Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • El. laiško naujam klientui šablonai

El. laiško naujam klientui šablonai

Klientų lojalumo užtikrinimas ir naujų potencialių klientų pritraukimas yra du svarbiausi visų skaitmeninės rinkodaros strategijų tikslai. Tai nėra lengvai pasiekiami tikslai, tačiau yra tam tikrų veiksmų, kurių galite imtis norėdami įgyti naujų klientų ir išlaikyti esamus klientus laimingus.

Taigi kaip tai padaryti? Tiesiogiai bendraukite su vartotojais ir informuokite juos apie savo produktus ar paslaugas, tuo pačiu teikdami vertę. Galite sustiprinti jų pasitikėjimą abipusiai naudingu būdu – siųsdami el. laiškus naujam klientui.

El. laiško naujam klientui šablonai
„LiveAgent“ leidžia siųsti el. laiškus tiesiai iš bilietų sistemos informacijos suvestinės

Kas yra el. laiškas, siunčiamas tapus klientu? Kodėl tai svarbu?

Kai klientas perka produktą ar paslaugą, prekybininkas nenori, kad jis gailėtųsi dėl šių investicijų, nes patenkintas klientas labiau linkęs pirkti kitą to paties verslo produktą. Štai kuo naudingas el. laiškas, siunčiamas tapus klientu. Tai metodas, padedantis klientams teisingai naudotis įsigytais produktais ar paslaugomis.

Jei norite pagerinti savo verslo ir klientų sąveiką, geras pasirinkimas yra įdiegti tapimo klientu strategiją. Tai padarius, bus lengviau su jais bendrauti ir kurti vertę. Iš esmės tai yra yra platesnės strategijos, susijusios su ryšiais su nauju klientu, dalis.

„LiveAgent“ el. laiškas, siunčiamas tapus klientu
„LiveAgent“ el. laiškas, siunčiamas tapus klientu

Bet ką tai turi bendro su skaitmenine rinkodara?

Atsižvelgiant į tai, kad rinkodara daugiausia grindžiama skaitmeninėmis priemonėmis, kanalais ir strategijomis, būtina investuoti į praktiškus, efektyvius ir sėkmingus komunikacijos kanalus, tokius kaip el. pašto rinkodara. Štai kodėl didžioji dalis jūsų strategijos turėtų būti pritaikoma naudojant asmeniškus ir tikslingus el. laiškus, siunčiamus naujiems vartotojams.

5 el. laiško, siunčiamo naujam klientui, idėjos

El. laiškas naujam klientui 


Konkretaus žmogaus parašytas el. laiškas, siunčiamas naujam klientu

El. laiškas, siunčiamas naujam klientu su padėka

El. laiškas, siunčiamas naujam klientu, pradėjus naudotis bandomąja versija

Į produktą orientuotas pasveikinimo el. laiškas

El. laiško naujam klientui šablono temų pavyzdžiai

  • Sveiki, [vardas ir pavardė], tai [įmonė]
  • [vardas], sveiki atvykę į [įmonės] bendruomenę!
  • [vardas], pradėkime!
  • [vardas], jūs nusipelnėte geriausio
  • Sveiki, [vardas], tai [įmonė]. Štai jūsų paslaugų įkainiai
  • Naujokas [įmonių] pasaulyje?
  • Ar pasikliaujate sėkme?
  • Domitės naujomis galimybėmis?
  • Ar pasakėte „[daiktavardis, susietas su įmonės pavadinimu]?“ Sveiki atvykę į [įmonę]!
  • Pasiruošę [veiklai, susijusiai su jūsų įmonės produktu/paslauga]?
  • Pasirengę pokyčiams? Sveiki atvykę į [įmonė]
  • Štai kaip pradėti naudoti [produktą/paslaugą] iš [įmonės]
  • Prisijunkite prie savo [įmonės] paskyros
  • 4 būdai, kaip pradėti naudotis [produktu/paslauga]
  • Sveiki atvykę [įmonę]: svarbūs sekantys žingsniai
  • Sveiki! Štai 5 svarbiausi dalykai, kuriuos reikia žinoti
  • Sveiki atvykę į [įmonės] pasaulį
  • Sveiki atvykę į [įmonę]! Jauskitės kaip namie
  • Tai bus jūsų naujas mėgstamas [produktas]

El. laiško naujam klientui šablonai – patarimai ir geriausia praktika, kurios reikia laikytis

1. Pažinkite savo klientus

Pažinti vartotoją yra būtina visose organizacijos srityse, tačiau, kai kalbame apie naują klientą, tai tampa privaloma.

2. Tinkinkite savo el. laiškus naujam klientui

Kiekvienas vartotojas gali turėti skirtingą problemą, kurią reikia išspręsti, arba skirtingus produkto ar paslaugų teikėjo lūkesčius, todėl jūsų el. laiškai turėtų tai pabrėžti. Ar galite įsivaizduoti, kad kirpėjas atlieka tą patį kirpimą visiems savo klientams?

Ne? (Jei atsakėte teigiamai, atsiųskite man tos kirpėjos adresą, nes šis kirpimas turi būti fenomenalus!)

3. Greitai užtikrinkite savo kliento sėkmę

Jei klientas nusipirko jūsų produktą ar paslaugą, jūs turite pateikti jam puikių rezultatų ir tai padaryti kuo greičiau. Todėl darykite viską, kad padėtumėte jiems kuo geriau išnaudoti jūsų produktą ar paslaugą. Parodykite jiems, kad verta investuoti laiko ir pinigų.

4. Neduokite alkanam žmogui žuvies, bet išmokykite jį žvejoti

Dabar, kai paaiškinote savo klientui, kaip naudoti jūsų produktą ar paslaugą, jis žino apie visus produkto teikiamus pranašumus. Per trumpą laiką jūsų klientai sulaukė sėkmės jūsų produkto dėka.

Bet ar jūs juos išmokėte, kaip pasiekti šį rezultatą, ar tik pristatėte jiems rezultatą?

Neleiskite savo klientams priklausyti nuo jūsų komandos. Jie turi būti pakankamai savarankiški ir gauti pakankamai žinių, kad galėtų savarankiškai naudotis produktu. Jūsų vaidmuo yra padėti jiems sėkmingai tai padaryti.

5. Gerai struktūrizuokite savo komandą

Jūsų komanda, kuri yra atsakinga už naujus klientus, yra esminė grandis, turinti užtikrinti, kad jie visi sėkmingai galėtų naudotis produktu.

Viskas turi būti gerai suplanuota ir organizuota, jūsų pusėje turi būti specialistai, kurie imasi spręsti kliento problemas.

El. laiško naujam klientui šablonai – dažnai užduodami klausimai

Kada turėtumėte išsiųsti el. laišką naujam klientui?

Sprendimo laikas

Pirmasis el. laiškas turėtų būti išsiųstas praėjus kelioms minutėms po to, kai klientas užsiregistravo ar nusipirko produktą/paslaugą. Kodėl po kelių minučių? Nes automatinio el. laiško siuntimas iš karto atrodo per daug nenatūraliai. Gali būti akivaizdu, kad siunčiate automatinius el. laiškus, tačiau stenkitės būti kuo labiau asmeniški.

Kokio ilgumo turėtų būti el. laiškas naujam klientui?

El. laiško naujam klientui šablonai

El. laiškas naujam klientui turėtų būti nuo 60 iki 130 žodžių. Pirmasis pranešimas turi būti kuo trumpesnis ir paprastesnis. Neapkraukite jų per dideliu informacijos kiekiu.

Be to, kiekvieną kartą gavę naują klientą paprašykite atsiliepimų, kad galėtumėte nuolat tobulinti savo aptarnavimą.

Kokios struktūros turėtų būti el. laiškas naujam klientui?

Pranešimų šablonai

Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirstytas į atskiras pastraipas. Gavėjai stengiasi peržvelgti el. laiškus per kelias sekundes, atkrepdami dėmesį tik į bendrus raktinius žodžius ir temas. Jei jie pastebės ką nors svarbaus, jie sulėtins tempą ir atidžiau perskaitys jūsų pranešimą. Parašykite el. laišką, tada ištrinkite pusę žodžių ir peržiūrėkite juos, kad pašalintumėte dar kelis. Tada jūs būsite arti to, kad liktų tik pagrindinė informacija.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėtumėte išsiųsti el. laišką naujam klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pirmasis el. laiškas turėtų būti išsiųstas praėjus kelioms minutėms po to, kai klientas užsiregistravo ar nusipirko produktą/paslaugą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgumo turėtų būti el. laiškas naujam klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “El. laiškas naujam klientui turėtų būti nuo 60 iki 130 žodžių. Pirmasis pranešimas turi būti kuo trumpesnis ir paprastesnis. Neapkraukite jų per dideliu informacijos kiekiu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios struktūros turėtų būti el. laiškas naujam klientui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirstytas į atskiras pastraipas. Gavėjai stengiasi peržvelgti el. laiškus per kelias sekundes, atkrepdami dėmesį tik į bendrus raktinius žodžius ir temas.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai