Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsiliepimų prašymai

Atsiliepimų prašymai

Kadangi šiandieniniai vartotojai yra mažiau linkę pasitikėti tradicine rinkodara ir reklama, klientų atsiliepimų ir apžvalgų rinkimas niekada nebuvo toks svarbus. Klientų atsiliepimai gali padaryti tikrai didelę įtaką potencialiems klientams, padėti pagerinti jūsų reputaciją internete, padidinti patikimumą ir pardavimus. Tačiau priversti laimingus klientus pasidalyti savo teigiama patirtimi su jūsų prekės ženklu gali būti sudėtinga, nes daugelis įmonių tiesiog nežino, kaip paprašyti atsiliepimų.

Kas yra atsiliepimas?

Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu. Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.

„LiveAgent“ apžvalga „capterra“ platformoje
„LiveAgent“ klientų atsiliepimai „Capterra“ platformoje

Kaip paprašyti atsiliepimo: geriausi būdai

Štai keletas bendrų patarimų ir geriausių būdų, kaip paprašyti klientų atsiliepimų.

  • Būkite iniciatyvūs – jei neprašysite klientų atsiliepimų, vargu ar kada jų sulauksite.
  • Pasirinkite tinkamą laiką – projekto užbaigimas, kliento pasiektas etapas, metų pabaiga ir kt.
  • Pasirinkite tinkamą toną (oficialų ar kasdienišką), kuris tinkamiausias jūsų verslui ir auditorijai.
  • Parašyti atsiliepimą gali būti sudėtinga – palengvinkite klientams šią užduotį pateikdami jiems keletą svarbių klausimų.
  • Išreikškite dėkingumą, pasakykite klientams, koks svarbus yra jų atsiliepimas ir kodėl renkate atsiliepimus.
  • Naudodami atsiliepimų šablonus, pritaikykite juos pagal savo poreikius ir suasmeninkite savo prašymą, kad įsitikintumėte, jog jis atitinka jūsų santykių su klientais kontekstą.
  • Pasidalykite nuoroda į savo atsiliepimų puslapį, kad klientai galėtų pasisemti idėjų iš esamų atsiliepimų.
  • Pateikite keletą atsiliepimų formato parinkčių (teksto ar vaizdo įrašo) ir leiskite klientams pateikti atsiliepimą jiems patogiu formatu.
  • Jūs naudojate tam tikrą paskatą (nuolaida, nemokama prenumerata, dovanų kortelė ir pan.), tačiau tai ne visada būtina.
  • Jūsų atsiliepimo prašymas gali būti pamirštas arba pasimesti kliento pašto dėžutėje. Nebijokite jo išsiųsti dar kartą, jei to reikia.

12 atsiliepimų klausimų, kuriuos galite užduoti savo klientams

Geras atsiliepimas yra tai, kad klientai dalijasi konkrečia informacija apie savo patirtį su įmone, produktu ar paslauga. Tačiau kai jų apie tai paklaus, dauguma vargu ar žinos, ką pasakyti. Žemiau yra keletas pagrindinių atsiliepimų klausimų klientams, kuriuos galima pritaikyti pagal jūsų verslą.

  1. Ką mąstėte prieš įsigydami mūsų produktą/paslaugą?
  2. Koks buvo jūsų didžiausias iššūkis, su kuriuo susidūrėte prieš pirkdami mūsų produktą/paslaugą?
  3. Kur pradėjote ieškoti sprendimo/kaip mus radote?
  4. Kokias problemas bandėte išspręsti naudodami mūsų produktą/paslaugą?
  5. Kuo mūsų produktas/paslauga išsiskyrė iš kitų rinkoje esančių variantų?
  6. Ką jums pavyko pasiekti naudojant mūsų produktą/paslaugą?
  7. Kokią konkrečią naudą gaunate naudodamiesi mūsų produktu/paslauga?
  8. Kas jums labiausiai patinka mūsų produkte/paslaugoje?
  9. Kas viršijo jūsų lūkesčius?
  10. Koks buvo jūsų pagrindinis rūpestis, dėl kurio svarstėte nepirkti mūsų produkto/paslaugos ir kas jus nuramino?
  11. Kokia yra pagrindinė priežastis, dėl kurios rekomenduojate mūsų produktą/paslaugą?
  12. Ką pasakytumėte kažkam, kas svarsto galimybę įsigyti mūsų produktą/paslaugą?

5 atsiliepimų prašymų laiškų šablonai

Dauguma jūsų lojalių klientų – nesvarbu, kokie jie patenkinti jūsų produktais ar paslaugomis – greičiausiai nesidalins atsiliepimais, nebent jų būtų prašoma. Bet kaip tiksliai turėtumėte kreiptis į klientą, kad gautumėte atsiliepimą? Štai keli išbandyti ir patikrinti el. laiškų šablonai, kuriuos galite naudoti prašydami klientų atsiliepimų.

Formalus prašymas

Neformalus prašymas

Paslaugų pramonės prašymas

Skatinamasis pasiūlymas

Svetainės atnaujinimas

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra atsiliepimų prašymai?

Atsiliepimų prašymai yra apžvalgų ar atsiliepimų užklausos, kurios gali būti išsiųstos jūsų klientams ir vėliau medžiaga skelbiama jūsų svetainėje.

Kokie yra klientų atsiliepimų tipai?

Įvairių tipų klientų atsiliepimai gali būti citatos, vaizdo įrašai, įtakingų asmenų atsiliepimai, vartotojų apžvalgos, atvejų tyrimai ir atsiliepimai socialiniuose tinkluose.

Kodėl turėtumėte atkreipti dėmesį į atsiliepimus?

Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.

Ready to put your testimonial templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra atsiliepimai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atsiliepimai yra patenkintų klientų rekomendacijos, patvirtinančios produkto ar paslaugos kokybę, našumą ar vertę ir pateiktos savanoriškai arba įmonės prašymu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie yra klientų atsiliepimų tipai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Įvairių tipų klientų atsiliepimai gali būti citatos, vaizdo įrašai, įtakingų asmenų atsiliepimai, vartotojų apžvalgos, atvejų tyrimai ir atsiliepimai socialiniuose tinkluose.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte atkreipti dėmesį į atsiliepimus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų atsiliepimai yra viena iš galingiausių rinkodaros priemonių. Tyrimai rodo, kad atsiliepimai turi aukščiausią veiksmingumo įvertinimą (89%), lyginant su bet kuria kita turinio rinkodaros rūšimi.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai