Jūsų klientus nuolat supa pasirinkimai. Kiekvieną dieną jie sprendžia, kur įsigyti kavą, papietauti ar apsipirkti maisto prekių. Kalbant apie apsipirkinėjimą internetu, tai yra lygiai tas pats. Yra tūkstančiai parduotuvių, kurios įvairiomis kainomis prekiauja tokiais pačiais ar panašiais produktais. Taigi, kaip klientai nusprendžia iš kur pirkti? Kas skiria sėkmingus verslus?
Be produkto kainos ir kokybės, klientai kreipia dėmesį į įmonės teikiamą klientų patirtį. Ar ji buvo įtraukianti ir suasmeninta? Ar ji palieka tik teigiamas emocijas?
Klientai nori būti įsitraukę ir už geresnę apsipirkimo patirtį yra pasiruošę mokėti daugiau. Taigi, kaip galite padidinti klientų įsitraukimą? Kokios strategijos taikymas jums suteiks konkurencinį pranašumą? Perskaitykite ir sužinokite.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Klientų įsitraukimas yra susijęs su jūsų prekės ženklo ir kliento sąveika. Klientų įsitraukimas yra tai, ką jūsų prekės ženklas daro, kad klientai ir toliau sugrįžtų.
Yra daugybė skirtngų įsitraukimo apskaičiavimo būdų. Patys svarbiausi rodikliai, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį yra svečių apmokėjimo rodikliai, pirkimo dažnumas, vidutinė užsakymo suma ir pakartotinio įsigijimo santykis:
Vidutinė užsakymo suma
Pirkimo dažnumas
Svečių apmokėjimo santykis
Pakartotinio įsigijimo santykis
Svečių apmokėjimo santykis yra įsigijimą be paskyros sukūrimo atlikusių klientų skaičius. Svečių apmokėjimo santykis yra labai svarbus, nes paskyras susikūrę klientai yra labiau linkę dar kartą apsipirkti.
Skaičiavimas: svečių įvykdyti užsakymai/bendro užsakymo skaičiaus.
Šis rodiklis yra svarbus tuo, kad jūs galite sužinoti, kiek vidutiniškai laiko užtrunka, kol klientas atlieka kitą įsigijimą, todėl galite geriau suprasti jų įsitraukimą.
Skaičiavimas: užsakymų sakičius per paskutines 365 dienas/unikalių klientų skaičius per paskutines 365 dienas.
Šis skaičius jums parodys, kokią sumą vidutiniškai išleidžia vienas klientas, apsipirkdamas pas jus. Iš esmės, pakartotinai apsiperkantis klientas išleidžia 7X daugiau, nei vienkartinis klientas, todėl šį rodiklį taip pat labai svarbu suprasti.
Apskaičiavimas: bendros pajamos per praėjusias 365 dienas/bendras užsakymų skaičius per praėjusias 365 dienas.
Pakartotinių įsigijimų santykis jums suteikia aiškesnį vaizdą apie visos jūsų išlaikymo strategijos taikymą ir nurodo pakankamai įsitraukusių klientų skaičių, kurie linkę pakartotinai apsipirkti jūsų parduotuvėje.
Skaičiavimas: daugiau, nei vieną kartą apsipirkusių klientų skaičius/bendro klientų skaičiaus.
42% vartotojų teigia, kad jie mokėtų daugiau už draugišką, šiltą patirtį, o 52% mokėtų daugiau už greitą ir efektyvią klientų patirtį.
80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį.
48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse pateikiama mokomoji vaizdinė medžiaga.
Mes siūlome migracijos paslaugas be jokių rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Su LiveAgent, pasiūlykite daugiakanalę pagalbą. Apjunkite visas savo klientų užklausas į vieną skydelį ir nesudėtingai į jas atsakykite.
Taupykite laiką naudodami automatizaciją ir sutelkite dėmesį į tai, kas svarbu – suasmeninkite bendrą klientų patirtį.
Paruoškite išorines klientų žinių bazes ir savo vartotojams teikite pagalbą 24/7. Užpildykite jas su DUK, vaizdo medžiaga, “how-to” tipo straipsniais ir daugiau.
Reikia padidinti klientų įsitraukimą? Būkite pasiekiami visur, kur tik yra jūsų klientai. Siūlykite pagalba visose jų naudojamose platformose. Kodėl jie turėtų persijungti programėlę tik tam, kad su jumis susisiektų?
Su LiveAgent, jūs galite suteikti nepakartojamą pagalbą realiuoju laiku, naudodami el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą, žinių bazės forumus ir dar daugiau. Visi išvardinti bendravimo kanalai yra apjungiami į vieną įmonės pašto dėžutę, iš kurios jūs galite peržiūrėti, valdyti ir atsakyti į visus bilietus.
Jūsų klientams labai patiks nepriekaištinga aptarnavimo patirtis visuose kanaluose. Patikėkite mumis.
Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Kreipkitės į juos vardu. Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Atsiminkite buvusius klausimus. Siųskite jiems pritaikytus pasiūlymus. Su LiveAgent, viskas paprasta.
Mūsų integruotas CRM leidžia nesudėtingai peržiūrėti visą svarbią informaciją apie jūsų klientus realiuoju laiku, susirašinėjimo ar telefoninio skambučio metu. Jūs galite peržiūrėti buvusius įsigijimus, bilietus, kontaktinę informaciją ir asmeninę informaciją, pavyzdžiui bato dydį ar gyvenamąją vietovę, kad galėtumėte suteikti dar labiau pritaikytą aptarnavimą.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia suteikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.
Peter Komornik, CEO
Jūsų klientai gerai išmano technologijas ir skaitmeninį bendravimą. Jei savo svetainėje jiems suteiksite reikiamą informaciją, jie patys galės rasti atsakymus apie jūsų produktus ir paslaugas.
Suteikdami šią informaciją, jūs galėsite teikti greitą aptarnavimą 24/7. Jūsų klientams nereikės informacijos ieškoti “Google” ir galbūt netyčia atrasti jūsų konkurentus. Vis dar laukiate? Sukurkite žinių bazę ir tobulėkite su išmania klientų skatinimo programine įranga jau šiandien!
Gaukite atsiliepimus ir pasiūlymus iš savo klientų per kliento portalą. Išsiaiškinkite kas jiems patinka, o ko nemėgsta, bei ko jie tikisi ateityje. Tokio pobūdžio natūralus tyrimasyra neįkainojama ir padės jums ateityje sukurti naudingų įžvalgų, kurios padidins jūsų klientų įsitraukimą.
Jūsų klientai mėgsta būti išklausyti, tad kodėl gi nesuteikus jiems platformos?
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
2020 metais, LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms.
Įvertinus platų LiveAgent siūlomą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra iš ties puikus. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su 14 dienų nemokamu bandymu. Nereikalaujama kreditinė kortelė!
Populiariausias
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis