Kadangi šiandieniniai vartotojai yra mažiau linkę pasitikėti tradicine rinkodara ir reklama, klientų atsiliepimų ir apžvalgų rinkimas niekada nebuvo toks svarbus. Klientų atsiliepimai gali padaryti tikrai didelę įtaką potencialiems klientams, padėti pagerinti jūsų reputaciją internete, padidinti patikimumą ir pardavimus. Tačiau priversti laimingus klientus pasidalyti savo teigiama patirtimi su jūsų prekės ženklu gali būti sudėtinga, nes daugelis įmonių tiesiog nežino, kaip paprašyti atsiliepimų.
Kas yra atsiliepimas?
Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu. Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.
Štai keletas bendrų patarimų ir geriausių būdų, kaip paprašyti klientų atsiliepimų.
Būkite iniciatyvūs – jei neprašysite klientų atsiliepimų, vargu ar kada jų sulauksite.
Pasirinkite tinkamą laiką – projekto užbaigimas, kliento pasiektas etapas, metų pabaiga ir kt.
Pasirinkite tinkamą toną (oficialų ar kasdienišką), kuris tinkamiausias jūsų verslui ir auditorijai.
Parašyti atsiliepimą gali būti sudėtinga – palengvinkite klientams šią užduotį pateikdami jiems keletą svarbių klausimų.
Išreikškite dėkingumą, pasakykite klientams, koks svarbus yra jų atsiliepimas ir kodėl renkate atsiliepimus.
Naudodami atsiliepimų šablonus, pritaikykite juos pagal savo poreikius ir suasmeninkite savo prašymą, kad įsitikintumėte, jog jis atitinka jūsų santykių su klientais kontekstą.
Pasidalykite nuoroda į savo atsiliepimų puslapį, kad klientai galėtų pasisemti idėjų iš esamų atsiliepimų.
Pateikite keletą atsiliepimų formato parinkčių (teksto ar vaizdo įrašo) ir leiskite klientams pateikti atsiliepimą jiems patogiu formatu.
Jūs naudojate tam tikrą paskatą (nuolaida, nemokama prenumerata, dovanų kortelė ir pan.), tačiau tai ne visada būtina.
Jūsų atsiliepimo prašymas gali būti pamirštas arba pasimesti kliento pašto dėžutėje. Nebijokite jo išsiųsti dar kartą, jei to reikia.
12 atsiliepimų klausimų, kuriuos galite užduoti savo klientams
Geras atsiliepimas yra tai, kad klientai dalijasi konkrečia informacija apie savo patirtį su įmone, produktu ar paslauga. Tačiau kai jų apie tai paklaus, dauguma vargu ar žinos, ką pasakyti. Žemiau yra keletas pagrindinių atsiliepimų klausimų klientams, kuriuos galima pritaikyti pagal jūsų verslą.
Ką mąstėte prieš įsigydami mūsų produktą/paslaugą?
Koks buvo jūsų didžiausias iššūkis, su kuriuo susidūrėte prieš pirkdami mūsų produktą/paslaugą?
Kur pradėjote ieškoti sprendimo/kaip mus radote?
Kokias problemas bandėte išspręsti naudodami mūsų produktą/paslaugą?
Kuo mūsų produktas/paslauga išsiskyrė iš kitų rinkoje esančių variantų?
Ką jums pavyko pasiekti naudojant mūsų produktą/paslaugą?
Kokią konkrečią naudą gaunate naudodamiesi mūsų produktu/paslauga?
Kas jums labiausiai patinka mūsų produkte/paslaugoje?
Kas viršijo jūsų lūkesčius?
Koks buvo jūsų pagrindinis rūpestis, dėl kurio svarstėte nepirkti mūsų produkto/paslaugos ir kas jus nuramino?
Kokia yra pagrindinė priežastis, dėl kurios rekomenduojate mūsų produktą/paslaugą?
Ką pasakytumėte kažkam, kas svarsto galimybę įsigyti mūsų produktą/paslaugą?
5 atsiliepimų prašymų laiškų šablonai
Dauguma jūsų lojalių klientų – nesvarbu, kokie jie patenkinti jūsų produktais ar paslaugomis – greičiausiai nesidalins atsiliepimais, nebent jų būtų prašoma. Bet kaip tiksliai turėtumėte kreiptis į klientą, kad gautumėte atsiliepimą? Štai keli išbandyti ir patikrinti el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti prašydami klientų atsiliepimų.
Formalus prašymas
Hi [NAME],
As a valuable customer of [COMPANY], your feedback is very important to us and as you’re probably well-aware, satisfied customers are vital to the success of any business.
I would like to invite you to take a moment to provide some feedback on [PRODUCT NAME], in the form of a testimonial. To help you with this request, please consider answering any or all of the following questions:
What was your greatest problem before you purchased our product?What made our product stand out from other options?What have you been able to achieve since using our product?What made you happiest about working with our company?What’s the main reason you recommend our product?
This is of course completely voluntary, and if you do intend to provide a testimonial, please do it at your own convenience.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Neformalus prašymas
Hey [NAME],
I hope you are enjoying your [PRODUCT NAME].
I wanted to check in about any feedback you might have – just a few sentences describing your experience with us, how you benefit from using [PRODUCT NAME] or whatever comes to mind. As you probably know prospects usually don’t care so much about what we say about our product, but they do care what our customers have to say.
Here are some testimonial examples [LINK] from other clients to give you an idea of what to write about. If you are able to do this in the next couple of days, that would be awesome.
As always, feel free to reach out if you have any questions.Thanks a lot in advance!
Cheers,[YOUR SIGNATURE]
Paslaugų pramonės prašymas
Dear [NAME],
It has been a real pleasure working with you on [PROJECT NAME]. We are always excited to share customer feedback on our website. If you are happy with the work we completed for you, we would love to tell others about your experience! Would you consider leaving a testimonial for us?
It can be as short or as long as you like. Here are some specific questions that you could answer:
What made you choose [COMPANY NAME] for this project?How well did we handle your project?What has exceeded your expectations since working with us?Is there anything we could have done to make your experience working with us better?If you were to recommend [COMPANY NAME] to your friend or colleague, what would you say?
We appreciate your help! It’s valuable to our future business and, just as importantly, allows us to keep on improving.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Skatinamasis pasiūlymas
Hi [NAME],
As a small gift this holiday season, we’ve selected some of our most loyal customers like you to offer a 3-month subscription to our service for free! All you have to do to claim this deal is simply submit a testimonial, that shouldn’t take you more than 10-15 minutes.
Feel free to share whatever you’d like, but if you need a prompt, please consider answering either all or some of the following questions:
What was life like before you started using our product?Where did you start your search for the solution?What exactly did you like most about our product?What are the three benefits you’ve experienced as a result of using our product?Would you recommend our product to someone looking for the same thing?
You can submit your written or video testimonial by simply following this [LINK]. Once you’re done, your 3-month free subscription will be automatically added to your account. Let me know if you have any questions, and thanks for being a loyal [COMPANY NAME] customer!
Happy Holidays,[YOUR SIGNATURE]
Svetainės atnaujinimas
Hi [NAME],
I hope all is well with your business!
We are currently in the process of updating our website and would love to include some success stories from our loyal customers like yourself. I was wondering if you’d be willing to provide a testimonial and share your experience with our [COMPANY/ PRODUCT NAME]? Here are some of the questions that might give you a hint on what you could write about:
What was your greatest problem before you bought our product?What made you choose our product over our competitors?What results are you getting from using our product?What would you tell someone who’s considering to buy our product?
Your testimonial will be featured on a special dedicated page and will go a long way in helping us build our business further.
Thanks so much in advance!
All the best,[YOUR SIGNATURE]
Dažnai užduodami klausimai
Kas yra atsiliepimų prašymai?
Atsiliepimų prašymai yra apžvalgų ar atsiliepimų užklausos, kurios gali būti išsiųstos jūsų klientams ir vėliau medžiaga skelbiama jūsų svetainėje.
Kokie yra klientų atsiliepimų tipai?
Įvairių tipų klientų atsiliepimai gali būti citatos, vaizdo įrašai, įtakingų asmenų atsiliepimai, vartotojų apžvalgos, atvejų tyrimai ir atsiliepimai socialiniuose tinkluose.
Kodėl turėtumėte atkreipti dėmesį į atsiliepimus?
Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “Kas yra atsiliepimai?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu.”
}
}, {
“@type”: “Question”,
“name”: “Kokie yra klientų atsiliepimų tipai?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Įvairių tipų klientų atsiliepimai gali būti citatos, vaizdo įrašai, įtakingų asmenų atsiliepimai, vartotojų apžvalgos, atvejų tyrimai ir atsiliepimai socialiniuose tinkluose.”
}
}, {
“@type”: “Question”,
“name”: “Kodėl turėtumėte atkreipti dėmesį į atsiliepimus?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.”
}
}]
}
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent. Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija. Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Šiuo metu mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį...
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Įdiegimo būklė
0%
////////////////////////
Kraunama...
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.