Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Klientai gali pateikti atsiliepimą, kai išspręstas jų bilietas. Tai atliekama naudojant paprastą klausimyną su 2 pasirinkimais: geras arba blogas įvertinimas. Klientai taip pat gali palikti komentarą, jei nori išreikšti savo nuomonę. Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agentų efektyvumą.
Įvertinimus gali pateikti tik klientai, o ne agentai, net jei jie paprašė bilieto.
Frequently asked questions
Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra matas, parodantis, kiek klientas yra patenkintas klientų aptarnavimu. Jie gali pateikti atsakymus apie tai po to, kai agentas išspręs jų pranešimą. Paprastai tai atliekama naudojant paprastą klausimyną, kuriame galite nurodyti, ar įvertinimas geras, ar blogas.
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Klientų pasitenkinimo įvertinimas gali būti apskaičiuotas naudojant paprastą klausimyną, kuris bus pateiktas klientui išsprendus jo prašymą. Klientas suteikia teigiamą arba neigiamą įvertinimą, o klientų vertinimo skalėje galime įvertinti, ar klientai yra patenkinti paslauga.
Kaip pagerinti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimo įvertinimą, turite tobulinti klientų aptarnavimą. Nepamirškite su savo klientais elgtis kaip su individais ir skirti jiems asmenišką dėmesį. Suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis įvairiais kanalais ir išsirinkti jiems tinkamiausią. Reaguokite į klientų problemas kuo greičiau. Surinkite klientų atsiliepimus ir įvertinimus. Naudokite juos, kad pagerintumėte savo veiklą.
- Klientų pasitenkinimo balas [paai6kinimas]
- Klientų pasitenkinimo apklausa (paaiškinimas)
- Klientų pasitenkinimo apklausos klausimai (nemokami šablonai)
- Pasitenkinimo Prognozavimo Balai (Paaiškinimas)
- Kas yra Klientų Atsiliepimai? (Patarimai ir Gudrybės) | LiveAgent
- Tyrimai - LiveAgent
- Kas yra Agento Vertinimo Apžvalga? (+Nemokamas Bandymas) | LiveAgent
- Klientų pasitenkinimas [paaiškinimas]