Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atsiprašymo el. laiškų šablonai

Atsiprašymo el. laiškų šablonai

Kiekviename versle kartais pasitaiko klaidų. Daugeliu atvejų paprastas, tačiau profesionalus atsiprašymo el. laiškas gali pakeisti kliento situacijos suvokimą į gerąją pusę ir padėti išlaikyti ryšį su jais. Nepriklausomai nuo to, kas nutiko, ir kas buvo kaltas, tinkamai parengtas, laiku pateiktas atsiprašymo laiškas gali labai padėti neigiamą klientų patirtį paversti teigiama, tuo pačiu didinant klientų išlaikymą ir mažinant netekimą.

Iš tikrųjų, remiantis „RightNow“ ataskaita, 63% vartotojų norėtų grįžti į įmonę po neigiamos patirties, jei iš vadovo/ pagrindinio biuro sulauktų atsiprašymo/klaidų pataisymo. Tuo pačiu visiškai neatsiprašius ar pateikus prastą atsiprašymą viskas gali būti dar blogiau. Toliau pateikiami keli patarimai, kaip parašyti efektyvų atsiprašymo el. laišką klientams kartu su 10 paruoštų atsiprašymo laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti, kai tik reikia reaguoti į panašią situaciją ir atsiprašyti savo verslo vardu.

Kaip parašyti atsiprašymo el. laišką klientams

  • Aiškiai pasakykite, kad atsiprašote už tai, kas įvyko, neperkeldamas kaltės kažkam kitam.
  • Pripažinkite klaidą ir prisiimkite atsakomybę, net jei tai nebuvo jūsų kaltė.
  • Pripažinkite neigiamas kliento emocijas, jausmus ir skausmus.
  • Būkite skaidrūs ir pasakykite klientams, kas nutiko ne taip ir kas sukėlė problemą.
  • Pateikite aiškų atlyginimo planą ir paaiškinkite, ką darysite ar padarėte, kad viskas būtų sutvarkyta.
  • Apibūdinkite veiksmus, kurių imatės, kad klaida nepasikartotų.
  • Siūlykite grąžinti pinigus ar bet kokią kitą pagrįstą kompensaciją, jei tai yra reikalinga.
  • Jei įmanoma, suasmeninkite savo atsiprašymo pranešimą.
„Kukuruza“ atsiprašymo el. laiško šablonas
„Kukuruza“ atsiprašymo el. laiško šablonas

10 klientų atsiprašymo el. laiškų šablonų

Nesvarbu, ar tai įvyksta dėl sugadintų produktų, atsiskaitymo problemų, paslaugų teikimo trukdžių, neigiamos kliento aptarnavimo patirtties ar dar ko nors, turėdami patikimus el. laiškų atsiprašymo šablonus galite greitai ir visapusiškai reaguoti, kai kas nors vyksta ne taip, kaip planuota. Čia yra 10 atsiprašymo laiškų šablonų, kurie gali būti naudojami kaip pavyzdys įvairiose situacijose, kuriose turėtumėte atsiprašyti savo klientų.

Atsiprašymo el. laiškas dėl netenkinančio produkto

Atsiprašymo el. laiškas dėl „SaaS“ produkto problemų

Atsiprašymo el. laiškas dėl neigiamos klientų aptarnavimo patirties

Atsiprašymo el. laiškas dėl paslaugos gedimo

Atsiprašymo el. laiškas dėl atsiskaitymo klaidos

Atsiprašymo el. laiškas dėl tinklalapio problemų

Atsiprašymo el. laiško šablonas dėl pristatymo problemų

Atsiprašymo el. laiškas dėl produkto atšaukimo

Daugeliui žmonių vienu metu siunčiamas atsiprašymo el. laiškas

Tolesnis atsiprašymo el. laiškas

Dabar, kai žinote, kaip atsiprašyti už padarytas klaidas, kaip išmokti mandagiai nepriimti klientų užklausų?

Atsiprašymo el. laiškai – dažnai užduodami klausimai

Kaip profesionaliai atsiprašyti el. laiške?

Profesionaliai atsipraanti el. laiške reikėtų nuoširdžiai pripažįstant problemą ir prisiimant atsakomybę. Be to, pabandykite pasiūlyti galimą sprendimą. Dar svarbiau, nekopijuokite ir neįklijuokite bendrų atsiprašymų.

Ką pasakote, kai kas nors atsiprašo el. laiške?

Tiesiog padėkokite jiems už el. laišką ir pareikškite, kad vertinate atsiprašymą/greitą atsakymą.

Kokie yra veiksmai, norint profesionaliai atsiprašyti savo kliento?

1. Prisiimkite atsakomybę už klaidą.

2. Pripažinkite, kad klaida sukėle jūsų klientui problemą.

3. Atsiprašykite.

4. Pasiūlykite sprendimus, kad ištaisytumėte klaidą.

5. Norėdami parodyti sąžiningumą, padarykite ką nors gero dėl savo kliento.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How do you apologize professionally in an email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Apologizing professionally in an email should be done by sincerely acknowledging the issue and taking responsibility. Moreover, try to offer a possible solution. More importantly, do not copy and paste generic apologies.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What do you say when someone apologizes in an email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Simply thank them for the email and express that you appreciate the apology/prompt response.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the steps to professionally apologize to your customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “1. Take responsibility for the mistake. 2. Acknowledge that the mistake was a problem for your customer. 3. Apologize. 4. Offer solutions to remedy the mistake. 5. As a show of good faith, do something nice for your customer.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai