Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos pateikėjas yra pavadinimas, suteiktas asmeniui, kuris bet kuriuo kanalu sukuria pagalbos tarnybos bilietą. Pagalbos tarnyba jį ar ją įtraukia į bendrą klientų sąrašą.
Iš esmės, visuose bilietuose, šalia jų pavadinimo yra pateikti duomenys apie užklausos pateikėjus. Tai suteikia daugiau įžvalgų, konkretų bilietą sprendžiančiam asmeniui. Tai reiškia, kad bilietą tvarkantis asmuo, gali gauti informaciją, apie užklausos pateikėjo praeityje keltas identiškas problemas, koks buvo jų pasitenkinimas sprendimu ir kokia jų socialinė įtaka.
Frequently Asked Questions
Kas yra užklausos pateikėjas?
Užklausos teikėjas yra asmuo, kuriantis pagalbos tarnybai skirtą užklausą jam prieinamu kanalu.
Kokie yra užklausos pateikėjo leidimai?
Užklausos teikėjas yra klientas. Jis turi visas teises, kurias gali turėti į klientų aptarnavimą besikreipiantis klientas. Priklausomai nuo to, kokiu kanalu jis naudojasi, jis turi atitinkamus leidimus (jei jis kreipiasi pokalbiais, jis pavyzdžiui gali atsiųsti failą).
Kur LiveAgent galite rasti užklausos pateikėjo duomenis?
Pareiškėjo informaciją galima rasti Bilieto skydelyje, šalia sąraše esančio pavadinimo. Ten pateikiami duomenys apima informaciją apie kliento bendravimą su klientų aptarnavimu, pakartotinius pranešimus apie tas pačias problemas, suteikto aptarnavimo lygį ir kokia yra jo socialinė įtaka.
Jei norite sužinoti daugiau apie efektyvų klientų aptarnavimą, siūlome perskaityti straipsnį apie klientų aptarnavimą kompiuteriu ir telefonu. Šis straipsnis padės suprasti, kaip naudojant išmaniąsias technologijas galima pagerinti klientų patirtį. Taip pat verta pažvelgti į klientų aptarnavimo procesus, kur rasite naudingos informacijos apie standartizuotas procedūras, kurios gali padėti optimizuoti jūsų verslo operacijas. Jei jus domina, kaip pasirinkti tinkamą skambučių centrą, patikrinkite klientų aptarnavimo skambučių centro temą. Sužinosite, kokie veiksniai svarbūs renkantis šią paslaugą.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!