Klientų pasitenkinimas turi artimą sąryšį su išlaikymu, lojalumu ir pardavimais. Jei norite padidinti pardavimus, geriausias dalykas, kurį galite atlikti yra kurti į klientus orientuotą verslą.
Kuo labiau stengsitės patenkinti savo klientus, tuo didesnes pajamas generuos jūsų verslas. Kaip? Skaitykite ir sužinosite!
Naudodami tokią pagalbos tarnybos programinę įrangą, kaip LiveAgent, pagerinsite savo klientų aptarnavimą, išlaikymą, lojalumą ir pardavimus. Kodėl?
LiveAgent siūlo virš 180 pažangių pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau, nei 100 integracijų, kurios padės suteikti geriausią įmanomą aptaranavimą.
Klientai tikisi nepriekaištingo aptarnavimo. Jei įmonės jo nesuteikia, klientai juos palieka. Iš esmės, JAV įmonės praranda daugiau nei 62 mlrd. JAV dolerių per metus, dėl prastro klientų aptarnavimo.
Amerikoje, vidutiniškai 15 žmonių skundžiasi prasta aptarnavimo patirtimi, palyginus su 11 žmonių, kurie džiaugiasi gera patirtimi.
74% žmonių yra linkę pakeisti prekės ženklą, jei pirkimo procesas jiems atrodo per daug sudėtingas.
Pritraukti naują klientą yra apytiksliai nuo 5 iki 25 kartų brangiau, nei išlaikyti esamą.
Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių iš daugelio populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Naudojant LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir bilietai iš kitų kanalų atsiras vienoje universalioje pašto dėžutėje.
Pagalbos teikimas internetiniais pokalbiais yra pagrindinis veiksnys, siekiant padidinti pardavimus, nes jie padeda įmonėms paversti savo svetainės lankytojus į mokius klientus.
Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų svetainės ar antžeminės linijos.
Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras į LiveAgent ir atsakinėkite į komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” pranešimus, tiesiogiai iš savo paskyros.
Naudokite automatizavimo taisykles ir atsakymų šablonus, bei pagreitinkite pasikartojančias užduotis. Naudodami LiveAgent automatizavimo funkcijas, kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų.
Kaip dalį savo savitarnos sprendimo, sukurkite kelias vidines ir išorines žinių bazes. Sukurkite DUK, forumus, atsiliepimų ir pasiūlymų laukelius ir daugiau.
Pamatykite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą. Pamatykite naudojimą, statistiką, įvertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius.
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui 2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 100+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėneinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ir ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamo bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų suteikiamų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Padidinkite pardavimus, pradedant jau šiandiena!
Populiariausias
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team