El. laiško šablonai naujiems klientams, skirti gerinti lojalumą ir pritraukti naujus klientus. Straipsnyje siūlomos kelių tipo paskatos ir atitinkami šablonai, kad bendravimas su klientais būtų efektyvus ir individualizuotas.
Klientų lojalumo užtikrinimas ir naujų potencialių klientų pritraukimas yra du svarbiausi visų skaitmeninės rinkodaros strategijų tikslai. Tai nėra lengvai pasiekiami tikslai, tačiau yra tam tikrų veiksmų, kurių galite imtis norėdami įgyti naujų klientų ir išlaikyti esamus klientus laimingus.
Taigi kaip tai padaryti? Tiesiogiai bendraukite su vartotojais ir informuokite juos apie savo produktus ar paslaugas, tuo pačiu teikdami vertę. Galite sustiprinti jų pasitikėjimą abipusiai naudingu būdu – siųsdami el. laiškus naujam klientui.
Kai klientas perka produktą ar paslaugą, prekybininkas nenori, kad jis gailėtųsi dėl šių investicijų, nes patenkintas klientas labiau linkęs pirkti kitą to paties verslo produktą. Štai kuo naudingas el. laiškas, siunčiamas tapus klientu. Tai metodas, padedantis klientams teisingai naudotis įsigytais produktais ar paslaugomis.
Jei norite pagerinti savo verslo ir klientų sąveiką, geras pasirinkimas yra įdiegti tapimo klientu strategiją. Tai padarius, bus lengviau su jais bendrauti ir kurti vertę. Iš esmės tai yra yra platesnės strategijos, susijusios su ryšiais su nauju klientu, dalis.
Bet ką tai turi bendro su skaitmenine rinkodara?
Atsižvelgiant į tai, kad rinkodara daugiausia grindžiama skaitmeninėmis priemonėmis, kanalais ir strategijomis, būtina investuoti į praktiškus, efektyvius ir sėkmingus komunikacijos kanalus, tokius kaip el. pašto rinkodara. Štai kodėl didžioji dalis jūsų strategijos turėtų būti pritaikoma naudojant asmeniškus ir tikslingus el. laiškus, siunčiamus naujiems vartotojams.
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Pažinti vartotoją yra būtina visose organizacijos srityse, tačiau, kai kalbame apie naują klientą, tai tampa privaloma.
Kiekvienas vartotojas gali turėti skirtingą problemą, kurią reikia išspręsti, arba skirtingus produkto ar paslaugų teikėjo lūkesčius, todėl jūsų el. laiškai turėtų tai pabrėžti. Ar galite įsivaizduoti, kad kirpėjas atlieka tą patį kirpimą visiems savo klientams?
Ne? (Jei atsakėte teigiamai, atsiųskite man tos kirpėjos adresą, nes šis kirpimas turi būti fenomenalus!)
Jei klientas nusipirko jūsų produktą ar paslaugą, jūs turite pateikti jam puikių rezultatų ir tai padaryti kuo greičiau. Todėl darykite viską, kad padėtumėte jiems kuo geriau išnaudoti jūsų produktą ar paslaugą. Parodykite jiems, kad verta investuoti laiko ir pinigų.
Dabar, kai paaiškinote savo klientui, kaip naudoti jūsų produktą ar paslaugą, jis žino apie visus produkto teikiamus pranašumus. Per trumpą laiką jūsų klientai sulaukė sėkmės jūsų produkto dėka.
Bet ar jūs juos išmokėte, kaip pasiekti šį rezultatą, ar tik pristatėte jiems rezultatą?
Neleiskite savo klientams priklausyti nuo jūsų komandos. Jie turi būti pakankamai savarankiški ir gauti pakankamai žinių, kad galėtų savarankiškai naudotis produktu. Jūsų vaidmuo yra padėti jiems sėkmingai tai padaryti.
Jūsų komanda, kuri yra atsakinga už naujus klientus, yra esminė grandis, turinti užtikrinti, kad jie visi sėkmingai galėtų naudotis produktu.
Viskas turi būti gerai suplanuota ir organizuota, jūsų pusėje turi būti specialistai, kurie imasi spręsti kliento problemas.
Pirmasis el. laiškas turėtų būti išsiųstas praėjus kelioms minutėms po to, kai klientas užsiregistravo ar nusipirko produktą/paslaugą. Kodėl po kelių minučių? Nes automatinio el. laiško siuntimas iš karto atrodo per daug nenatūraliai. Gali būti akivaizdu, kad siunčiate automatinius el. laiškus, tačiau stenkitės būti kuo labiau asmeniški.
El. laiškas naujam klientui turėtų būti nuo 60 iki 130 žodžių. Pirmasis pranešimas turi būti kuo trumpesnis ir paprastesnis. Neapkraukite jų per dideliu informacijos kiekiu.
Be to, kiekvieną kartą gavę naują klientą paprašykite atsiliepimų, kad galėtumėte nuolat tobulinti savo aptarnavimą.
Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirstytas į atskiras pastraipas. Gavėjai stengiasi peržvelgti el. laiškus per kelias sekundes, atkrepdami dėmesį tik į bendrus raktinius žodžius ir temas. Jei jie pastebės ką nors svarbaus, jie sulėtins tempą ir atidžiau perskaitys jūsų pranešimą. Parašykite el. laišką, tada ištrinkite pusę žodžių ir peržiūrėkite juos, kad pašalintumėte dar kelis. Tada jūs būsite arti to, kad liktų tik pagrindinė informacija.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team