Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Įmonės pranešimo el. laiško šablonai

Įmonės pranešimo el. laiško šablonai

Nors komunikacijos kanalų yra daug, daugelis įmonių pranešimams renkasi el. paštą, nes tai dažniausiai naudojamas ir patraukliausias kanalas. Daugeliu atvejų įmonės pranešimų el. laiškai yra reklaminiai pranešimai apie naujus produktus ar paslaugas, esamų produktų atnaujinimus arba naujos įmonės pradžią.

Nors teoriškai šie pranešimai teoriškai yra skelbimai, jie labiau orientuoti į su rinkodara susijusių pranešimų, o ne į įmonės naujienų perdavimą.

Tačiau taip pat yra daug pavyzdžių, kai įmonės pranešimai siunčiami kitais tikslais, pavyzdžiui, vidiniams pranešimams. Tai dažniausiai yra formalesni el. laiškai, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas į verslą orientuotai komunikacijai, įskaitant, bet neapsiribojant, laisvų darbo vietų įmonėje skelbimą, esamo darbuotojo paaukštinimą į aukštesnes pareigas, visiškai naujų darbuotojų supažindinimą su esamais komandos nariai arba kvietimas į atvirą susitikimą.

Pastarajam įmonės el. laiškų tipui bus skiriamas pagrindinis dėmesys, siekiant pateikti su verslu susijusių pranešimų, kurie gali būti perduodami vidinei auditorijai el. paštu, pavyzdžius.

El. laiškų šablonų pritaikymas
Tinkinkite įmonės pranešimų el. laiškų šablonus savo „LiveAgent“ prietaisų skydelyje

Kodėl verta skelbti apie įmonę el. paštu?

El. laiškai yra vienas iš efektyviausių komunikacijos būdų ir jau seniai patvirtintas kaip efektyvus tiek vidinių, tiek išorinių pranešimų siuntimui ir gavimui. Viena iš akivaizdžių priežasčių yra tai, kad el. laiškai leidžia tiesiogiai bendrauti su norimomis auditorijomis, jei tik žinote jų el. pašto adresus.

Tai reiškia, kad skelbimas apie darbo vietą ar įmonės naujienas gali būti siunčiamas visiems įmonės darbuotojams arba vienam sąrašui, o el. laiškas, kuriame pasveikinamas naujas darbuotojas arba skelbiamas atviras susitikimas, gali būti išsiųstas tik atitinkamai komandai ar padaliniui didelėje įmonėje.

„Gallup“ tyrimo metu surinkti duomenys rodo, kad 74% darbuotojų mano, kad jiems trūksta įmonės naujienų (šaltinis). Tuo pačiu metu netinkamas vidaus komunikacijos valdymas mažoms įmonėms (kuriose dirba mažiau nei 100 žmonių) kasmet gali kainuoti 420 000 USD, o didelės įmonės kasmet gali prarasti iki 62 mln. USD (šaltinis). Tai tik dar dvi priežastys, kodėl verta naudoti el. laiškus skelbiant vidines naujienas ir dalijantis svarbia informacija tarp darbuotojų.

Atsakymų-šablonai-Makrokomandos
Išsaugokite mūsų įmonės pranešimų šablonus kaip iš anksto paruoštus pranešimus

Įmonės pranešimų temos

  • Paaukštinimo skelbimas – [darbuotojo vardas]
  • Sveikiname [darbuotojo vardas] gavus paaukštinimą pareigose
  • Laisva vieta [darbo pavadinimas]
  • Mes įdarbiname darbuotojus viduje – pretenduokite užimti [darbo pavadinimas]
  • Naujas darbuotojas – [naujas darbuotojo vardas] eina pareigas [darbo pavadinimas]
  • Sveiki atvykę į komandą [naujas darbuotojo vardas]
  • [Susitikimo priežastis] atviras darbuotojų susirinkimas [data] [laikas]
  • Priminimas: atviras susirinkimas rytoj [laikas] visiems [skyriaus] darbuotojams

Įmonės pranešimo el. laiškų šablonai

1 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – akcijos skelbimas

2 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – vidinis įdarbinimas

3 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – naujo darbuotojo pristatymas

4 įmonės pranešimo el. laiško šablonas – kvietimas į atvirą susitikimą

Įmonės pranešimo el. laiškų šablonai – dažniausiai užduodami klausimai

Kokio ilgio turėtų būti įmonės pranešimo el. laiškas?

Kadangi šių pranešimų turinys gali labai skirtis, į šį klausimą nėra teisingo ar neteisingo atsakymo. Tačiau geriausia, kad pranešimai būtų glausti ir skaitytojas jais susidomėtų.

Žmonės linkę el. laiškus perbėgti akimis, todėl stenkitės visą svarbią informaciją surašyti atskirose eilutėse ar pastraipose. Jei reikia įtraukti daugiau informacijos, pvz., darbo skelbimui, pateikite nuorodą į svetainę, kurioje yra papildomos informacijos, o ne ištęskite el. laišką.

Kam turėčiau siųsti įmonės pranešimą el. paštu?

Tai priklauso nuo verslo dydžio ir temos – kai kurie pranešimai turėtų būti siunčiami visiems darbuotojams, o kiti turi būti siunčiami tik atrinktiems padaliniams arba tam tikros hierarchinės padėties darbuotojams. Pavyzdžiui, laisvos darbo vietos gali būti siunčiamos visiems darbuotojams, nes kai kurie kandidatai gali norėti pakeisti skyrių.

Kada turėtų būti paskelbtas įmonės pranešimas?

Vėlgi, tai visiškai priklauso nuo konkretaus el. laiško tipo. Paaukštinimo pranešimai turėtų būti išsiųsti netrukus po to, kai buvo informuotas paaukštintas darbuotojas. Informaciniai el. laiškai ir kvietimai į susitikimą turėtų būti išsiųsti likus mažiausiai savaitei iki naujo komandos nario prisijungimo ar vykstančios diskusijos. Skelbimai apie laisvas darbo vietas turėtų būti siunčiami anksčiau – likus keliems mėnesiams iki planuojamo įdarbinimo ir likus kelioms savaitėms iki paskelbimo kitur.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgio turėtų būti įmonės pranešimo el. laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi šių pranešimų turinys gali labai skirtis, į šį klausimą nėra teisingo ar neteisingo atsakymo. Tačiau geriausia, kad pranešimai būtų glausti ir skaitytojas jais susidomėtų.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kam turėčiau siųsti įmonės pranešimą el. paštu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai priklauso nuo verslo dydžio ir temos – kai kurie pranešimai turėtų būti siunčiami visiems darbuotojams, o kiti turi būti siunčiami tik atrinktiems padaliniams arba tam tikros hierarchinės padėties darbuotojams.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada turėtų būti paskelbtas įmonės pranešimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vėlgi, tai visiškai priklauso nuo konkretaus el. laiško tipo. Paaukštinimo pranešimai turėtų būti išsiųsti netrukus po to, kai buvo informuotas paaukštintas darbuotojas. Informaciniai el. laiškai ir kvietimai į susitikimą turėtų būti išsiųsti likus mažiausiai savaitei iki naujo komandos nario prisijungimo ar vykstančios diskusijos. Skelbimai apie laisvas darbo vietas turėtų būti siunčiami anksčiau – likus keliems mėnesiams iki planuojamo įdarbinimo ir likus kelioms savaitėms iki paskelbimo kitur.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai