• Šablonai
  • Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai

Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai

Išlaikyti aukštą klientų išlaikymo rodiklį yra žymiai pigiau nei pritraukti naujų klientų. Be to, klientai, kuriuos jau įgijote, dažniau pirks iš jūsų vėl ir vėl. Iš tiesų, pasak „Forrester“, naujų klientų pritraukimas kainuoja penkis kartus brangiau, nei išlaikyti laimingus esamus (šaltinis). Tačiau įmonės dažnai daug daugiau investuoja į naujų klientų pritraukimą, o ne į dabartinių klientų dėmesio išlaikymą ties jų prekės ženklo produktais.

Šio požiūrio laikymasis yra klaida, kuri jūsų įmonei gali kainuoti neįsivaizduojamas pinigų sumas. „Harvard Business Review“ praneša, kad 65% įmonių pajamos gaunamos iš esamų klientų (šaltinis). „Forrester“ atliktame tyrime taip pat teigiama, kad dėl klientų praradimo įmonės per metus praranda 1,6 trln. USD.

Jei norite įsitikinti, kad jūsų esami klientai ar prenumeratoriai liks ištikimi jūsų įmonei, galite pradėti pakartotinio įtraukimo kampaniją ir išsiųsti jiems el. laiškus.

Kas yra pakartotinio įtraukimo el. laiškas? Kodėl jis yra svarbus?

Pakartotinio įtraukimo el. laiškų kampanija yra el. pašto kampanija, skirta klientams ar prenumeratoriams, kurie buvo neaktyvūs. Tikslas yra priminti jiems apie jūsų produktų ir paslaugų teikiamą naudą.

Tai specializuota kampanija, kurios tikslas – priminti savo klientams apie jūsų prekės ženklą ir paskatinti juos dar kartą sumokėti už jūsų produktus ar paslaugas. Taip pat gali būti siekiama iš naujo susisiekti su prenumeratoriais, kurių aktyvumas yra mažas. Juk kiekvienas prenumeratorius gali tapti jūsų klientu, tiesa?

Pakartotinio įtraukimo el. laiškų kampanijos turėtų būti taikomos tik neaktyviems kontaktams. Štai kodėl pirmiausia turėtumėte nustatyti neaktyvius kontaktus savo duomenų bazėje. Taip pat turite nuspręsti, kiek laiko kontaktas turi būti neaktyvus, kad būtų įtrauktas į pakartotinio įtraukimo kampaniją. Kontaktai, kuriuos nurodote kaip neaktyvius, bus įtraukti į sąrašą, kurio nariams atsiųsite pakartotinio įtraukimo el. laišką.

Siųskite pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonus iš „LiveAgent“
Siųskite el. laiškus tiesiai iš „LiveAgent“ prietaisų skydelio

Norėdami iš naujo suaktyvinti neaktyvius kontaktus ar ankstesnius klientus, į savo el. laiškus galite įtraukti kelių tipų pranešimus:

  • Paprašyti kontaktų atnaujinti savo bendravimo nuostatas.
  • Atsižvelgdami į galimas jūsų abonentų problemas.
  • Pateikdami specialius pasiūlymus, nuolaidas ar nemokamas prekes.
  • Siūlydami jiems iš naujo suaktyvinti savo prenumeratą arba atsisakyti prenumeratos.

Pradėkite sistemingai siųsti el. laiškus, tada stebėkite atidarymo rodiklį, atmetimo rodiklį ir paspaudimų rodiklį. Nuolat analizuokite rezultatus, kad galėtumėte nustatyti, kurioms kontaktų grupėms reikia skirti daugiau dėmesio.

5 pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonų idėjos

Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonas #1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonas #2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

El. laiško šablonas, siunčiamas sprendžiant galimas prenumeratorių problemas


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Pakartotinio įtraukimo el. laiško šablonas norint užduoti paprastą klausimą


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Pakartotinio įtraukimo el. laiško šablonas norint išlaikyti klientą sąraše


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 pakartotinio įtraukimo el. laiško šablono temos pavyzdžių

  • Vis dar norite gauti mūsų naujienlaiškį?
  • Ar tai atsisveikinimas?
  • Mes žinome, kad suklydome, bet galime susitarti!
  • Sveiki, [abonento vardas]! Ar tai mes, ar tai jūs?
  • Būkite sąžiningi su mumis [vardas] … Negalime ilgiau laukti
  • Ar pasiilgote mūsų? Pradėkime iš naujo!
  • Reikia pasikalbėti
  • Praėjo [dienų skaičius] nuo tada, kai paskutinį kartą kalbėjome.
  • Praėjo nemažai laiko. Skaičiavome valandas ir dienas
  • [Nuolaidos procentas] kitam pirkiniui
  • Mes jūsų pasiilgome, [vardas]
  • Ar jau išsiskirsime?
  • Ar vis dar norite palaikyti ryšį?

Pakartotinio įtraukimo el. laiškai – dažnai užduodami klausimai

Kada turėtumėte siųsti pakartotinio įtraukimo el. laišką?

Sprendimo laikas

Turėtumėte pradėti pakartotinio įtraukimo el. pašto kampaniją, susidedančią iš 3+ el. laiškų, po to, kai prenumeratorius buvo neaktyvus 30–60 dienų. Tačiau viskas priklauso nuo to, kaip dažnai paprastai siunčiate savo el. laiškus. Jei siunčiate tik mėnesinius naujienlaiškius, palaukite šiek tiek ilgiau, pavyzdžiui, 90 dienų.

Kiek pakartotinio įtraukimo el. laiškų turėtumėte išsiųsti prieš pašalindami kontaktus iš prenumeratorių sąrašų?

Kiek pakartotinio įtraukimo el. laiškų turėtumėte išsiųsti prieš pašalindami kontaktus iš prenumeratorių sąrašų?

Kaip minėta aukščiau, turėtumėte išsiųsti bent tris pakartotinio įtraukimo el. laiškus. Tada toliau analizuokite kiekvieno pranešimo rezultatus. Jei po antrojo pranešimo daug gavėjų atsisako prenumeratos, apsvarstykite galimybę atsisakyti trečiojo el. laiško siuntimo.

Kiek laiko reikia laukti iki antro pakartotinio įtraukimo el. laiško išsiuntimo?

Atsakymas

Turėtumėte palaukti mažiausiai 48 arba 72 valandas, kol neaktyviems prenumeratoriams išsiųsite kitą pakartotinio įtraukimo el. laišką.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėtumėte siųsti pakartotinio įtraukimo el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte pradėti pakartotinio įtraukimo el. pašto kampaniją, susidedančią iš 3+ el. laiškų, po to, kai prenumeratorius buvo neaktyvus 30–60 dienų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek pakartotinio įtraukimo el. laiškų turėtumėte išsiųsti prieš pašalindami kontaktus iš prenumeratorių sąrašų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kaip minėta aukščiau, turėtumėte išsiųsti bent tris pakartotinio įtraukimo el. laiškus. Tada toliau analizuokite kiekvieno pranešimo rezultatus. Jei po antrojo pranešimo daug gavėjų atsisako prenumeratos, apsvarstykite galimybę atsisakyti trečiojo el. laiško siuntimo.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek laiko reikia laukti iki antro pakartotinio įtraukimo el. laiško išsiuntimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turėtumėte palaukti mažiausiai 48 arba 72 valandas, kol neaktyviems prenumeratoriams išsiųsite kitą pakartotinio įtraukimo el. laišką.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai