Nepriekaištingo aptarnavimo ROI rodiklis
Rodiklių parodymai rodo, kad klientų išlaikymas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir išlaidų sumažinimas. Padidinus klientų išlaikymo rodiklius 5%, pelnas gali padidėti nuo 25 iki 95%. Teigiamos patirties su įmone 77% klientų rekomenduoja ją pažystamiems. Geriausių prekių ženklų NPS yra 41%. 5% klientų išlaikymo didinimas gali sukurti 25% daugiau pelno.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Žinių bazė, kad gauti atsakymus į sudėtingus klausimus. LiveAgent klientų aptarnavimo programinės įrangos demonstracija. Taip pat siūloma VoIP telefono sistemos, skundų valdymo sistema, el. pašto valdymo programinė įranga. Galima gauti nemokamą demonstraciją.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.
Klientų aptarnavimo atstovo mokymas yra svarbus nuolat besivystančiame pasaulyje su augančiais žmonių poreikiais. Įmonės turėtų naudoti diagramas ir kita vaizdinę medžiagą mokymui, taip pat vertinti atsiliepimus ir idėjas. Rekomenduojama testuoti aptarnaujantį personalą bent du kartus per metus, naudojant „Classmarker“ ar kitas priemones. Dalyvavimas renginiuose ir sukurti žinių dalijimosi programas - geri būdai mokytis minkštųjų įgūdžių. Galima išbandyti LiveAgent, kad tobulintumėte savo klientų aptarnavimo įgūdžius.
Lojalumo programos el. laiškų šablonai
Šiame straipsnyje aptariamos klientų skatinimo priemonės, tokios kaip nuolaidos, premijos, nemokami mėginukai, narystės ir kt. Taip pat pateikiamas LiveAgent, klientų aptarnavimo programinė įranga, kurios savybės yra alternatyvos, daug funkcijų, skundų valdymo sistema ir socialiniai kanalai. Bendrovė taip pat siūlo mokymus ir šablonus savo vartotojams.
Klientų atsiliepimai yra galinga rinkodaros priemonė, kuri gali padidinti patikimumą, reputaciją ir pardavimus. Atsiliepimai patvirtina produkto ar paslaugos kokybę ir našumą, o jų tipai gali būti įvairūs, pvz., citatos, atvejų tyrimai ir socialinių tinklų atsiliepimai. Šio straipsnio pabaigoje pateikti keli patarimai, kaip paprašyti klientų atsiliepimų, ir formalus prašymo pavyzdys.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis