• Šablonai
  • Elektroninės prekybos klientų pasitenkinimo apklausos šablonai po pardavimo

Elektroninės prekybos klientų pasitenkinimo apklausos šablonai po pardavimo

Nors tai atrodo akivaizdu, kartais lengva pamiršti, kad klientai yra kiekvieno verslo kertinis akmuo. Todėl nepaprastai svarbu palaikyti ryšį su jais: žinoti, kaip jie jaučiasi, ką galvoja ir ką jie vertina jūsų produktuose ar paslaugose. Tai žinodami galėsite pagerinti savo pasiūlymą ir ilgainiui padidinti klientų lojalumą. Taigi klientų pasitenkinimo tyrimai turėtų būti reguliari rinkodaros veikla, ypač jei dirbate rinkoje ar pramonėje, kurioje didelė konkurencija.

Elektroninės prekybos klientų pasitenkinimo apklausos šablonai po pardavimo

Visi esame matėme klientų pasitenkinimo tyrimą, nors jie yra retesni, nei manome. Kodėl? Kadangi daugumoje įmonių atliekamų apklausų pagrindinis dėmesys skiriamas ne vartotojų patirčiai, susijusiai su jų produktais ar paslaugomis, o duomenims apie klientų nuomonę ir prekės ženklo įvaizdį. Laimei, šis požiūris palaipsniui keitėsi. Sužinokime apie pasitenkinimo tyrimus ir pažiūrėkime, kaip galite juos naudoti savo elektroninės prekybos rinkodaros komunikacijoje.

Kas yra klientų pasitenkinimo tyrimas po pardavimo?

Kalbant apie verslo vystymą, taip pat reikia paminėti tyrimų svarbą. Tyrimai vyksta įvairiais būdais, įskaitant rinkos analizę, pardavėjų tyrimus, ilgos apimties apklausas, kurios gali parodyti, kokia yra jūsų tikslinė auditorija, jų demografiniai rodikliai, ekonominė padėtis ir interesai. Tačiau, kadangi klientai nuolat keičiasi, tyrimai turėtų būti nuolatinis procesas. Reguliariai atnaujindama savo tyrimus, jūsų įmonė galės vystytis, tobulėti ir ilgainiui tapti dar patikimesniu jūsų klientų partneriu. Taigi, kaip surinkti daugiausiai duomenų? Per klientų pasitenkinimo apklausas!

klientų-apklausos-metrika-pasitenkinimui-stebėti-Nicereply
Naudokite mūsų „Nicereply“ integraciją, kad įterptumėte pasitenkinimo apklausas tiesiai į savo el. laiškus

Pasitenkinimo apklausos yra klausimų rinkinys, kurio tikslas yra surinkti tiek kiekybinius, tiek kokybinius duomenis, kurie leis apibrėžti ir išmatuoti, kaip klientai patenkinti produktu, paslauga ar net pirkimo procesu. Šios apklausos turėtų būti siunčiamos klientams po to, kai jie atliko sandorį, apsilankė internetinėje parduotuvėje arba bendravo su jūsų įmone.

klientų-apklausa-dažnumas-agentai-Nicereply
Įterptas pasitenkinimo tyrimas „LiveAgent“ el. laiške

Ar kada nors nusipirkote fizinėje parduotuvėje ar nuėjote į kiną ir gavote apklausą apie jūsų patirtį? Štai kas yra klientų pasitenkinimo tyrimas. Nors jie gali atrodyti panašūs į kitas apklausas, užduodami klausimai priklausys nuo to, kokio tikslo siekiama.

Kad jums būtų lengviau įvertinti klientų pasitenkinimą, sukūrėme keletą klientų pasitenkinimo apklausos šablonų, kuriuos galėsite naudoti po pardavimo. Peržiūrėkite toliau pateiktus šablonus, nedvejodami nukopijuokite ir įklijuokite juos, o tada pradėkite matuoti savo klientų laimę.

El. prekybos klientų pasitenkinimo apklausos po pardavimo temos

  • Dėkojame, kad apsipirkote [internetinės parduotuvės pavadinimas] – pasakykite mums, ką manote
  • Mes norime paklausti jūsų nuomonės
  • Mes norėtume sužinoti jūsų nuomonę
  • Pasidalinkite savo nuomone apie [produktą/paslaugą]
  • Jūsų nuomonė mums reiškia labai daug. Prraneškite mums, ką manote apie [internetinės parduotuvės pavadinimas]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Elektroninės prekybos klientų pasitenkinimo apklausos šablonai po pardavimo

Klientų pasitenkinimo apklausos šablonas po pardavimo nr. 1


Hello [name],

We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.

To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.

[Button: Fill out the survey]

We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.

Thank you!

The [online store’s name] Team

Klientų pasitenkinimo apklausos šablonas po pardavimo nr. 2


Hi [name],

Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.

That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.

Question 1
Question 2
Question 3…

After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].

Can’t wait to hear back from you!

Best,
The customer Satisfaction Team at [company]

Klientų pasitenkinimo apklausos šablonas po pardavimo nr. 3


Hey [name],

How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?

Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:

😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent

Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].

We value your feedback!
[online store’s name]

Dažnai užduodami klausimai

Ar turėčiau po kiekvieno pirkimo išsiųsti klientų pasitenkinimo apklausos el. laišką?

Tiesą sakant, nėra vieno tikslaus atsakymo į šį klausimą. Po kiekvieno pirkimo pirkėjui galite išsiųsti klientų pasitenkinimo apklausą, tačiau jei jūsų verslo modelis susijęs su dažnais pirkimais arba yra klientų segmentų, kurie iš jūsų perka reguliariai, tai nėra geriausia idėja.

Kodėl? Nes tai gali sudirginti jūsų klientus. Įsivaizduokite, kad kelis kartus per savaitę iš įmonės gausite tą patį el. laišką. Jums tai nepatiktų, ar ne?

Kaip dažnai turėčiau išsiųsti klientų pasitenkinimo apklausos po pardavimo el. laiškus?

Jei jūsų klientai linkę pirkti jūsų produktus vieną ar du kartus per mėnesį, po kiekvieno pirkimo galite išsiųsti apklausas. Jei turite daugiau pirkėjų, galite nustatyti paprastą taisyklę, pavyzdžiui, išsiųsti klientų pasitenkinimo apklauasą kas antrą, trečią ar ketvirtą pirkimą, atsižvelgiant į jūsų el. prekybos verslo pardavimo apimtį.

Kitas sprendimas galėtų būti kas savaitę, kas mėnesį ar kas ketvirtį siunčiami klientų pasitenkinimo apklausos el. laiškai. Taip pat galite į kiekvieną el. laišką, patvirtinantį produkto siuntimą, įtraukti nuorodą į klientų pasitenkinimo po pardavimo apklausą. Tačiau dėl šio sprendimo gali sumažėti atsakymų ir konversijų rodikliai.

Turite įvertinti individualų jūsų internetinės parduotuvės atvejį ir atitinkamai koreguoti klientų pasitenkinimo apklausos el. laiškų po pardavimo dažnumą.

Ar neįprasta kažką pasiūlyti klientams už tai, kad užpildys klientų pasitenkinimo apklausą?

Gana įprasta apdovanoti klientus už pagalbą. Jūsų klientai neprivalo gaišti laiko atsakydami į jūsų klausimus, nes tai jums svarbu surinkti iš jų duomenis. Taigi malonus gestas pasiūlyti savo klientams kažką mainais. Galite pateikti jiems nuolaidos kodą kitam pirkiniui, pasiūlyti nemokamą pristatymą arba pranešti lojaliems klientams apie sezonines nuolaidas anksčiau nei kitiems jūsų duomenų bazės klientams ir pan.

Yra daug būdų pasakyti „ačiū“ už klientų pasitenkinimo apklausos užpildymą. Tikslas yra papildomos naudos suteikimas klientams, norint parodyti jiems jūsų dėkingumą.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėčiau po kiekvieno pirkimo išsiųsti klientų pasitenkinimo apklausos el. laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiesą sakant, nėra vieno tikslaus atsakymo į šį klausimą. Po kiekvieno pirkimo pirkėjui galite išsiųsti klientų pasitenkinimo apklausą, tačiau jei jūsų verslo modelis susijęs su dažnais pirkimais arba yra klientų segmentų, kurie iš jūsų perka reguliariai, tai nėra geriausia idėja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip dažnai turėčiau išsiųsti klientų pasitenkinimo apklausos po pardavimo el. laiškus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei jūsų klientai linkę pirkti jūsų produktus vieną ar du kartus per mėnesį, po kiekvieno pirkimo galite išsiųsti apklausas. Jei turite daugiau pirkėjų, galite nustatyti paprastą taisyklę, pavyzdžiui, išsiųsti klientų pasitenkinimo apklauasą kas antrą, trečią ar ketvirtą pirkimą, atsižvelgiant į jūsų el. prekybos verslo pardavimo apimtį.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar turėtumėte ką nors pasiūlyti mainais klientų pasitenkinimo apklausos užpildymą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gana įprasta apdovanoti klientus už pagalbą. Jūsų klientai neprivalo gaišti laiko atsakydami į jūsų klausimus, nes tai jums svarbu surinkti iš jų duomenis. Taigi malonus gestas pasiūlyti savo klientams kažką mainais. Galite pateikti jiems nuolaidos kodą kitam pirkiniui, pasiūlyti nemokamą pristatymą arba pranešti lojaliems klientams apie sezonines nuolaidas anksčiau nei kitiems jūsų duomenų bazės klientams ir pan.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai