Klientų pasitenkinimas turi artimą sąryšį su išlaikymu, lojalumu ir pardavimais. Jei norite padidinti pardavimus, geriausias dalykas, kurį galite atlikti yra kurti į klientus orientuotą verslą.
Kuo labiau stengsitės patenkinti savo klientus, tuo didesnes pajamas generuos jūsų verslas. Kaip? Skaitykite ir sužinosite!
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Naudodami tokią pagalbos tarnybos programinę įrangą, kaip LiveAgent, pagerinsite savo klientų aptarnavimą, išlaikymą, lojalumą ir pardavimus. Kodėl?
LiveAgent siūlo virš 180 pažangių pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau, nei 100 integracijų, kurios padės suteikti geriausią įmanomą aptaranavimą.
Klientai tikisi nepriekaištingo aptarnavimo. Jei įmonės jo nesuteikia, klientai juos palieka. Iš esmės, JAV įmonės praranda daugiau nei 62 mlrd. JAV dolerių per metus, dėl prastro klientų aptarnavimo.
Amerikoje, vidutiniškai 15 žmonių skundžiasi prasta aptarnavimo patirtimi, palyginus su 11 žmonių, kurie džiaugiasi gera patirtimi.
74% žmonių yra linkę pakeisti prekės ženklą, jei pirkimo procesas jiems atrodo per daug sudėtingas.
Pritraukti naują klientą yra apytiksliai nuo 5 iki 25 kartų brangiau, nei išlaikyti esamą.
Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių iš daugelio populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.
Naudojant LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir bilietai iš kitų kanalų atsiras vienoje universalioje pašto dėžutėje.
Pagalbos teikimas internetiniais pokalbiais yra pagrindinis veiksnys, siekiant padidinti pardavimus, nes jie padeda įmonėms paversti savo svetainės lankytojus į mokius klientus.
Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų svetainės ar antžeminės linijos.
Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras į LiveAgent ir atsakinėkite į komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” pranešimus, tiesiogiai iš savo paskyros.
Naudokite automatizavimo taisykles ir atsakymų šablonus, bei pagreitinkite pasikartojančias užduotis. Naudodami LiveAgent automatizavimo funkcijas, kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų.
Kaip dalį savo savitarnos sprendimo, sukurkite kelias vidines ir išorines žinių bazes. Sukurkite DUK, forumus, atsiliepimų ir pasiūlymų laukelius ir daugiau.
Pamatykite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą. Pamatykite naudojimą, statistiką, įvertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui 2020 metais.
Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.
Su 180+ funkcijų, 100+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti prie jūsų verslo reikalavimų.
Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.
Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėneinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ir ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamo bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų suteikiamų funkcijų.
Ko jūs laukiate? Padidinkite pardavimus, pradedant jau šiandiena!
Most Popular
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Geras pardavimų padidėjimas labiausiai priklauso nuo jūsų bendrovės dydžio. Tačiau iš esmės 5% - 10% pardavimų padidėjimas yra laikomas geru.
LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga padeda bendrovėms padidinti pardavimus teikiant puikų klientų aptarnavimą. Dirbdami iš vienos sąsajos, agentai gali greitai atsakyti į klientų užklausas. Tokiu būdu jie gali sumažinti nereikalingą laukimo laiką.
LiveAgent pagalbos tarnybos sprendimas padidina klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, taupo laiką ir sumažina su klientų aptarnavimu susijusias išlaidas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis