Kas yra laukiantis bilietas?
Bilieto pažymėjimas laukiančiu yra būdas pranešti, kad bilieto sprendimui reikia daugiau laiko. Kai bilietas pažymėtas Laukiančiu, jo SLA laikmatis yra sustabdomas. Už bilietą atsakingam agentui suteikiamas papildomas laikas sprendimo suradimui.
Bilieto gyvavimo ciklo metu, nebūtina jį pažymėti Laukiančiu, nes gali būti, jog bus galimybė jį išspręsti nedelsiant ir Pažymėti Išspręstu.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia laukiantis bilietas?
Laukiantis bilietas yra toks bilietas, kurio sprendimui reikia daugiau agento laiko arba reikalinga papildoma informacija, norint išspręsti kliento problemą. Tai dažniausiai yra antrasis bilieto gyvavimo ciklo etapas.
Ar turite pažymėti visus bilietus, kaip laukiančius?
Ne kiekvieną bilietą reikia žymėti kaip laukiantį. Jei agentas gali greitai pateikti atsakymą, tuomet bilietui nereikalingas laukiančiojo statusas. Šis žymėjimas yra naudingas tiems agentams, kurie turi daug bilietų ir nori nurodyti, kad klientas vis dar laukia pagalbos dėl šio bilieto.
Kur LiveAgent galite peržiūrėti laukiančius bilietus?
Laukiančių bilietų sąrašą galite patikrinti bilietų skiltyje, šalia visų bilietų. Taip pat galite filtruoti sąrašą, kad būtų rodomi tik laukiantys bilietai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.