Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pirmojo el. laiško šablonai

Pirmieji el. laiškai yra puiki priemonė užmegzti ryšį su naujais klientais. Jie nustato būsimos komunikacijos toną ir sudaro klientui įspūdį apie jūsų įmonės bendravimo stilių. El. laiškai yra neatsiejama bet kurio el. prekybos verslo dalis.

Pirmojo el. laiško šablonai

Pirmojo el. laiško vaidmuo el. prekyboje

Pirmieeji pranešimai patenka į operacijų el. laiškų kategoriją ir tai yra el. laiškai, kurie automatiškai siunčiami po to, kai vartotojai su jumis komunikavo. Tinkamai naudojami el. laiškai gali padidinti lojalumą prekės ženklui ir padidinti IG, tuo pačiu suteikdami jūsų prekės ženklui daugiau žinomumo ir galimybę užmegzti puikius verslo ir klientų ryšius tiek B2B, tiek B2C įmonėms.

Pirmieji pranešimai yra vieni svarbiausių el. laiškų tipų. Jie leidžia nuo pat pradžių sukurti ryšį tarp potencialaus kliento ir jūsų internetinės parduotuvės prekės ženklo.

Nedelsdami laiko pereikime prie kai kurių pirmojo el. laiško šablonų, kuriuos galite naudoti šiais tikslais:

  • Praneškite kam nors, kad jis sėkmingai sukūrė paskyrą arba užsiprenumeravo jūsų el. laiškus
  • Padėkokite vartotojams už prisijungimą prie jūsų internetinės parduotuvės bendruomenės
  • Paryškinkite, kokią naudą vartotojas gaus apsipirkdamas pas jus
  • Informuokite vartotoją apie tai, kaip dažnai jie gali iš jūsų tikėtis el. laiškų
  • Paskatinkite vartotojus sekti jūsų internetinės parduotuvės naujienas socialiniuose tinkluose
  • Ir daug daugiau!
Pirmojo el. laiško šablonai

El. prekyba: pirmojo el. laiško temos

  • Sveiki prisijungę prie mūsų!
  • Malonu matyti jus [internetinėje parduotuvėje]
  • Pagaliau esate čia, [gavėjo vardas]
  • Smagu, kad prisijungiate prie [internetinės parduotuvės]
  • Dabar esate [internetinės parduotuvės] šeimos dalis!

El. prekybos pirmojo el. laiško šablonai

Pirmojo el. laiško šablonas nr. 1

Pirmojo el. laiško šablonas nr. 2

Pirmojo el. laiško šablonas nr. 3

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Dažnai užduodami klausimai

Koks yra idealus pirmojo laiško ilgis?

Nėra idealaus pirmojo laiško ilgio, nes tai, kaip jūsų el. laiškas atrodo, priklauso nuo jūsų tikslų. Galite tai traktuoti kaip paprastą pranešimą, informuojantį gavėją, kad jo paskyros kūrimo procesas buvo sėkmingas ir kad jis gali pradėti apsipirkinėti. Taip pat galite pasinaudoti pirmojo el. laiško siuntimu, kad pasveikintumėte naują potencialų klientą prisjungus ir pristatytumėte jam savo internetinę parduotuvę. Tai reikštų trumpą jų informavimą apie jūsų misiją, viziją ir tai, kas jums svarbu kaip verslininkui. Taip pat galite pabrėžti naudą, kurią potencialus klientas gali gauti apsipirkdamas su jumis.

Galimų papildomų temų sąrašas tęsiasi ir tęsiasi, todėl sunku apibrėžti „idealų“ pirmojo el. laiško ilgį. Vienas patarimas, kurį galime jums duoti, yra dėl glaustumo. Neištempkite savo pranešimo ir nesistenkite į vieną el. laišką įtraukti per daug informacijos. Prisiminkite trumpą žmonių dėmesio trukmę, kuri, atrodo, kasmet darosi vis trumpesnė. El. laišką traktuokite kaip galimybę pasveikinti naujus vartotojus ir, jei reikia, pridėkite vieną pastraipą, kurioje kalbama apie jums svarbius dalykus.

Kaip greitai po paskyros registracijos turėtų būti išsiųstas pirmasis el. laiškas?

Laikas nuo paskyros sukūrimo iki pirmojo el. laiško gavimo gali atrodyti kaip kažkas nereikšmingo internetinių parduotuvių savininkams, tačiau tai klaidinga prielaida.

Pirmieji el. laiškai, kurie tuo pat metu gali būti kaip patvirtinimo pranešimai, turėtų būti siunčiami iškart po to, kai vartotojas užsiregistruoja arba sukuria internetinės parduotuvės paskyrą. Jis turėtų būti pristatytas į vartotojo pašto dėžutę tiesiog per kelias sekundes. Priešingu atveju jie gali pradėti nerimauti, kad kažkas negerai registruojantis arba kad jų paskyra neaktyvi. Jie arba kreipsis į jūsų kontaktų centrą, arba, dar blogiau, nusivils ir atsisakys pirkti. Žinome, kad kai kurios el. pašto sistemos gali išsiųsti pirmąjį el. laišką praėjus tik 3-5 minutėms po registracijos. Yra du būdai, kaip išspręsti tokią problemą: pirma, pereiti prie kitos pašto sistemos, ir, antra, parodyti pranešimą, kuriame sakoma: „Gali užtrukti iki 5 minučių, kol gausite el. laišką“ po to, kai vartotojas spustelės „užregistruoti/susikurti paskyrą“. mygtuką.

Kokia informacija turi būti įtraukta į pirmąjį el. laišką?

Kaip ir dėl idealaus pirmojo laiško ilgio, nėra konkrečių nurodymų, kokia informacija turi būti paminėta kiekviename tokiame pranešime. Akivaizdu, kad tai, kas turėtų būti įtraukta, yra pasisveikinimas ir papildoma informacija, atsižvelgiant į jūsų pirmojo pranešimo tikslą.

Kaip minėta anksčiau, ši informacija gali apimti jūsų el. prekybos verslo misiją ir viziją, arba tai gali būti trumpos sąrankos instrukcijos, trumpas generalinio direktoriaus pranešimas arba principų sąrašas. Jame taip pat gali būti naudingos nuorodos arba raginimas veikti, skatinantis naujus vartotojus dalytis informacija apie parduotuvę su kitais.

Geriausia pasirinkti vieną papildomą temą ir sutelkti dėmesį į pranešimo perteikimą. Nesistenkite į vieną el. laišką įtraukti per daug patarimų ar naujienų, nes galime jus patikinti, kad nauji klientai neskirs 10 minučių, kad viską perskaitytų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra idealus pirmojo laiško ilgis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nėra idealaus pirmojo laiško ilgio, nes tai, kaip jūsų el. laiškas atrodo, priklauso nuo jūsų tikslų. Vienas patarimas, kurį galime jums duoti, yra dėl glaustumo. Neištempkite savo pranešimo ir nesistenkite į vieną el. laišką įtraukti per daug informacijos. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip greitai po paskyros registracijos turėtų būti išsiųstas pirmasis el. laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pirmieji el. laiškai, kurie tuo pat metu gali būti kaip patvirtinimo pranešimai, turėtų būti siunčiami iškart po to, kai vartotojas užsiregistruoja arba sukuria internetinės parduotuvės paskyrą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokia informacija turi būti įtraukta į pirmąjį el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nėra informacijos, kuri turi būti paminėta kiekviename pirmajame pranešime, sąrašo. Tačiau turėtumėte įtraukti pasisveikinimą ir papildomos informacijos, pvz., trumpas sąrankos instrukcijas, trumpą generalinio direktoriaus pranešimą, naudingas nuorodas ar raginimą veikti (angl. CTA).” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai