Welcome emails are one of the most important steps in building long-lasting relationships with new customers or prospects who have just made their decision in favor of your business. The impression your welcome/ introduction message leaves has a huge impact on the success of your overall email marketing efforts. Research shows however that only 57.7% of brands send welcome emails to their newly subscribed users.
Kas yra įvadinis/prisistatymo el. laiškas?
Prisistatymo el. laiškas arba įvadinis el. laiškas yra pirmasis, kurį jūsų prenumeratoriai ar klientai gauna iškart po pirmojo kontakto su jūsų įmone. Jis gali būti naudojamas įvairiais tikslais, pavyzdžiui, pristatyti klientams savo prekės ženklą/produktą/paslaugą, paskatinti tolesnius veiksmus ar tiesiog nuraminti klientą dėl savo pasirinkimo. Nereikėtų nuvertinti pirmojo el. laiško poveikio, skatinančio vartotojų įsitraukimą ir didinančio lojalumą prekės ženklui. Iš tiesų, tyrimai rodo, kad:
74% žmonių tikisi gauti įvadinį el. laišką iškart po to, kai užsiprenumeruos jūsų naujienlaiškį.
Prenumeratoriai, gavę įvadinį el. laišką, parodo 33% didesnį susidomėjimą prekės ženklu.
Vidutinis įvadinių el. laiškų atidarymo rodiklis yra 50%, todėl jie yra 86% efektyvesni nei naujienlaiškiai.
Įvadiniai laiškai atidaromi 4 kartus dažniau ir sulaukia 5 kartus daugiau paspaudimų nei įprastos el. pašto rinkodaros kampanijos.
Įvadinių laiškų konversijų rodiklis yra 0,94%, palyginti su 0,10% įprastam el. laiškui.
Įvadiniai el. laiškai vidutiniškai generuoja iki 320% daugiau pajamų nei kiti reklaminiai el. laiškai.
Pirmo kontakto el. laiško pavyzdys
20 pirmojo el. laiško/įvadinio el. laiško temų pavyzdžių
Atsižvelgiant į tai, kad vien tik temos eilutė lemia, ar 47% žmonių skaitys jūsų el. laišką, ar ne, tinkama tema yra gero įvadinio el. laiško pagrindas. Štai keletas patikrintų įvadinių el. laiškų temų, kurias galite pritaikyti savo prekės ženklui ir iš karto naudoti:
Malonu, kad esate su mumis! Štai nuo ko pradėti
[VARDAS], džiaugiamės, kad esate su mumis!
Įdomu, kaip veikia [PRODUKTAS]?
Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Štai pirmosios naudingos nuorodos
Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Svarbūs tolesni veiksmai
Sveiki atvykę! Štai kas bus toliau
Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Jauskitės kaip namie
Pasirengę gauti daugiau? Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]!
Tai oficialu, jūs esate sąraše!
Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Susipažinkime
Malonu, kad prisijungėte! Pradėkime
Sveiki! Kaip galėtume padaryti [PRODUKTĄ] jums naudingesnį?
Dabar, kai esate čia, pradėkime!
Jūsų [PREKĖS ŽENKLAS] kelionė prasideda dabar
Džiaugiamės, kad esate su mumis, [VARDAS]!
Tai oficialu, jūs esate sąraše!
Geras sprendimas. Sveiki atvykę į mūsų šeimą! 😊
Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS], apsipirkite dabar ♥
5 pirmo kontakto el. laiško šablonų pavyzdžiai
Profesionalus įvadinis el. laiškas/pirmo kontakto el. laiškas naujiems klientams ar prenumeratoriams gali turėti šiuos pagrindinius elementus:
Parodykite dėkingumą už registraciją/tapimą klientu
Pakartokite vertingą savo prekės ženklo/produkto/paslaugos pasiūlymą
Apibrėžkite sekančius žingsnius
Pateikite naudingų išteklių sąrašą ir instrukcijas su raginimu veiksmui
Paaiškinkite, ko tikėtis tolesniuose el. laiškuose
Skatinkite klientus susisiekti, jei jie turi klausimų ar jiems reikia pagalbos
Pateikite savo kontaktinę informaciją, nuorodas į socialinius tinklus
Peržiūrėkite šiuos pirmo kontakto el. laiško šablonus, kurie gali būti naudojami jūsų verslo ryšiams.
Pirmo kontakto el. laiško šablonas naujiems prenumeratoriams
Hi [NAME],
Thanks for signing up for our newsletter! You’re joining an amazing community of beauty lovers. From now on you’ll enjoy:
Exciting new product announcementsSpecial offers and exclusive dealsOur unique take on the latest beauty trends
As promised, here is your 10% off your first purchase. Simply use this discount code at the checkout: [CODE]
While you wait for the next issue, check out some of our most popular blog posts:
[LINK 1][LINK 2][LINK 3]
Want more? Follow us on social media and get your daily dose of advice, behind-the-scenes looks and beauty inspiration:
Like us on Facebook / Follow us on Instagram
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Bandomosios versijos pradžios el. laiško šablonas
Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE]! Your 15-day free Trial starts today.
What happens next? Keep an eye on your inbox as we’ll be sending you the best tips for [PRODUCT/ SERVICE] to make sure you get the most out of it.
Want to get things done faster? Choose a plan below:
[plan details or a link]
If you’re interested in learning more about [PRODUCT/ SERVICE] or need help deciding on the best plan for your business, feel free to contact our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.
Have an awesome day,
[YOUR SIGNATURE]
Paaiškinimo apie produktą el. laiške šablonas
Hi [NAME],
Welcome to [PRODUCT/ SERVICE] – we’re excited to have you on board and we’d love to say thank you on behalf of our whole company for chosing us. We believe our [PRODUCT/ SERVICE] will help you [summary of key product/ service benefits].
To ensure you gain the very best out of our product/ service, we’ve put together some of the most helpful guides:
This video [LINK] walks you through setting up your [PRODUCT] for the first time. Our FAQ [LINK] is a great place to find the answers to common questions you might have as a new customer. The knowledge base [LINK] has the answers to all of your tech related questions. Our blog [LINK] has some great tips and best practices on how you can use and benefit from [PRODUCT].
Have any questions or need more information? Just shoot us an email! We’re always here to help. Feel free to hit us up on Facebook (link) or Twitter (link), if you want a fast response, too.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]
Naujo kliento pasveikinimo el. laiško šablonas
Hi [NAME],
Thanks for signing up with us to use [PRODUCT]. My name is [YOUR NAME], and I’m your point-of-contact for getting up-and-running using the tool. Over the next few weeks, I’ll be sending you a few more emails to help you gain maximum value from [PRODUCT].
For the start, you might find these resources helpful for getting going:
[SETUP GUIDE][HOW-TO VIDEOS][COMPANY BLOG]
If you have any difficulties with setting up the tool, we can schedule an onboarding call for next week, and I can walk you through it. In the meantime, be sure to complete your profile and add your [CUSTOMER PREFERENCES] so we can send you other content that will help you get started.
If you ever have questions, run into problems, consider an upgrade or anything at all, don’t hesitate to reach out to us via phone [NUMBER], email [ADDRESS], or live chat [CLICK-TO-CHAT], or you can connect with me directly using the contact information below.
Looking forward to hearing from you soon!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Naujų darbuotojų pristatymo el. laiškas kolegoms
Hi all,
I am very pleased to announce that our team is growing! I’d like to introduce [EMPLOEE NAME] who will start working for our company’s customer service department on [DATE].
As a customer service manager, [NAME] will be responsible for [information about what an employee will be doing]. She will also work closely with the marketing and sales teams. [NAME] has worked in customer service with two different companies before working with us and she can bring over 10 years of experience to the table.
Please join me in welcoming our new team member and make sure to stop by her workspace to introduce yourselves!
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Pirmo kontakto el. laiško šablonas – dažnai užduodami klausimai
Kada turėčiau siųsti pirmąjį el. laišką?
Turėtumėte siųsti pirmąjį el. laišką iškart po to, kai vartotojas sukuria paskyrą klientų portale. Neverskite jų laukti per ilgai, nes jei jie negaus pranešimo per kelias minutes, jie gali pagalvoti, kad kažkas ne taip.
Ar į pirmąjį el. laišką turėčiau įtraukti kokių nors konkrečių nuorodų?
Pirmasis el. laiškas turėtų būti trumpas, tačiau jis taip pat gali palengvinti vartotojo naršymą jūsų portale.
Štai kodėl galite įtraukti kelias (daugiausia 3, jei nenorite, kad gavėjas susipainiotų) nuorodas, vedančias į, pavyzdžiui, DUK skiltį, pagrindines instrukcijas ar žodynėlį.
Ar geriausia suasmeninti pirmo kontakto el. laiškus, atsižvelgiant į kliento tipą?
Siųsti paprastus, automatizuotus el. laiškus 2021 m. nėra geriausia idėja. Pabandykite segmentuoti kontaktus ir įtraukti unikalią informaciją, susijusią su gavėjais. Naudokite suasmeninimo žymas norėdami paminėti jų prenumeratos tipą, dažniausiai pasitaikančias problemas ar datą, kai jie prisijungė prie jūsų įmonės.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent. Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija. Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Šiuo metu mes kuriame jūsų LiveAgent skydelį...
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Įdiegimo būklė
0%
////////////////////////
Kraunama...
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.