Bilieto priskyrimas

Kas yra bilieto priskyrimas?

Bilietas yra bendravimas tarp agento ir klientų. Bilietai kuriami be jokios nuosavybės. Būtina priskirti bilietus tinkamam klientų atstovui ar skyriui ir pakeisti nuosavybę. Žinokite, kas yra atsakingas už problemų ir užklausų sprendimą.

„LiveAgent“ programoje galite automatiškai priskirti bilietus klientų atstovui po atsakymo pateikimo. Tinkinkite savo kriterijus, taisykles bei sąlygas konfigūracijoje ir viskas veiks automatiškai.

LiveAgent's assign ticket function
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia bilieto priskyrimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė. Bilieto priskyrimas reiškia, kad bilietas turi būti priskirtas atitinkamam agentui ar skyriui, kad jie galėtų pradėti veikti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galima priskirti bilietus naudojant „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ programoje galite priskirti bilietus atitinkamam agentui. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar bilietų priskyrimas yra automatinis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ programoje yra galimybę automatiškai priskirti bilietus. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.” } }] }

DUK

Ką reiškia bilieto priskyrimas?

Bilietas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė. Bilieto priskyrimas reiškia, kad bilietas turi būti priskirtas atitinkamam agentui ar skyriui, kad jie galėtų pradėti veikti.

Kaip galima priskirti bilietus naudojant „LiveAgent“?

„LiveAgent“ programoje galite priskirti bilietus atitinkamam agentui. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.

Ar bilietų priskyrimas yra automatinis?

„LiveAgent“ programoje yra galimybę automatiškai priskirti bilietus. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai