Atsiliepimų rinkimas padeda gerinti reputaciją ir pardavimus. Siūlomi laiškų šablonai ir patarimai, kaip efektyviai prašyti klientų atsiliepimų, pabrėžiant tinkamą laiką ir toną bei dėkingumą.
Kadangi šiandieniniai vartotojai yra mažiau linkę pasitikėti tradicine rinkodara ir reklama, klientų atsiliepimų ir apžvalgų rinkimas niekada nebuvo toks svarbus. Klientų atsiliepimai gali padaryti tikrai didelę įtaką potencialiems klientams, padėti pagerinti jūsų reputaciją internete, padidinti patikimumą ir pardavimus. Tačiau priversti laimingus klientus pasidalyti savo teigiama patirtimi su jūsų prekės ženklu gali būti sudėtinga, nes daugelis įmonių tiesiog nežino, kaip paprašyti atsiliepimų.
Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu. Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.
Štai keletas bendrų patarimų ir geriausių būdų, kaip paprašyti klientų atsiliepimų.
Geras atsiliepimas yra tai, kad klientai dalijasi konkrečia informacija apie savo patirtį su įmone, produktu ar paslauga. Tačiau kai jų apie tai paklaus, dauguma vargu ar žinos, ką pasakyti. Žemiau yra keletas pagrindinių atsiliepimų klausimų klientams, kuriuos galima pritaikyti pagal jūsų verslą.
Dauguma jūsų lojalių klientų – nesvarbu, kokie jie patenkinti jūsų produktais ar paslaugomis – greičiausiai nesidalins atsiliepimais, nebent jų būtų prašoma. Bet kaip tiksliai turėtumėte kreiptis į klientą, kad gautumėte atsiliepimą? Štai keli išbandyti ir patikrinti el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti prašydami klientų atsiliepimų.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team