Kaip paprašyti klientų atsiliepimų ir apžvalgų bei kaip jie gali padėti gerinti reputaciją ir pardavimus. Siūlomi patikrinti el. laiško šablonai ir bendri patarimai.
Kadangi šiandieniniai vartotojai yra mažiau linkę pasitikėti tradicine rinkodara ir reklama, klientų atsiliepimų ir apžvalgų rinkimas niekada nebuvo toks svarbus. Klientų atsiliepimai gali padaryti tikrai didelę įtaką potencialiems klientams, padėti pagerinti jūsų reputaciją internete, padidinti patikimumą ir pardavimus. Tačiau priversti laimingus klientus pasidalyti savo teigiama patirtimi su jūsų prekės ženklu gali būti sudėtinga, nes daugelis įmonių tiesiog nežino, kaip paprašyti atsiliepimų.
Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu. Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.
Štai keletas bendrų patarimų ir geriausių būdų, kaip paprašyti klientų atsiliepimų.
Geras atsiliepimas yra tai, kad klientai dalijasi konkrečia informacija apie savo patirtį su įmone, produktu ar paslauga. Tačiau kai jų apie tai paklaus, dauguma vargu ar žinos, ką pasakyti. Žemiau yra keletas pagrindinių atsiliepimų klausimų klientams, kuriuos galima pritaikyti pagal jūsų verslą.
Dauguma jūsų lojalių klientų – nesvarbu, kokie jie patenkinti jūsų produktais ar paslaugomis – greičiausiai nesidalins atsiliepimais, nebent jų būtų prašoma. Bet kaip tiksliai turėtumėte kreiptis į klientą, kad gautumėte atsiliepimą? Štai keli išbandyti ir patikrinti el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti prašydami klientų atsiliepimų.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Klientų Aptarnavimo Ataskaitos
"LiveAgent" siūlo klientų aptarnavimo sprendimus ir komunikacijos kanalus. Verslams svarbu efektyviai reaguoti į klientų užklausas ir gerinti paslaugas. Klientų aptarnavimo ataskaitos suteikia įmonėms gilesnes įžvalgas ir leidžia priimti informuotus sprendimus. Sužinokite daugiau apie klientų aptarnavimo ataskaitas ir kaip jos gali padėti jūsų verslui.
Teigiamų atsiliepimų socialinėje erdvėje atsakymo šablonai
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip geri santykiai su klientais ir jų lojalumo ugdymas yra svarbūs verslo sėkmei. Puikus klientų aptarnavimas, atsižvelgiant į reagavimą, greitumą ir mandagumą, yra svarbiausias veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo ir pasitikėjimo verslu. Straipsnyje taip pat pateikiami klientų aptarnavimo patarimai ir konkretūs įrankiai, tokiu kaip LiveAgent programa. Klientų atsiliepimai yra vertingi, kadangi padeda suprasti savo klientų nuomones apie produktus ir paslaugas, o tai galima panaudoti siekiant tobulinti savo veiklą.
Atstovavimas klientų interesams
Atstovavimas klientų interesams yra svarbi verslo strategija, siekianti užtikrinti klientų patenkinimą ir lojalumą bei padidinti pardavimus ir pelną. Gerai lavinami klientų atstovai gali pagerinti klientų patirtį ir padėti sukurti tvirtus santykius su klientais. Tai svarbu siekiant įgyti klientų lojalumą ir pagerinti verslo rezultatus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team