Kas yra laukiantis bilietas?
Bilieto pažymėjimas laukiančiu yra būdas pranešti, kad bilieto sprendimui reikia daugiau laiko. Kai bilietas pažymėtas Laukiančiu, jo SLA laikmatis yra sustabdomas. Už bilietą atsakingam agentui suteikiamas papildomas laikas sprendimo suradimui.
Bilieto gyvavimo ciklo metu, nebūtina jį pažymėti Laukiančiu, nes gali būti, jog bus galimybė jį išspręsti nedelsiant ir Pažymėti Išspręstu.
Frequently asked questions
Ką reiškia laukiantis bilietas?
Laukiantis bilietas yra toks bilietas, kurio sprendimui reikia daugiau agento laiko arba reikalinga papildoma informacija, norint išspręsti kliento problemą. Tai dažniausiai yra antrasis bilieto gyvavimo ciklo etapas.
Ar turite pažymėti visus bilietus, kaip laukiančius?
Ne kiekvieną bilietą reikia žymėti kaip laukiantį. Jei agentas gali greitai pateikti atsakymą, tuomet bilietui nereikalingas laukiančiojo statusas. Šis žymėjimas yra naudingas tiems agentams, kurie turi daug bilietų ir nori nurodyti, kad klientas vis dar laukia pagalbos dėl šio bilieto.
Kur LiveAgent galite peržiūrėti laukiančius bilietus?
Laukiančių bilietų sąrašą galite patikrinti bilietų skiltyje, šalia visų bilietų. Taip pat galite filtruoti sąrašą, kad būtų rodomi tik laukiantys bilietai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Šis tekstas kalba apie customer service programinės įrangos produktą LiveAgent, kuris teikia įvairias sprendimų galimybes, tokias kaip VoIP telefono sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Įmonė taip pat siūlo mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Tekste randami kontaktai pardavimo atstovams ir socialinių tinklų paskyros, o taip pat paminėta, jog įmonė kuria LiveAgent kontrolinę panelę naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
Kodėl reikalinga bilietų sistema?
Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.