Siūlomi patraukliausi ir efektyviausi įmonių pranešimų el. laiškų šablonai, įskaitant darbuotojo pristatymą, kvietimą į susitikimą, prekių išpardavimą ir naujienų pranešimus. Aptariama, kurie šablonai tinka tam tikriems laiškų tipams ir kaip juos tinkamai naudoti. Taip pat aptariamos el. laiškų svarba rinkodaroje ir siuntimo metodai. Išsamios rekomendacijos ir praktiniai patarimai.
Nors komunikacijos kanalų yra daug, daugelis įmonių pranešimams renkasi el. paštą, nes tai dažniausiai naudojamas ir patraukliausias kanalas. Daugeliu atvejų įmonės pranešimų el. laiškai yra reklaminiai pranešimai apie naujus produktus ar paslaugas, esamų produktų atnaujinimus arba naujos įmonės pradžią.
Nors teoriškai šie pranešimai teoriškai yra skelbimai, jie labiau orientuoti į su rinkodara susijusių pranešimų, o ne į įmonės naujienų perdavimą. Todėl jie taip pat gali būti traktuojami kaip pranešimų spaudai pavyzdžiai, tačiau paprastai jie nėra taip toli pasiekiami.
Tačiau taip pat yra daug pavyzdžių, kai įmonės pranešimai siunčiami kitais tikslais, pavyzdžiui, vidiniams pranešimams. Tai dažniausiai yra formalesni el. laiškai, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas į verslą orientuotai komunikacijai, įskaitant, bet neapsiribojant, laisvų darbo vietų įmonėje skelbimą, esamo darbuotojo paaukštinimą į aukštesnes pareigas, visiškai naujų darbuotojų supažindinimą su esamais komandos nariai arba kvietimas į atvirą susitikimą.
Pastarajam įmonės el. laiškų tipui bus skiriamas pagrindinis dėmesys, siekiant pateikti su verslu susijusių pranešimų, kurie gali būti perduodami vidinei auditorijai el. paštu, pavyzdžius.
El. laiškai yra vienas iš efektyviausių komunikacijos būdų ir jau seniai patvirtintas kaip efektyvus tiek vidinių, tiek išorinių pranešimų siuntimui ir gavimui. Viena iš akivaizdžių priežasčių yra tai, kad el. laiškai leidžia tiesiogiai bendrauti su norimomis auditorijomis, jei tik žinote jų el. pašto adresus.
Tai reiškia, kad skelbimas apie darbo vietą ar įmonės naujienas gali būti siunčiamas visiems įmonės darbuotojams arba vienam sąrašui, o el. laiškas, kuriame pasveikinamas naujas darbuotojas arba skelbiamas atviras susitikimas, gali būti išsiųstas tik atitinkamai komandai ar padaliniui didelėje įmonėje.
Gallup tyrimo metu surinkti duomenys rodo, kad 74% darbuotojų mano, kad jiems trūksta įmonės naujienų (šaltinis). Tuo pačiu metu netinkamas vidaus komunikacijos valdymas mažoms įmonėms (kuriose dirba mažiau nei 100 žmonių) kasmet gali kainuoti 420 000 USD, o didelės įmonės kasmet gali prarasti iki 62 mln. USD (šaltinis). Tai tik dar dvi priežastys, kodėl verta naudoti el. laiškus skelbiant vidines naujienas ir dalijantis svarbia informacija tarp darbuotojų.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
LiveAgent yra veiksmingas klientų aptarnavimo sprendimas su daugybe funkcijų ir integracijų, pagerindamas klientų patirtį ir padidindamas klientų išlaikymo rodiklį. El. laiškų šablonai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir paskatinti geresnius pirkimo sprendimus. Tai svarbu siekiant sukurti puikią klientų patirtį ir pagerinti prekės ženklo suvokimą.
Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
El. laiškai yra puiki priemonė komunikuoti su klientais, dalintis informacija ir skatinti pirkimus. LiveAgent programa gali pagerinti klientų sąveiką ir įvaizdį bei padėti kurti lojalumą. Tai efektyvus būdas padidinti pardavimus ir prekės ženklo matomumą elektroninėje prekyboje.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
El. laiškų pradžioje svarbu sukurti teigiamą įspūdį. Tai padės veiksmingai bendrauti su klientais ir potencialiais klientais. Svarbu atkreipti dėmesį į pasisveikinimą, pirmąjį sakinį ir el. laiško ilgumą bei toną. LiveAgent siūlo šablonus, kurie padeda pradėti el. laiškus tinkamai.
El. laiško po pirkimo šablonai
Įtraukiant klientų atsiliepimus į mokymosi ir rinkodaros strategiją, gerinamas klientų aptarnavimas ir skatinami geresni pirkimo sprendimai. Elektroninės prekybos rekomendacijų el. laiškai gali padidinti pardavimus ir prekės ženklo matomumą. Išbandykite nemokamai!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team