Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai padeda gerinti klientų pasitenkinimą ir efektyviai bendrauti. Siūloma 10 šablonų, kurie skatina savitarną, teikia atnaujinimus ir renka atsiliepimus.
Klientų aptarnavimas yra esminė bet kokio sėkmingo verslo dalis, neatsižvelgiant į pramonės sritį. Tačiau puikus klientų aptarnavimas ir pagalba nėra tik atsakymas į klientų klausimus ar jų problemų išsprendimas ir judėjimas toliau. Turite užtikrinti, kad klientas išliktų patenkintas sprendimu, todėl nuoseklūs tolesni veiksmai yra labai svarbūs. Vis dėlto daugeliui įmonių klientų aptarnavimas sustoja, kai tik yra atsakoma kliento užklausa. Nors tolesnis aptarnavimas yra gana paprasta užduotis, ji dažnai nepaisoma. Iš tikrųjų, remiantis naujausia „SuperOffice“ klientų aptarnavimo etalono ataskaita:
Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškai gali turėti didelę įtaką klientų patirčiai. Mažas verslas tai dažnai supranta ir naudoja savo naudai, tačiau didesnės organizacijos tai yra linkusios pamiršti. Tolesni el. laiškai, siunčiami iškart po konkakto su klientų aptarnavimo tarnyba, gali:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your<br> own customer email templates, thus<br> helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?
Klientų aptarnavimo komanda neturėtų nuvertinti tolesnių veiksmų, nesvarbu, ar tai būtų klientų informavimas apie jų užklausų būseną, ar grįžtamojo ryšio prašymas, ar pagalbos siūlymas išsprendus problemą. Čia pateikiami 10 tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų, apimančių įvairias tolesnio proceso dalis. Naudokite juos kaip pavyzdį kurdami savo tolesnius pranešimus klientams.
I wanted to update you about the status of your issue before the weekend.
It is still in progress and is being worked on by our technical support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved over the weekend. You will get notified immediately once it’s done.
You can also track the status of your request any time by logging in to your [Brand] account and clicking on the Requests tab.
Thanks for your patience!
Have a great weekend,
[YOUR SIGNATURE]
Hope you’re doing well. I just wanted to check in with you regarding the issue you had the other day with [details of the issue]. Was it resolved? Do you need any additional help? Please let me know – I’d be happy to assist you in any case.
Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]
You are most welcome. I’m glad that out of hundreds of customers we send emails to every day, someone appreciates the effort we put into trying to provide the highest quality of customer service.
Customers like you are the reason we strive to do the best at our jobs. Please feel free to reach out again if you have any questions, issues, or concerns – we are just an email away and will always be happy to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
I’m sorry again about the less than stellar experience you had the other day with our customer support team. I just wanted to reach out and let you know that we’ve decided to put our entire customer support team through additional training to ensure situations like that won’t happen again.
In the meantime, if you have any questions, concerns, or feedback, or if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to let me know.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I’m glad we were able to resolve [issue]. By the way, you can read more about managing [your account/ payment options/ settings, etc.] in our Help Center. There’s one article that covers your issue in depth [insert link].
If you have any other questions, or if there’s anything we can do to make your experience with us more enjoyable, please let us know.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
I’m checking in about your case with us regarding [case topic] one last time. It’s been [number of days] days since we’ve heard from you, so I wanted to reach out and let you know we are going to close this ticket.
Please feel free to reopen this ticket or open a new one if you need any further assistance – we’ll be happy to help.
Thanks again for working with us!
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for contacting us about [details of the issue]. Our records show that your issue has been resolved, so your ticket will be automatically closed in 3 days.
If you still need our help or have any more questions, just hit ‘reply’ and we’ll get back to you shortly.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We’re reaching out regarding your recent issue with [details of the issue] that was resolved on [date]. To help us serve you better, we’d love to hear about your experience with our support team.
On a scale of 1 to 5, how easy was it to get your issue resolved?
1 = Extremely difficult
2 = Very difficult
3 = Neither
4 = Very easy
5 = Extremely easy
We appreciate your feedback. And as always, if there’s anything else we can do for you in the future – please don’t hesitate to reach back out again.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
You recently reached out to us regarding [details of the issue] which was resolved on [date]. We would love to hear about your experience with our customer service.
Can you please take a moment to respond to this quick survey? It’ll take you less than 60 seconds to answer! Thank you so much, your feedback will help us assist you better in the future.
[Link to Survey]
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
As you may already be aware, earlier this week some of our customers have encountered an issue with [product/service/ feature, etc.] Our engineering team was able to resolve it approximately 2 hours after the initial report. We’d like to apologize once again for any inconvenience this may have caused.
To ensure this doesn’t happen again we’re working on multiple improvements to our [product/ service/ feature/ operations, etc.]. In this blog post, we published a full explanation of what went wrong, what we did to recover, and what we’ll do to prevent this from happening in the future: link to a blog post.
Thank you for your patience and understanding. And as always, if you have any questions or come across any issues, please let us know, we’re here to help.
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
Atsakę į klientų užklausą, turėtumėte patikrinti problemos būseną. Atlikdami tolesnius veiksmus, galite įsitikinti, kad problema išspręsta teisingai.
Tolesnis el. laiškas siunčiamas asmeniui, kuris uždavė jums klausimą (arba kuriam jūs teikėte kokią nors paslaugą) pasiteiraujant, ar reikia tolesnės pagalbos. Tokio tipo el. laiškai dažnai praplečia jūsų įmonės siūlomas paslaugas arba klientui siūlo papildomų produktų ar paslaugų. Tolesni el. laiškai turėtų būti siunčiami klientams, kurie iš jūsų pirko ar kitaip turėjo reikalų su jūsų įmone.
Po kliento skundo galite paprašyti pateikti atsiliepimą apie tai, kaip problema išspręsta ir pasiūlyti pabandyti išspręsti kitą problemą, jei klientas to nori.
Pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sužinokite, kaip pakartotinio įtraukimo el. laiškų šablonai gali padėti atgaivinti klientų susidomėjimą jūsų produktais ar paslaugomis. Patogiai kopijuokite ir įklijuokite šablonus, kurie gali pagerinti pardavimus ir išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui. Pradėkite savo nemokamą paskyrą jau šiandien!
Atsakymo į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonai
Atraskite 10 el. laiškų šablonų atsakymams į klientų atsiliepimus ir sužinokite, kodėl svarbu reaguoti į kiekvieną atsiliepimą. Padidinkite klientų pasitenkinimą ir profesionaliai atsakykite į teigiamus, neigiamus bei neutralius atsiliepimus naudodamiesi mūsų paruoštais šablonais. Aplankykite puslapį ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą jau šiandien!
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
Atraskite efektyvius padėkos klientams el. laiškų šablonus su patarimais, kaip padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir prekės ženklo vertę. LiveAgent siūlo išbandytus šablonus, kurie pagerins klientų patirtį ir paskatins geresnius pirkimo sprendimus.
El. laiško po pirkimo šablonai
Atraskite efektyvius el. laiško po pirkimo šablonus, kurie sustiprins ryšius su klientais ir padidins pardavimus. Gaukite patarimus ir pavyzdžius, kaip teikti puikų aptarnavimą, automatizuoti procesus ir integruoti socialines medijas. Išbandykite nemokamai ir paverskite savo klientus lojalumo čempionais!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team