Kuponų el. laiškų šablonai

Ar yra klientui kas nors labiau sugundančio pirkti nei nuolaidų kupono įteikimas? Jausmas, kad norimą daiktą galima įsigyti už mažesnę kainą, dažnai suteikia klientams paskutinį postūmį, kurio jiems reikia, kad įsigytų prekę ar paslaugą, kurią jie norėjo įsigyti.

Vis daugiau įmonių perkelia parduotuves į internetą ir įsitraukia į e. prekybos pasaulį. Todėl kuo daugiau rinkodaros strategijų panaudosite savo internetinėje parduotuvėje, tuo daugiau turėsite galimybių išsiskirti iš konkurentų. Nuolaidų kuponai yra puikus technikos, pritraukiančios tiek esamus, tiek potencialius klientus, pavyzdys. Tiesą sakant, kai kurių neseniai atliktų tyrimų duomenimis, 77 % vartotojų, pasinaudoję kuponais, išleidžia nuo 10 iki 50 JAV dolerių daugiau nei ketino, o 68 % jų mano, kad kuponai didina klientų lojalumą (šaltinis).

Kas yra kuponų naudojimas?

Kuponų naudojimas suprantamas kaip bet kokia skaitmeninės rinkodaros strategija, kuria siekiama didinti pardavimus ir pritraukti daugiau klientų naudojant nuolaidų kuponus. Nuolaidų kuponai egzistavo visada. Tradicinėje aplinkoje kuponai būdavo (o kai kuriais atvejais vis dar yra) iškerpami iš brošiūrų ar žurnalų ir naudojami parduotuvėje. Tobulėjant technologijoms, dabar kuponai dažniau naudojami kaip kodai, kurie įvedami per atsiskaitymo procesą interneto platformose (arba parduotuvėse).

Paprastai rinkodaros kampanijas, kuriose naudojami kuponai, įgyvendinti labai paprasta. Įvairiose klientų valdymo sistemose siūlomi įskiepiai, generuojantys kodus, kuriuos naudotojai gali taikyti atsiskaitymo pabaigoje.

El. laiškų šablonų tinkinimas
El. laiškų šablonų tinkinimas

Kuponų naudojimo rinkodaros strategijoje privalumai

  • Kuponus lengva naudoti ir greitai inkorporuoti. Tereikia sukurti kodą (pvz., KALEDOS), susieti jį su tam tikra nuolaida savo e. prekybos sistemoje ir pasidalyti kuponu su klientais.
  • Kuponų kampanijos suteikia realių ir naudingų įžvalgų. Galite įvertinti kampanijos pasisekimą ir kanalų, kuriuose reklamuojate kodą, našumą patikrinę kiek vartotojų pasinaudojo atitinkamu kuponu.
  • Kuponai padeda ugdyti klientų lojalumą. Kaip minėta, klientai mano, kad kuponai didina lojalumą. Norėdami kuo geriau tuo pasinaudoti, galite sukurti el. pašto kampanijas nuolatiniams klientams ir apdovanoti juos siūlydami išskirtinius nuolaidų kuponus.
  • Paliktų vežimėlių susigrąžinimas. Galite pasiūlyti nuolaidų kuponus per pakartotinės rinkodaros arba el. pašto kampanijas, skirtas naudotojams, palikusiems krepšelius. Tai gali paskatinti juos užbaigti užsakymą.
  • Kuponus galite naudoti naujo produkto reklamai.

Yra daugybė būdų, kaip galite klientams pasiūlyti kuponų. Vienas iš populiariausių būdų – el. pašto rinkodara, kai kuponai siunčiami tiesiai į kliento pašto dėžutę.

Kuponų el. laiškų temos eilutės

  • Sutaupykite [X] % kitam pirkimui…
  • Turime jums kai ką ypatingo!
  • Laikas nuolaidų kuponui!
  • Nedidelė padėka už paskutinį pirkimą 
  • Už kitą užsakymą galite mokėti [X] % mažiau
  • Ilgai nesimatėme. Apsilankykite mūsų parduotuvėje dar kartą ir gaukite [X] % nuolaidą
  • Dėkojame, kad esate mūsų klientas. Turime jums dovanėlę
  • Atsiimkite savo [X] % nuolaidą
  • Panaudokite šį kodą ir sutaupykite iki [X] %
  • [XXXX] – naudokite šį kodą kasoje ir už savo mėgstamą [produktą/paslaugą] sumokėkite mažiau

Kuponų el. laiškų šablonai

Kupono el. laiško šablonas Nr. 1 


Hello [name],

Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.

Follow this link to use your coupon now [link]

Kupono el. laiško šablonas Nr. 2


[Name], thank you for being our client…

We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.

If it’s the price, then…

GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!

Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:

[code]

Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!

Button: SHOP NOW

Kupono el. laiško šablonas Nr. 3


Dear [name],

Thank you for placing an order with [name of the store].

We hope that [product/service] will make your life easier.

We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.

Just use the code [code] at checkout*.

*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.

Kupono el. laiško šablonas Nr. 4


Save [X]% off of your next order.

[Name], [#] days have passed since your last order.

We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:

[code]

It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!

Go to our store to redeem the coupon: [link].

Kupono el. laiško šablonas Nr. 5


Hello [name],

Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.

This means that you get a [X]% discount on your next purchase!

Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.

Button: Go to the store

Kupono el. laiško šablonai – dažnai užduodami klausimai

Kaip dažnai turėčiau siūlyti kuponus?

Atsakymo laikas

Kuponų kampanijų dažnumas priklauso nuo daugelio aspektų, todėl kiekviena bendrovė turėtų jas kruopščiai planuoti. Jei esate kuponų naujokas, geriau kuponus siūlyti tik ypatingomis progomis, pavyzdžiui, naujų produktų pristatymo proga. Nesiūlykite nuolaidų per dažnai, nes tai gali turėti neigiamos įtakos jūsų įmonės veiklos rezultatams arba gali tapti taip įprasta jūsų klientams, kad jie nebenorės mokėti visos kainos už bet kurį jūsų produktą ar paslaugą ir pirks vien tik su kuponais.

Kokiomis progomis geriausia klientams siūlyti kuponus?

Atidaryta dovana su nuolaida viduje

Galite pradėti pasiūlydami klientams kuponus ypatingoms progoms, pavyzdžiui, Kalėdoms, juodajam penktadieniui ar sausio išpardavimams. Šiais laikotarpiais žmonės ir taip yra labiau linkę leisti pinigus, todėl tikėtina, kad jūsų kampanijos bus sėkmingesnės. Taip pat galite apsvarstyti galimybę kuponus klientams dovanoti per jų gimtadienius ar vietines šventes.

Kurios įmonės yra geros kuponų rinkodaros specialistės?

Klientų pasitenkinimo vertinimas

Jei ieškote pavyzdžių, būtinai turėtumėte išanalizuoti „Amazon“ kuponų strategiją. „Banana Republic“ ir „H&M“ taip pat gerai žinomos dėl sezoninių išpardavimų, kurie paremti kuponų rinkodara. „Shopify“ kuponų kampanijos taip pat sėkmingai mažina krepšelio atsisakymo rodiklius.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How often should I offer coupons?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The frequency of couponing campaigns are dependant on many aspects and should be planned carefully by each company. If you are new to couponing, it’s better to only offer coupons for special occasions like product launches. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What occasions are best to offer customers coupons?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can start by offering customers coupons on special occasions like Christmas, Black Friday, or January sales. People are more willing to spend money during these periods anyway, so your campaigns will be more likely to succeed.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Which companies are good at coupon marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If you are looking for benchmarks, you should definitely analyze Amazon’s couponing strategy. The Banana Republic and H&M are also well-known for their seasonal sales supported by coupon marketing. ” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai