Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nesuskaičiuojama daugybė pasigerinimo būdų su
vienu įrankiu

Padidinkite pardavimus su LiveAgent pagalba.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

Klientų pasitenkinimas turi artimą sąryšį su išlaikymu, lojalumu ir pardavimais. Jei norite padidinti pardavimus, geriausias dalykas, kurį galite atlikti yra kurti į klientus orientuotą verslą.

Kuo labiau stengsitės patenkinti savo klientus, tuo didesnes pajamas generuos jūsų verslas. Kaip? Skaitykite ir sužinosite!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Strategies to increase sales

Geriausios pardavimų didinimo strategijos

Pardavimų didinimas yra susijęs su dėmesingumu klientams. Užtikrinkite, kad jūsų įmonė:

Padidinkite pardavimus Teikia vertę klientams

Padidinkite pardavimusMažina klientų pastangas

Padidinkite pardavimus Teikia greitą, suasmenintą aptarnavimą

Padidinkite pardavimus, naudodami teisingus įrankius

Naudodami tokią pagalbos tarnybos programinę įrangą, kaip LiveAgent, pagerinsite savo klientų aptarnavimą, išlaikymą, lojalumą ir pardavimus. Kodėl?

LiveAgent siūlo virš 180 pažangių pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau, nei 100 integracijų, kurios padės suteikti geriausią įmanomą aptaranavimą.

Right tools to increase sales

Kodėl, norėdami padidinti pardavimus, turėtumėte sutelkti dėmesį į klientų aptarnavimo gerinimą?

Definition of good customer service

Geras aptarnavimas yra pageidaujamas ir laukiamas

Klientai tikisi nepriekaištingo aptarnavimo. Jei įmonės jo nesuteikia, klientai juos palieka. Iš esmės, JAV įmonės praranda daugiau nei 62 mlrd. JAV dolerių per metus, dėl prastro klientų aptarnavimo.

Bad service spreads like a wildfire

Neigiami atsiliepimai sklinda tarsi nevaldoma ugnis

Amerikoje, vidutiniškai 15 žmonių skundžiasi prasta aptarnavimo patirtimi, palyginus su 11 žmonių, kurie džiaugiasi gera patirtimi.

Empower customers with self-service

Viskas dėl klientų pastangų sumažinimo

74% žmonių yra linkę pakeisti prekės ženklą, jei pirkimo procesas jiems atrodo per daug sudėtingas.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Naujų klientų pritraukimas kainuoja brangiai

Pritraukti naują klientą yra apytiksliai nuo 5 iki 25 kartų brangiau, nei išlaikyti esamą.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas be rūpesčių iš daugelio populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

badges

LiveAgent funkcija, padedanti padidinti pardavimus

Email ticketing

Bilietavimo sistema, su hibridiniais bilietų srautais

Naudojant LiveAgent, jūsų el. laiškai, pokalbiai, socialinės žiniasklaidos paminėjimai ir bilietai iš kitų kanalų atsiras vienoje universalioje pašto dėžutėje.

Vidiniai ir išoriniai internetiniai pokalbiai realiuoju laiku

Pagalbos teikimas internetiniais pokalbiais yra pagrindinis veiksnys, siekiant padidinti pardavimus, nes jie padeda įmonėms paversti savo svetainės lankytojus į mokius klientus.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Virtualus integruotas skambučių centras

Sukurkite virtualų skambučių centrą, kaip savo daugiakanalės pagalbos tarnybos sprendimo dalį. LiveAgent į vieną vietą apjungia telefoninius skambučius iš jūsų svetainės ar antžeminės linijos.

Socialinės žiniasklaidos palaikymas

Integruokite savo socialinės žiniasklaidos paskyras į LiveAgent ir atsakinėkite į komentarus, privačias žinutes ar “Twitter” pranešimus, tiesiogiai iš savo paskyros.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Automatizacija ir atsakymų šablonai

Naudokite automatizavimo taisykles ir atsakymų šablonus, bei pagreitinkite pasikartojančias užduotis. Naudodami LiveAgent automatizavimo funkcijas, kiekvieną savaitę sutaupykite iki 15 valandų.

Education icon

Žinių bazės kūrėjas

Kaip dalį savo savitarnos sprendimo, sukurkite kelias vidines ir išorines žinių bazes. Sukurkite DUK, forumus, atsiliepimų ir pasiūlymų laukelius ir daugiau.

Web icon

Duomenų analitika ir ataskaitų skydelis

Pamatykite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamą aptarnavimą. Pamatykite naudojimą, statistiką, įvertinkite efektyvumo ataskaitas ir sužinokite klientų pasitenkinimo rodiklius.

Priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Kas lemia, kad LiveAgent yra tinkamas pardavimų didinimo įrankis?

Most reviewed and number 1

Labiausiai peržiūrimas ir #1 vertinamas

LiveAgent buvo labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkiam ir vidutiniam verslui 2020 metais.

Preferred by 21k businesses

Renkasi 21 000 įmonių

Virš 21 000 įmonių įvairiose pramonės šakose, savo klientų pagalbos poreikių tenkinimui pasirinko LiveAgent.

Packed with features

Teikiama su 180+ funkcijų

Su 180+ funkcijų, 100+ integracijų ir neribotu pritaikymu, įrankį lengva pritaikyti prie jūsų verslo reikalavimų.

Cloud based and secure help desk

Debesų kompiuterija ir saugumas

Pilnai debesų kompiuterijos pagrindu, saugi, lengvai paruošiama ir naudojama. Pradėkite su LiveAgent per kelias minutes.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite mūsų profesionalų pagalbos tarnybos sprendimą už fiksuotą mėneinę kainą, be jokių paslėptų mokesčių ir ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamo bandymo laikotarpiui ir gaukite pilną prieigą prie visų suteikiamų funkcijų.

Ko jūs laukiate? Padidinkite pardavimus, pradedant jau šiandiena!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra geras pardavimų padidėjimas?

Geras pardavimų padidėjimas labiausiai priklauso nuo jūsų bendrovės dydžio. Tačiau iš esmės 5% - 10% pardavimų padidėjimas yra laikomas geru.

Kaip LiveAgent gali padėti padidinti jūsų pardavimus?

LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga padeda bendrovėms padidinti pardavimus teikiant puikų klientų aptarnavimą. Dirbdami iš vienos sąsajos, agentai gali greitai atsakyti į klientų užklausas. Tokiu būdu jie gali sumažinti nereikalingą laukimo laiką.

Kokios yra kitos LiveAgent verslui teikiamos naudos?

LiveAgent pagalbos tarnybos sprendimas padidina klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, taupo laiką ir sumažina su klientų aptarnavimu susijusias išlaidas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai