Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Įvykio priminimo el. laiško šablonai

Įvykio priminimo el. laiško šablonai

Nesvarbu, ar organizuojate internetinį, ar gyvą renginį, priminti apie jį savo auditorijai yra taip pat svarbu, kaip ir informuoti apie renginio organizavimą. Būtent todėl turėtumėte išsiųsti priminimus apie įvykius el. paštu. Jūsų dalyviai galėjo užsiregistruoti dalyvauti prieš kelis mėnesius ir laukimo laikotarpiu jie galėjo pamiršti arba prarasti susidomėjimą. Apgalvotai parašyti priminimo el. laiškai gali atnaujinti informaciją apire jūsų renginį, išlaikyti susidomėjimą ir užtikrinti, kad dauguma užsiregistravusiųjų galiausiai pasirodys jūsų renginyje. Žemiau pateikiami geriausi patarimai, kaip rašyti efektyvius įvykių priminimų el. laiškus, o taip pat įvykių priminimų el. laiškų šablonai. Juos galite tinkinti ir naudoti savo įvykių priminimų el. laiškų kampanijoje.

Geriausi patarimai įvykio priminimo el. laiškų rašymui

Jie turėtų būti trumpi ir paprasti

Pagrindinis įvykių priminimų el. laiškų tikslas yra priminti auditorijai apie artėjantį įvykį, kad auditorija išlaikytų susidomėjimą iki įvykio dienos. Į renginio priminimo el. laišką turėtų būti įtraukti tik esminiai faktai apie jūsų įvykį, vengiant daugybės neesminių detalių. Tebūna tai vienos pastraipos pranešimas ir būtinai įsitikinkite, kad jis pritaikytas mobiliesiems, nes daugiau nei 80% visų el. laiškų dabar atidaromi ir skaitomi mobiliaisiais įrenginiais.

įvykio priminimo el. laiško pavyzdys

Pateikite pagrindinę įvykio informaciją

Kadangi jūsų renginio priminimo el. laiškas seka po jūsų pradinio kvietimo į renginį, jame nebūtina įtraukti nuodugnaus turinio. Tačiau yra keletas pagrindinių detalių, kurias norite pateikti:

  • Renginio pavadinimas ir apie ką jis;
  • Renginio data ir laikas (taip pat tarptautinių internetinių renginių laiko juosta);
  • Renginio vieta gyviems renginiams (pageidautina naudojant „Google“ žemėlapius);
  • Trumpa informacija apie pranešėjus ir tai, ką jie pristatys;
  • Darbotvarkė, ypač jei rengiate visos dienos renginį;
  • Bet kokia papildoma informacija, kuri gali būti naudinga (informacija apie vietą, renginio taisyklės ir kt.)
Įvykio priminimo el. laiško šablonai

Suasmeninkite ir išlaikykite draugišką toną

Kreipkitės į dalyvius vardu ir laikykitės draugiško, malonaus tono, kaip tai darytumėte susitikimo priminimo el. laiške. Taip pat galite siųsti priminimo el. laiškus konkretaus asmens vardu, o ne bendrai nuo įmonės, nes tai jūsų renginio priminimo pranešimui suteikia asmeniškumo. Galiausiai būtinai įtraukite savo kontaktinę informaciją ir nuorodą į DUK puslapį (jei turite), kad dalyviai galėtų lengvai susisiekti, jei prieš renginį jiems kyla klausimų.

Įvykio priminimo el. laiško šablonai

El. laiškų temų pavyzdžiai dėl priminimo apie įvykį

Štai keletas veiksmingų el. laiškų temų, kurios puikiai tinka renginių priminimų el. laiškams:

  • Priminimas registruotis [įvykio pavadinimas]
  • Nepraleiskite [įvykio pavadinimas]
  • Išsaugokite datą: [Įvykio pavadinimas], [Data]
  • Pažymėkite savo kalendoriuje [Įvykio pavadinimas]
  • Nenorite praleisti [įvykio pavadinimas]!
  • Priminimas: [Įvykio pavadinimas], [Data]
  • Didžiausias [įvykio tipas] [geografinė vieta]: [įvykio pavadinimas]
  • Susitikite su pranešėjais [Įvykio pavadinimas]!
  • Paskutinė galimybė pamatyti [pranešėją] tiesiogiai [įvykio pavadinimas]!
  • Priminimas: [įvykio pavadinimas] po [x] dienų
  • Ar laukiate [įvykio pavadinimas]?
  • Ar rytoj prisijungsite prie mūsų [renginio pavadinimas]?
  • Priminimas: prisijunkite prie mūsų [Įvykio pavadinimas] [Data]
  • Nuo rytojaus! [Įvykio pavadinimas]
  • Ar atvyksite? Iki pasimatymo [Įvykio pavadinimas] [Data]
  • Pasiruoškite šiandienos [Įvykio pavadinimas]!
  • [Internetinis įvykio pavadinimas] prasideda po 5 minučių!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Įvykio priminimo el. laiško šablonai

Bendras internetinio įvykio priminimas el. paštu

Priminimas el. laišku apie išankstinius bilietus į internetinį renginį

Priminimas apie internetinį seminarą Nr. 1 (savaitę prieš renginį)

Priminimas apie internetinį seminarą Nr. 2 (renginio dieną)

Priminimas apie gyvą renginį

Greitas priminimas apie gyvą renginį

Premija: tolesnis el. laiškas po renginio

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Dažnai užduodami klausimai

Kodėl svarbu siųsti el. laiškus ir priminti apie įvykius?

Užbaigus renginio registraciją, jūsų tikslas yra išlaikyti užsiregistravusiųjų susidomėjimą jūsų renginiu. Draugiškas priminimo el. laiškas leidžia jums tai padaryti ir padeda kurti bei palaikyti geresnius santykius su auditorija. Be to, jei jūsų pranešimai prieš renginį sukuria pridėtinę vertę, padidinate užsiregistravusiųjų tikimybę dalyvauti jūsų renginyje.

Kada yra geriausias laikas siųsti priminimo apie renginį el. laiškus?

Optimalus laikas priklauso nuo jūsų renginio tipo ir auditorijos; tačiau, remdamiesi geriausia praktika, turėtumėte išsiųsti bent tris priminimų el. laiškus (be registracijos patvirtinimo el. laiško):

  • Pirmasis priminimas el. laišku: likus savaitei iki renginio
  • Antrasis priminimas el. laišku: likus savaitei iki renginio
  • Trečiasis priminimas el. laišku: likus savaitei iki renginio

Manoma, kad trečiadienis ir ketvirtadienis yra tinkamiausios dienos siųsti el. laiškus apie renginius, o pirmadienių reikėtų vengti.

Ar turėčiau siųsti paprastus tekstinius ar HTML formato priminimų el. laiškus?

Nors HTML formato el. laiškai gali atrodyti patrauklesni ir palengvinti turinio suvokimą, paprasti el. laiškai dažniausiai atrodo natūraliau ir asmeniškiau. Rašydami priminimo el. laišką, išbandykite įvairių tipų el. laiškų formatus ir įsitikinkite, kad naudojate tą, kuris geriausiai atitinka jūsų pramonės šaką ir bendrą verslo komunikacijos stilių.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl svarbu siųsti el. laiškus ir priminti apie įvykius?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Užbaigus renginio registraciją, jūsų tikslas yra išlaikyti užsiregistravusiųjų susidomėjimą jūsų renginiu. Draugiškas priminimo el. laiškas leidžia jums tai padaryti ir padeda kurti bei palaikyti geresnius santykius su auditorija. Be to, jei jūsų pranešimai prieš renginį sukuria pridėtinę vertę, padidinate užsiregistravusiųjų tikimybę dalyvauti jūsų renginyje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada yra geriausias laikas siųsti priminimo apie renginį el. laiškus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimalus laikas priklauso nuo jūsų renginio tipo ir auditorijos; tačiau, remdamiesi geriausia praktika, turėtumėte išsiųsti bent tris priminimų el. laiškus: likus savaitei iki renginio, vienai dienai iki renginio ir renginio dieną” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau siųsti paprastus tekstinius ar HTML formato priminimų el. laiškus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nors HTML formato el. laiškai gali atrodyti patrauklesni ir palengvinti turinio suvokimą, paprasti el. laiškai dažniausiai atrodo natūraliau ir asmeniškiau. Rašydami priminimo el. laišką, išbandykite įvairių tipų el. laiškų formatus ir įsitikinkite, kad naudojate tą, kuris geriausiai atitinka jūsų pramonės šaką ir bendrą verslo komunikacijos stilių.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai