Sužinokite viską apie
„LiveAgent“ su internetiniais seminarais

Sužinokite, kaip galite naudoti kiekvieną funkciją.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Mokykitės per „LiveAgent“ internetinius seminarus

Sveiki atvykę į „LiveAgent“ klientų aptarnavimo internetinį seminarą! Mūsų specialistai padės jums susipažinti su daugiakanale pagalbos centro įranga, į kurią įeina bilietų programinė įranga, tiesioginiai pokalbiai, įmontuotas skambučių centras ir daug daugiau. Mes padėsime jums tinkamai nustatyti ir sukonfigūruoti paskyrą, taip pat atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus. Susipažinkite su „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą, kaip tai padarė daugelis įmonių visame pasaulyje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

Šiame internetiniame seminare apžvelgsime „LiveAgent“ prietaisų skydelį, svarbiausias funkcijas ir nustatymus, į kuriuos pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį.

Supaprastintas bendravimas, paverstas bilietais, yra pagrindinis „LiveAgent“ bruožas. Padidinkite produktyvumą pradėdami naudoti „LiveAgent“.

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos ar aktyvių kvietimų pokalbiams naudojimas yra puikus būdas tiesiogiai susisiekti su klientais, potencialiais klientais ar plačiąja auditorija, kad jie nepasimestų jūsų svetainėje.

Galimybė turėti daugiau žinių bazių yra naujausias klientų portalo sistemos priedas. Tokiu būdu galite atskirti žinias pagal kalbą, produktą ar prekės ženklą.

Susiję straipsniai suInternetiniai seminarai
Ar norėtumėte sužinoti daugiau apie LiveAgen“? Užsisakykite nemokamą sistemos pristatymą ir sužinokite daugiau apie LiveAgent bei kaip tai gali padėti jums pasiekti sėkmę.

Suplanuokite demonstraciją

Ladek.com offers computer software for businesses, including product updates and advertising, free accounts, and data transmission. They also offer service improvements such as response templates, ticket flow, and data security. The text provides information on different areas of business where programs and tools can be used to improve customer service, sales, and growth. Additionally, there is information on certain programs that can help with tracking visitor behavior and providing flexible support systems. LiveAgent is a highly-rated customer support solution that provides online chats and help center capabilities. It is used by over 150 million users and has been beneficial for increasing revenue and customer value.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijos

Mygtukas „Išspręsti“ praneša, kai reikia atsakyti į SLA bilietus. „LiveAgent“ siūlo daugybę funkcijų, tokių kaip tiesioginio pokalbio funkcijos, WYSIWYG redaktorius ir pokalbių mygtukai.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.

Internetiniai pokalbiai yra vienas iš pagalbos tarnybos programinės įrangos įrankių, kurie įgalina jūsų klientus su jumis susisiekti jūsų svetainėje.

Internetinių pokalbių palaikymas

Internetiniai pokalbiai yra efektyvus būdas klientams gauti greitus atsakymus ir pagerinti aptarnavimą. LiveAgent siūlo visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui realiuoju laiku.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent Akademija

Klientų aptarnavimas yra svarbus verslo veiksnys. Jis apima klientų grupavimą, minkštųjų įgūdžių naudojimą ir padėkos dovanų teikimą. Svarbu sukurti klientų lojalumo programą ir atsakyti į klientų atsiliepimus.

Bendruomenės forumas – tai forumas, kuriame kiekvienas prisijungęs asmuo gali atsakyti arba užduoti konkretų klausimą, o kiti gali padėti jam išspręsti problemą.

Bendruomenės forumas

LiveAgent yra daugiakalbė programa, padedanti pagerinti klientų aptarnavimą ir konversijų rodiklį. Taip pat teikiami įrankiai klientų aptarnavimui per socialinius tinklus ir kitus kanalus. Prenumeruokite naujienlaiškį ir sukurkite savo klientų bendruomenę.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x