Sužinokite viską apie
„LiveAgent“ su internetiniais seminarais

Sužinokite, kaip galite naudoti kiekvieną funkciją.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Mokykitės per „LiveAgent“ internetinius seminarus

Sveiki atvykę į „LiveAgent“ klientų aptarnavimo internetinį seminarą! Mūsų specialistai padės jums susipažinti su daugiakanale pagalbos centro įranga, į kurią įeina bilietų programinė įranga, tiesioginiai pokalbiai, įmontuotas skambučių centras ir daug daugiau. Mes padėsime jums tinkamai nustatyti ir sukonfigūruoti paskyrą, taip pat atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus. Susipažinkite su „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą, kaip tai padarė daugelis įmonių visame pasaulyje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

Šiame internetiniame seminare apžvelgsime „LiveAgent“ prietaisų skydelį, svarbiausias funkcijas ir nustatymus, į kuriuos pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį.

Supaprastintas bendravimas, paverstas bilietais, yra pagrindinis „LiveAgent“ bruožas. Padidinkite produktyvumą pradėdami naudoti „LiveAgent“.

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos ar aktyvių kvietimų pokalbiams naudojimas yra puikus būdas tiesiogiai susisiekti su klientais, potencialiais klientais ar plačiąja auditorija, kad jie nepasimestų jūsų svetainėje.

Galimybė turėti daugiau žinių bazių yra naujausias klientų portalo sistemos priedas. Tokiu būdu galite atskirti žinias pagal kalbą, produktą ar prekės ženklą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to Internetiniai seminarai
Įvairios sveikatos apsaugos įstaigos pasitiki LiveAgent teikdami pagalbą klientams. Išbandykite ir pamatysite kodėl.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.

Bankininkystės pramonei keliantis į skaitmeninį pasaulį yra svarbu atitikti klientų keliamus reikalavimus ir poreikius. LiveAgent gali jums padėti.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei

Technologinė ir skaitmeninė transformacija pakeitė klientų ir bankų bei draudimo kompanijų bendravimo būdą, tačiau daugumą poreikių galima patenkinti internetu, naudojant įprastinį kompiuterį ar mobiliąją aplikaciją. Finansų sektoriui skirtas LiveAgent suteikia pasirinkimų, kaip sumažinti riziką ir laikyti klientus saugioje vietoje.

Ar norėtumėte sužinoti daugiau apie „LiveAgent“? Užsisakykite nemokamą sistemos pristatymą ir sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ bei kaip tai gali padėti jums pasiekti sėkmę.

Suplanuokite demonstraciją

LiveAgent yra platforma, kuri siūlo klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Jie siūlo paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padeda atsakyti į pasikartojančias klientų užklausas. LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių, o nemokamas bandymas siūlomas 7 arba 30 dienų. Turi įvairių būdų pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį. Juos taip pat galima integruoti į kitas programinės įrangos sistemas.

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

Ieškote „Zendesk“ alternatyvos?

Klientai teigia, kad "LiveAgent" yra geriausia "Zendesk" alternatyva, nes turėjo gerą funkcionalumą, kainos yra prieinamos, jie turi gerą klientų aptarnavimo komandą, daugybę automatizuotų integracijų ir lengvą tvarkymą. Klientai, kurie išbandė kitas paslaugas, priėjo prie to paties išvados. "LiveAgent" suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

„LiveAgent“ yra pagalbos centro sprendimas, jungiantis kelis kanalus vienoje sąsajoje. Pereikite iš „Crisp“ į „LiveAgent“ ir mėgaukitės teikiamais pranašumais.

Pereinate iš „Crisp“ į „LiveAgent“?

LiveAgent offers numerous benefits to customers who switch from Crisp, including easy transfer of users and tickets, top-level customer service, a help center with over 179 functions and 40 integrations, cost savings and a choice of plans, and support for 43 different languages. Customers can also enjoy free plans for life.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai