Kas yra bilieto priskyrimas?
Bilietas yra bendravimas tarp agento ir klientų. Bilietai kuriami be jokios nuosavybės. Būtina priskirti bilietus tinkamam klientų atstovui ar skyriui ir pakeisti nuosavybę. Žinokite, kas yra atsakingas už problemų ir užklausų sprendimą.
„LiveAgent“ programoje galite automatiškai priskirti bilietus klientų atstovui po atsakymo pateikimo. Tinkinkite savo kriterijus, taisykles bei sąlygas konfigūracijoje ir viskas veiks automatiškai.

DUK
Ką reiškia bilieto priskyrimas?
Bilietas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė. Bilieto priskyrimas reiškia, kad bilietas turi būti priskirtas atitinkamam agentui ar skyriui, kad jie galėtų pradėti veikti.
Kaip galima priskirti bilietus naudojant „LiveAgent“?
„LiveAgent“ programoje galite priskirti bilietus atitinkamam agentui. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.
Ar bilietų priskyrimas yra automatinis?
„LiveAgent“ programoje yra galimybę automatiškai priskirti bilietus. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.
Eksperto pastaba
Bilieto priskyrimas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė, kuri leidžia bilietus priskirti atitinkamam agentui ar skyriui. Tai padeda greičiau ir efektyviau atlikti paslaugų teikimą.

„LiveAgent“ partnerių programos registracija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.