Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Su LiveAgent pagalba padidinkite įsitraukimą.

  • ✓Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent

Jūsų klientus nuolat supa pasirinkimai. Kiekvieną dieną jie sprendžia, kur įsigyti kavą, papietauti ar apsipirkti maisto prekių. Kalbant apie apsipirkinėjimą internetu, tai yra lygiai tas pats. Yra tūkstančiai parduotuvių, kurios įvairiomis kainomis prekiauja tokiais pačiais ar panašiais produktais. Taigi, kaip klientai nusprendžia iš kur pirkti? Kas skiria sėkmingus verslus?

Be produkto kainos ir kokybės, klientai kreipia dėmesį į įmonės teikiamą klientų patirtį. Ar ji buvo įtraukianti ir suasmeninta? Ar ji palieka tik teigiamas emocijas?

Klientai nori būti įsitraukę ir už geresnę apsipirkimo patirtį yra pasiruošę mokėti daugiau. Taigi, kaip galite padidinti klientų įsitraukimą? Kokios strategijos taikymas jums suteiks konkurencinį pranašumą? Perskaitykite ir sužinokite.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Padidinkite įsitraukimą su LiveAgent
Slido green logo
Definition of customer engagement

Kas yra klientų įsitraukimas?

Klientų įsitraukimas yra susijęs su jūsų prekės ženklo ir kliento sąveika. Klientų įsitraukimas yra tai, ką jūsų prekės ženklas daro, kad klientai ir toliau sugrįžtų.

Kaip apskaičiuoti įsitraukimą

Yra daugybė skirtngų įsitraukimo apskaičiavimo būdų. Patys svarbiausi rodikliai, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį yra svečių apmokėjimo rodikliai, pirkimo dažnumas, vidutinė užsakymo suma ir pakartotinio įsigijimo santykis: 

Money bag coin dollars Vidutinė užsakymo suma

Growing trend money Pirkimo dažnumas

Dollar bill Svečių apmokėjimo santykis

Repeat purchase rate heart Pakartotinio įsigijimo santykis

How to calculate customer engagement

Klientų įsitraukimo balo apskaičiavimas

Svečių apmokėjimo santykis yra įsigijimą be paskyros sukūrimo atlikusių klientų skaičius. Svečių apmokėjimo santykis yra labai svarbus, nes paskyras susikūrę klientai yra labiau linkę dar kartą apsipirkti.

 

Skaičiavimas: svečių įvykdyti užsakymai/bendro užsakymo skaičiaus.

Šis rodiklis yra svarbus tuo, kad jūs galite sužinoti, kiek vidutiniškai laiko užtrunka, kol klientas atlieka kitą įsigijimą, todėl galite geriau suprasti jų įsitraukimą.

 

Skaičiavimas: užsakymų sakičius per paskutines 365 dienas/unikalių klientų skaičius per paskutines 365 dienas.

Šis skaičius jums parodys, kokią sumą vidutiniškai išleidžia vienas klientas, apsipirkdamas pas jus. Iš esmės, pakartotinai apsiperkantis klientas išleidžia 7X daugiau, nei vienkartinis klientas, todėl šį rodiklį taip pat labai svarbu suprasti.

 

Apskaičiavimas: bendros pajamos per praėjusias 365 dienas/bendras užsakymų skaičius per praėjusias 365 dienas.

Pakartotinių įsigijimų santykis jums suteikia aiškesnį vaizdą apie visos jūsų išlaikymo strategijos taikymą ir nurodo pakankamai įsitraukusių klientų skaičių, kurie linkę pakartotinai apsipirkti jūsų parduotuvėje.

 

Skaičiavimas: daugiau, nei vieną kartą apsipirkusių klientų skaičius/bendro klientų skaičiaus.

Dėmesys klientų patirčiai

42% vartotojų teigia, kad jie mokėtų daugiau už draugišką, šiltą patirtį, o 52% mokėtų daugiau už greitą ir efektyvią klientų patirtį.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Suasmenintas turinys ir pranešimai

80% vartotojų yra linkę įsigyti iš prekės ženklo, kuris suteikia suasmenintą patirtį.

Kurkite naudingą ir vertingą turinį

48% išmaniųjų telefonų naudotojų yra linkę įsigyti iš įmonių, kurių mobiliosiose svetainėse pateikiama mokomoji vaizdinė medžiaga.

Create useful content

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be jokių rūpesčių, iš pačių populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Kaip LiveAgent gali pagerinti klientų įsitraukimą?

Kaip LiveAgent gali pagerinti klientų įsitraukimą?

Teikite daugiakanalę pagalbą

Su LiveAgent, pasiūlykite daugiakanalę pagalbą. Apjunkite visas savo klientų užklausas į vieną skydelį ir nesudėtingai į jas atsakykite.

Teikite daugiakanalę pagalbą

Suasmenintas aptarnavimas realiuoju laiku

Taupykite laiką naudodami automatizaciją ir sutelkite dėmesį į tai, kas svarbu – suasmeninkite bendrą klientų patirtį.

Suasmenintas aptarnavimas realiuoju laiku

Pasiūlykite keletą savitarnos galimybių

Paruoškite išorines klientų žinių bazes ir savo vartotojams teikite pagalbą 24/7. Užpildykite jas su DUK, vaizdo medžiaga, “how-to” tipo straipsniais ir daugiau.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Asmeniškumas ir greitis visuose pagalbos kanaluose

Reikia padidinti klientų įsitraukimą? Būkite pasiekiami visur, kur tik yra jūsų klientai. Siūlykite pagalba visose jų naudojamose platformose. Kodėl jie turėtų persijungti programėlę tik tam, kad su jumis susisiektų?

Su LiveAgent, jūs galite suteikti nepakartojamą pagalbą realiuoju laiku, naudodami el. paštą, telefoną, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą, žinių bazės forumus ir dar daugiau. Visi išvardinti bendravimo kanalai yra apjungiami į vieną įmonės pašto dėžutę, iš kurios jūs galite peržiūrėti, valdyti ir atsakyti į visus bilietus.

Jūsų klientams labai patiks nepriekaištinga aptarnavimo patirtis visuose kanaluose. Patikėkite mumis.

Pagerinkite klientų įsitraukimą rūpestingumu

Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Kreipkitės į juos vardu. Leiskite savo klientams pasijausti ypatingais. Atsiminkite buvusius klausimus. Siųskite jiems pritaikytus pasiūlymus. Su LiveAgent, viskas paprasta.

Mūsų integruotas CRM leidžia nesudėtingai peržiūrėti visą svarbią informaciją apie jūsų klientus realiuoju laiku, susirašinėjimo ar telefoninio skambučio metu. Jūs galite peržiūrėti buvusius įsigijimus, bilietus, kontaktinę informaciją ir asmeninę informaciją, pavyzdžiui bato dydį ar gyvenamąją vietovę, kad galėtumėte suteikti dar labiau pritaikytą aptarnavimą.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia suteikti išskirtinį savo klientų aptarnavimą.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Empower customers with self-service

Įgalinkite klientus siūlydami savitarną

Jūsų klientai gerai išmano technologijas ir skaitmeninį bendravimą. Jei savo svetainėje jiems suteiksite reikiamą informaciją, jie patys galės rasti atsakymus apie jūsų produktus ir paslaugas.

Suteikdami šią informaciją, jūs galėsite teikti greitą aptarnavimą 24/7. Jūsų klientams nereikės informacijos ieškoti “Google” ir galbūt netyčia atrasti jūsų konkurentus. Vis dar laukiate? Sukurkite žinių bazę ir tobulėkite su išmania klientų skatinimo programine įranga jau šiandien!

Paprašykite atsiliepimo, padidinkite įsitraukimą

Gaukite atsiliepimus ir pasiūlymus iš savo klientų per kliento portalą. Išsiaiškinkite kas jiems patinka, o ko nemėgsta, bei ko jie tikisi ateityje. Tokio pobūdžio natūralus tyrimasyra neįkainojama ir padės jums ateityje sukurti naudingų įžvalgų, kurios padidins jūsų klientų įsitraukimą.

Jūsų klientai mėgsta būti išklausyti, tad kodėl gi nesuteikus jiems platformos?

Ask your customers for feedback

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

    „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kodėl mūsų pagalbos tarnybos programinė įranga yra teisingas pasirinkimas?

Daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta

2020 metais, LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms.

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos tarnybos reikmėms pasirinko LiveAgent.

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 40+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti savo verslo poreikiams.

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent vos per kelias minutes.

Kainos ir vertės santykis? Neabejotinas

Įvertinus platų LiveAgent siūlomą funkcionalumą, mūsų pasiūlymas yra iš ties puikus. Išbandykite LiveAgent jau šiandien su 14 dienų nemokamu bandymu. Nereikalaujama kreditinė kortelė! 

$15 mėn.

Bilietas

  • Neribota bilietų istorija
  • Neriboti el. pašto adresai
  • Išplėstinės ataskaitos
  • Klientų portalas + forumas
$29 mėn.

Ticket+chat

  • Viskas plane Bilietas, bei:
  • Neriboti pokalbio mygtukai
  • Grįžtamojo ryšio valdymas
  • Tikralaikis lankytojų stebėjimas
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 telefono numeris
  • 1 el. pašto adresas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip galite padidinti įsitraukimą?

LiveAgent yra galinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri vienoje sąsajoje padeda efektyviai susitvarkyti su klientų užklausomis iš kelių kanalų. Be to, ji integruojama su jūsų svetaine ir socialiniais tinklais. Taigi, jūs galite pritraukti naujų klientų, padidinti įsitraukimą ir pagerinti prekės ženklo žinomumą.

Kokias kitas naudas, neįskaitant padidėjusio įsitraukimo, verslui siūlo LiveAgent?

Neįskaitant padidėjusio įsitraukimo, LiveAgent verslui teikiama nauda apima padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir sumažėjusį sutarčių nutraukimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai