/other content]
  • Skaitykite daugiau apie [topic] mūsų partnerio svetainėje
  • Ar galėtumėte į [title] įtraukti atgalinę nuorodą į [company]?
  • Ačiū už paminėjimą! Štai nuoroda, kurią galėtumėte pridėti…
  • Prašymas pakeisti inkaro tekstą, kuriame paminėta mūsų įmonė [title]
  • Ar galėtumėte atnaujinti šią atgalinę nuorodą?

Privalomų perskaityti el. laiškų temos eilutės

  • Svarbus [company] atnaujinimas viduje
  • Privaloma perskaityti: pareiškimas apie [issue]
  • Pridėtas svarbus atnaujinimas iš [company]
  • Naujienos apie [issue] kartu su šiuo pranešimu
  • Apsilankykite mūsų [website/blog/other sources] ir gaukite svarbų pranešimą
  • [company] pareiškimas apie [issue]: spustelėkite viduje esančią nuorodą

Turinio el. laiškų šablonų idėjos

Slepiamo turinio el. laiškų šablonai

1 slepiamo turinio el. laiško šablonas – prenumeravimo patvirtinimas


2 slepiamo turinio el. laiško šablonas – nuoroda į vaizdo įrašą


3 slepiamo turinio el. laiško šablonas – el. laiškų serijos


Naujo tinklaraščio įrašo el. laiškų šablonai

1 naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonas – empatija dėl problemos


2 naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonas – smalsumo sužadinimas


3 naujo tinklaraščio įrašo el. laiško šablonas – kaip pasiekti tam tikrą tikslą


Internetinio seminaro slaptos peržiūros šablonai

1 internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas – kvietimas su peržiūra


2 internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas – registracijos patvirtinimas su įžvalgomis


3 internetinio seminaro slaptos peržiūros el. laiško šablonas – priminimas su vaizdo anonsu


Naujienlaiškio užsisakymo el. laiškų šablonai

1 naujienlaiškio užsisakymo el. laiško šablonas – asmens sveikinimas


2 naujienlaiškio užsisakymo el. laiško šablonas – turinys už prenumeravimą

3 naujienlaiškio užsisakymo el. laiško šablonas – papildomo turinio reklamavimas


Atvejo analizės el. laiškų šablonai

1 atvejo analizės el. laiško šablonas – produkto ar paslaugos naudojimo rezultatai


2 atvejo analizės el. laiško šablonas – dar kartą pabandykite produktą ar paslaugą


3 atvejo analizės el. laiško šablonas – prašymas dalyvauti

Išorėje spausdinto straipsnio el. laiškų šablonai

1 išorėje spausdinto straipsnio el. laiško šablonas – pagrindinis dėmesys temai


2 išorėje spausdinto straipsnio el. laiško šablonas – pagrindinis dėmesys leidėjui


3 išorėje spausdinto straipsnio el. laiško šablonas – idėjos prezentacija


Naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiškų šablonai

1 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – informuoti klientus apie turinio rekomendavimą


2 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – prašymas įtraukti atgalinę nuorodą


3 naujo prekės ženklo paminėjimo el. laiško šablonas – prašymas sutvarkyti arba atnaujinti atgalinę nuorodą arba inkarą


Privalomų perskaityti el. laiškų šablonai

1 privalomo perskaityti el. laiško šablonas – skelbimas pranešimo tekste


2 privalomo perskaityti el. laiško šablonas – pridedamas pareiškimas

3 privalomo perskaityti el. laiško šablonas – nuoroda į išorinį šaltinį

Turinio el. laiško šablonai – dažnai užduodami klausimai

Koks yra idealus turinio el. laiško ilgis?

Jūsų el. laiškas turėtų turėti trumpų pastraipų nuo 75 iki 150 žodžių; taip pat turėtų būti lengvai suprantamas iš pirmo žvilgsnio.

Kodėl turėtumėte siųsti turinio el. laiškus?

Turinio el. laiškai geriausiai tinka turinio rinkodaros kampanijoms. Jie gali padėti pritraukti naujų klientų arba padidinti pardavimus ir konversijas.

Ką turėčiau įtraukti į turinio el. laišką?

Į turinio el. laišką turėtumėte įtraukti suasmenintą pasisveikinimą, kuris leistų jūsų klientui jaustis vertinamam. Be to, turėtumėte pateikti priminimą apie savo produktą ar paslaugą ir tvirtą raginimą veikti (CTA).

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai