Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • El. laiškų apie kainų padidinimą šablonai

El. laiškų apie kainų padidinimą šablonai

Kainų didėjimas yra neišvengiama kiekvieno verslo augimo dalis tiek B2C, tiek B2B sektoriuose. Padidinti kainas neprarandant esamų klientų yra ypatingas iššūkis daugeliui B2B verslų. Tai, kaip informuosite vartotojus apie padidėjusią produkto ar paslaugos kainą, gali turėti įtakos tam, ar jie nuspręs likti lojalūs jūsų prekės ženklui, ar pradėti ieškoti pigesnių alternatyvų. Toliau pateikiami keli geriausi pavyzdžiai ir 7 kainų padidinimo el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti pranešdami naujienas savo klientams.

„Netflix“ kainų padidinimo el. laiškų šablonai
„Netflix“ pranešimas apie kainų padidinimą

Kaip pranešti klientams apie kainų padidėjimą

  1. Iš anksto informuokite klientus: praneškite apie kainų padidėjimą, kai tik priimsite sprendimą ir prieš įsigaliojant naujoms kainoms. Įsitikinkite, kad jūsų klientai turi šiek tiek laiko prisitaikyti prie naujo pasiūlymo, iš naujo įvertinti savo biudžetą arba ištirti alternatyvų rinką.
  1. Nurodykite kainų padidėjimo priežastį (-is): ar tai būtų didesnės veiklos išlaidos, ar poreikis patobulinti savo produktą/paslaugą. Paaiškinkite klientams, kad nesiekiate pelno, o tik reaguojate į besikeičiančią rinką.
  1. Paaiškinkite, kokią naudą gaus jūsų klientai: sutelkite dėmesį į naudą, kurią klientai gaus padidinus kainą, pvz., naujos esminės produkto funkcijos, kurių jie prašė, gerinamas paslaugų našumas, geresnis klientų aptarnavimas ir pan.
  1. Leiskite jiems pasinaudoti dabartinėmis kainomis: paverskite neigiamas naujienas pajamų padidėjimu prieš faktinį kainų padidėjimą siūlydami privilegijas esamiems klientams, pvz., suteikiant jiems galimybę iki tam tikro laiko pereiti prie metinio plano už ankstesnę kainą.
  1. Venkite atsiprašinėjimo: kaip įmonė, turite teisę retkarčiais pakelti kainas, jei tik turite rimtą priežastį tai padaryti. Jei pranešdami apie padidintą kainą atrodo, kad atsiprašinėjate, kenkiate savo produkto vertei.
El. laiškų apie kainų padidinimą šablonai
„Adobe“ pranešimas apie kainos padidinimą

7 kainų padidinimo el. laiškų šablonai, skirti B2B

1 šablonas: trumpas pranešimas

2 šablonas: orientacija į teikiamą naudą

3 šablonas: lojalūs klientai

4 šablonas: išankstinis pranešimas

5 šablonas: specialus pasiūlymas

6 šablonas: nemokamos versijos naudotojai

7 šablonas: geros naujienos, blogos naujienos

El. laiškas apie kainų padidinimą – dažniausiai užduodami klausimai

Koks yra idealus el. laiško dėl kainos padidinimo ilgis?

Idealus el. laiškas apie kainos padidinimą yra keli sakiniai, jei pakeitimai yra nedideli ir planuoti iš anksto. Jei pakeitimai yra labai reikšmingi arba neplanuoti, gali prireikti daug ilgesnio paaiškinimo.

Kaip turėčiau informuoti klientus apie kainų padidėjimą?

Galite naudoti el. laišką kaip oficialų pranešimą, kad praneštumėte klientams apie padidėjimą. Be to, pasinaudokite galimybe išlaikyti klientus siūlydami jiems nuolaidą perkant dabar.

Kaip rašyti el. laišką klientams apie kainų padidėjimą?

Informuoti savo klientus apie kainų padidėjimą galite asmeniniu laišku, kuriame pateikiate visų savo paslaugų kainų sąrašą, įskaitant kainų padidėjimą ir datą, kada bus padidinta kaina. Tačiau turėtumėte nuodugniai paaiškinti kainos padidėjimo priežastį ir įsitikinti, kad jis yra pagrįstas.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free trial!

Enjoy the fastest chat widget on the market, advanced automation, robust ticketing, and free call center capabilities<br /> with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra idealus el. laiško dėl kainos padidinimo ilgis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Idealus el. laiškas apie kainos padidinimą yra keli sakiniai, jei pakeitimai yra nedideli ir planuoti iš anksto. Jei pakeitimai yra labai reikšmingi arba neplanuoti, gali prireikti daug ilgesnio paaiškinimo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip turėčiau informuoti klientus apie kainų padidėjimą? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Galite naudoti el. laišką kaip oficialų pranešimą, kad praneštumėte klientams apie padidėjimą. Be to, pasinaudokite galimybe išlaikyti klientus siūlydami jiems nuolaidą perkant dabar.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip rašyti el. laišką klientams apie kainų padidėjimą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Informuoti savo klientus apie kainų padidėjimą galite asmeniniu laišku, kuriame pateikiate visų savo paslaugų kainų sąrašą, įskaitant kainų padidėjimą ir datą, kada bus padidinta kaina. Tačiau turėtumėte nuodugniai paaiškinti kainos padidėjimo priežastį ir įsitikinti, kad jis yra pagrįstas.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai