Kaip paprašyti klientų atsiliepimų ir apžvalgų bei kaip jie gali padėti gerinti reputaciją ir pardavimus. Siūlomi patikrinti el. laiško šablonai ir bendri patarimai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Kadangi šiandieniniai vartotojai yra mažiau linkę pasitikėti tradicine rinkodara ir reklama, klientų atsiliepimų ir apžvalgų rinkimas niekada nebuvo toks svarbus. Klientų atsiliepimai gali padaryti tikrai didelę įtaką potencialiems klientams, padėti pagerinti jūsų reputaciją internete, padidinti patikimumą ir pardavimus. Tačiau priversti laimingus klientus pasidalyti savo teigiama patirtimi su jūsų prekės ženklu gali būti sudėtinga, nes daugelis įmonių tiesiog nežino, kaip paprašyti atsiliepimų.
Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu. Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.
Štai keletas bendrų patarimų ir geriausių būdų, kaip paprašyti klientų atsiliepimų.
Geras atsiliepimas yra tai, kad klientai dalijasi konkrečia informacija apie savo patirtį su įmone, produktu ar paslauga. Tačiau kai jų apie tai paklaus, dauguma vargu ar žinos, ką pasakyti. Žemiau yra keletas pagrindinių atsiliepimų klausimų klientams, kuriuos galima pritaikyti pagal jūsų verslą.
Dauguma jūsų lojalių klientų – nesvarbu, kokie jie patenkinti jūsų produktais ar paslaugomis – greičiausiai nesidalins atsiliepimais, nebent jų būtų prašoma. Bet kaip tiksliai turėtumėte kreiptis į klientą, kad gautumėte atsiliepimą? Štai keli išbandyti ir patikrinti el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti prašydami klientų atsiliepimų.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Atsiliepimų prašymai yra apžvalgų ar atsiliepimų užklausos, kurios gali būti išsiųstos jūsų klientams ir vėliau medžiaga skelbiama jūsų svetainėje.
Įvairių tipų klientų atsiliepimai gali būti citatos, vaizdo įrašai, įtakingų asmenų atsiliepimai, vartotojų apžvalgos, atvejų tyrimai ir atsiliepimai socialiniuose tinkluose.
Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Išlaikykite gerą ryšį su klientais atsiliepimų internete. Tai padės pagerinti klientų nuomonę, reputaciją ir paskatins pirkimo sprendimus.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.
20 Svarbiausių Klientų Metrikų, Kurias Reikia Išmatuoti
) (CLV) nurodo bendrą pinigų sumą, kurią tikimasi išleis klientas. Veiklos ir Agentų Efektyvumo Metrika Atviri atvejai rodo šiuo metu atsakymo laukiančių klientų skaičių. Kontaktų apimtis pagal kanalą stebi, kiek užklausų patenka iš skirtingų pagalbos kanalų ir parodo klientų pasirinkimus. Vidutinė Pokalbio Trukmė (AHT) yra vidutinis laikas, praleistas dirbant su vienu atveju iki pilno jo išsprendimo. LiveAgent padeda gerinti klientų aptarnavimą.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis