Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Klientai gali pateikti atsiliepimą, kai išspręstas jų bilietas. Tai atliekama naudojant paprastą klausimyną su 2 pasirinkimais: geras arba blogas įvertinimas. Klientai taip pat gali palikti komentarą, jei nori išreikšti savo nuomonę. Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agentų efektyvumą.
Įvertinimus gali pateikti tik klientai, o ne agentai, net jei jie paprašė bilieto.
Frequently asked questions
Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Klientų pasitenkinimo įvertinimas gali būti apskaičiuotas naudojant paprastą klausimyną, kuris bus pateiktas klientui išsprendus jo prašymą. Klientas suteikia teigiamą arba neigiamą įvertinimą, o klientų vertinimo skalėje galime įvertinti, ar klientai yra patenkinti paslauga.
Kaip pagerinti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimo įvertinimą, turite tobulinti klientų aptarnavimą. Nepamirškite su savo klientais elgtis kaip su individais ir skirti jiems asmenišką dėmesį. Suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis įvairiais kanalais ir išsirinkti jiems tinkamiausią. Reaguokite į klientų problemas kuo greičiau. Surinkite klientų atsiliepimus ir įvertinimus. Naudokite juos, kad pagerintumėte savo veiklą.
Šiame tekste aprašoma klientų aptarnavimo svarba, kuriant kokybiškas paslaugas ir padidinant klientų patenkinimą. Rekomenduojama ugdyti savo komandos žmogiškuosius įgūdžius, turėti išsamias žinias apie produktus ir paslaugas, bei naudoti įvairias klientų aptarnavimo priemones, tokias kaip internetinės bendruomenės, tiesioginiai pokalbiai ir socialiniai tinklai. Taip pat pabrėžiama, kad svarbu rinkti informaciją iš klientų atsiliepimų ir nuomonių, siekiant tobulinti aptarnavimo kokybę. Rekomenduojama naudoti „LiveAgent“ aptarnavimo sistemos įrankius.
Tekstas apie įmonę Quality Unit, kurios produktas LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir kt. Įmonė taip pat teikia mokymo ir demonstracijų paslaugas. Tekste taip pat pateikiama informacija apie socialinius kanalus ir kontaktus. Galiausiai tekstas primena apie prisijungimo informaciją įdiegimo procesui.
Klientų pasitenkinimas aptarnavimu
Nukreiptas aptarnavimas į klientą yra verslo strategija, kurios tikslas yra pasirūpinti klientų patirčia, lojalumu ir padidinti pardavimus. Tai reiškia, kad klientas yra įmonės branduolys, o pagrindiniai aspektai yra klientų aptarnavimas ir procesų pritaikymas jiems. Kiekviena įmonė turėtų būti nukreipta į klientus, nes tai generuoja pelną ir ilgalaikius santykius.
Pasitenkinimo prognozavimo balai
Tekste kalbama apie teigiamų atsiliepimų svarbą versle ir grįžtamąjį ryšį su klientais. Tokie atsiliepimai padeda gerinti produktus ir paslaugas, stiprinti ryšį su prekės ženklu ir padeda priimti verslo sprendimus. Svarbu remtis klientų nuomone ir aktyviai ieškoti atsiliepimų siekiant efektyviai vystytis kaip kompanija. Tekste taip pat pateikiama informacija apie LiveAgent programinę įrangą ir jos savybes.