Kas yra bilieto priskyrimas?
Bilietas yra bendravimas tarp agento ir klientų. Bilietai kuriami be jokios nuosavybės. Būtina priskirti bilietus tinkamam klientų atstovui ar skyriui ir pakeisti nuosavybę. Žinokite, kas yra atsakingas už problemų ir užklausų sprendimą.
„LiveAgent“ programoje galite automatiškai priskirti bilietus klientų atstovui po atsakymo pateikimo. Tinkinkite savo kriterijus, taisykles bei sąlygas konfigūracijoje ir viskas veiks automatiškai.

DUK
Ką reiškia bilieto priskyrimas?
Bilietas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė. Bilieto priskyrimas reiškia, kad bilietas turi būti priskirtas atitinkamam agentui ar skyriui, kad jie galėtų pradėti veikti.
Kaip galima priskirti bilietus naudojant „LiveAgent“?
„LiveAgent“ programoje galite priskirti bilietus atitinkamam agentui. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.
Ar bilietų priskyrimas yra automatinis?
„LiveAgent“ programoje yra galimybę automatiškai priskirti bilietus. Tai taip pat gali įvykti automatiškai, jei agentas atsakė klientui. Už nurodytą pranešimą atsakingas asmuo taip pat gali būti pakeistas.
Expert note
Bilieto priskyrimas yra pagrindinė agentų ir klientų bendravimo priemonė, kuri leidžia bilietus priskirti atitinkamam agentui ar skyriui. Tai padeda greičiau ir efektyviau atlikti paslaugų teikimą.

Išsami informacija apie bilietą
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinės įrangos tiekėjas, siūlantis VoIP telefono sistemas, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Klientai taip pat gali naudoti blogą, mokymosi išteklius ir socialinius kanalus. LiveAgent ieško naujų sprendimų, kaip geriau pasiruošti naujiems vartotojams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairias funkcijas, kaip antai VoIP telefono sistemas ar įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės partnerių programą ir klientų atsiliepimus bei galima prisiregistruoti demonstracijai. Prenumeruojant naujienlaiškį yra galimybė sužinoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Taip pat siūloma savitarnos ir klientų portalo programinė įranga bei nemokamos demonstracijos. Bilieto ciklo pasirinkimas leidžia efektyviai tvarkyti kliento užklausas ir įvertinti jų prioritetus. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir žodyno platformas bei nemokamus bandymus. Įmonė turi kainodaros ir integracijos funkcijas, o klientai gali pradėti nemokamą bandymo versiją.
Šiuolaikiniai vartotojai nori naudoti įvairius komunikacijos kanalus, kad galėtų susisiekti su prekės ženklais ir patikima bilietų sistema turėtų galėti stebėti klientų užklausas iš kelių kanalų ir sujungti bilietus į vieną, taip pat teikti hibridinio bilietų srauto funkciją. Kiekviena tinkama bilietų stebėjimo programinė įranga turi darbo eigos automatizavimo funkcijas, o SLA politikos nustatymas ir taikymas yra būtina bet kurios puikios bilietų sistemos funkcija. Komandų bendradarbiavimo įrankių rinkinys ir atsakymų šablonai, taip pat yra būtini, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas. LiveAgent yra kokybiška pagalbos centro programinė įranga, turinti daugiau nei 180 funkcijų, kurios iš karto pagerina jūsų klientų aptarnavimą.