Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Klientai gali pateikti atsiliepimą, kai išspręstas jų bilietas. Tai atliekama naudojant paprastą klausimyną su 2 pasirinkimais: geras arba blogas įvertinimas. Klientai taip pat gali palikti komentarą, jei nori išreikšti savo nuomonę. Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agentų efektyvumą.
Įvertinimus gali pateikti tik klientai, o ne agentai, net jei jie paprašė bilieto.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Klientų pasitenkinimo įvertinimas gali būti apskaičiuotas naudojant paprastą klausimyną, kuris bus pateiktas klientui išsprendus jo prašymą. Klientas suteikia teigiamą arba neigiamą įvertinimą, o klientų vertinimo skalėje galime įvertinti, ar klientai yra patenkinti paslauga.
Kaip pagerinti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimo įvertinimą, turite tobulinti klientų aptarnavimą. Nepamirškite su savo klientais elgtis kaip su individais ir skirti jiems asmenišką dėmesį. Suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis įvairiais kanalais ir išsirinkti jiems tinkamiausią. Reaguokite į klientų problemas kuo greičiau. Surinkite klientų atsiliepimus ir įvertinimus. Naudokite juos, kad pagerintumėte savo veiklą.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Paslaugų teikimas socialiniuose tinkluose ir klientų aptarnavimas yra svarbu verslui. LiveAgent teikia įrankius klientų aptarnavimui, o darbo valandos turėtų būti nurodytos profilyje.
“Steam Community” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
Gaukite pagalbą su „Steam Community“ klientų aptarnavimu el. paštu, forume ar naudodami savitarnos priemones. Pasitarimai laukiami taip pat!
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.