Pirmo kontakto el. laiško šablonai yra svarbus žingsnis ilgalaikių santykių su naujais klientais ar potencialiais klientais kūrimo procese. Šablonai gali būti naudojami įvairiais tikslais ir žymiai paveikti visos el. pašto rinkodaros veiksmingumą.
Welcome emails are one of the most important steps in building long-lasting relationships with new customers or prospects who have just made their decision in favor of your business. The impression your welcome/ introduction message leaves has a huge impact on the success of your overall email marketing efforts. Research shows however that only 57.7% of brands send welcome emails to their newly subscribed users.
Kas yra įvadinis/prisistatymo el. laiškas?
Prisistatymo el. laiškas arba įvadinis el. laiškas yra pirmasis, kurį jūsų prenumeratoriai ar klientai gauna iškart po pirmojo kontakto su jūsų įmone. Jis gali būti naudojamas įvairiais tikslais, pavyzdžiui, pristatyti klientams savo prekės ženklą/produktą/paslaugą, paskatinti tolesnius veiksmus ar tiesiog nuraminti klientą dėl savo pasirinkimo. Nereikėtų nuvertinti pirmojo el. laiško poveikio, skatinančio vartotojų įsitraukimą ir didinančio lojalumą prekės ženklui. Iš tiesų, tyrimai rodo, kad:
74% žmonių tikisi gauti įvadinį el. laišką iškart po to, kai užsiprenumeruos jūsų naujienlaiškį. | Prenumeratoriai, gavę įvadinį el. laišką, parodo 33% didesnį susidomėjimą prekės ženklu. | Vidutinis įvadinių el. laiškų atidarymo rodiklis yra 50%, todėl jie yra 86% efektyvesni nei naujienlaiškiai. |
Įvadiniai laiškai atidaromi 4 kartus dažniau ir sulaukia 5 kartus daugiau paspaudimų nei įprastos el. pašto rinkodaros kampanijos. | Įvadinių laiškų konversijų rodiklis yra 0,94%, palyginti su 0,10% įprastam el. laiškui. | Įvadiniai el. laiškai vidutiniškai generuoja iki 320% daugiau pajamų nei kiti reklaminiai el. laiškai. |
20 pirmojo el. laiško/įvadinio el. laiško temų pavyzdžių
Atsižvelgiant į tai, kad vien tik temos eilutė lemia, ar 47% žmonių skaitys jūsų el. laišką, ar ne, tinkama tema yra gero įvadinio el. laiško pagrindas. Štai keletas patikrintų įvadinių el. laiškų temų, kurias galite pritaikyti savo prekės ženklui ir iš karto naudoti:
5 pirmo kontakto el. laiško šablonų pavyzdžiai
Profesionalus įvadinis el. laiškas/pirmo kontakto el. laiškas naujiems klientams ar prenumeratoriams gali turėti šiuos pagrindinius elementus:
Peržiūrėkite šiuos pirmo kontakto el. laiško šablonus, kurie gali būti naudojami jūsų verslo ryšiams.
Pirmo kontakto el. laiško šablonas naujiems prenumeratoriams
Bandomosios versijos pradžios el. laiško šablonas
Paaiškinimo apie produktą el. laiške šablonas
Naujo kliento pasveikinimo el. laiško šablonas
Naujų darbuotojų pristatymo el. laiškas kolegoms
Pirmo kontakto el. laiško šablonas – dažnai užduodami klausimai
Kada turėčiau siųsti pirmąjį el. laišką?
Turėtumėte siųsti pirmąjį el. laišką iškart po to, kai vartotojas sukuria paskyrą klientų portale. Neverskite jų laukti per ilgai, nes jei jie negaus pranešimo per kelias minutes, jie gali pagalvoti, kad kažkas ne taip.
Ar į pirmąjį el. laišką turėčiau įtraukti kokių nors konkrečių nuorodų?
Pirmasis el. laiškas turėtų būti trumpas, tačiau jis taip pat gali palengvinti vartotojo naršymą jūsų portale.
Štai kodėl galite įtraukti kelias (daugiausia 3, jei nenorite, kad gavėjas susipainiotų) nuorodas, vedančias į, pavyzdžiui, DUK skiltį, pagrindines instrukcijas ar žodynėlį.
Ar geriausia suasmeninti pirmo kontakto el. laiškus, atsižvelgiant į kliento tipą?
Siųsti paprastus, automatizuotus el. laiškus 2021 m. nėra geriausia idėja. Pabandykite segmentuoti kontaktus ir įtraukti unikalią informaciją, susijusią su gavėjais. Naudokite suasmeninimo žymas norėdami paminėti jų prenumeratos tipą, dažniausiai pasitaikančias problemas ar datą, kai jie prisijungė prie jūsų įmonės.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
LiveAgent yra veiksmingas klientų aptarnavimo sprendimas su daugybe funkcijų ir integracijų, pagerindamas klientų patirtį ir padidindamas klientų išlaikymo rodiklį. El. laiškų šablonai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir paskatinti geresnius pirkimo sprendimus. Tai svarbu siekiant sukurti puikią klientų patirtį ir pagerinti prekės ženklo suvokimą.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
El. laiškų pradžioje svarbu sukurti teigiamą įspūdį. Tai padės veiksmingai bendrauti su klientais ir potencialiais klientais. Svarbu atkreipti dėmesį į pasisveikinimą, pirmąjį sakinį ir el. laiško ilgumą bei toną. LiveAgent siūlo šablonus, kurie padeda pradėti el. laiškus tinkamai.
Išankstinės internetinio seminaro peržiūros el. laiškų šablonai
Išankstinis internetinio seminaro el. laiškas yra svarbus, norint pritraukti dalyvius ir užtikrinti didelę auditoriją. Tai vienas geriausių būdų reklamuoti būsimus renginius.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team