Ieškote kuo pakeisti „Rocket.Chat“?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Rocket.Chat“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudojama
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote alternatyvos „Rocket.Chat“ platformai?

Atsakykite klientams greičiau naudodami „LiveAgent“ greitą pokalbio gyvai valdiklį ir omnikanalinę bilietų valdymo sistemą. Pereikite į mūsų pagalbos tarnybos sprendimą ir gaukite prieigą prie mūsų bilietų tvarkymo sistemos ir ja tvarkykite el. laiškus, pagalbą gyvai, skambučių centrą, klientų portalą, „Viber“ ir socialinę mediją, tokią kaip „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ funkcijas arba išbandykite mus jau dabar 14 dienų nemokamai.

  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau naudodami „LiveAgent“.

„Rocket.chat“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „Rocket.chat“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $3/agentui/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $3/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Rocket.Chat“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„Rocket.Chat“ nesiūlo savitarnos portalo.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Rocket.Chat“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu Bilietas užpapildomus $39/mėnesiui/paskyrai arba su planu Viskas įskaičiuota be papildomų mokesčių.
„Rocket.chat“ siūlo „Twitter“ integraciją už papildomus $25/mėnesiui.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Rocket.Chat“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Rocket.Chat“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„Rocket.Chat“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Rocket.Chat“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $3/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo API funkcijas su planu už $3/agentui/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Rocket.Chat“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Rocket.Chat“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo neribotą istoriją su planu už $3/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„Rocket.Chat“ nesiūlo neribotų svetainių.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Rocket.Chat“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $3/agentui/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Rocket.Chat“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Rocket.Chat“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $3/agentui/mėnesiui.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Greičiausia pokalbio paslauga su pažangiomis funkcijomis

Gaukite prieigą prie greičiausios pagalbos gyvai programos, kuri turi puikių funkcijų, paversiančių jūsų pokalbį su klientų itin paprastu. Tiesiog įdėkite pokalbio mygtuką savo svetainėje ir leiskite savo klientams susisiekti su jumis vos prireikus. Jūsų agentai galės tiesiogiai matyti, ką rašo jų pašnekovai prieš jiems paspaudžiant siųsti. Iniciatyvūs kvietimai pokalbiui padidina klientų įsitraukimą. Stebėkite savo svetainės lankytojus, paskirstykite pokalbius ir gaukite prieigą prie visos savo pokalbių istorijos.

Kurkite teigiamą patirtį su mūsų pokalbiu gyvai

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komunikuokite per visus populiarius viešuosius kanalus

Prieiga prie visų būtinų ryšio kanalų pagerins jūsų klientų ir komandos ryšius. Rūpinkitės savo klientais per el. pašto bilietų tvarkymą, pagalbą gyvai, klientų portalą, skambučių centrą, „Viber“ ir socialinę žiniasklaidą – „Facebook“, „Twitter“ ar „Instagram“. Viskas tvarkingai sudėliota vienoje bilietų tvarkymo sistemoje tad galėsite teikti geriausią klientų patirtį bet kur ir bet kada.

Daugiakanaliai įrankiai vienoje vartotojo sąsajoje

Atraskite bilietų tvarkymo funkcijas ir integracijas naudodami jums patinkančius įrankius.

Lengvai pasiekiama puiki klientų patirtis

Pagrindinės ryšio funkcijos yra tik paviršius, kiekvienas įrankis ir ryšio kanalas yra pastiprintas pažangiomis funkcijomis, padedančiomis spręsti klientų problemas.

„LiveAgent“ taip pat palaiko virš 70 integracijų su populiaria programine įranga, kuria galite sujungti savo darbo eigą į vieną vietą. Peržiūrėkite visą kiekvieno „LiveAgent“ siūlomo įrankio funkcijų sąrašą ir sužinokite, kaip jie gali padaryti jūsų darbo eigą protingesne.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Lyderiaujanti programinė įranga

Ar žinojote?

Įkurtas 2006 m., „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, pasiūlęs tiesioginių pokalbių ir pagalbos tarnybų galimybes. Nuo 2021 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai atsiliepimų turintis pagalbos tarnybų sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną patirtį klientams, kuri padidins pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Džiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientų vertę

Padidinkite pardavimus užtikrindami klientų ištikimybę jūsų prekės ženklui.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Teigiama patirtis visiems mūsų klientams

Mes siekiame suteikti tokią pat puikią patirtį kaip ir jūs savo klientams. Štai kodėl mūsų klientų aptarnavimo komanda dirba visą parą. Prireikus išspręsti problemą ar gauti informacijos, susisiekite su mumis el. paštu, per pokalbį gyvai, telefonu arba peržiūrėkite mūsų klientų portalą.

Be to, mūsų kainos yra sąžiningos, tad nepakenksite savo biudžetui brangiu klientų aptarnavimo sprendimu. Išbandykite ir sužinokite, kodėl mūsų klientai iš skirtingų platformų perėjo į „LiveAgent“.

Atsiliepimai

Sužinokite, kodėl mūsų klientams patinka dirbti su „LiveAgent“

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia puikų pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Pasirengę išbandyti?

Peržiūrėkite mūsų pažintinį vaizdo įrašą ir sužinokite kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų pagalbos tarnybą. Taip pat galite susipažinti su mūsų nebrangiais planais arba išbandyti mus 14 dienų nemokamai ir patirti „LiveAgent“ teikiamus privalumus. Nereikia jokios banko kortelės informacijos ir nėra kitų sąlygų.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Palyginkite mus su kitais

    Susiję straipsniai su„Rocket.Chat“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

    Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x