Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Pirmo kontakto el. laiško šablonai

Pirmo kontakto el. laiško šablonai

Pirmieji el. laiškai yra vienas iš svarbiausių žingsnių kuriant ilgalaikius ryšius su naujais ar potencialiais klientais, kurie ką tik priėmė sprendimą pasitikėti jūsų verslu. Įspūdis, kurį palieka jūsų pirmasis/prisistatymo pranešimas, daro didžiulę įtaką jūsų el. pašto rinkodaros sėkmei. Kita vertus, tyrimai rodo, kad tik 57,7% prekės ženklų siunčia sveikinimo el. laiškus naujai užsiprenumeravusiems vartotojams.

Kas yra įvadinis/prisistatymo el. laiškas?

Prisistatymo el. laiškas arba įvadinis el. laiškas yra pirmasis, kurį jūsų prenumeratoriai ar klientai gauna iškart po pirmojo kontakto su jūsų įmone. Jis gali būti naudojamas įvairiais tikslais, pavyzdžiui, pristatyti klientams savo prekės ženklą/produktą/paslaugą, paskatinti tolesnius veiksmus ar tiesiog nuraminti klientą dėl savo pasirinkimo. Nereikėtų nuvertinti pirmojo el. laiško poveikio, skatinančio vartotojų įsitraukimą ir didinančio lojalumą prekės ženklui. Iš tiesų, tyrimai rodo, kad:

74% žmonių tikisi gauti įvadinį el. laišką iškart po to, kai užsiprenumeruos jūsų naujienlaiškį.Prenumeratoriai, gavę įvadinį el. laišką, parodo 33% didesnį susidomėjimą prekės ženklu.Vidutinis įvadinių el. laiškų atidarymo rodiklis yra 50%, todėl jie yra 86% efektyvesni nei naujienlaiškiai.
Įvadiniai laiškai atidaromi 4 kartus dažniau ir sulaukia 5 kartus daugiau paspaudimų nei įprastos el. pašto rinkodaros kampanijos.Įvadinių laiškų konversijų rodiklis yra 0,94%, palyginti su 0,10% įprastam el. laiškui.Įvadiniai el. laiškai vidutiniškai generuoja iki 320% daugiau pajamų nei kiti reklaminiai el. laiškai.
„LiveAgent“ el. laiško naujam klientui šablonas
Pirmo kontakto el. laiško pavyzdys

20 pirmojo el. laiško/įvadinio el. laiško temų pavyzdžių

Atsižvelgiant į tai, kad vien tik temos eilutė lemia, ar 47% žmonių skaitys jūsų el. laišką, ar ne, tinkama tema yra gero įvadinio el. laiško pagrindas. Štai keletas patikrintų įvadinių el. laiškų temų, kurias galite pritaikyti savo prekės ženklui ir iš karto naudoti:

  1. Malonu, kad esate su mumis! Štai nuo ko pradėti
  2. [VARDAS], džiaugiamės, kad esate su mumis!
  3. Įdomu, kaip veikia [PRODUKTAS]?
  4. Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Štai pirmosios naudingos nuorodos
  5. Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Mėgaukitės 10 USD nuolaida pirmam užsakymui
  6. Sveiki! Čia yra jūsų nuolaidos kodas
  7. Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Svarbūs tolesni veiksmai
  8. Sveiki atvykę! Štai kas bus toliau
  9. Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Jauskitės kaip namie
  10. Pasirengę gauti daugiau? Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]!
  11. Tai oficialu, jūs esate sąraše!
  12. Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS]! Susipažinkime
  13. Malonu, kad prisijungėte! Pradėkime
  14. Sveiki! Kaip galėtume padaryti [PRODUKTĄ] jums naudingesnį?
  15. Dabar, kai esate čia, pradėkime!
  16. Jūsų [PREKĖS ŽENKLAS] kelionė prasideda dabar
  17. Džiaugiamės, kad esate su mumis, [VARDAS]!
  18. Tai oficialu, jūs esate sąraše!
  19. Geras sprendimas. Sveiki atvykę į mūsų šeimą! 😊
  20. Sveiki atvykę į [PREKĖS ŽENKLAS], apsipirkite dabar ♥

5 pirmo kontakto el. laiško šablonų pavyzdžiai

Profesionalus įvadinis el. laiškas/pirmo kontakto el. laiškas naujiems klientams ar prenumeratoriams gali turėti šiuos pagrindinius elementus:

  • Parodykite dėkingumą už registraciją/tapimą klientu
  • Pakartokite vertingą savo prekės ženklo/produkto/paslaugos pasiūlymą
  • Apibrėžkite sekančius žingsnius
  • Pateikite naudingų išteklių sąrašą ir instrukcijas su raginimu veiksmui
  • Paaiškinkite, ko tikėtis tolesniuose el. laiškuose
  • Skatinkite klientus susisiekti, jei jie turi klausimų ar jiems reikia pagalbos
  • Pateikite savo kontaktinę informaciją, nuorodas į socialinius tinklus

Peržiūrėkite šiuos pirmo kontakto el. laiško šablonus, kurie gali būti naudojami jūsų verslo ryšiams.

Pirmo kontakto el. laiško šablonas naujiems prenumeratoriams

Bandomosios versijos pradžios el. laiško šablonas

Paaiškinimo apie produktą el. laiške šablonas

Naujo kliento pasveikinimo el. laiško šablonas

Naujų darbuotojų pristatymo el. laiškas kolegoms

Pirmo kontakto el. laiško šablonas – dažnai užduodami klausimai

Kada turėčiau siųsti pirmąjį el. laišką?

Sprendimo laikas

Turėtumėte siųsti pirmąjį el. laišką iškart po to, kai vartotojas sukuria paskyrą klientų portale. Neverskite jų laukti per ilgai, nes jei jie negaus pranešimo per kelias minutes, jie gali pagalvoti, kad kažkas ne taip.

Integracija

Pirmasis el. laiškas turėtų būti trumpas, tačiau jis taip pat gali palengvinti vartotojo naršymą jūsų portale.

Štai kodėl galite įtraukti kelias (daugiausia 3, jei nenorite, kad gavėjas susipainiotų) nuorodas, vedančias į, pavyzdžiui, DUK skiltį, pagrindines instrukcijas ar žodynėlį.

Ar geriausia suasmeninti pirmo kontakto el. laiškus, atsižvelgiant į kliento tipą?

Žymėjimas

Siųsti paprastus, automatizuotus el. laiškus 2021 m. nėra geriausia idėja. Pabandykite segmentuoti kontaktus ir įtraukti unikalią informaciją, susijusią su gavėjais. Naudokite suasmeninimo žymas norėdami paminėti jų prenumeratos tipą, dažniausiai pasitaikančias problemas ar datą, kai jie prisijungė prie jūsų įmonės.

Ready to put our welcome templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėčiau siųsti pirmąjį el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte siųsti pirmąjį el. laišką iškart po to, kai vartotojas sukuria paskyrą klientų portale. Neverskite jų laukti per ilgai, nes jei jie negaus pranešimo per kelias minutes, jie gali pagalvoti, kad kažkas ne taip.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar į pirmąjį el. laišką turėčiau įtraukti kokių nors konkrečių nuorodų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pirmasis el. laiškas turėtų būti trumpas, tačiau jis taip pat gali palengvinti vartotojo naršymą jūsų portale. Štai kodėl galite įtraukti keletą (daugiausia 3) nuorodų, nukreipiančių į, pavyzdžiui, DUK skiltį, pagrindines instrukcijas ar žodynėlį.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar geriausia suasmeninti pirmo kontakto el. laiškus, atsižvelgiant į kliento tipą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Siųsti paprastus, automatizuotus el. laiškus 2021 m. nėra geriausia idėja. Pabandykite segmentuoti kontaktus ir įtraukti unikalią informaciją, susijusią su gavėjais. Naudokite suasmeninimo žymas norėdami paminėti jų prenumeratos tipą, dažniausiai pasitaikančias problemas ar datą, kai jie prisijungė prie jūsų įmonės.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai