• Šablonai
  • Prekių išpardavimo el. laiškų šablonai

Prekių išpardavimo el. laiškų šablonai

Reklaminės pardavimo kampanijos padeda lengviau įtikinti potencialius klientus pirkti. Kad viskas vyktų sklandžiai, internetinių parduotuvių savininkai turi iš anksto pasirengti metiniams išpardavimams ir akcijoms.

Pardavimų skatinimo strategijos skaitmeninėje rinkodaroje

Atėjo laikas pripažinti, kad išpardavimai nebe tokie, kokie buvo anksčiau. Šiandien nuolaidos ir akcijos vyksta ištisus metus, ypač e. prekybos sektoriuje. Todėl potencialiems klientams išpardavimai nebeatrodo tokie ypatingi ir vis sunkiau įtikinti klientus pirkti.

Prieš pradėdami, turime pabrėžti vieną skirtumą. Nors visus metus galite įsigyti prekių sumažintomis kainomis, techniškai tai nėra tas pats, kas visiškas išpardavimas. Štai kaip juos atskirti:

  • Terminas „nuolaida“ gali būti suprantamas kaip tam tikrų prekių kainos sumažinimas, paprastai sezono pabaigoje. Nuolaidos paprastai taikomos tam tikrais metų laikais arba progomis. Daugelyje šalių galioja specialios taisyklės ir sąlygos, kurių įmonių savininkai turi laikytis organizuodami nuolaidų pardavimų skatinimo kampaniją.
  • Specialūs pasiūlymai suteikia galimybę įsigyti prekių už mažesnę kainą, tačiau jiems netaikomos pardavimo sąlygos. Pavyzdžiui, galite reklamuoti tam tikrų produktų pasiūlymą „3 už 2 kainą“.
  • Likučiai – tai nukainotos prekės, kurių vertė sumažėjo dėl nusidėvėjimo, netinkamo naudojimo, senėjimo, gamybos defektų ar kitų priežasčių.

Jei norite sužinoti daugiau apie pardavimų skatinimo kampanijų privalumus, peržiūrėkite mūsų priešpardaviminių el. laiškų šablonus.

El. laiško šablono tinkinimas
Pritaikykite el. laiškų šablonus tiesiogiai „LiveAgent“ sistemoje

Norėdami pasiūlyti protingą pardavimo ar konkrečių nuolaidų strategiją, turite grįžti prie likusios rinkodaros plano dalies ir paklausti savęs, ką norite pasiekti.

Vienas iš svarbiausių išpardavimo reklamavimo kampanijos elementų yra el. pašto rinkodara. Teoriškai naudoti el. laiškus pardavimo skatinimo priemonėms labai paprasta: produktų paveikslėlių ir informacijos apie nuolaidas turėtų pakakti, tiesa? Tikrovė nėra tokia paprasta. Kiekviena reklaminė žinutė turėtų būti platesnės santykių su klientais kūrimo strategijos dalis. Todėl labai svarbu žinoti, kaip tobulinti pasiūlymų dizainą, balso toną, dažnumą ir kūrybiškumą, kad jie duotų norimų rezultatų.

Parinkome penkis galingus produktų pardavimo el. laiškų šablonus, kurie padės bendrauti su potencialiais klientais ir informuoti juos apie kitą jūsų didelį išpardavimą.

Produktų išpardavimo el. laiškų šablonų temos eilutės

  • PASKUBĖKITE, kol nepraleidote progos!
  • Mūsų išpardavimo kampanija prasideda už 3…2…1…
  • Gaukite [X] % nuolaidą!
  • Liko tik [X] puikių pasiūlymų dienos…
  • [X] % nuolaida VISKAM
  • Nuolaidos iki [X] %
  • Įsigykite geriausias prekes už beprotiškai žemas kainas
  • [Sezono] išpardavimas – nuolaidos iki [X] %
  • Trumpam sumažinome kainas. Nepraleiskite progos
  • Pasisveikinkite su [įmonės] mažomis kainomis
  • Pati geriausia diena!
  • Ei jūs… taip – jūs! Mūsų el. parduotuvėje ką tik prasidėjo naujas išpardavimas

Prekių išpardavimo el. laiškų šablonai

Prekių išpardavimo el. laiško šablonas Nr. 1


Hello [name],

Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.

All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!

Here are just a few examples:

[A table presenting discounted items with previous and new prices].

Click here to check out the offer [link].

Happy shopping!

Prekių išpardavimo el. laiško šablonas Nr. 2


CHECK OUT THE MOST IRRESISTIBLE OFFERS

Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.

The sale is on for:

[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds

BUY NOW

Prekių išpardavimo el. laiško šablonas Nr. 3


Take an extra [X]% off of items that are already discounted by up to [Y]%

[image]

You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.

Hurry up. Your closet will thank you!

YOUR MAGIC CODE: [promo code]

Prekių išpardavimo el. laiško šablonas Nr. 4


Thanks for being you!

We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.

Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.

[button] ACCESS THE STORE

Prekių išpardavimo el. laiško šablonas Nr. 5


Hey [Name]

Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!

[button] SHOP

Prekių išpardavimo el. laiškų šablonai – dažnai užduodami klausimai

Kiek išpardavimo reklamos kampanijos el. laiškų turėčiau siųsti vienos kampanijos metu?

Bendrinimo į išorines vietas mygtukas

Galutiniam sprendimui įtakos gali turėti daug aspektų. Pirmasis – kampanijos trukmė. Antrasis, jūsų domeno reputacija ir ankstesnės kampanijos statistika (atvertų laiškų skaičius, paspaudimų skaičius ir atmetimo rodiklis). Ir galiausiai – atsiliepimai iš jūsų duomenų bazės. Visada įsiklausykite į klientų atsiliepimus. Jei jie pradeda atsakinėti į jūsų el. laiškus, sakydami, kad nebenori gauti iš jūsų el. laiškų, turėtumėte nedelsdami pašalinti juos iš atitinkamų adresatų sąrašų.

Kokio ilgio turėtų būti išpardavimo reklamos el. laiškas?

Atidarytas el. laiškas su padėka ir dovana

Šio tipo el. laiškai gali būti ilgesni nei paprasčiausi informaciniai el. laiškai, kuriuos siunčiate. Jais perteikiate žinutę, bet taip pat ir stengiatės patraukti gavėjo dėmesį. Leiskite sau vartoti labiau su išpardavimais susijusią, aprašomąją kalbą ir pateikite pavyzdžių – naudokite paveikslėlius ir sugalvokite patrauklias antraštes. 

Kokius kitus kanalus (be el. pašto) galiu naudoti išpardavimų reklamavimo kampanijai?

Daugiakanalis aptarnavimas

Kad ir kokia galinga būtų el. pašto rinkodara, niekada negalima pasikliauti tik vienu komunikacijos kanalu. Įsitikinkite, kad skelbsite kūrybiškus pranešimus socialiniuose tinkluose ir pasinaudokite reklamavimu per socialinius tinklus. Priklausomai nuo tikslinės auditorijos, taip pat galite naudoti SEM, pavyzdžiui, „Google Ads“. Puikių rezultatų gali duoti ir ekrano kampanijos bei iššokantys langai.

Start sending out product sale emails directly from LiveAgent

Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kiek išpardavimo reklamos kampanijos el. laiškų turėčiau siųsti vienos kampanijos metu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šiam sprendimui įtakos gali turėti daug aspektų. Pirmasis aspektas – kampanijos trukmė. Antrasis – jūsų domeno reputacija ir ankstesnių kampanijų statistika. Ir galiausiai – atsiliepimai iš jūsų duomenų bazės. Visada įsiklausykite į klientų atsiliepimus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgio turėtų būti išpardavimo reklamos el. laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Išpardavimų kampanijos el. laiškai gali būti ilgesni nei paprasčiausi informaciniai el. laiškai, kuriuos siunčiate. Jais perteikiate žinutę, bet taip pat ir stengiatės patraukti gavėjo dėmesį. Leiskite sau vartoti labiau su išpardavimais susijusią, aprašomąją kalbą ir pateikite pavyzdžių – naudokite paveikslėlius ir sugalvokite patrauklias antraštes.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokius kitus kanalus (be el. pašto) galiu naudoti išpardavimų reklamavimo kampanijai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kad ir kokia galinga būtų el. pašto rinkodara, niekada negalima pasikliauti tik vienu komunikacijos kanalu. Įsitikinkite, kad skelbsite kūrybiškus pranešimus socialiniuose tinkluose ir pasinaudokite reklamavimu per socialinius tinklus.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai