Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai

Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai

Klientų aptarnavimas yra esminė bet kokio sėkmingo verslo dalis, neatsižvelgiant į pramonės sritį. Tačiau puikus klientų aptarnavimas ir pagalba nėra tik atsakymas į klientų klausimus ar jų problemų išsprendimas ir judėjimas toliau. Turite užtikrinti, kad klientas išliktų patenkintas sprendimu, todėl nuoseklūs tolesni veiksmai yra labai svarbūs. Vis dėlto daugeliui įmonių klientų aptarnavimas sustoja, kai tik yra atsakoma kliento užklausa. Nors tolesnis aptarnavimas yra gana paprasta užduotis, ji dažnai nepaisoma. Iš tikrųjų, remiantis naujausia „SuperOffice“ klientų aptarnavimo etalono ataskaita:

  • 62% įmonių neatsako į klientų aptarnavimo el. laiškus
  • 90% įmonių nepatvirtina ir nepraneša klientui, kad gautas jo el. laiškas.
  • 97% įmonių nesiunčia tolesnio el. laiško klientams, norėdami sužinoti, ar jie patenkinti atsakymu.
tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškas nuo „Bria“
Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškas nuo „Bria“

Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų nauda

Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškai gali turėti didelę įtaką klientų patirčiai. Mažas verslas tai dažnai supranta ir naudoja savo naudai, tačiau didesnės organizacijos tai yra linkusios pamiršti. Tolesni el. laiškai, siunčiami iškart po konkakto su klientų aptarnavimo tarnyba, gali:

  • Džiuginti klientus parodant, kad jie jums rūpi ir esate pasiryžę užtikrinti jų nuolatinį pasitenkinimą.
  • Pagerinti bendrą klientų aptarnavimo patirtį
  • Pakartotinai įtraukti klientus ir skatinti tolesnį bendravimą siūlydami veiksmingą pagalbą.
  • Reklamuoti jūsų savitarnos galimybes ir nukreipti klientus į naudingus išteklius.
  • Parodyti vertingas klientų įžvalgas iš jų atsiliepimų.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai

Klientų aptarnavimo komanda neturėtų nuvertinti tolesnių veiksmų, nesvarbu, ar tai būtų klientų informavimas apie jų užklausų būseną, ar grįžtamojo ryšio prašymas, ar pagalbos siūlymas išsprendus problemą . Čia pateikiami 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų, apimančių įvairias tolesnio proceso dalis – naudokite juos kaip pavyzdį kurdami savo tolesnius pranešimus klientams.

Tolesnis el. laiškas dėl atnaujinimo apie problemą

Iniciatyvus tolesnis el. laiškas

Tolesnis el. laiškas po teigiamos patirties dėl paslaugų

Tolesnis el. laiškas po neigiamos patirties dėl paslaugų

Tolesnis el. laiškas, skatinantis savitarną

Tolesnis el. laiškas negavus atsakymo

Tolesnis el. laiškas aptarnavimo bileto nutraukimui

Tolesnis el. laiškas, prašant palikti atsiliepimą

Tolesnis el. laiškas, kviečiantis dalyvauti apklausoje

Tolesnis el. laiškas po problemos visoje įmonėje

Tolesnis aptarnavimas el. laiškais – dažnai užduodami klausimai

Kodėl tolesnis patikrinimas svarbus klientų aptarnavime?

Atsakę į klientų užklausą, turėtumėte patikrinti problemos būseną. Atlikdami tolesnius veiksmus, galite įsitikinti, kad problema išspręsta teisingai.

Kodėl turėčiau parašyti tolesnį el. laišką?

Tolesnis el. laiškas siunčiamas asmeniui, kuris uždavė jums klausimą (arba kuriam jūs teikėte kokią nors paslaugą) pasiteiraujant, ar reikia tolesnės pagalbos. Tokio tipo el. laiškai dažnai praplečia jūsų įmonės siūlomas paslaugas arba klientui siūlo papildomų produktų ar paslaugų. Tolesni el. laiškai turėtų būti siunčiami klientams, kurie iš jūsų pirko ar kitaip turėjo reikalų su jūsų įmone.

Kokius tolesnius veiksmus atlikti po kliento skundo?

Po kliento skundo galite paprašyti pateikti atsiliepimą apie tai, kaip problema išspręsta ir pasiūlyti pabandyti išspręsti kitą problemą, jei klientas to nori.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why is follow-up important in customer service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “When you respond to a customer inquiry, you should follow up to check on the status of the problem. With a follow-up, you can ensure that the problem is resolved correctly.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What should I write in a follow-up email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A follow-up email is one sent to someone who has asked you a question (or for whom you have provided some service) asking if there is anything else you can do. This kind of email often expands the scope of work that is offered by your company or offers additional products or services to the customer. A follow-up email should be sent to customers who have made a purchase or had some sort of interaction with your company. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do you follow up on a customer complaint?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can follow up on a customer complaint by asking for feedback on how well the issue was resolved and by offering to try to fix the issue if the customer so desires.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai