Sužinokite viską apie
„LiveAgent“ su internetiniais seminarais

Sužinokite, kaip galite naudoti kiekvieną funkciją.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Mokykitės per „LiveAgent“ internetinius seminarus

Sveiki atvykę į „LiveAgent“ klientų aptarnavimo internetinį seminarą! Mūsų specialistai padės jums susipažinti su daugiakanale pagalbos centro įranga, į kurią įeina bilietų programinė įranga, tiesioginiai pokalbiai, įmontuotas skambučių centras ir daug daugiau. Mes padėsime jums tinkamai nustatyti ir sukonfigūruoti paskyrą, taip pat atsakysime į dažniausiai užduodamus klausimus. Susipažinkite su „LiveAgent“ ir patobulinkite savo klientų aptarnavimą, kaip tai padarė daugelis įmonių visame pasaulyje.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

Šiame internetiniame seminare apžvelgsime „LiveAgent“ prietaisų skydelį, svarbiausias funkcijas ir nustatymus, į kuriuos pirmiausia turėtumėte atkreipti dėmesį.

Supaprastintas bendravimas, paverstas bilietais, yra pagrindinis „LiveAgent“ bruožas. Padidinkite produktyvumą pradėdami naudoti „LiveAgent“.

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos ar aktyvių kvietimų pokalbiams naudojimas yra puikus būdas tiesiogiai susisiekti su klientais, potencialiais klientais ar plačiąja auditorija, kad jie nepasimestų jūsų svetainėje.

Galimybė turėti daugiau žinių bazių yra naujausias klientų portalo sistemos priedas. Tokiu būdu galite atskirti žinias pagal kalbą, produktą ar prekės ženklą.

Susiję straipsniai suInternetiniai seminarai
Ar norėtumėte sužinoti daugiau apie „LiveAgent“? Užsisakykite nemokamą sistemos pristatymą ir sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ bei kaip tai gali padėti jums pasiekti sėkmę.

Suplanuokite demonstraciją

Ladek.com offers computer software for businesses, including product updates and advertising, free accounts, and data transmission. They also offer service improvements such as response templates, ticket flow, and data security. The text provides information on different areas of business where programs and tools can be used to improve customer service, sales, and growth. Additionally, there is information on certain programs that can help with tracking visitor behavior and providing flexible support systems. LiveAgent is a highly-rated customer support solution that provides online chats and help center capabilities. It is used by over 150 million users and has been beneficial for increasing revenue and customer value.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcijos

Mygtukas „Išspręsti“ praneša, kai reikia atsakyti į SLA bilietus. „LiveAgent“ siūlo daugybę funkcijų, tokių kaip tiesioginio pokalbio funkcijos, WYSIWYG redaktorius ir pokalbių mygtukai.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.

Internetiniai pokalbiai yra vienas iš pagalbos tarnybos programinės įrangos įrankių, kurie įgalina jūsų klientus su jumis susisiekti jūsų svetainėje.

Internetinių pokalbių palaikymas

Internetiniai pokalbiai yra efektyvus būdas klientams gauti greitus atsakymus ir pagerinti aptarnavimą. LiveAgent siūlo visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui realiuoju laiku.

LiveAgent įgalina integruoti visus bendravimo kanalus į vieną. Pagerinkite savo forex verslą naudojant racionalesnį bendravimo modelį.

Pagalbos tarnybos programinė įranga forex verslui

"LiveAgent" yra programinė įranga, skirta pagerinti klientų aptarnavimą ir išlaikyti juos ištikimais, naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. Siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir virš 40 integracijų, padedant pagerinti klientų patirtį ir reputaciją.

Kaip susisiekti su "Tutorialspoint" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Tutorialspoint” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugybę funkcijų, tokių kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir kt. Jie taip pat turi skundų valdymo sistemą ir klientų portalo programinę įrangą. LiveAgent yra pasiekiama per socialinius tinklus ir turi bet kurio tipo verslui tinkamus planus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC. Visos teisės saugomos.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x