Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bilieto priskyrimas

Kas yra bilieto priskyrimas?

Bilietas yra bendravimas tarp agento ir klientų. Bilietai kuriami be jokios nuosavybės. Būtina priskirti bilietus tinkamam klientų atstovui ar skyriui ir pakeisti nuosavybę. Žinokite, kas yra atsakingas už problemų ir užklausų sprendimą.

„LiveAgent“ galite automatiškai priskirti bilietus klientų atstovui po atsakymo pateikimo. Tinkinkite savo kriterijus, taisykles bei sąlygas konfigūracijoje ir jie veiks automatiškai.

Bilieto priskyrimas
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ką reiškia bilieto priskyrimas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė. Bilieto priskyrimas reiškia, kad bilietas turi būti priskirtas atitinkamam agentui ar skyriui, kad jie galėtų pradėti veikti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galima priskirti bilietus naudojant „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ programoje galite priskirti bilietus atitinkamam agentui. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar bilietų priskyrimas yra automatinis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ programoje yra galimybę automatiškai priskirti bilietus. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.” } }] }

DUK

Ką reiškia bilieto priskyrimas?

Bilietas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė. Bilieto priskyrimas reiškia, kad bilietas turi būti priskirtas atitinkamam agentui ar skyriui, kad jie galėtų pradėti veikti.

Kaip galima priskirti bilietus naudojant „LiveAgent“?

„LiveAgent“ programoje galite priskirti bilietus atitinkamam agentui. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.

Ar bilietų priskyrimas yra automatinis?

„LiveAgent“ programoje yra galimybę automatiškai priskirti bilietus. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai