• Šablonai
  • Prieš išpardavimą siunčiamų el. laiškų šablonai

Prieš išpardavimą siunčiamų el. laiškų šablonai

Planuodami reklaminę išpardavimo kampaniją, turite galvoti apie ją plačiau nei tik apie kainos sumažinimą. Nors tradiciškai išpardavimas reiškė sezoninių atsargų pertekliaus arba nereikalingų produktų atsikratymą, padėtis taip stipriai pasikeitė, kad paties žodžio išpardavimas reikšmė gali būti interpretuojama gana plačiai.

Nors kiekvienos išpardavimų reklamos kampanijos pagrindinis tikslas iš esmės yra parduoti neparduotas prekes, įmonės gali pasinaudoti šia galimybe ir išsikelti naujus uždavinius bei pasiekti papildomų tikslų.

Pažiūrėkime, kaip galite pasinaudoti šiomis iniciatyvomis, kad gautumėte trumpalaikę ir ilgalaikę naudą, ir kaip jūsų reklaminė akcija gali išnaudoti visą savo potencialą panaudojant prieš išpardavimą siunčiamus el. laiškus.

Išpardavimų reklamavimo kampanijų privalumai

Esamų klientų lojalumo didinimas

Pardavimo kampanijos suteikia puikią galimybę padidinti klientų lojalumą. Visas su išpardavimu susijęs šurmulys vilios esamus klientus, tačiau taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad jie yra labiau linkę pirkti iš jūsų net ir be pardavimo nuolaidų. Jiems akcijos yra tik papildoma nauda.

Pasistenkite nuolatiniams klientams pasiūlyti ką nors ypatingo, kad jie taptų dar lojalesni jūsų prekės ženklui ir turėtų daugiau priežasčių sugrįžti.

Naujų klientų pritraukimas

Grupė

Pardavimų akcijų kampanija gali būti puiki galimybė pasiekti naują auditoriją ir pritraukti naujų klientų, paskatinant juos pirkti jūsų el. parduotuvėje.

Visiškai akivaizdu, kad kainų sumažinimas pritrauks daug potencialių klientų. Tačiau, taip pat galite pasinaudoti tokiomis galimybėmis, kad įtikintumėte juos, jog jūsų e. prekybos verslas skiriasi nuo kitų įmonių, ir parodytumėte naujiems klientams, kad žinote jų poreikius ir sprendžiate jų problemas. Jei sugebėsite tai padaryti, tikėtina, kad ateityje jie taps nuolatiniais klientais.

Trumpalaikis pardavimų pagerėjimas

Ataskaitos

Pardavimų akcijų kampanija taip pat gali pritraukti tuos, kurie negali sau leisti įsigyti jūsų produktų, kai jų kaina yra įprasta. Todėl tai yra galimybė paskatinti juos atlikti taip vadinamus vienkartinius pirkimus. Jie tikriausiai netaps jūsų lojaliais klientais, bet vis tiek galite padidinti pajamas, jei atkreipsite jų dėmesį.

Akivaizdu, kad kiekviena kampanija, kurioje pirkėjams pritraukti taikomos nuolaidos, turi būti gerai suplanuota ir atitikti maržas, jei norima, kad ji išliktų pelninga. Esmė ta, kad marža, kurią prarandate siūlydami nuolaidas, turi būti kompensuojama didesne pardavimo apimtimi. Kad tai pasiektumėte, privalote reklamuoti savo išpardavimą ir išskirti jį iš konkurentų.

Vienas geriausių būdų užtikrinti, kad jūsų pardavimo skatinimo kampanija būtų sėkminga, – siųsti išankstinius el. laiškus apie akcijas ar išpardavimus tiems, kurie gali būti suinteresuoti įsigyti jūsų produktų mažesnėmis kainomis. Sukūrėme keletą priešpardaviminių el. laiškų šablonų, kurie padės jums pranešti šią naujieną savo klientų ir potencialių klientų duomenų bazei.

Prieš pardavimą siunčiamo el. laiško šablono pritaikymas
Išsisaugokite, pritaikykite ir išsiųskite mūsų prieš pardavimo akcijas siunčiamų el. laiškų redaguotus šablonus tiesiai iš „LiveAgent“

Prieš pardavimą siunčiamo el. laiško temos eilutės

  • Mūsų metinis išpardavimas jau beveik čia!
  • Mūsų naujausios kolekcijos kainos sumažės po [X] dienų
  • Jau netrukus – [pavasario/vasaros/Kalėdų] išpardavimas
  • Akcija: ja greitai [prekėms] bus taikoma iki 50 % nuolaida
  • Išpardavimas: nuo rytojaus iki 70 % pigiau
  • Sekite naujienas: mūsų kainos netrukus gerokai sumažės.
  • Nusistatykite priminimą apie mūsų po mėnesio prasidėsiantį „Juodojo penktadienio“ išpardavimą!
  • [Pavasario/vasaros/Kalėdų] IŠPARDAVIMAS prasideda po [X] savaičių
  • Būtinai apsilankykite mūsų svetainėje po [X] dienų…
  • Nepraleiskite mūsų sezoninio išpardavimo!

Prieš išpardavimą siunčiamų el. laiškų šablonai

Prieš išpardavimą siunčiamo el. laiško šablonas Nr. 1 


Hello [name],

We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.

Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!

Stay tuned!

Prieš išpardavimą siunčiamo el. laiško šablonas Nr. 2


Dear [name]!

[Company name] is having a big sale really soon!

You can expect up to 70% discounts on selected items.

Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?

Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!

Prieš išpardavimą siunčiamo el. laiško šablonas Nr. 3


Hey [name],

Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!

The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].

We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.

With love,
[Company Team]

Prieš išpardavimą siunčiamo el. laiško šablonas Nr. 4


Hi [name],

The countdown to our annual sale has started.

The number of items is limited, and we won’t be restocking.

Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.

Visit our website to learn more [link]

Prieš išpardavimą siunčiamų el. laiškų šablonai – dažnai užduodami klausimai

Kaip anksti turėčiau informuoti esamus ir potencialius klientus apie būsimus išpardavimus ar dideles akcijas?

Išsprendimo laikas

Tai priklauso nuo jūsų bendros komunikacijos strategijos kiekvienai kampanijai, bet, kaip pavyzdžiui, galite pradėti prieš mėnesį ar dvi savaites. Nepradėkite per anksti, nes jūsų klientai gali pamiršti apie kampaniją ir jos nepastebėti.

Ar apie būsimus išpardavimus turėčiau informuoti visą savo duomenų bazę?

Ar apie būsimus išpardavimus turėčiau informuoti visą savo duomenų bazę?

Tai priklauso nuo jūsų verslo tipo – galbūt norėsite informuoti visus savo kontaktus arba tik kai kuriuos iš jų. Pavyzdžiui, jei siūlote paslaugas pagal prenumeratos modelį ir nenorite, kad prenumeratos klientai pradėtų mokėti mažiau, būtų protinga jų neįtraukti į pašto sąrašus, informuojančius apie būsimus išpardavimus.

Ar turėčiau informuoti savo el. pašto adresatus apie nuolaiadų dydį prieš prasidedant išpardavimams?

Ar turėčiau informuoti savo el. pašto adresatus apie nuolaiadų dydį prieš prasidedant išpardavimams?

Apie tai yra įvairių nuomonių. Kai kurios įmonės nori sudominti klientus, nepranešdamos jiems apie galutines sumažintas kainas, kol neprasideda tikrasis išpardavimas, nes tai gali paskatinti juos atidžiai sekti kampaniją. Kitos įmonės nuolaidas atskleidžia pačioje pradžioje, o tai gali paskatinti potencialius klientus išsisaugoti ir pasiruošti pardavimo datai.

Try LiveAgent today

Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip anksti turėčiau informuoti esamus ir potencialius klientus apie būsimus išpardavimus ar dideles akcijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai priklauso nuo jūsų bendros komunikacijos strategijos kiekvienai kampanijai, bet, kaip pavyzdžiui, galite pradėti prieš mėnesį ar dvi savaites. Nepradėkite per anksti, nes jūsų klientai gali pamiršti apie kampaniją ir jos nepastebėti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar apie būsimus išpardavimus turėčiau informuoti visą savo duomenų bazę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai priklauso nuo jūsų verslo tipo – galbūt norėsite informuoti visus savo kontaktus arba tik kai kuriuos iš jų. Pavyzdžiui, jei siūlote paslaugas pagal prenumeratos modelį ir nenorite, kad prenumeratos klientai pradėtų mokėti mažiau, būtų protinga jų neįtraukti į pašto sąrašus, informuojančius apie būsimus išpardavimus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau informuoti savo el. pašto adresatus apie nuolaiadų dydį prieš prasidedant išpardavimams?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Apie tai yra įvairių nuomonių. Kai kurios įmonės nori sudominti klientus, nepranešdamos jiems apie galutines sumažintas kainas, kol neprasideda tikrasis išpardavimas, nes tai gali paskatinti juos atidžiai sekti kampaniją. Kitos įmonės nuolaidas atskleidžia pačioje pradžioje, o tai gali paskatinti potencialius klientus išsisaugoti ir pasiruošti pardavimo datai.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    ×
    Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

    Esame prieinami keliomis datomis

    Prisiregistruoti demonstracijai